Skocz do zawartości

Smutek

Użytkownik
  • Zawartość

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

4 obserwujących

O Smutek

  • Tytuł
    Forumowicz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1334 wyświetleń profilu
  1. Szukam dobrego laptopa w okolicach 2200

    Nie pamiętam dokładnie nazwy ale, przedmówca poruszył ważną kwestię chłodzenia. Mianowicie nie wszystki laptopy posiadają wiatraczki, więc na to zwróć uwagę bo może być dziwnie bez chłodzenia
  2. Karta graficzna

    Je Je JE Jeśli masz procek od intela to dobrze jest i Nvidie iść, ale wszystko zależy od sakiewki
  3. Szukam dobrego laptopa w okolicach 2200

    Nie znam się zbytnio na hardware ale może coś co powiem wyda się sensowne. Jeśli chodzi o procek to zastanów się poważnie co potrzebujesz, a dokładniej z czego korzystają programy, z których korzystasz ? Nie wiem jak w przypadku obróbki audio/video, ale gry w większości nie wykorzystują możliwości i7, więc zastanów się czy bardziej w i7 czy może uda się zaoszczędzić na i5. Jeśli działasz w obróbce to na pewno inwestował bym w SSD, który w zasadzie już jest standardem przy nowych buildach więc nawet nie próbował bym go nie brać pod uwagę. Jednak przy SSD warto o tym dokładniej poczytać (jak chcesz napisz PW podeślę fajny artykuł znajomego, który robił własnego builda i wszystko objaśnia) Jeśli chodzi o wspomaganie studiów to jedyne co potrzebuje to podstawowe komponenty, jeszcze nikt mi nie mówił, że mu excel czy word nie chodzi , a to będzie podstawa. Ogólnie od siebie jeszcze dodam kilka tipów jeśli to Twój pierwszy lapek na studia (wiem bo kilka lat temu przez to przechodziłem i właśnie z tego lapka teraz pisze xd) Co w lapku na duży plus jeśli chodzi o komfort używania : 1. Podświetlana klawiatura - nawet nie wiesz jak podnosi komfort wieczorem 2. Klawiatura numeryczna 3. TouchPad centrowany pod klawiaturę, nie pod obudowę (wydaję się mało istotne ale przy pisaniu kiedy musisz coś zrobić muszką jest wygodniej kciukiem przesunąć po płytce niż łapać z muszkę) 4. Przekątna 15,6 jest IMO najbardziej optymalna (nie zbyt mała do regularnej pracy czy grania, nie zbyt duża na mobilną pracę, która Ciebie czeka na studiach) 5. Skrót klawiszowy (łatwy dostęp do) wyłącz touchpad - Nic bardziej nie irytuje niż przypadkowe klikanie przy pracy na lapku. P.S Jeśli chodzi o obróbkę video to raczej zależy Tobie na jakości tak więc raczej błyszcząca matryca (ma lepszą jakość) jednak zwracaj uwagę na matrycę bo np w moim modelu nie ma czarnego, jest ciemny ale to cały czas nie czarny, a u Ciebie to nie przejdzie.
  4. Informacyjnie nie jest to problem stricte samego chroma (o ile coś w Twoim się konkretnie nie sypnęło), ja śmigam na chromie i nie mam owych problemów. Doraźnie możesz spróbować przejść na inną przeglądarkę a chroma wywalić. Próbowałeś reinstala chroma i co dokładnie się dzieje kiedy klikasz ?
  5. Propozycje i Pomysły

    Generalnie to modyfikacje poprawiające inteligencję SI wymagają dokładniejszych testów co wynika z tego, że każdy z nich ma swoje ogromne plusy i minusy. Dla przykładu ASR AI , który powoduje że boty zachowują się świetnie na bliskim, średnim dystansie. Flankują, wychylają się zza budynku, kiedy go ostrzelasz zmienia pozycję i np. wychyli się nagle z drugiej strony budynku. Boty z głową używają dymów. Rzucają granatami w przeciwnika i walą do nich z rpg. Ich ogień jest realistyczny tj. nie mają 100% celności przez mgłę z kilometra. Wszystko och i ach ale na dalekim kontakcie ogniwym głupieją i potrafią się przez 200 metrów czołgać przez otwartą przestrzeń będąc easy targetem. Modyfikację w configu misji można dostosować do potrzeb scenariusza ustawiając strony jako np. partyzanci, regularne wojsko czy specjalsi - co powoduje inne zachowania i innego rodzaju manewry. Na duży plus lub ogromny minus wpływa fakt że boty się komunikują ze sobą co w przypadku liberation będzie zajebiste ale może rozwalać zeusy, gdyż traci się nad SI znaczną kontrolę kiedy dojdzie do combata. Nie wiem na ile mod działa będąc na serwerze a na ile będąc jako skrypt misji. Jeśli jednak tego typy modyfikacje działają jako skrypty misji należało by się zastanowić czy nie wybrać 2 modów na zasadzie jeden na misje typu liberation, a drugi na zeusa. Dodatkowym plusem będzie to, że boty na różnych misjach będą się inaczej zachowywać przez co gra będzie urozmaicona a szary gracz będzie miał utrudnione zadanie jeśli chodzi o naukę technicznego podejścia na zasadzie, że bot to bot i wiem jak reaguje.
  6. DCS: World

    Nie wiem jak chłopacy, ja zawijam na weekend na chatę. Generalnie to zazwyczaj spontanicznie wieczorkiem sobie go odpalamy i coś ciekawego robimy Tak więc jak widzicie na kanale AderQ, RED EYE (czasem tylko RED), Smutek to musicie wiedzieć że nie afkujemy.......no chyba że za ostry skręt na dopalaczach
  7. DCS: World

    Na A3 to w latamy jako początkujący Ja (f-15), opelik (su-25), jako zaawansowani AderQ (f15) RED EYE (f15)
  8. [COOP] Misja I - Operacja "Breskot" - Zapisy 05.11.2016

    Piloci 1.Pilot - 2.Pilot - TheMasterTM69 (#=Lewis=#) 3.Pilot - 4.Pilot - Zwalniam pilota nie będzie mnie
  9. [COOP] Misja I - Operacja "Breskot" - Zapisy 05.11.2016

    Jeśli mogę coś zasugerować w strukturze PAPA : 1. DOWÓDCA PLUTONU 2. JTAC/medyk 3. CKM 4. AMUNICYJNY CKM ALPHA 1 SL 2. Ktoś 3.Ktoś 4. Ktoś 5. TL 6. Ktoś 7. Ktoś 8. Ktoś Bravo 1 SL 2. Ktoś 3.Ktoś 4. Ktoś 5. TL 6. Ktoś 7. Ktoś 8. Ktoś etc. Inaczej dowódca plutonu nie ogarnie tyle sekcji i zrobimy się zbyt toporni Piloci 1.Pilot - Smutek 2.Pilot - 3.Pilot - 4.Pilot -
  10. Szkolenie ze śmigłowców - śmigłowce zwiadowcze

    [Smutek] -- [ok. 750h] -- [2-3h] -- [FSX, Arma 2, Arma 3, Project Reality,]
  11. [Poradnik] Jak zwiększyć wydajność w ArmA 3

    mogę się mylić ale kiwanie głową i rozmycie podczas ruchu w nikłym stopniu wpływa na wydajność, za to jest pewnego rodzaju oszustwem, gdyż nie po to gramy w symulator aby wyłączać jego funkcje (to tak jak by z ace'a wyjąć backblast czy system medyczny) P.S Nie jestem pewien ale w/w wartości są do ustawienia z poziomu gry P.S 2 Żeby nie było to nie hejtuje ;) no może poza tymi dwoma parametrami resztę zaraz będę testował ;) tak więc dzięki i plusik leci
  12. Propozycje i Pomysły

    Aby nie zmieniać zawartości modów co tydzień. Jeśli będą jakieś updaty modyfikacjo wtedy będzie można się zastanowić.
  13. Filmiki z serwera | SQrczybyk

    przy 25+ pojawia się potrzeba transportu powietrznego ciągłego
  14. Filmiki z serwera | SQrczybyk

    jak morfina rozrzedza krew ?
  15. LECZENIE PODCZAS WALKI

    Panowie, będąc dowódcą zauważyłem problem.......problem, który wydawał mi się istotny lecz nie aż tak poważny........do czasu gdy nie zauważyłem go ( i jego skutków ) podczas bycia zeusem. Problem leczenia podczas walki. Objawia się on w kilku aspektach : 1. Leczymy siebie odrazu po oberwaniu ignorując całe otoczenie, z wrogiem włącznie : Mam kontakt ogniowy, widzę bota który do mnie strzela, trafia mnie w nogę, zabijam go, zaczynam się leczyć, mam w dupie, że obok niego jest jeszcze 2'uch innych, a ja jestem na otwartej przestrzeni. P.S To samo robi 90% mojej drużyny..........jest nas 8, przeciwnika jest 10. Zabijamy 6......następnie 6 z nas się zaczyna leczyć mając w dupie wszystko, włącznie z rozkazami (-kowalski flankuj z lewej - zaraz muszę się uleczyć)......suma sumarum strzelało 8, u przeciwnika 4. Teraz strzela nas 2, a u przeciwnika 4...........dostajemy się pod silny ostrzał, czego rezultatem jest wielu CIĘŻKO rannych/ zabitych, zaś cała wymiana ognia zamiast trwać 6 minut, zamienia się w godzinną bitwę........a ruszyć się nie możnemy no bo jak.....ma otarcie na łokciu i muszę się leczyć. Po 15 minutach przybywają posiłki.....u nas normą stało się że strzela 40% bo reszta się leczy.....wróg nas otacza i nie pozwala odetchnąć (dziwne, jeśli jesteśmy ranny, otoczeni i odcięci to przecież przeciwni powinien sobie odpuścić i się wycofać. 2. Leczymy siebie na 100% Podczas walki wielu z nas gdy się leczy nie używa tak zwanej świadomości sytuacyjnej. Nie wiedzą kiedy się leczyć i jak długo mogą poświęcić czasu na leczenie. Przykładów negatywnych można wymnianiać wiele, tak więc powiem jak być powinno : Idziemy ulicą, mamy kontakt z frontu i z prawej, dostałem postrzał likwiduje kontakt......jest w miarę spokojnie, a przez ulicę nikt nie przebiega.....zakładam staze, dostaję rozkaz, Smutek flanka z lewej, mam gdzieś że jestem ranny. Po udanej flance likwidujemy 3 kontakty. Drużyna schodzi z drogi na sąsiedni plac, który zostaje obstawionych przez ludzi zdrowych/lekko rannych. Wtedy leczę się do końca. Kiedy strzelają, my mamy strzelać a nie leżeć na glebie i się kulić modląc się, żeby nikt nie wszedł w nasz sektor odpowiedzialności........nie przeszedł.....ale przez to, że my nie strzelaliśmy dostało 2 naszych, a wróg nas właśnie odciął 3. Idziemy do medyka z przeciętym palcem. Chodź to brzmi zabawnie, to takie nie jest......kilka razy zdarzyło mi się czekać w kolejce do medyk (obraz niczym z nfz), słyszę od nich krzyki "dostałem, jestem ranny", "o kurwa jestem ciężko ranny", więc potulnie czekam w kolejce z jedną ręką całą (która trzyma wypływające jelita) a z reszty się leje. Z ciekawości sprawdzam stan rannych : Pierwszy lekkie obrażenia ręki, drugi : poważne obrażenia nogi i lekkie korpusu.....które mogły być opatrzone samemu.......a ja w stanie krytycznym czekam. Standardem stało się, że gdy idę do medyka, albo ten znajdzie mnie pośród ciał wroga powalonych przeze mnie, słyszę : "Oszzz kurwaaaa!!!, jak on jeszcze oddycha","Jak się obudzi to będzie jakby wygrał w lotka" Mimo, że się ze mnie leje to mam to w dupie, bo mam zadanie do wykonania i kumpli do osłaniania......no i wroga do rozkur....wiania. Nie zrobię tego, gdy co 5 metrów marszu płaczę, że mi się bandaż zsunął z nogi. Wnioski mam nadzieję, że wyciągniecie, gdyż grając na zeusie będę dawał sztuczne przerwy tylko w przypadku przegrupowań związanych z nowymi graczami i utratą grających od początku, lub zmiany łańcucha dowodzenia. Jak już jesteśmy przy łańcuchu, nie bójcie się przejmować dowodzenia. Nieprzytomny dowódca, to nie dowódca.......Widzisz że szefu nie domaga przejmujesz dowodzenie....jeśli tego nie zrobisz, dostajesz się w okrążenie i raczej nie będzie ciasteczek, czego przykładem była wczorajsza misja. P.S Problemy te są poważne ponieważ odbierają nam całą dynamikę i powodują, że siedzimy w jednym miejscu. Wielu z Was mówiło na szkolenia, że chcą umieć działać jak Jednostka Specjalna, z tym że zapominamy, że JS to nie ładne mundury, a przede wszystkim mobilność i wiedza :kiedy iść, gdzie iść, kiedy zostać. Na chwilę obecną nie mamy ani jednego, ani drugiego. Panowie bierzemy się do roboty
×