markooff

Użytkownik
  • Zawartość

    2299
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    47

O markooff

  • Tytuł
    Kapitan
  • Urodziny

Metody kontaktu

  • Gadu Gadu
    1640760

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    DC

Ostatnie wizyty

3669 wyświetleń profilu
  1. UPD: jeszcze jedna sprawa - żeby uniknąć ew. niedomówień - od razu chciałbym zaznaczyć , że wszelkie materiały, prace, mapy, skrypty i inne mechanizmy informatyczne czy merytoryczne jakie wykonywałem na serwerach fizycznych Strefy Gier czy forum, stronie itp. były robione z myślą o /na potrzeby Strefy Gier i oczywiście nie zamierzam ani nie będę się domagał ich usunięcia (prawo i nawet najlepszy regulamin - nie działa wstecz). W wielu zresztą miejscach - poza moim autorstwem zamieszczałem fizycznie informacje typu : © 2015 - dla Strefy gier - markooff Edytowane 25 Listopad 2015 przez markooff do tylko potwierdza to co tutaj napisałem i brak jakichkolwiek roszczeń o usunięcie czeogkolwiek co przez 4 lata stworzyłem dla Strefy gier. . Jednocześnie informuję że - ponieważ nigdzie nie było zastrzeżone prawo do wyłączności - tak więc jako autor w.w. materiałów (informatycznych czy merytorycznych) - mogę rozporządzać nimi nadal dowolnie - włącznie z publikowanie ich w innych miejscach . Pozdrawiam
  2. Muszę delikatnie ale sprostować - bo nie lubię mijania się z prawdą. Niestety -ale nie jest to dokładnie prawdą - grupa PGM była niezależna od Strefy Gier formalnie od samego swojego powstania - czyli od założenia niezależnej grupy na Steamie - jesienią 2015 (każdy może sobie to sprawdzić, zapraszam). Nasze logo - zaprojektowane przez Dawrego - również pamięta rok 2015. Również nasza domena (pgm.armaonline.pl) została wykupiona i jest opłacana przeze mnie od 2 lat. Ze strefą gier łączyły nas wspólnie prowadzone serwery - tzn. my - gracze Strefy Gier stowarzyszeni w niezależnej grupie PGM - za zgodą i na prośbę Administracji Strefy Gier (mam na to dowody pisemne i ustne) prowadziliśmy większość serwerów Arma na Strefie Gier w latach 2015-2017 . Łączyli nas również wspólni gracze, oraz kilka stanowisk m in. moja osoba - jako administratora technicznego Strefy Gier od roku 2013 - do 2017 oraz Administratora Strefy Gier w latach 2015-2017 i osoby kilku administratorów i moderatorów na forum, TSie i serwerach Strefy Gier. Czas ten wspominamy bardzo dobrze (poza jak to ujął dobrze Kolega Husarz - kilkoma wyjątkowymi sytuacjami ) . Ale nie to się liczy i nie zasłania nam wielu wspólnych , miło spędzonych tutaj z Wami godzin Obecnie - decyzją części administracji Strefy Gier nasze drogi się rozstają - My (czyli Polska Grupa Militarna) pozostajemy przy swoich serwerach i ich dalszemu prowadzeniu oraz rozwijaniu wojskowej gry symulacyjnej . Oczywiście co jakiś czas będziemy zapewne pojawiać się i na serwerach arma Strefy gier - o ile będzie taka możliwość - bo Natomiast nasze przeniesienie działalności na nasze własne zasoby , niezależne od strefy gier - ok pół roku temu - było spowodowane 1) brakiem chęci konkurowania z istniejącą tutaj wtedy grupą kolegi Paczka (obecnie zupełnie samodzielną również grupą GSR) oraz pewnymi spięciami w łonie samej administracji Strefy Ge. Nie chcąc zadrażniać sytuacji postanowiliśmy w gronie dwudziestu paru osób o przejściu z treningami i głównymi rozgrywkami na swoje prywatne zasoby. Stalo się to za całkowitą wiedzą i zgodą administracji Strefy Gier - otwarcie i jawnie informowaliśmy o naszych planach i migracji na sowje zasoby serwerowe i sieciowe. (mam wszelkie dowody na to co tutaj pisżę ) Ta sytuacja trwa do dzisiejszego dnia - jedyne co się zmieniło - to jak pisałem powyżej decyzja o rozłączeniu się i zawieszeniu dalszej współpracy ze Strefą Gier. Dalszymi losami serwerów arma w ramach Strefy Gier zajmować się będzie - zapewne - Administracja Strefy Gier i to ich należy pytać o ew. przyszłość. Wszystkim graczom zarówno serwerów Arma 2, Arma 3 jak i innym z którymi wspólnie graliśmy przez ostatnie kilka lat , chcieliśmy serdecznie podziękować za wspaniałe chwile i wspólnie zarwaną niejedną noc Pozdrawiamy i życzymy Wam dalszych sukcesów i wiele wiele radości ze wspólnej gry Do zobaczenia !
  3. Z doświadczenia wiem że serwer linuxowy obsługuje nowy DLC w tym sensie, że np. można spawnować z Zeusa nowe drony czy inne tego typu obiekty z nowego DLC
  4. Tak to jest struktura
  5. Niestety, z żalem , ale muszę zrezygnować - bo jestem na 3 dniowym urlopie. Pozdrawiam serdecznie
  6. Ja tez się z góry zapiszę na Twoją operację, Shayu, tyle że ponieważ to jeszce miesiąc więc proponuję zrobić za ok 3 tygodnie jakiś temat przypominający - tzn. coś w stylu potwierdzenia obecności, bo miesiąc to duzo czasu i może coś komuś zawsze (np. jakaś nieprzewidziana delegacja w pracy ) wyskoczyć. pozdrawiam
  7. tak Husarzu, wszystkim
  8. hmm... fajowo mają ludzie z +100 fpsami a to dlatego że mają jeszcze rezerwę na to że jak im coś spadnie (np. przez ilośc działąń wykonywanych w pobliżu przez ich kolegów z zespołu) to i tak zostanie im te +50 fpsów , czyli wystarczająco do prowadzenia dynamicznej i aktywnej rozgrywki . Ale co tam , cieszę się po prostu bardzo z tego , że Bohemia wykonałą kawałek bardzo dobrej roboty oraz że po raz pierwszy pomyslała o nas, czyli administratorach serwerów linuxowych. Teraz odpalona na pingwinie arma zaczna chodzić naprawdę nieźle..
  9. I tak to po raz kolejny Staszek przydał się nam Apropos , po aktualizacji moja arma nie przejawiała żadnych z opisanych powyżej usterek czy problemów. Po załatwieniu problemów z TFARem pod wersją 64 bit - jak na razie to śmiga aż miło . Nąwet mi ilość max-fpsów - skoczyła na hostowanej misji z ok 60-75 do 85 i 85+ ...
  10. Chester, a jakie ustawienia (wszystkie techniczne dot. wydajności, pamięci, wątków HuperThreadingu itp itd ) masz w launcherze ? Oraz - jaki masz zestaw procesor, pamięć, karta
  11. Ale jeszcze nie została wrzucona ostatnia misja - dopiero bede to robił (jak się odrobię ze swoją robotą - może uda się już dziś w nocy ?) Dam Wam znać jak będzie gotowe do testów.
  12. No taak... niestety z uwagi na naszą starą i kochaną Bochemię (Interactive zresztą) - i jej dzisiejszą wielogigabajtową aktualizację - będę mógł zabrać się do jakichś sensownych działań nad updatem misji dopiero jutro. Wot tiochnika.
  13. GJ Kozak Spoko ponieważ wrzuciłeś liste zmian w plikach (changelog) i zakładam ze jest ona kompletna - to zrobię po prostu porządnego diff'a na nich i na plikach z oryginału i powinienem mieć raz dwa te zmiany widoczne. budynki (przynajmniej te z maina) też mogę (w wolnej chwili załatwić) Jednostki na side'ach to będzie cięższe -> więcej roboty do podziergania w spisach jednostek typów specjalnych - ale również łatwe - nie trzeba tutaj odkrywać ponownie ameryki.
  14. Oczywiście możemy i taką sugestię uwzględnić Husarzu (i być moze wypracujemy coś o wiele lepszego niż obecnie) , niemniej , niestety na razie musimy się skupić na sprawach o wiele bardziej przyziemnych - ściślej mówiąc mamy problemy ze spanowaniem się części RHSowych jednostek na misjach. Pisze "części" bo niektóre jednak się spawnują poprawnie (a inne jakby nie) . przemęczyłem się wczoraj w nocy i zrobiłem masę testów na serwerze (Włącznie z przestawieniem go w tryb debuggigu - skąd mam poważne logi) Formalnie wszystko jest w porządku misje się poprawnie rozpoczynają i działają (Side'y tez) ale widać że jest coś nie tak . Pomijając już że wiele jednostek jest z podstawki (A3 ) albo Altisa (bunkry do przejęcia) Wklejam kilka screenów . Wklejam tutaj także log - specjalnie dla Ciebie Kozak, jak widać jest tak kilka jednostek piechoty przynajmniej na misji , ale to nie rozwiązuje wszystkiego, bo jest ich bardzo mało a pojazdy tez w niektórych sytuacjach się gubią (najpierw sa w liczbie 6-7 sztuk po czym gdzieś ...znikają ? ) Spróbuj pogooglać po południu za jakimś rozwiązaniem , może te komunikaty o błedach i braku jednostek coś Ci dadzą ... W logu masz komentarze - o tym co robiłem w danej chwili na misji - dla lepszego zrozumienia tego co się wtedy działo. log_debug_dominacja3.txt