Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 01/16/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 14 punktów
    GOD

    Prawda o administracji.

    Witam, wraz z Rzuf'em stworzyliśmy Stworzyłem taki tam tekst o administracji placu. Polecam zapoznać się z tym i wyrazić swoją opinie. Przed przeczytaniem zapoznaj się z definicją słowa "mieć dystans do siebie" dołączonej do opakowania internetu bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy tekst niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu! Remzo-aktualny [email protected] placu. Kiedy ktoś mu nie pasuje woła swoich podwładnych i ucisza tą osobę. Adminów przyjmuje tylko tych, którzy mają mniejszego kutanga od niego, a jeśli mają większego banuje ich. Ważne decyzje jak na przykład zaakceptowanie podań, zajmuje się tym tylko, gdy nie jest pjany. Hesus-były [email protected] placu. Mieszka w Łodzi. Jego ulubionym zajęciem (oprócz gry na placu) było przewalanie pieniędzy z pracy na skiny. Kiedy żona Hesusa dowiedziała się o wszystkim kazała mu zapieprzać więcej godzin w pracy. Po tym, Hesus nie miał czasu na adminowanie. Kiedyś wydało się, że trzyma on w swojej piwnicy Dezyla. Bobek-Bobek (ang. i szw. Stinky, isl. Pjakkur, fiń. Haisuli) – postać z serii komiksów o Muminkach i jednej książki autorstwa Tove Jansson, oraz seriali animowanych pod tytułem Opowiadania Muminków i Muminki. Bobek jest małym, brązowym i włochatym stworzeniem, wykreowanym przez Tove Jansson specjalnie z myślą o komiksach o Muminkach. Jego cechą charakterystyczną jest wydzielanie nieprzyjemnego zapachu, skąd wzięła się jego oryginalna nazwa. Po raz pierwszy Bobek został narysowany przez Jansson dla angielskiego czasopisma The Evening News w 1954 roku. W komiksach Bobek został przedstawiony jako postać będąca w stanie zjeść prawie wszystko, łącznie z meblami u Muminków. Pomidor-przez niektórych uważany za najgroźniejszego admina. Jest on zmorą dla Aska i Axy3ra. Potrafi on znaleźć każde multikonto i je zbanować. Slazzy-bardziej znany pod pseudonimem "Szwajcar" - Obecnie Szef Mafii Toruńskiej. Steruje nią z Szwajcarii, ponieważ ma zakaz wjazdu do Polski za swoje liczne przestępstwa. Heroes-ten to miał życie. Jego początki pochodzą z Dogmoda. Pewnego razu został uciszony przez wysoko postawioną osobę w kraju za grupę terrorystyczną. Jednak, po zapłacie określonej sumy na nieznane konto bankowe, odzyskał wolność, a nawet dostał prawa, których nadużywał. Jednak, pewnego razu został porwany i wysłany na Syberię, lecz po miesiącu powrócił i żyje dalej. Biszkopt-Wierzy, że zostanie kiedyś nieśmiertelny i będzie prowadził swoje monologi o krypto walutach. Nonejm-nic o nim nie wiadomo. Dołączył do Mafii Toruńskiej, gdzie szybko zdobył względy i próbował zwalić "Szwajcara" z tronu, jednak bez skutku. Teraz siedzi w domu i z niego nie wychodzi, ponieważ boi się o życie. Andżej-osoba o bardzo dużym poczuciu humoru i dużej inteligencji, jest znany z tego, że uwielbia zjadać cytryny. Pewnego razu ukradł Remzowi doniczkę z cytrynami, a ten go za to zamknął na rok w strefowym więzieniu. Po powrocie został adminem. Rzuf-jest to osoba, która wraz z Jankiem poznali się w Toruniu w barze. Postanowili, że przeprowadzą różnorakie ataki. Potem dostali miano jako "banda troli". Rzuf przez długi okres czasu nie umiał mówić, jednak odzyskał tą zdolność i dołączył do administacji, żeby walczyć ze złem i występkiem. Janek-Janek-jest to najpopularniejszy DJ w Polsce! Jest też człowiekiem znanym z tego, że ma dużą rodzinę i mieszka w Toruniu. Po tym jak został wyrzucony z Gangu Torunia, zaczął kręcić kebaby z Emipodem. Timon-pewnie nie raz zadawałeś sobie pytanie "kto zrobił takie zbugowane mapy?". Odpowiedź to Timon. Próbował on dostać [email protected], lecz nie dostał bo miał za dużego od Remza. Za błędy ortograficzne przepraszam, lecz to wina Rzufa. // nie brałem w tym żadnego udziału ~ rzuf
  2. 10 punktów
    Tryczek

    Złote myśli TTT

    ???????????? to wiadomo czy nie
  3. 6 punktów
    Heroes

    [PLAC ZABAW] ★BonkuByku★

    Jestem ryzykant, więc odkopie temat sprzed 6 tygodni i złamię regulamin forum, mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone przez kochanych moderatorów Jestem na tak. Bonku jest ogarnięty, miły i stara się przestrzegać regulaminu, ale nie wiem jaki wpływ ma na niego rzuf z którym się kumplują (iksde) Faktycznie ostatnio gra mniej, ale dostanie admina zachęci do wbicia na serwer, na którym ostatnio jest wieczna stypa, przyda się jakaś świeża krew, więc według mnie Bonku powinien dostać szansę. Rerkord rozstrzygania podania chyba pobity, więc sądzę, że ktoś decyzyjny może podjąć decyzję, by nie trzymać Bonka więcej w niepewności.
  4. 5 punktów
    Wilczy

    [Perm Ban] SAFARIOS

    Witam Jeśli nawet ci się nie chciało rozpisywać przy tym podaniu i nie pokazałeś żadnej skruchy do pokrzywdzonego gracza, to mogłeś już nie pisać tego podania. Wątpię, by gracze i tym bardziej administracja chciała przebywać na serwerze tak toksycznym graczem. Sama tęsknota cie tu nie zbawi, jeśli sam nie zamierzasz się zmienić. Jestem za pozostawieniu danej kary. Pozdrawiam
  5. 4 punkty
    IceTea

    Prawda o administracji.

    o slazym zapomniałeś dodać że to admin widmo i że posiada własną drukarnie dildosów ;]
  6. 4 punkty
    Jesus

    Prawda o administracji.

    zapomniałeś, że Remzo pogania nas wyrzutnią ziemniaków.
  7. 4 punkty
    Matrix.PL

    Złote myśli TTT

  8. 4 punkty
    Jesus

    [Ban] Kycu

    Za idiotyzm przedłużam karę na 3 tygodnie. Jeszcze raz dojdzie do takiej sytuacji, a skończy się na permie. Nie będziemy tolerować takich zachowań. J.
  9. 4 punkty
    Kexan

    <TTT> <PR!D3-SAN # FOR THE HORDE>

    Witam bardzo serdecznie, uważam, że użytkownik Steam o pseudonimie PR1D3-SAN # FOR THE HORDE praesent et nunc sit amet odio facilisis facilisis. Nunc laoreet justo quis enim ornare, eget aliquet dui sagittis. Integer maximus lacus vel porttitor sodales. Ut malesuada vulputate rutrum. Sed et mauris posuere, sodales justo a, semper ipsum. Aenean sagittis consectetur eleifend. Pellentesque ac nibh elementum enim faucibus aliquam sit amet sed nulla. Cras efficitur vulputate nisi, id feugiat eros consequat quis. Vestibulum a quam egestas, vestibulum mauris vitae, dignissim felis. Ut sollicitudin ipsum eget justo scelerisque, vitae scelerisque erat condimentum. Mauris eu ipsum sit amet justo varius vehicula sed non tortor. Nunc dictum neque et fringilla aliquam. Quisque finibus mauris arcu, nec euismod est rutrum vitae. Nunc nisl ante, maximus a eleifend id, ornare bibendum tortor. Aenean vehicula gravida magna, sit amet auctor justo laoreet vel jestem na TAK. Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich graczy serwera TTT Strefy Gier
  10. 4 punkty
    Pr!d3

    Poszukiwanie gry w klimatach post apokalipsy.

    Poza Metro 2033 i Last Light które ubóstwiam polecam z całego serca wszystkie części stalkera. Dodatkowo od niedawna na rynku jest Escape from Tarkov którego co prawda nie ograłem ale może być ciekawą pozycją.
  11. 4 punkty
    GOD

    Złote myśli TTT

    W końcu każdy musi mieć jakieś hobby. Jednak czasami trzeba uważać.
  12. 3 punkty
    Rzuf

    [Odwołanie od Perm bana monstereq]

    Okej, prosisz graczy o wypowiedzenie się także się wypowiadam. STANOWCZE NIE. Zapamiętałem Cię jako gracza, który lubił kozaczyć, cwaniakować, bo myślał że się mu nic nie zrobi. W końcu się doigrałeś, życząc administratorowi serwera śmierci na raka, w dodatku wydaję mi się, że Twoje odwołanie jest napisane na odwal się i jeszcze do tego to głupie, bezsensowne tłumaczenie, że co ma profil steam ADMINISTRATORA(?) do serwera... To w końcu go przepraszasz, czy uważasz, że nic takiego nie zrobiłeś, bo nie rozumiem. Gdybyś postarał się z odwołaniem, SZCZERZE przeprosił pomidora, to myślę że ów admin pomyślał by nad odbanowaniem Ciebie, a tak to... Skoro się nawet nie postarałeś, to jestem za tym, aby ban pozostał. Pozdrawiam, rzuf
  13. 3 punkty
    nonejm

    [Skarga] Mraufetauder, Blansz

    Tak więc po medytacji I dogłębnej Skryptów Stwierdziłem co następuje, Garzki, w związku z tym że, I zrozumiałeś swój.... A cała sprawa była A Marf tak naprawdę grał na nerwach Obwieszczam co następuje A tak już na poważnie. Garzki , ciesze się, że zrozumiałeś Już kiedyś mówiłem to jednemu z naszych graczy na PZ - jak masz zły dzień i ktoś Cie podpuszcza na PZ - nie odzywaj się albo wyjdź i się przejdź. Sytuacja była po prostu śmieszna i tak jak Timon wspomniał, nie powinna w ogóle sie znaleźć na forum. Jak widzisz każde zgłoszenie jest poważnie traktowane i nie olewane przez nikogo z adminów. A po obejrzeniu demka okazuje się co się okazuje. Nerwy nie pomagają a czasem oglądanie foki pomaga. I tak się teraz zastanów- miałeś zły dzień , oni Ci dopieki i teraz , Ty popsułeś im dzień bo złożyłeś skargę, Timonowi bo się zirytował co się tu wyprawia, God bo się wypowiedział i dostał OPR, Ja bo musiałem oglądać demko. Więc to dotknęło 6 osób w negatywny sposób, bo nie podszedłeś do tego na chłodno. Czasami trza olać i tyle Każda akcja --> wywołuje reakcję Mrau/Blansz - po obejrzeniu demka uważam, że owszem żartem na początku może to było a propo Straży Wiejskiej (Wróć miejskiej), rozumiem, ktoś mógł nie zrozumieć żartu, ale dalsze wiercenie w tego i ciągnięcie było już delikatnym nagięciem. Nie winie nikogo ani nikt nie dostanie żadnej kary. Życzę miłego weekendu , a na odstresowanie polecam Kota Dziękuje . Dobranoc.
  14. 3 punkty
    Mordencjusz

    SURF Combat | Counter Strike Global Offensive

    Gdy zobaczyłem temat, gdzie serwer Deathmatch prawdopodobnie doczeka się zmiany trybu na SURF Timer zacząłem się zastanawiać "Hej, a może by tak spróbować dodać mój 1 z ulubionych trybów, czyli SURF Combat". Także po tym wstępie, witam wszystkich zgromadzonych, w tym temacie pragnę namówić, przekonać was do stworzenia oddzielnego serwera SURF Combat. Dlaczego oddzielnego? Gdyż zdaje sobie sprawę z tego, że taki tryb już znajduje się na Placu Zabaw. Więc czemu zawracam głowę tym samym trybem? Ponieważ taka osoba jak ja, preferuje 1 tryb z naszego ślicznego Placu Zabaw, ten o którym chcę rozpocząć dyskusję. Nie jeden się znajdzie, który chciałby pograć na Combat, ale niestety nie przepytam wszystkich polskich graczy CS'a jakie jest ich zdanie na ten temat, gdyż takiego zasięgu nie posiadam. Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie (przewidywane przeze mnie) pytania, pora coś powiedzieć o samym trybie. Surf Combat jest trybem, który opiera się na wszystkim (z wyjątkiem trybu o odbicie zakładnika) czego dotyczy standardowa rozgrywka w Counter Strike'u. Są 2 drużyny, które muszą się nawzajem wyeliminować, są dostępne mapy gdzie Terroryści mają możliwość wysadzenia pewnej strefy (tzw. Bombsite), odbicie czystego CS'a, lecz w tym czym wyróżnia się surf jest fakt, że aby się przemieszczać musimy surfować po rampach, co jest wyjątkowe dla rozgrywki i nadaje jej rozpędu. Podstawowe Informacje: Nazwa Serwera: <SURF COMBAT> |!GLOVES !SKINY !KOSY| @StrefaGier Ilość slotów: 26. Tickrate: Najlepiej 128, lecz przy serwerze surf wystarczy spokojnie 102.4. Czas trwania rundy: 3:00. Ilość rund lub Czas trwania mapy: 20 rund lub 30 minut. Tryb: Surf Combat. BunnyHop: Preferuję Wspomagany jak na Placu, lecz wybór zostawiam wam. NoFallDamage: Preferuję Wyłączony (daje większą możliwość wykonywania zasadzek, większą swobodę w poruszaniu się), lecz również pozostawiam ocenę użytkownikom. Serwer Surf Combat, jest serwerem, któremu potrzeba uwagi, aby się rozkręcił. Miałem okazję obserwować serwer właśnie z takim trybem, który niedawno co wystartował. Wynikiem obserwacji jest to, że aby serwer wzbudził zainteresowanie, potrzeba około 2-4 miesięcy uwagi, aby graczy było w przedziale 14-20. Chcę nadmienić, że niestety nie znam się absolutnie nic na języku source, więc nie jestem w stanie pomóc serwerowi od strony technicznej, może jedynie co to z cvar'ami dam radę, także jako, że @Remzojest odpowiedzialny za dział Counter Strike'a, to w przypadku pozytywnego rozpatrzenia propozycji, bez jego wkładu, serwer nie ruszy w żadnym kierunku, więc jego pomoc, lub innej osoby znającej się na SourceMod okaże się bezcenna. Od siebie jestem w stanie zaoferować, ponownie sprawowanie pieczy nad otoczeniem serwera [przygotowanie regulaminu, oraz również jego aktualizacje, obserwowanie i kontrolowanie administracji, rozpatrywanie skarg, podań (oczywiście jest to jedynie moja oferta, która może zostać odrzucona, o ile by osoba sprawująca pieczę ze strony technicznej życzyć sobie będzie indywidualnego prowadzenia serwera)] Jak część pamięta miałem już okazję poznania tak odpowiedzialnej funkcji na naszym Murderze. Regulamin jak i mapy przygotuję gdy będzie spore zainteresowanie pomysłem Temat będę oczywiście edytować wraz z nowymi pomysłami co do serwera.
  15. 3 punkty
    Zuris

    Poszukiwanie gry w klimatach post apokalipsy.

    Zmodowane 3 części Sztaklera zabrały mi ponad dobre 100 godzin rozrywki (choć już w przeszłości grałem nie na steamowej wersji :v), planuję kolejne przejścia. Polecam bardziej niż niesprawdzanie ciał, jak masz jakieś wątpliwości. Tarkov ma problemy z desyncem, pochłanianiem ramu, więc radziłbym o tym poczytać i przemyśleć, bo sam planowałem kupić, ale rzadko kto może grać na 8 GB ramu (jak masz więcej to jest gut). Poza tym wydaje się na fajną grę, ale potrzebowałbyś z kimś zagrać, bo samemu dość trudno będzie. Ogólnie nie jest to gra post apo, tylko akcja dzieje się w odgrodzonym, fikcyjnym mieście Tarkov (duhh), ale sądzę, że obczaić warto.
  16. 2 punkty
    1.Nick: monstereq 2.STEAM_1:0:213538912 3.Link do bana: http://sourcebans.strefagier.com.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:0:213538912 &advType=steamid 4.Opis sytuacji: Grając prawdopodobnie na mapie de_dolls 7 grudnia o godzinie 18:26 zostałem bana od Ojojoja na 3miesiące za obrażanie po czym pogorszyłem sobie sytuację wyzywając Ojojoja pod jego profilem steam żeby zmarł na raka czy coś w tym stylu choć i tak uważam, że nie powinienem dostać bana perma, ponieważ co ma wspólnego steam czy tam profil do serwera. 5.Cos od siebie: Przepraszam za to wszystko : wyzywanie Ojojoja czy tam nawet innych graczy, minal od bana ponad miesiac i obiecuje ze sie zmienilem. Przepraszam jeszcze za multi konto które zostało zbanowane ale kupiłem je po to żeby smurfować na niższe rangi a na plac zabaw wbiłem przy okazji chociaż to długo nie trwało bo dostałem perma jeszcze w tym samym dniu co wbiłem na serwer. Chociaż i tak w to nie którzy nie uwierzą, że kupiłem je żeby smurfować. Jeszcze raz przepraszam Ojojoja i wszystkich których zwyzywałem i liczę, że ostatecznie dostanę tego unbana. Dajcie mi drugą szanse . Jesli mozesz Ojojoj to daj innym szanse cos napisac i nie blokuj pisania komentarzy, jesli gracze nie beda chcieli zebym byl odbanowany to zrozumiem to i nie bede juz pisal odwolan :c . Pozdrawiam monstereq
  17. 2 punkty
    Mr.Black

    <BR#1>Tornister

    Witam wszystkich zainteresowanych No to też dołożę swoją "cegiełkę" Bo tak z tego co wyczytałem to jedyne plusy jakie posiadasz to "ranga" czas na serwerze co prawda zdarza ci się pomóc nowym graczom lub innym mającymi problem ale twoja impulsywność jak i również tuj ubogi zakres słów (polecam słownik J.Polskiego xd) przechylają szalkę w przeciwną stronę więc sam sobie szkodzisz w śród graczy bo muszę powiedzieć że da się z tobą podąć dialog, niestety łatwo wdajesz się w kłótnie, dajesz się prowokować innym graczom. Podsumowując coś tam robisz, (polecam kup sobie stress ball-a lub jogę poćwicz xd) Jestem na nie Z poważaniem Mr.Black
  18. 2 punkty
    stachu21

    Prawda o administracji.

    Nie mniej jednak za to ich kochamy
  19. 2 punkty
    Garzki

    [Skarga] Mraufetauder, Blansz

    1. Nick osoby oskarżonej: Mraufetauder, Blansz 2. Steam ID osoby oskarżonej: Mrau:STEAM_0:1:20637181 Blansz:STEAM_0:0:108395505 3. Przybliżona data zajścia: 19.01.18 +/- 15:20 4. Nazwa mapy: Zaraz dodam 5. Opis sytuacji: Wyżej wymienieni gracze wyzywali mnie od "Straży miejskiej" (Nie wiem o co im chodziło), ja mówiłem im żeby przestali, lecz to nie dało żadnych rezultatów. Po powiedzeniu im że pójdę na forum powiedzieli że "Ch*j ich to". Później dopowiedzieli że najwyżej kupią sobie nowe konta w razie bana. 6. Coś od siebie: Mówiłem im żeby mi tak nie mówili bo mnie to obraża, robiać mi na złość dalej byłem wyzywany. Wszystko jest jaśniej określone na demku. Mam nadzieje na rozpatrzenie sprawy. Pozdrawiam, Garzki.
  20. 2 punkty
    Timon

    [Skarga] Mraufetauder, Blansz

    @Mrafel Ale o co chodzi konkretniej? Postaram się demko obejrzeć jak wrócę do domu jak mnie nikt nie uprzedzi na razie jak ktoś chce coś dodać od siebie to spoko tylko - proszę konkrety, bo ni kuta nie wiem o co chodzi...
  21. 2 punkty
    Sinon ❥ (Asada Shino)

    Nowe stroje dla MTF

    Wreście powstał taki temat Myślałem,że nikt na to nie wpadnie ale u mnie chodzi dokładniej zmienienie pancerzu u wsparcia CI-Chaos Insurgency i MTF Epsilon-11 "Nine Tailed Fox",a także dla Dyrektora Placówki, a tutaj link do modelów: Te 2 pierwsze linki tyczą się do CI: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=246155183&searchtext=Operator https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=358536583 ten do NTF: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=143525679 Link do modelu dla Dyrektora Placówki: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=856224295 Ps. Modele które podałem dla Dyrektora Placówki i CI, mają różne modele którym można dawać różne dodatki Np. Różne kolory garnituru czy krawatu lub dla CI różnego typu kamizelki,spodni,kurtek,hełmów,noktowizorów,słuchawek itp. Mam nadzieję,że ktoś kiedyś weźmie ten pomysł pod uwagę ^^
  22. 2 punkty
    nonejm

    Poszukiwanie gry w klimatach post apokalipsy.

    CS GO - Plac zabaw - Podczas Jaila jak IceTea prowadzi.
  23. 2 punkty
    Limbo

    [ban] Ugandan worior

    Słabo czytasz ze zrozumieniem. Ja znalazłem punkt w regulaminie, który mówi o tym. Zakaz bugowania a to co zrobiłeś było bugowaniem. Temat zostawiam otwarty dla osoby, która zbanowała cię.
  24. 2 punkty
    Gundelf

    <TTT> <PR!D3-SAN # FOR THE HORDE>

    Niemal ciągle widuje go na serwerze, nigdy nie widziałem żeby zrobił czegoś wbrew regulaminowi, a same gry z nim wspominam chętnie i z uśmiechem, plus każdy go lubi i widać że zna się na rzeczy, TAK!!!
  25. 2 punkty
    Johny Łowca Kangurów

    Złote myśli TTT

    Ej Desu Vult, czemu zbanowałes mojego kolegę? Jakiś typ zaraz po tym jak jego kolega dostał Karma Bana.
  26. 1 punkt
    nonejm

    [ban] Wonski Grubasek

    W takim razie @Bobek zapraszam do tablicy
  27. 1 punkt
    Adele

    <BR#1>Tornister

    Ciągłe trolowanie nowych graczy, przeszkadzanie administracji i dosłownie chodzenie po krawędzi bana. Tak można opisać twoją osobę. Fakt grasz długo lecz cały czas jesteś taki sam. Wykorzystujesz wszystkie możliwe sposoby i luki w regulaminie by tylko zrobić coś co tobie sprawi radość a innym przeszkodzi a przy okazji nie dostań bana. Nie potrafisz rozmawiać z innym graczami, szybko wchodzisz w irytacje i złość co skutkuje przekrzykiwaniem, mutowaniem innych którzy są dla ciebie niewygodni i brakiem jakiegokolwiek rozwiązania problemu. Podsumowanie Minusy: - problematyczne zachowanie - brak umiejętności spokojnego rozwiązywania problemów - częste kłótnie - obrażanie innych Plusy: + czas na serwerze Jestem na NIE Ogólnie Tornister brakuje ci tego czegoś co można nazwać hamulcem. Nie wiesz kiedy przestać.
  28. 1 punkt
    astropieseł

    Nowe stroje dla MTF

    Jakby się przyjrzeć, to naukowcy (+MTF) mają pod kitlem krawat i koszulę... Ogólnie ten pomysł jest dość często wpisywany w sugestiach i rożnych kanał komunikacyjnych. Myślę, że wdrożenie tego skina powinno być jednym z priorytetowych dodatków w nabliższych update'ach. Pozdrawiam
  29. 1 punkt
    Remzo

    Nowe dźwięki na koniec rundy

    Dzięki za propozycje - jak zwykle na najwyższym poziomie Oczywiście wrzucone na serwer. Pozdrawiam Remzo
  30. 1 punkt
    nonejm

    [Skarga] Mraufetauder, Blansz

    Co do tego będziemy mogli ustosunkować się dopiero po 21:00 gdy będzie demko, Kilku adminów było na steam - wołaj i nie bój się, kto ma chwile wejdzie od razu.
  31. 1 punkt
    GOD

    [Skarga] Mraufetauder, Blansz

    Witam. Jak to zobaczyłem pomyślałem XD. Jak można oceniać kogoś, że jest niezrównoważony emocjonalnie, bo napisał dwie skargi? Po prostu poczuł się urażony lub chciał zgłosić kogoś kto niszczy zabawę na serwerze. Nie możesz nikogo tak oceniać. Można wiedzieć co to znaczy "spultał"? Najpierw ktoś z administracji musi obejrzeć demko, potem zobaczymy jak było naprawdę. Może dla ciebie to śmieszne, lecz dla jego osoby nie za bardzo. Nawet najmniejsza rzecz może kogoś urazić. Będąc normalną osobą, która prosi drugą osobę o zaprzestanie pewnej rzeczy to powinieneś przystopować, a najlepiej przeprosić. Podsumowując, twoja odpowiedź ma mało sensu, a twoje myślenie jest wręcz... Pozdrawiam.
  32. 1 punkt
    Tomislav

    Poszukiwanie gry w klimatach post apokalipsy.

    Odnośnie Stalkera to osobiście polecałbym iść po kolei - Cień Czarnobyla, Czyste Niebo, Zew Prypeci. Jeśli chciałbyś, żeby wyglądało to lepiej graficznie oraz mieć możliwość normalnej gry nawet po jej zakończeniu to polecam moda Complete (jest on dostępny dla każdej części), odkąd go odkryłem dorzucam go do instalacji za każdym razem, bardzo przyjemny dla oka, a do wymagań dorzuca tak naprawdę niewiele. Mógłbym ci również polecić część stworzoną przez fanów, a mianowicie Lost Alpha. Jest to jakby początkowy zamysł Cienia Czarnobyla, jednak dużo, dużo się różni. Minusem, który mógłbym to wymienić jest ilość biegania z punktu A do punktu B, a potem z powrotem, jednak jeśli nadarzy się element akcji to moim zdaniem znacznie przewyższa inne Stalkery. Zresztą nowsze patche (które na razie są fazach bardziej testowych, ale grywalnych i jak najbardziej zdatnych do grania (spotkałem może z 1 crasha przez połowę gry) ze względu na to, że po stworzeniu gry duża część ekipy odeszła od projektu). Jak byłem młodszy i miałem lekkiego stracha chodzenia po podziemiach to dzięki tej części ten strach jest wręcz przyjemnością. Fabuła jest naprawdę świetna, a warto wspomnieć, że gierka w tym przypadku darmowa. Tak jak Zuris, również bym polecał ci się pobawić w mody, bo patrząc na ich ilość, pracę w nie włożone oraz popularność - jest z czego wybierać. I tak jak mówiłem, jeśli masz wybierać, to wybieraj wszystkie, bo w każdą warto zagrać. Cień Czarnobyla opisze ci bardzo dużo fabuły, która będzie ci niezbędna w innych częściach, Czyste Niebo to typowa wyprawa na wojnę między frakcjami - tam sobie na pewno wybierzesz ulubioną frakcję. Zew Prypeci - masz tutaj największe pole popisowe pod względem modów, bo jest ich najwięcej. Grafika to miód, pełno zadań pobocznych i trochę myślenia nad wątkiem głównym.
  33. 1 punkt
    Pr!d3

    Poszukiwanie gry w klimatach post apokalipsy.

    Zapomniałbym jeszcze, że w tym roku wychodzi 3. część Metro czyli Exodus. Z tego co wiadomo to będzie po prostu więcej tego samego co w poprzednich częściach oraz półotwarty świat.
  34. 1 punkt
    Minak

    Nowe stroje dla MTF

    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=759566204
  35. 1 punkt
    pocotoczytasz

    Poszukiwanie gry w klimatach post apokalipsy.

    The Walking Dead wszystkie części
  36. 1 punkt
    Akise Aru

    Poszukiwanie gry w klimatach post apokalipsy.

    Czy The Last Of Us się liczy? DayZ jest ok też
  37. 1 punkt
    Shay27

    [A3 Vanilla] Stahu

    Podanie przyjęte Okres próbny - 1 miesiąc
  38. 1 punkt
    Alucardd

    <TTT> <PR!D3-SAN # FOR THE HORDE>

    Nie spędzam tak wiele czasu co prawda na TTT ale samego PRIDE-a znam jeszcze z deathruna i szczerze uważam że zasłużył na szanse jako administrator. Z przypadków kiedy na TTT gościłem również ogarniał i dobrze dogadywał się z innymi. Jestem na TAK
  39. 1 punkt
    maxus6

    [ban] Ugandan worior

    Tak jak napisał Limbo, w regulaminie jasno pisze, że nie można bugować mapy ;-;. Swoją drogą dosłownie trzy rundy wcześniej przypominałem, że bugowanie śluzy jest surowo zabronione (ostrzegałem za pomocą @@@ czyli niemożliwe, żebyś tego nie widział).
  40. 1 punkt
    Heroes

    SURF Combat | Counter Strike Global Offensive

    @Mordencjusz dokładnie o to mi chodzi, full auto by było zwyczajne, a na zagranicznych serwerach spotkałem się z czymś takim, że nie trzeba lecieć pionowo tylko zwyczajnie surfujemy i trafiamy tam gdzie celujemy co sprawia, że fragi są naprawdę piękne.
  41. 1 punkt
    Limbo

    SURF Combat | Counter Strike Global Offensive

    Idea serwera jest znakomita i szukałem tego typu serwera polskiego lecz go nie znalazłem. Chętnie bym pograł na starym dobrym surfie, gdzie zabijasz się i musisz się nie tylko wykazać skill'em w strzelaniu ale również w samym surfie. Według mnie no recoil to jest zły pomysł. Nie otrzymywanie obrażeń po upadku jest według mnie słabym pomysłem, gdyż nie musisz bać się wtedy o prędkość jaką uderzysz po swoim surfie. Bunnyhopa zostawiłbym normalnego.
  42. 1 punkt
    Alucardd

    <BR#3> TracerYT |#2

    Podanie odrzucone. Popraw aktywność i spróbuj za równo 30 dni. (Tak to jest 17 luty) Temat Zamykam, Pozdrawiam.
  43. 1 punkt
    Mordencjusz

    Garry's Mod: DarkRP

    Jak ten Pan wyżej, jeżeli chcesz walczyć o serwer DarkRP na strefie, możesz go prowadzić. Skoro robiłeś serwerownie, to pewnie wiesz jak przygotować forum (chociaż tu to nie potrzebne), no i jeden serwer (chyba, że tworzyłeś serwerownie ze znajomym, przyjacielem, gdzie dzieliliście obowiązki). Udostępnienie kolejnego serwera dla strefy nie jest żadnym problemem, wystarczy umiejętnie przedstawić pomysł osobom na najwyższym stanowisku, lecz zanim się takowy udostępni trzeba mieć wszystko przygotowane, HeadAdmina, Technika (opcjonalnie) itd. bo po co obciążać inne serwery, postawione na tej samej maszynie. Jeżeli byłbyś skory prowadzić serwer to wiedz, że zysku z tego nie będziesz miał żadnego, a jedynie wedle własnej woli możesz sam (charytatywnie) wydawać pieniądze na płatne addony, aby grało się lepiej na serwerze (prostym przykładem jest @azuspl. Bóg wie ile już wydał ). Btw. DarkRP jest trybem opierającym się w głównej mierze na RolePlay'u (Odwzorowaniu Prawdziwego Życia), nie jest to pełny RolePlay bo masz coś takiego jak /ooc <Out Of Character>, masz określone zone'y NoRP (na niektórych normalniejszych serwerach) no i role, które są wyłączone z RP (Rola Admina na służbie) . Na serwerach typu RP gram ogólnie 6 lat (z wielkimi przerwami) mniej więcej wiem z czym to się je .
  44. 1 punkt
    DragonFly

    Garry's Mod: DarkRP

    Kontrybucję? Znam pojęcie tego słowa, ale chyba tutaj zostało ono źle użyte i to bardzo. https://sjp.pl/kontrybucja tutaj masz znaczenie tego słowa, jakbyś mógł to napisz jaśniej o co Tobie chodziło, bo mogę się tylko domyślać. Tak, więc domyślam się, że chodziło Tobie o to, że chcesz zrobić zbiórkę na Twoje skrypty i, te które zakupiłeś. To raczej nie wypali, bo strefa gier działa stricte non profit, także o jakimkolwiek zarabianiu na serwerze także możesz zapomnieć. Co do serwera, to czemu nie, jak masz ochotę postawić taki serwer i prowadzić go z jakimś pomysłem to pewnie @Latający udzieli Ci miejsca na taki serwer, po głębszej rozmowie, bo teraz strasznie płytko i krótko opisałeś zamysł serwera.
  45. 1 punkt
    pomidor™

    Nowe dźwięki na koniec rundy

    Download Hope you enjoy it
  46. 1 punkt
    kubak95k

    Złote myśli TTT

    i jak tu nie wybaczyć ?
  47. 1 punkt
    Tryczek

    Złote myśli TTT

    ok
  48. 1 punkt
    Radke

    Złote myśli TTT

  49. 1 punkt
    AlanWake

    Złote myśli TTT

    gableMorning: kto ze mnol wspulpracuje Analwake: napewno nie słownik
  50. 1 punkt
    Kanade

    Regulamin Serwerów Breach

    Wprowadzenie Witaj, graczu. Poniższy zbiór zasad został stworzony, po to byś wiedział jak się zachowywać na serwerze, aby zapewnić Tobie oraz pozostałym uczestnikom gry, jak najlepsze doświadczenia w miłej atmosferze i z wyeliminowaniem nieuczciwej przewagi. ! Zapoznaj się z nim uważnie i jeśli będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości, nie wahaj się pytać adminów ("@ treść wiadomości" lub !menu - Chat - asay), czy innych współgraczy. Pomoże Ci to uniknąć ewentualnej kary i straconego czasu, potrzebnego na rozpatrzenie zdarzenia. ! Jeśli jesteś nowym lub powracającym graczem, zapoznaj się również z naszym FAQ (link), by jak najszybciej wdrożyć się do gry. ! Jeśli czytasz ten regulamin po raz pierwszy, przejrzyj najpierw całość i zwróć uwagę na nagłówki. Dzięki nim łatwiej będzi Ci w przyszłości odszukać interesujący Cię fragment, bo zasady są posegregowane tematycznie. ! Zauważ też, że niektóre fragmenty tekstu są wyróżnione kolorem, nawiązującym do klasy, której dotyczą lub są wyróżnione w inny sposób. ! Możesz też użyć narzędzia do wyszukiwania (CTRL + F) i spróbować znaleźć interesującą Cię rzecz po słowach kluczowych, np. CTRL + F -> "soju" 31. Zakaz sojuszu między ludźmi a SCP, nie dotyczy SCP-999 oraz nie dotyczy SCP-HellJ w stosunku do Personelu Klasy D. ! Zwróć uwagę, że na samym szczycie regulaminu widnieje data jego ostatniej aktualizacji, a na samym dole jest zawarta lista zmian. ! Osobom, które nie ćwiczyły szybkiego czytania, zapoznanie się z regulaminem powinno zająć od 10-20 minut, w zależności jak sprawnie czytają. ! Jeżeli powyższe porady nie były w stanie Ci pomóc, polecam zapoznać się z tym >poradnikiem<, najlepiej z pomocą bliskich Ci osób. Miłej lektury! -------------------------------------------------------------------------------- Wersja z 02.11.2017 23:35 Wstęp 1. Regulamin może zostać zmieniony, uaktualniony w przyszłości, więc należy regularnie go przeglądać, by być na bieżąco. 2. Przebywanie na serwerze równoznaczne jest z akceptacją regulaminu. Jeżeli nie zgadzasz się z nim, opuść serwer. 3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności za nieprzestrzeganie go. 4. Niniejszy regulamin jest nadrzędny (ważniejszy) względem jakichkolwiek treści na serwerze (np. stare, nieaktualne opisy klas). 5. Niestosowanie się do regulaminu może skutkować slapem, slayem, kickiem, banem, gagiem, mutem, lub innym adekwatnym środkiem, w surowości zależnej od okoliczności przewinienia, postawy winnego oraz humoru administratora. Jeżeli uważasz, że zostałeś nieuczciwie potraktowany, zgłoś to na Forum serwera Breach w dziale Skargi i odwołania (link). 6. Administrator może ingerować w rozgrywkę (noclip, teleportowanie graczy, więzienie graczy (jail), restart rundy itp.) w celu pełnienia swoich obowiązków, lub na prośbę ogółu graczy. 7. W przypadkach sytuacji nie opisanych przez regulamin obowiązują zasady ogólno przyjętej etykiety (netykiety) i zasad moralnych. Zasady Ogólne 8. Gra na serwerach StrefaGier ma służyć zabawie i przebieg rozgrywki należy traktować z dystansem, niezależnie jak bardzo Ci się powodzi lub nie powodzi w grze. 9. Zakaz podszywania się pod innych graczy. Podszywanie się pod administratorów będzie szczególnie surowo karane. 10. Zakaz składania fałszywych oskarżeń i oszukiwania w sprawie rozpatrywanych zgłoszeń (reportów). Przyłapanie na oszustwie może skutkować karą, nawet jeżeli nie byłeś żadną ze stron w sprawie. 11. Zakaz dezinformowania (oszukiwania) graczy na temat zasad (regulaminu) panujących na serwerze. 12. Zakaz nicków złożonych ze znaków nierozpoznawanych przez grę/serwer (puste pole/znak zastępczy). 12.1. Zakaz nicków niemożliwych do przeczytania, uniemożliwiających zaadresowanie wypowiedzi. 12.2. Zakaz obcesowo wulgarnych lub obraźliwych nicków. 13. Zakaz propagowania rasizmu, nazizmu, pedofilii, pornografii, zoofilii itp. oraz wszelkich treści niezgodnych z prawem polskim. 14. Zakaz spamowania na czacie. 15. Zakaz nadużywania mikrofonu, szczególnie jeśli masz piskliwy i/lub drażniący głos, nie przeszedłeś mutacji, lub masz słabej jakości mikrofon (szum, trzeszczenie). Jeżeli ktoś Ci zwraca uwagę, byś ogarnął mikrofon, to zrób to, ewentualnie przenieś rozmowę na czat tekstowy. 15.1. Zakaz zagłuszania, przerywania administratorowi, gdy prowadzi rozmowę w sprawie rozpatrywanego zgłoszenia, ogłasza informacje związane z serwerem itp. 15.2. Zakaz śpiewania na wspólnym czacie głosowym dla obserwatorów. 15.3. Zakaz odtwarzania muzyki oraz innych nagrań poprzez czat głosowy. Zakaz zabawy modulatorem głosu. 16. Gracz może zostać wydalony z serwera, jeżeli jego zachowanie jest kłopotliwe i/lub uciążliwe, lub na prośbę ogółu graczy, szczególnie jeśli nie zna / nie posługuje się językiem polskim. 17. Zakaz obrażania innych. Można przeklinać z umiarem, lecz jeżeli ktoś Ci zwraca uwagę, że przesadzasz, to opanuj swój język. 17.1. Szczególny zakaz znieważania administratorów. 18. Zakaz reklamowania, w celu uzyskania jakiejkolwiek korzyści (konkurencyjne serwery gier, twój kanał na YouTube, Twitch, CS ruletka itp.). Jeżeli chcesz zamieścić linka do strony sieciowej , adres komunikatora lub inną treść, na czacie, w nicku, w sprayu itp., która może zostać uznana za reklamę, zapytaj najpierw administratora, czy możesz to zrobić. Jeżeli nie uzyskałeś pozwolenia od admina, nie możesz tego zrobić, nie ważne kto jest obecnie na serwerze. 19. Zakaz afczenia/afkowania (AFK) w trakcie rozgrywki. Jeżeli zamierzasz przerwać rozgrywkę na kilka minut, nie będąc pewnym, czy nie pozostawisz swojej postaci żywej w grze, rozłącz się z serwerem, by nie przedłużać niepotrzebnie rundy i nie zajmować slota. 20. Gdy serwer laguje (latencja, lag), każda osoba z pingiem bliskim lub wyższym niż 300, może zostać wyrzucona z serwera. Jeśli ta osoba będzie wciąż wracać z wysokim pingiem, dostęp do serwera może zostać dla niej zablokowany. Zasady Rozgrywki 21. Zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy, oszustw (cheatów), skryptów itp. 22. Zakaz ghostingu. Nie możesz przekazywać innym graczom informacji, których normalnie nie powinni posiąść, np.: - Będąc obserwatorem, nie możesz podpowiadać żywym graczom, gdzie są jakieś przedmioty czy inni gracze. - Nie możesz jako Naukowiec, zaraz po rozpoczęciu gry, komunikować się przez czat z MTF i ostrzegać ich przed SCP, jeżeli nie spotkałeś żadnego z MTF. Możesz natomiast swobodnie korzystać z radia. - Jeżeli zabił Cię Szpieg CI to, nie możesz pisać o tym, do żyjących graczy. 22.1. Dozwolone jest korzystanie z informacji, nabytych przez okres bycia obserwatorem, jeżeli zrespisz się jako wsparcie (MTF Nine Tailed Fox / Żołnierze CI). 22.2. Zakaz ujawniania graczom metody, jak wyjść z wymiaru łuzowego (pocket dimension). Możesz samemu wykorzystywać znane ku temu sposoby, możesz wskazywać współgraczom własciwą drogę, ale nie możesz im zdradzać, jak ją rozpoznać (To ma być niespodzianka, a jeżeli im zależy, to sami mogą poszukać o tym informacji.). 23. Pojazdy służą jedynie do szybkiego transportu. Zakaz zabijania czy ranienia kogokolwiek pojazdem. Zakaz bezcelowego bawienia się pojazdami. 23.1. Zakaz kampienia na/w pojeździe. Zakaz atakowania innych stojąc na pojeździe. Możesz użyć pojazdu by szybko oddalić się od zagrożenia, natomiast stanie w bezruchu czy powolne toczenie się, będzie interpretowane jako kampienie. 23.2. Zakaz umyślnego blokowania drogi poruszającym się pojazdom. Zakaz podkładania się pod jadący pojazd. 23.3. Zakaz blokowania drogi pojazdami. Można wykorzystać je jako zasłonę, lecz nie wolno ustawiać ich tak, by całkowicie uniemożliwiały przejście. 24. Zakaz atakowania innych przez dopiero co zrespionych ((re)spawn) graczy oraz atakowania ich, przez 10 sekund od chwili ich zrespienia się. 25. Zakaz ranienia/zabijania granatnikiem (M203), zakaz używania ofensywnej amunicji granatnika: HE, BUCK. 26. Zakaz aktywowania głowic nuklearnych. Błędy i defekty: 27. Zakaz wykorzystywania (exploitowania) błędów, bugów, niedociągnięć trybu, gry, mapy itp. Jeśli zbugujesz się, masz 'biały ekran', nie widzisz modelu broni itp., połącz się ponownie z serwerem (polecam retry w konsoli). Jeśli problem nie ustępuje, zgłoś go na forum. 27.1. Zakaz bugowania maszyn (patrz SCP-914), bram, wind itp. Nie wolno blokować drzwi, stojąc w nich gdy się zamykają. 27.2. Zakaz blokowania drzwi obiektami, które posiadają kolizję (upuszczanie przedmiotów (np. książka, karabin) w futrynie drzwi i zamykanie ów drzwi). 27.3. Zakaz wykorzystywania buldożera do uzyskania przewagi wbrew założeniom rozgrywki (brak efektu umiejętności SCP-457, bugowanie szału SCP-096 itp.). 27.4. Zakaz używania umiejętności SCP (Prawy Przycisk Myszy), w okresie po zakończeniu rundy (napis 'Runda kończy się w tym miejscu'), a przed początkiem następnej. 27.5. Zakaz bugowania i wykorzystywania zbugowanego szału (Rage) SCP-682. Jeśli doświadczysz tego buga napisz do admina. Jeśli nie ma żadnego admina online, możesz udać się do punktu ucieczki, jeśli nie będziesz nikogo atakował lub połącz się z serwerem ponownie (retry). 27.6. Zakaz wykorzystywania błędu, gdy SCP trzymając propa (np. książkę, radio) może działać wbrew założeniom rozgrywki. Np. SCP-173 trzymając książkę może się poruszać pomimo, że ktoś na niego patrzy. 27.7. Zakaz atakowania przez zbugowane drzwi, szczególnie gdy ktoś próbuje je odbugować. Po udanym odbugowaniu, atakować można od chwili pełnego otwarcia lub zamknięcia się ów drzwi. 27.7.1. Zakaz atakowania przez niewidzialne ściany (patrz Gate A & B itp.). 27.8. Zakaz 'pixel walkingu' - wchodzenia na przełączniki, znaki, przyciski na ścianach, ramy drzwi itp. 27.9. Zakaz wchodzenia na i kampienia: - na ogrodzeniu, siatce (screen 1, screen 2), na dachu placówki site_19 (screen), w obszarze za kratami, za punktem ucieczki (screen), - na kamerach (screen), na łukach nad przejściami (screen), na skrzynkach przy teslach (screen), - na SCP-914 (screen), - i tym podobnych. 27.10. Zakaz strzelania do graczy (skanowanie, wallbang) przez szyby pancerne/zbrojone (takie, których nie da sie stłuc). (screen) 27.11. Zakaz powielania amunicji, poprzez podnoszenie i wyrzucanie StunGun'a (Tazera). 27.12. Zakaz przeskakiwania z platformy śmigłowca (helipada, lądowiska), poza zamknięty teren placówki (do miasteczka). (patrz screen) 27.13. Zakaz surfowania po ścianach i innych obiektach. 27.14. Zakaz manipulowania obiektami (propami, pojazdami, drzwiami itp.) jako obserwator. 27.15. W przypadku rzadkiego błędu, kiedy po zrespieniu się możesz latać i przenikać przez ściany, pod żadnym pozorem nie wykorzystuj tego do zabijania graczy. Napisz do administratora by Ci pomógł, lub gdy nie ma żadnego, możesz udać się do punktu ucieczki. Jeśli doświadczyłeś tego błędu będąc klasą, która nie ma możliwości ucieczki, a nie ma admina do którego mógłbyś się zwrócić, połącz się z serwerem ponownie (retry). Wytyczne klas: 28. Zakaz ranienia, zabijania oraz utrudniania gry, sabotowania graczy (zamykanie drzwi przed nosem, zabawa windą itp.), z tą samą klasą co Twoja oraz tych z klasą, która ma Ci pomóc (MTF/Ochrona pomaga Naukowcom). 28.1. Zakaz zabijania Ochrony MTF, przez innych MTF/Ochronę, bez pewności, że jest Szpiegiem CI. Level gracza podejrzany w tabeli nie jest wystarczającym dowodem. 28.2. Zakaz zabijania MTF/Ochrony, jako Szpieg CI, na samym początku rundy. Poczekaj, aż odliczanie przed rozpoczęciem rundy skończy się, a gracze rozejdą się z miejsca spawnu. 28.3. SCP-999 może pomagać komukolwiek zechce, ale też każdy może się zwrócić przeciwko niemu. 29. Jeśli gracz jest przebrany (ma założony pancerz) i nie okazuje poprzez swoje zachowanie przynależności do sprzymierzonej klasy lub wręcz udaje przeciwnika, a okoliczności wskazują na to, że może nim być i stanowi realne zagrożenie, to może on zostać zabity, z powodu bycia rozpoznanym jako wróg. Jeżeli nie stanowi zagrożenia i nie okazuje wrogości, musi zostać wystosowane wobec niego żądanie zidentyfikowania się. Jeżeli gracz, szczególnie zrespiony we wsparciu, zna przynależność przebranego gracza, nie musi go identyfikować. 29.1. Kiedy gracz, nie będący SCP, ma wątpliwość wobec klasy innego gracza (jest mu nie znana), a ma podstawę by obawiać się, że to wróg, może od niego żądać zidentyfikowania się. Zidentyfikować się można poprzez użycie, trzymanie w rękach, jako wybrany przedmiot Identyfikatora (ID Tag). Jeżeli podejrzany gracz, nie będący w sytuacji nagłego zagrożenia, odmawia swojej weryfikacji, lub nie odpowiada na jej żądanie, które ewentualnie w razie braku kontaktu przez czat głosowy, zostało przedstawione na czacie tekstowym (polecam: bind klawisz "say POKAZ IDENTYFIKATOR, LUB ZOSTANIESZ ZABITY"), w okolicznościach, w których adresat miał możliwość zapoznania się z nim, może zostać on zabity, z powodu uznania go za przebranego wroga. W sytuacji nagłego zagrożenia podejrzany może zdjąć pancerz (bind klawisz br_dropvest), jako formę tymczasowej identyfikacji, na podstawie bazowego ubioru danej klasy, do czasu zażegnania zagrożenia. 29.2. Nie można żądać zidentyfikowania się, pod groźbą zabicia, od graczy, z którymi dopiero co się zrespiłeś, np. grozić bronią współgraczom na spawnie MTF. 30. Nakaz wykonywania celów danej klasy: 30.1. MTF/Ochrona ma eskortować Naukowców. MTF/Ochrona nie może bezcelowo utrzymywać pozycji, ani przedłużająco się wyczekiwać wroga. Dodatkowym celem jest pacyfikacja placówki, czyli eksterminacja Personelu Klasy D, SCP, poza SCP-999, i ewentualnych Żołnierzy/Szpiegów/Agentów CI. 30.1.1. Dyrektor jest zwierzchnikiem MTF oraz Ochrony i przynależy do nich. 30.1.2. MTF/Ochrona musi wypełniać rozkazy wyższych rangą współgraczy: Dyrektor > Dowódca MTF > MTF FLAME > MTF SCU > MTF NTF > MTF TAZ >= Porucznik MTF > Medyk MTF >= Ochrona MTF Dyrektor > Szef Ochrony > Oficer Ochrony W razie anarchii w systemie dowodzenia, obowiązuje następująca hierarchia: Dyrektor > Dowódca MTF > MTF FLAME > MTF SCU > MTF NTF > Szef Ochrony = MTF TAZ >= Porucznik MTF > Medyk MTF >= Ochrona MTF > Oficer Ochrony Wyjaśnienie ">=": np. MTF TAZ ma pierwszeństwo w hierarchii dowodzenia, ale jest na równi z Porucznikiem MTF i nie może wydawać mu poleceń. Dowodzący nie może kazać: wyrzucić broni i innych przedmiotów, popełnić samobójstwa, ani zabić członka MTF, bez dowodu że jest Szpiegiem CI. Ochrona MTF nie wypełniająca rozkazów zwierzchników może zostać zabita, pod zarzutem bycia Szpiegiem CI. Jeżeli ktoś poza Ochroną MTF nie wypełnia rozkazów, proszę zgłaszać to na asay ("@ wiadomość"). 30.1.3. MTF/Ochrona nie może dopuścić do ucieczki SCP-999, a gdy współpracuje on z przeciwnikiem, muszą okazać mu wrogość. Ponadto MTF/Ochrona, a w szczególności MTF NTF, gdy wiedzą, że SCP-999 jest ostatnim SCP, muszą go zgładzić. 30.1.4. Od wyjścia za bramy strefy wejściowej (Entrance Zone) do punktu ewakuacji (eskorty), gdy na powierzchni nie ma rozpoznanego wroga, Naukowców mogą eskortować maksymalnie dwie osoby, nadmierni gracze powinni zająć się innymi zadaniami. W razie sporu, korzyść za eskortę (exp) przysługuje graczowi z najniższym poziomem i ilością doświadczenia. Dodatkowe osoby mogą dołączyć do eskorty na szczególną prośbę rzeczonych Naukowców, lub na rozkaz dowodzącego, w obawie przed Szpiegiem CI. Gdy gracz, któremu przysługuje korzyść za eskortę, po zebraniu się wszystkich uczestników eskorty w miejscu docelowym, zwleka zbyt długo z użyciem komendy na odesłanie Naukowców (powyżej 20 sekund), dowolna inna osoba może go wyręczyć. 30.2. Celem Naukowców jest przeżycie i ucieczka. Naukowiec nie może odmówić bycia eskortowanym przez MTF/Ochronę, póki istnieje taka możliwość. Jeśli nie masz możliwości zostania odeskortowanym, możesz uciec na własną rękę. Naukowiec nie może utrzymywać pozycji i walczyć, jeżeli ma możliwość ucieczki. Może natomiast podejmować walkę w samoobronie, jeśli nie zakłóca to ucieczki. 30.2.1. Samoobrona obejmuje nie tylko odpieranie ataku w fazie jego realizacji, ale także stadium obiektywnie zaistniałego bezpośredniego zagrożenia atakiem, jak również w wypadku jego nieuchronności, o ile nie zostanie podjęta natychmiastowa akcja obronna (art. o samoobronie). Tzn. np. jeśli Naukowiec widzi uzbrojony Personel Klasy D, z którym konfrontacja jest nieunikniona, może przeciwdziałać takiemu napastnikowi, jeszcze zanim otworzy on do niego ogień. 30.2.2. Naukowcy, gdy nie stanowi to dla nich bezpośredniego zagrożenia, mają nakaz niezwłocznej ucieczki, w kierunku wyjścia, póki nie spotkają MTF/Ochrony, która weźmie ich pod ochronę lub wyda dalsze polecenia. Jeżeli po dotarciu do Gate'u A lub B, nie możesz kontynuować ucieczki, a nie spotkałeś po drodze nikogo z MTF/Ochrony, możesz działać samodzielnie, by próbować przetrwać i uciec (nie anuluje to wyżej wymienionych wytycznych). - Jeżeli ktoś stłukł szybę do Heavy Containment Zone i możesz się tam w miarę bezpiecznie przedostać, musisz kontynuować ucieczkę. - Jeżeli zdobyłeś kartę odpowiedniego poziomu lub broń, którą możesz stłuc szybę do Heavy Containment Zone, a nie stoi na twojej drodze żadne poważne zagrożenie, musisz kontynuować ucieczkę. - Jeżeli jesteś Technikiem IT i nie spotykasz żadnego zagrożenia na swojej drodze, to masz kierować się do wyjścia. Odwiedzanie zbrojowni w Light Contaiment Zone, 'na dzień dobry', zaraz po zrespieniu się, będzie szczególnie karane. 30.2.3. Naukowcy mogą udać się do SCP-079 ('Old AI' / 'Stara SI', 'Komputer') jako punktu na drodze swojej ucieczki, by otworzyć Gate'y, ale nie mogą oni kampić pod drzwiami, jesli Remote Control ('Zdalne Sterowanie', 'Przełącznik', 'Prąd') nie został przełączony, a nic im nie zagraża na drodze ucieczki. 30.3. Żołnierze/Szpiedzy/Agenci CI mają za zadanie sabotować personel placówki, to znaczy jawnie lub skrycie eliminować MTF/Ochronę i Naukowców. Mogą przechwycić (eskortować) Personel Klasy D dla własnych korzyści, ale nie muszą. Mogą walczyć z SCP, ale nie muszą. 30.3.1. Na serwerze Breach #3 (vanilla) Żołnierze/Szpiedzy/Agenci CI muszą współpracować z Personelem Klasy D i nie mogą ich atakować, gdy ich przynależność jest jawna. 30.4. Personel Klasy D ma starać się uciec. Jeżeli spotkasz Żołnierza/Szpiega/Agenta CI możesz nawiązać z nim współpracę, ale nie musisz. 30.4.1. Na serwerze #1 i #2 możesz walczyć z Żołnierzami/Szpiegami/Agentami CI, ale na serwerze Breach #3 (vanilla) nie wolno Ci ich atakować, gdy ich przynależność jest jawna. 30.4.2. SCP-035 jest członkiem Personelu Klasy D i obowiązują go te same zasady. 30.5. SCP ma starać się uciec, eliminując przy tym wszelkich przeciwników. SCP muszą być wrogie wobec wszelkich spotkanych ludzi, jednak nie musi ich nieustępliwie gonić. 30.5.1. SCP-999 jest skrajnie przyjazny wobec wszystkich stworzeń i może pomagać komukolwiek zechce. 30.5.2. SCP-HellJ może współpracować z Personelem Klasy D według uznania. 30.5.3. SCP-049-02 i SCP-049-02u (zombie) muszą być posłuszni wobec SCP-049 (Plague Doctor). Sojusze: 31. Zakaz sojuszu między ludźmi a SCP, nie dotyczy SCP-999 oraz nie dotyczy SCP-HellJ w stosunku do Personelu Klasy D. 31.1. SCP-035 nie może zabijać/ranić, ze wzajemnością SCP-096, SCP-173 i SCP-173-02J, dopóki SCP-035 nie zostanie ostatnim członkiem Personelu Klasy D. (Będzie obowiązywać póki trudności techniczne między 035, a wymienionymi SCP nie zostaną rozwiązane.) 31.2. Zakaz podkładania się wobec SCP-049. 32. Zakaz współpracy między MTF/Ochroną/Naukowcami a Żołnierzami/Szpiegami/Agentami CI i/lub Personelem Klasy D, gdy ich przynależność jest jawna. 33. Na serwerze Breach #1 oraz #2 Personel Klasy D i Żołnierze/Szpiedzy/Agenci CI mogą walczyć lub współpracować według uznania. Na serwerze Breach #3 (vanilla) Personel Klasy D może współpracować z Żołnierzami/Szpiegami/Agentami CI według uznania, ale nie mogą oni się nawzajem atakować, gdy ich przynależność jest jawna. Kampienie: 34. Zakaz nadmiernego kampienia (dodatkowy link). Można się schować i przeczekać, nikt nie będzie Ci kazał iść na pałę i zginąć, ale staraj się nie przedłużać bezsensownie rundy, bo wielu graczy czeka na następną. Z drugiej strony, nie ingeruj w rozgrywkę innego gracza, nawet jeżeli ma marne szanse, kiedy wciąż próbuje wykonać swój cel. 34.1. Nadmierne kampienie na wieżach przed wyjściem z Gate A, będzie szczególnie regulowane. Możesz je wykorzystać do swoich celów, ale zwłaszcza tam, pilnuj się by przesadnie nie kampić. 34.2. Zakaz kampienia na rurze lub zbiorniku (patrz screen), w pomieszczeniu między strefą przechowywania SCP-008 (znaną również jako klatka SCP-457, ognistego), a strefą przechowywania SCP-4016 (arbuzownią). 34.3. Zakaz kampienia przy jakiejkolwiek tesli, gdy jest włączona. 34.4. SCP-457 ma zakaz uciążliwego stania, kampienia obok drzwi. W sytuacji, w której SCP-457 blokuje przejście i podjęcie z nim walki, lub przejście w celu realizacji innego zadania jest niemożliwe, zachowanie takie będzie uznane za bezsensowne przedłużanie i ewentualnie ukarane. 34.5. Zakaz kampienia na graczy wychodzących z wymiaru łuzowego (pocket dimension), tuż pod miejscem, w którym pojawiają się po wyjściu z niego (patrz screen). Jako SCP-106 możesz stanąć im na drodze do wyjścia z obszaru przechowywania (klatki) SCP-106, ale nie możesz ich pochwycić natychmiast po tym, jak wydostali się z wymiaru łuzowego. Podobnie, będąc człowiekiem, nie możesz kampić, będąc wcelowanym w to miejsce, oczekując na wychodzących z wymiaru łuzowego graczy. Nie można również kampić w wymiarze łuzowym, będąc wcelowanym w nowo pochwyconych do niego graczy. 34.6. Gracze należący do pierwszej grupy zbrojnego wsparcia, w ewentualnym połączeniu z innymi sprzymierzonymi graczami, którzy tam dotarli, mogą opóźnić swoje wejście w głąb placówki, jeśli spodziewają się starcia na powierzchni. Jeżeli jednak wyczewiwany wróg się nie pojawia, a utrzymywanie pozycji nademiar się wydłuża, muszą oni wysłać co najmniej dwuosobowy zwiad, w głąb placówki, chyba że jest ich mniej niż pięciu, wtedy zwiad stanowić może jeden gracz. Jeżeli gracze wrodzy wobec przybyłego wsparcia zdecydują się wycofać do placówki, ów wsparcie nie musi ślepo za nimi podążać, jeżeli spodziewa się zasadzki, która mogłaby spowodować jego przegraną. 90 sekund przed końcem rundy obowiązuje zakaz jakiegokolwiek kampienia na powierzchni. 34.7. Naukowcy i Personel Klasy D mają szczególny zakaz kampienia, na mające się zrespić wsparcie. Dopuszczalne jest poczekanie chwili przy okratowanej drodze do punktu ucieczki, by zobaczyć czy zrespi się MTF czy CI, jednak nie można wtedy spawn killować. Copyright © 2017 StrefaGier.com.pl Proszę nie kopiować bez zezwolenia. Ostatnie zmiany:
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×