Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Dziś
  2. Co tu się więcej mówić, jestem na tak.
  3. Wiecie co ?? Po przeczytaniu całej nowej zawartości stwierdzam że nic nowego tematycznie się tutaj nie pojawia i dalej jest to kłótnia między fanami SCP a graczami trybu SCP w GModzie. Polecam wstrzymać się od kolejnych kłótni na tematy fabularne gdyż to donikąd nie prowadzi. Co do chęci @talaq, względem pisania co się zgadza na serwerze, to polecam patrzeć na #3 oraz #4 gdyż (jak ciągle mówię) tam trzymają się fabuły, natomiast #1 oraz #2 są tylko dla zabawy, a moje porównanie do TTT jest trafione w sedno gdyż zgodziłeś się że oba psują zamysł trybu a jednak istnieją (uwierz że poparłbym pomysł o zmianie na zgodą z fabułą ALE TYLKO GDYBY BYŁ JEDEN SERWER). Co do aktualizacji to chyba wszystkie serwery mają to samo tylko różnią się SCP oraz przedmiotami (nie jestem pewny dlatego dziwię się że Autor tego postu grając tylko na #1 i #2 wie co jest na #3 oraz #4 ) PS - Z chęcią bym to zamknął ale nie lubię uniemożliwiać komuś wypowiedzi dlatego prosiłbym przy pisaniu nowych komentarzy o wyróżniający się dopisek czy to zostawić albo zamknąć (przy braku jakiejkolwiek aktywności to jutro (01.05) Temat zostanie zamknięty)
  4. Brak aktywności w temacie. Zamykam temat.
  5. Brak aktywności w temacie. Ludzie którzy się wypowiedzieli są na nie. Zamykam temat.
  6. Wczoraj
  7. No to szykuje nam sie nowy skin dla TAZ'a. Skoro SHREK i inne kraboburgery są na serwie to co za problem zainstalować tego skina
  8. Skin niezły jestem za zmianą
  9. Exp powinien sam sie przenosić pomiędzy serwerami a jak nie to nie wiem.
  10. Z racji tego iż oSi' jest jednym z członków administracji nie ma podstaw do tego by mu nie wierzyć, do tego Nożownik Maciej potwierdza to. Gracz MaxKey15 dostanie karę za swoje czyny. Temat zamykam
  11. Jako iż foxmati przez tydzień nie dał żadnych dowodów, zamykam skargę.
  12. Jako iż foxmati przez tydzień nie dał żadnych dowodów, zamykam skargę.
  13. 1. Nick, na który została nałożona kara: mr.niques 2. Steam ID: ID-STEAM_0:0:198194304 3. Link do bana na Sourcebans:http://sourcebans.strefagier.com.pl/index.php?p=banlist&advSearch=mr.niques&advType=name (to jest najlepszy link jaki znalazlem) 4. Opis sytuacji:rdm+nie odpowiadanie adminowi+ucieczka (nie jestem wstanie dac dokladnego bylem afk) 5. Coś od siebie:co ja mam do powiedzenia- siema mam problem dostalem bana za nic po pierwsze nikogo nie zabilem a dostalem za rdm po drugie podobno za ucieczke kiedy tylko zrelogowalem bo nie widzialem drzwi po trzecie to jesli kogos zabilem z mojego teamu to ze snajperki kiedy nie wiedzialem ze on my na mojim teamie bo mnial pacerz ale nie jestem pewny po czwarte bylem na chwile AFK bo dopiero co sobie sciagalem rzeczy i alt+tabowalem z garrys moda zeby po ogladac sobie filmy na youtubie i dlatego nie moglem odpowiedziec adminowi ale chentnie dalej porozmawiam z adminem ktory mnie zbanowal bo rozumiem ze on napewno nie wiedzial ze bylem AFK bo bylem spectatorem wiec nie rozumiem bana
  14. "7. W przypadku odrzucenia podania kandydat musi odczekać minimum miesiąc od daty zamknięcia tematu, aby napisać kolejne podanie." Ja to tylko tu zostawię.
  15. 1. Wiek 15 2. Adres e-mail [email protected] 3. Steam ID STEAM_0:0:196595621 namiaryhttps://steamcommunity.com/profiles/76561198353456970/ 4. nie byłem nigdy adminem/operatorem 5. Chcę być operatorem sieci SG servera Breach #2 ponieważ chcę móc wspierać serverownie/server w utrzymywaniu porządku oraz dobrej atmosfery w grze. Lubię tryb Breach, a często znajdują się na nim (w sumie jak wszędzie) osoby które swoim zachowaniem... no cóż. Zdaję sobie sprawę z tego, że server posiada już sporą ilość operatorów i adminów, ale jak dla mnie osób "opiekujących się" serverem nigdy za dużo a po za tym na zerwerze zna mnie wiekszo
  16. Edit. - nie wiem czego nie moge edytowac postu u gory? Niech mod to ogarnie Granatnik odpala sie po przebyciu - x odległości co jest troche dziwne żeby wybuchł musi przelecieć tyle i tyle metrów.
  17. 1. Nick osoby oskarżonej: Majster665 2. Steam ID osoby oskarżonej: STEAM_0:1:108910255 3. Przybliżona data zajścia: Około godziny 15, może krótko przed dnia 29.04 4. Nazwa mapy: ttt_plaza 5. Opis sytuacji: W ciągu dwóch rund na początku rdm'ował innych graczy. Przez niego też chociażby ja i detektywi stracili karmę. 6. Coś od siebie: Liczę na długiego banika dla tego delikwenta. Runda pierwsza: Runda druga: Screeny potwierdzające logi: http://imgur.com/a/CUd8T
  18. Czy jest możliwość przeniesienia moje expa z serwera #4 na #1?
  19. Podanie krótkie i słabo napisane. Jak na twój wiek mógłbyś się bardziej postarać. Jestem na NIE.
  20. Dodaj sobie reguły w panelu "Zapora systemu Windows z zabezpieczeniami zaawansowanymi". Jak wpiszesz to w Menu Start to znajdzie Ci ten panel.
  21. Wersja z 29.04.2017 Wstęp 1. Regulamin może zostać zmieniony, uaktualniony w przyszłości, więc należy regularnie go przeglądać, by być na bieżąco. 2. Przebywanie na serwerze równoznaczne jest z akceptacją regulaminu. Jeżeli nie zgadzasz się z nim, opuść serwer. 3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności za nieprzestrzeganie go. 4. Niestosowanie się do regulaminu może skutkować slapem, slayem, kickiem, banem, gagiem, mutem, lub innym adekwatnym środkiem, w surowości zależnej od okoliczności przewinienia, postawy winnego oraz humoru administratora. 5. Administrator może ingerować w rozgrywkę (no_clip, teleportowanie graczy, więzienie graczy (jail), restart rundy itp.) w celu pełnienia swoich obowiązków, lub na prośbę ogółu graczy. Zasady Ogólne 6. Zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy, oszustw (cheatów), skryptów itp. 7. Zakaz wykorzystywania (exploitowania) błędów, bugów, niedociągnięć trybu, gry, mapy itp. Jeśli zbugujesz się, masz 'biały ekran', nie widzisz modelu broni itp., połącz się ponownie z serwerem (polecam retry w konsoli). Jeśli problem nie ustępuje, zgłoś go na forum. 7.1. Zakaz bugowania maszyn (patrz SCP-914), bram, wind itp. Nie wolno blokować drzwi, stojąc w nich gdy się zamykają. 7.2. Zakaz blokowania drzwi obiektami, które posiadają kolizję (upuszczanie przedmiotow (np. książka, karabin) w futrynie drzwi i zamykanie ów drzwi). 7.3. Zakaz wykorzystywania błędu, gdy SCP trzymając propa (np. książkę, radio) może działać wbrew założeniom rozgrywki. Np. SCP-173 trzymając książkę może się poruszać pomimo, że ktoś na niego patrzy. 7.4. Zakaz 'pixel walkingu' - wchodzenia na przełączniki, znaki, przyciski na ścianach, ramy drzwi itp. 7.5. Zakaz duplikowania amunicji w pistoletach maszynowych (SMG) poprzez podnoszenie i wyrzucanie SCP-CAT-J. 7.6. W przypadku rzadkiego błędu, kiedy po zrespieniu się możesz latać i przenikać przez ściany, pod żadnym pozorem nie wykorzystuj tego do zabijania graczy. Napisz do administratora by Ci pomógł (komenda ragdoll), lub gdy nie ma żadnego, możesz udać się do punktu ucieczki. Jeśli doświadczyłeś tego błędu będąc MTF/CI, a nie ma admina do którego mógłbyś się zwrócić, połącz się z serwerem ponownie. 8. Zakaz wchodzenia na, chodzenia po ogrodzeniu, siatce oraz po dachu placówki (site 19). 8.1. Zakaz przeskakiwania z platformy śmigłowca (helipada, lądowiska), poza zamknięty teren placówki (do miasteczka). (patrz screen) 8.2. Zakaz surfowania po ścianach i innych obiektach. 9. Zakaz ghostingu. Nie możesz przekazywać innym graczom informacji, których normalnie nie powinni posiąść, np.: - Nie możesz jako Naukowiec, zaraz po rozpoczęciu gry, komunikować się przez czat z MTF i ostrzegać ich przed SCP, jeżeli nie spotkałeś żadnego z MTF. Możesz natomiast swobodnie korzystać z radia. - Jeżeli zabił Cię Szpieg CI to, nie możesz pisać o tym, do żyjących graczy. 9.1. Dozwolone jest korzystanie z informacji, nabytych przez okres bycia obserwatorem, jeżeli zrespisz się jako wsparcie (MTF Nine Tailed Fox / Żołnierze CI). 9.2. W przypadku, kiedy zostaną w grze przedstawiciele jedynie dwóch klas (np. Personel Klasy D oraz SCP) i jesteś tego całkowicie pewien, możesz przekazać o tym informacje komuś z tych żywych graczy. (Obowiązuje jedynie póki nie zostanie na serwerze wprowadzony skrypt automatycznie informujący o takiej sytuacji.) 9.3. Zakaz ujawniania graczom metody, jak wyjść z wymiaru łuzowego (pocket dimension). Możesz samemu wykorzystywać znane ku temu sposoby, możesz wskazywać współgraczom własciwą drogę, ale nie możesz im zdradzać, jak ją rozpoznać (To ma być niespodzianka, a jeżeli im zależy, to sami mogą poszukać o tym informacji.). 10. Zakaz podszywania się pod innych graczy. Podszywanie się pod administratorów będzie szczególnie surowo karane. 11. Zakaz składania fałszywych zeznań, oświadczeń w sprawie rozpatrywanych zgłoszeń (reportów). Przyłapanie na oszustwie może skutkować karą, nawet jeżeli nie byłeś żadną ze stron w sprawie. 12. Zakaz afczenia/afkowania (AFK) w trakcie rozgrywki. Jeżeli zamierzasz przerwać rozgrywkę na kilka minut, nie będąc pewnym, czy nie pozostawisz swojej postaci żywej w grze, rozłącz się z serwerem, by nie przedłużać niepotrzebnie rundy i nie zajmować slota. 13. Zakaz reklamowania, w celu uzyskania jakiejkolwiek korzyści (konkurencyjne serwery gier, twój kanał na YouTube, Twitch itp.). Jeżeli chcesz zamieścić linka do strony sieciowej lub adres komunikatora, na czacie, w nicku, w sprayu itp., który może zostać uznany za reklamę, zapytaj najpierw administratora, czy możesz to zrobić. Jeżeli nie uzyskałeś pozwolenia od admina, nie możesz tego zrobić, niezależnie kto jest obecnie na serwerze. 14. Zakaz propagowania rasizmu, nazizmu, pedofilii, pornografii, zoofilii itp. oraz wszelkich treści niezgodnych z prawem polskim. 15. Zakaz spamowania na czacie. 16. Zakaz nadużywania mikrofonu, szczególnie jeśli masz piskliwy i/lub drażniący głos, nie przeszedłeś mutacji, lub masz słabej jakości mikrofon (szum, trzeszczenie). Jeżeli ktoś Ci zwraca uwagę, byś ogarnął mikrofon, to zrób to, ewentualnie przenieś rozmowę na czat. 16.1. Zakaz zagłuszania, przerywania administratorowi, gdy prowadzi rozmowę w sprawie rozpatrywanego zgłoszenia, ogłasza informacje związane z serwerem itp. 16.2. Zakaz śpiewania na wspólnym czacie głosowym dla obserwatorów. 16.3. Zakaz odtwarzania muzyki oraz innych nagrań poprzez czat głosowy. 17. Gracz, szczególnie jeśli nie zna / nie posługuje się językiem polskim, może zostać wydalony z serwera, jeżeli jego zachowanie jest kłopotliwe i/lub uciążliwe, lub na prośbę ogółu graczy. 18. Zakaz obrażania innych. Można przeklinać z umiarem, lecz jeżeli ktoś Ci zwraca uwagę, że przesadzasz, to opanuj swój język. 18.1. Zakaz obcesowo wulgarnych lub obraźliwych nicków. 18.2. Szczególny zakaz znieważania administratorów. Zasady Rozgrywki 19. Zakaz zabijania graczy, z tą samą klasą co Twoja oraz tych z klasą, która ma Ci pomóc (MTF/NTF/Ochrona pomaga Naukowcom /// Żołnierze/Szpiedzy CI pomagają Personelowi Klasy D). 19.1. Zakaz utrudniania gry, sabotowania graczy z Twoją lub przyjazną klasą (zamykanie drzwi przed nosem, zabawa windą itp.). 19.2. Zakaz zabijania Ochrony MTF, przez innych MTF/NTF/Ochronę, bez pewności, że jest Szpiegiem CI . Level gracza podejrzany w tabeli nie jest wystarczającym dowodem. 19.3. Zakaz zabijania MTF/Ochrony, jako Szpieg CI, na samym początku rundy. Poczekaj, aż odliczanie przed rozpoczęciem rundy skończy się, a gracze rozejdą się z pokoju startowego. 20. Kiedy gracz, nie będący SCP, ma wątpliwość wobec klasy innego gracza (jest mu nie znana), a ma podstawę by obawiać się, że to wróg, może od niego żądać zidentyfikowania się. Zidentyfikować się można poprzez użycie, trzymanie w rękach, jako wybrany przedmiot Identyfikatora (ID Tag). Jeżeli podejrzany gracz, nie będący w sytuacji nagłego zagrożenia, odmawia swojej weryfikacji, lub nie odpowiada na jej żądanie, które niezależnie od kontaktu przez czat głosowy, zostało przedstawione na czacie tekstowym (polecam: bind klawisz "say Pokaż Identyfikator, lub zostaniesz zabity."), w okolicznościach, w których adresat miał możliwość zapoznania się z nią, może zostać on zabity, z powodu uznania go za przebranego wroga. W sytuacji nagłego zagrożenia podejrzany może zdjąć pancerz (bind klawisz br_dropvest), jako formę tymczasowej identyfikacji, na podstawie bazowego ubioru danej klasy, do czasu zażegnania zagrożenia. 21. Można się schować i przeczekać, ale nie wolno nadmiernie kampić (dodatkowy link). Staraj się nie przedłużać bezsensownie rundy, bo wielu graczy czeka na następną. Z drugiej strony, nie ingeruj w rozgrywkę innego gracza, nawet jeżeli ma marne szanse, kiedy wciąż próbuje wykonać swój cel. 21.1. Szczegolny zakaz kampienia na wieżach między wyjsciem z placówki, a windami A i B. Możesz chwilowo skryć się w nich, lub posłużyć się działem laserowym, ale nie możesz prowadzić z ich szczytu ostrzału z broni palnej ani przez okna, ani przez szyb drabiny. 21.2. Zakaz kampienia na rurze lub zbiorniku (patrz screen), w pomieszczeniu między strefą przechowywania (klatką) SCP-457, a strefą przechowywania SCP-4016 (arbuzownią). 21.3. Zakaz kampienia przy jakiejkolwiek tesli, gdy jest włączona. 21.4. SCP-457 ma zakaz uciążliwego stania, kampienia obok drzwi. W sytuacji, w której SCP-457 blokuje przejscie i podjęcie z nim walki, lub przejście w celu realizacji innego zadania jest niemożliwe, zachowanie takie będzie uznane za bezsensowne przedłużanie i ewentualnie ukarane. 21.5. Zakaz kampienia na graczy wychodzących z wymiaru łuzowego (pocket dimension), tuż pod miejscem, w którym pojawiają się po wyjściu z niego (patrz screen). Jako SCP-106 możesz stanąć im na drodze do wyjścia z obszaru przechowywania (klatki) SCP-106, ale nie możesz ich pochwycić natychmiast po tym, jak wydostali się z wymiaru łuzowego. Podobnie, będąc człowiekiem, nie możesz kampić, będąc wcelowanym w to miejsce, oczekując na wychodzących z wymiaru łuzowego graczy. 21.6. Gracze należący do zbrojnego wsparcia, MTF NTF/Żołnierze CI, mają zakaz przedłużającego się kampienia przed windami do Gate A i Gate B. Jeżeli utrzymując oni tam swoją pozycję, nie spotkają wroga przez ponad 90 sekund, mają oni obowiązek wysłania co najmniej 2/3 swoich ludzi w głąb placówki. 22. Nakaz wykonania celów danej klasy: 22.1. MTF/NTF/Ochrona/Dyrektor mają eskortować Naukowców. MTF/NTF/Ochrona placówki nie może kampić póki nie uratuje wszystkich Naukowców. Dodatkowym celem jest pacyfikacja placówki, czyli eksterminacja Personelu Klasy D, SCP i ewentualnych Żołnierzy CI. 22.1.1. MTF/NTF/Ochrona musi wypełniać rozkazy wyższych rangą współgraczy: Dyrektor > Dowódca MTF > MTF SCU > MTF TAZ >= Porucznik MTF > Medyk MTF >= Ochrona MTF Dyrektor > Szef Ochrony > Oficer Ochrony W razie anarchii w systemie dowodzenia, obowiązuje następująca hierarchia: Dyrektor > Dowódca MTF > MTF SCU > Szef Ochrony = MTF TAZ >= Porucznik MTF > Medyk MTF >= Ochrona MTF > Oficer Ochrony Dowodzący nie może kazać: wyrzucić broni i innych przedmiotów, popełnić samobójstwa, ani zabić członka MTF, bez dowodu że jest Szpiegiem CI. Ochrona MTF nie wypełniająca rozkazów zwierzchników może zostać zabita, pod zarzutem bycia Szpiegiem CI. 22.1.2. Od windy (Gate A / Gate B ) do lądowiska (helipada), gdy na powierzchni nie ma rozpoznanego wroga, Naukowców mogą eskortować maksymalnie dwie osoby. W razie sporu, korzyść za eskortę (exp) przysługuje graczowi z najniższym poziomem i ilością doświadczenia. Dodatkowe osoby mogą dołączyć do eskorty na szczególną prośbę rzeczonych Naukowców, lub na rozkaz dowódcy, w obawie przed Szpiegiem CI. Gdy gracz, któremu przysługuje korzyść za eskortę, po zebraniu się wszystkich uczestników eskorty na szczycie lądowiska, zwleka zbyt długo z użyciem komendy na odesłanie Naukowców (powyżej 20 sekund), dowolna inna osoba może go wyręczyć. 22.2. Naukowcy mają uciec poprzez zostanie eskortowanym. Naukowiec nie może odmówić bycia eskortowanym przez MTF/NTF/Ochronę, póki istnieje taka możliwość. Jeśli nie masz możliwości zostania odeskortowanym, możesz uciec na własną rękę. Naukowiec nie może kampić i podejmować walki, jeżeli ma możliwość ucieczki. 22.3. Żołnierze/Szpiedzy CI mają za zadanie przechwycić Personel Klasy D (eskortować do wyjścia) oraz sabotować pozostały personel placówki, to znaczy jawnie lub skrycie eliminować MTF/NTF/Ochronę i Naukowców. Mogą walczyć z SCP, ale nie muszą. 22.4. Personel Klasy D ma starać się uciec. Jeżeli spotkasz Żołnierza/Szpiega CI możesz nawiązać z nim współpracę, ale nie musisz, jednak nie możesz go zabić. 22.4.1. SCP-035 jest członkiem Personelu Klasy D i obowiązują go te same zasady. 22.5. SCP ma starać się uciec, eliminując przy tym wszelkich przeciwników (Naukowców, MTF/NTF/Ochronę). Możesz zawrzeć sojusz z Personelem Klasy D oraz Żołnierzami/Szpiegami CI, ale nie musisz. 22.5.1. SCP-173 i SCP-035 mają zakaz ranienia się, mają pozostać wobec siebie bierni. 22.5.2. SCP-999 jest skrajnie przyjazny wobec wszystkich stworzeń i może pomagać komukolwiek zechce. 22.5.3. SCP-049-02 oraz SCP-049-08 (zombie) muszą być posłuszni wobec SCP-049 (Plague Doctor). 23. Personel klasy D oraz Żołnierze/Szpiedzy CI mogą zawrzeć sojusz z SCP, ale każda ze stron może zerwać go w dowolnej chwili. 23.1. Jeśli w grze zostanie tylko Personel Klasy D i/lub Żołnierze/Szpiedzy CI oraz SCP, to wszelkie sojusze między ludźmi a SCP zostają natychmiast zerwane i w razie spotkania się muszą oni podjąć walkę. 23.2. SCP-173, SCP-966 i SCP-457 nie mogą współpracować z ludźmi. Są skrajnie wrodzy i muszą dążyć do zgładzenia każdego spotkanego człowieka, niezależnie od tego czy zawarł sojusz z innym SCP. 24. Zakaz nabijania punktów doświadczenia (XP/EXP), w sposób sojuszu jako Personel Klasy D z SCP. To samo tyczy się wszystkich pozostałych klas. 24.1. Zakaz współpracy między Naukowcami a Personelem Klasy D, gdy ich przynależność jest jawna (gdy widać kto kim jest, bo nie mają założonych pancerzy). 25. Gra na serwerach StrefaGier ma służyć zabawie i przebieg rozgrywki należy traktować z dystansem, niezależnie jak bardzo Ci się powodzi lub nie powodzi w grze. Copyright © 2017 StrefaGier.com.pl Proszę nie kopiować bez zezwolenia. Stworzono przez: Minak & Skórkowy. Ostatnie zmiany: ~ Wkrótce. Przy tym updacie za wiele by tu wymieniać. Superadmini: azuspl (Wszystkie serwery) Kanade (Wszystkie serwery) NavySealPL (BR1) - Steam Admini: PolishUser - Steam Krychu (wszystkie serwery) - Steam Tryczek (wszystkie serwery) - Steam cwojtek (BR2) - Steam Skórkowy (Pomocnik) Moderatorzy: Mordencjusz (wszystkie serwery) - Steam Miszczu (wszystkie serwery) - Steam Limbo (BR1) - Steam Operatorzy: (Nie wszyscy wymienieni poniżej, mają uaktualnioną rangę.) Plasot (BR1) - Steam Wilku ツ (BR1) - Steam Kaczor (BR1) - Steam Troloyuro (BR1) - Steam Archaniol (BR1) - Steam marezisz (BR1) - Steam deb (BR1) - Steam Glace (BR2) - Steam ζβ™LoOr (BR2) - Steam Troniś (BR2) - Steam Wulpi (BR2) - Steam Xares (BR2) - Steam Ezral (BR2) - Steam Bruno (BR2) - Steam Quenty (BR3) - Steam Xx_StaryWonsz_xX (BR3) - Steam Osi (BR4) - Steam Goat (BR4) - Steam Diumen (BR4) - Steam Apapa (wszystkie serwery) - Steam Mr.Fox (wszystkie serwery) - Steam Created by Skórkowy.
  22. "4. Czy byłeś kiedyś adminem, doświadczenie jako administrator: 5. Czemu chcesz być administratorem sieci SG" Popraw podanie
  23. Dowody pokazują wystarczająco, leci ban.
  24. "A z serwerami Vanilla jest taki problem ze są mocno w tyle z aktualizacjami, a jak wiemy aktualizacje to nie tylko nowe scp, tylko także poprawki różne czy ulepszenia, a tego najwięcej jest właśnie na 1 i 2." Choć w sumie mozna pograć, bo dotychczas grałem tylko albo na 2 albo na 1.
  25. Ile pisałeś to podanie? Minute? Mogłeś się bardziej postarać. Nie grałem z tobą na serwerze, więc nie mogę stwierdzić czy pomagasz innym, czy wręcz przeciwnie. Podanie napisałeś, tylko by było, nie napisałeś celów, dlaczego chcesz być adminem, napisałeś, że chcesz nim by, bo tak, bo czemu nie,nie włożyłeś w to pracy... Gdyby nie jakość podania byłbym neutralny, może byłbym na Tak, lecz jestem zmuszony być na NIE. Pozdrawiam, Urban
  26. @NavySealPL akurat porównanie do TTT jest kiepskie, bo dodawanie tam playermodeli jest także psuciem rozgrywki, ale to już było tłumaczone setki razy i nie ma co tłumaczyć po raz kolejny, dawne TTT już nie wróci i tyle. A odnośnie całej sprawy, to wy to odbieracie trochę nie tak jaki był zamysł mój i Exotica (przynajmniej ja to tak rozumiem), my popieramy każdą zmianę, ale na lepsze, w przypadku na siłę dodawania niedopracowanej zawartości lub posklejanej byle jak to raczej, że to będzie odrzucać, a jak pisałem, możemy iść na kompromis czyli dodawać nowe SCP, wprowadzić nową zawartość, ale zgodną z uniwersum, wilk syty i owca cała, teraz jak będę mieć chwilę wolną na majówce, to postaram się przygotować taką listę "zgodności" z fabułą, ale też w granicach rozsądku z pewnymi uproszczeniami, żeby dało się grać i napiszę parę propozycji na SCP (już mam bardzo dobry pomysł na SCP 963, który byłby jakąś opozycją dla 35)
  1. Pokaż więcej aktywności