markooff

Admin Forum
  • Ilość dodanej zawartości

    2247
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    47

O markooff

  • Ranga
    Kapitan
  • Urodziny

Metody kontaktu

  • Gadu Gadu
    1640760

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    DC

Ostatnie wizyty

3321 wyświetleń profilu
  1. tak Husarzu, wszystkim
  2. hmm... fajowo mają ludzie z +100 fpsami a to dlatego że mają jeszcze rezerwę na to że jak im coś spadnie (np. przez ilośc działąń wykonywanych w pobliżu przez ich kolegów z zespołu) to i tak zostanie im te +50 fpsów , czyli wystarczająco do prowadzenia dynamicznej i aktywnej rozgrywki . Ale co tam , cieszę się po prostu bardzo z tego , że Bohemia wykonałą kawałek bardzo dobrej roboty oraz że po raz pierwszy pomyslała o nas, czyli administratorach serwerów linuxowych. Teraz odpalona na pingwinie arma zaczna chodzić naprawdę nieźle..
  3. I tak to po raz kolejny Staszek przydał się nam Apropos , po aktualizacji moja arma nie przejawiała żadnych z opisanych powyżej usterek czy problemów. Po załatwieniu problemów z TFARem pod wersją 64 bit - jak na razie to śmiga aż miło . Nąwet mi ilość max-fpsów - skoczyła na hostowanej misji z ok 60-75 do 85 i 85+ ...
  4. Chester, a jakie ustawienia (wszystkie techniczne dot. wydajności, pamięci, wątków HuperThreadingu itp itd ) masz w launcherze ? Oraz - jaki masz zestaw procesor, pamięć, karta
  5. Ale jeszcze nie została wrzucona ostatnia misja - dopiero bede to robił (jak się odrobię ze swoją robotą - może uda się już dziś w nocy ?) Dam Wam znać jak będzie gotowe do testów.
  6. No taak... niestety z uwagi na naszą starą i kochaną Bochemię (Interactive zresztą) - i jej dzisiejszą wielogigabajtową aktualizację - będę mógł zabrać się do jakichś sensownych działań nad updatem misji dopiero jutro. Wot tiochnika.
  7. GJ Kozak Spoko ponieważ wrzuciłeś liste zmian w plikach (changelog) i zakładam ze jest ona kompletna - to zrobię po prostu porządnego diff'a na nich i na plikach z oryginału i powinienem mieć raz dwa te zmiany widoczne. budynki (przynajmniej te z maina) też mogę (w wolnej chwili załatwić) Jednostki na side'ach to będzie cięższe -> więcej roboty do podziergania w spisach jednostek typów specjalnych - ale również łatwe - nie trzeba tutaj odkrywać ponownie ameryki.
  8. Oczywiście możemy i taką sugestię uwzględnić Husarzu (i być moze wypracujemy coś o wiele lepszego niż obecnie) , niemniej , niestety na razie musimy się skupić na sprawach o wiele bardziej przyziemnych - ściślej mówiąc mamy problemy ze spanowaniem się części RHSowych jednostek na misjach. Pisze "części" bo niektóre jednak się spawnują poprawnie (a inne jakby nie) . przemęczyłem się wczoraj w nocy i zrobiłem masę testów na serwerze (Włącznie z przestawieniem go w tryb debuggigu - skąd mam poważne logi) Formalnie wszystko jest w porządku misje się poprawnie rozpoczynają i działają (Side'y tez) ale widać że jest coś nie tak . Pomijając już że wiele jednostek jest z podstawki (A3 ) albo Altisa (bunkry do przejęcia) Wklejam kilka screenów . Wklejam tutaj także log - specjalnie dla Ciebie Kozak, jak widać jest tak kilka jednostek piechoty przynajmniej na misji , ale to nie rozwiązuje wszystkiego, bo jest ich bardzo mało a pojazdy tez w niektórych sytuacjach się gubią (najpierw sa w liczbie 6-7 sztuk po czym gdzieś ...znikają ? ) Spróbuj pogooglać po południu za jakimś rozwiązaniem , może te komunikaty o błedach i braku jednostek coś Ci dadzą ... W logu masz komentarze - o tym co robiłem w danej chwili na misji - dla lepszego zrozumienia tego co się wtedy działo. log_debug_dominacja3.txt
  9. Witam mamy przyjemność razem z Kozakiem (a właściwie to Kozak ze mną ) poinformowac , że niezależnie od postępujących prac nad portem Patrol Opsa jesteśmy na ukończeniu prac na lokalizacją inne znanej misji - Dominacji 3 na realia naszego serwera ACE !! Dziś wieczorem odbyła się pierwsza próba i prezentacja roboczej wersji beta 0.7 na naszym serwerze. Wspólnie z Kozakiem , shayem i bliżej nie rozpoznanym rosyjskim graczem przebiegliśmy się trochę po Czarnorusi i wychwyciliśmy kilka błędów z którymi będziemy sobie musieli poradzić do czasu wypuszczenia pierwszej wersji finalnej. Oto kilka screenów:
  10. That's the teamwork, you see....
  11. Żeby nieco przybliżyć Wam to co z chłopakami robimy - wrzucę kilka screenów : (tylko z ostatnich dni - inne starsze są na naszym forum PGMowym)
  12. Generalnie sprawa wyglada tak, że Kozak podjął się rzeczy na którą w normalnych warunkach ja (pracując nad samą misja - jej przekodowaniem, stworzeniem zasobów w sensie stron-frakcji (do wyboru), drużyn, sprzętu, skrzyń (ammoboxów) i całej reszty oskryptowania nie miałbym już najzwyczajniej czasu. A przecież nie tylko tę jedną mapke(misję) mam na głowie - oprócz niej pracuję jeszcze nad innymi =treningowymi misjami, prep-orderami, zdjęciami sprzętu do wykorzystania w materiałach szkoleniowych oraz przygotowaniem samych materiałów i , oczywiście testach ,testach i jeszce raz testach naszych wymyslonych wspólnie prekonfiguracji i ogólnie sprzętu (tutaj pomagająmi także niestrudzeni Duch, Krzycu, Kozak, Chester). Zdaję sobie całkowicie sprawę że bez tego ciężkiego kawałka pracy Kozaka - misja , owszem by powstała - ale z jakąś losową kompilacją jednostek Rosyjskiej armii, WDW, AR , MDW i wielu innych - kompilacją na którą miałbym po prostu czas. A tak, dzięki znajomości tematu (rodzaje współczesnych jednostek Armii FR) poświęceniu i ciężkiemu kawałkowi pracy jaką zgodził się odwalić Kozak przygotowując mi gotowe składy i wyposażenia druzyn - gotowe do umieszczenia ich w rozpisce i skryptach Patrola, będziemy mieli zawsze spójne i w miarę mozliwości realiów RHS/OPFOR - REALNE co do wyglądu i składu (a także wyposażenia poszczególnego zołnierza) grupy bojowe, zz którymi przyjdzie nam się potykać na bezdrożach Czarnorusi, Bystricy albo innego Takistanu ...
  13. Prace nad sportowaniem PatrolOpsa posuwają się naprzód. Dzieki nieocenionej współpracy Kozaka (który z poświęceniem przegrzebuje się aktualnie przez zagmatwane dość stosunki w armiii FR) , będziemy mieli nawet coś więcej - dokładne odwzorowanie struktur i być może nawet składów (wraz z uzbrojeniem) jednostek wroga czyli armii i wojsk powietrznodesantowych FR. Co, także dla znawców tematu, moze stanowić bardzo atrakcyjny kąsek
  14. OK, dzięki Kozak - GJ ! Gdybyś jeszce mógł usiąść w wolnej chwili na edytor (A3kowy) i napisac mi które z formacji z których frakcji widziałbyś w 1) frakcji regularnej armii w naszym Patrol Opsie i 2 ) we frakcji VDV niestety - jak widzisz jest tego sporo- i nie bardzo chcą one przystawać do tego o czym mówiliśmy ostatnio Bo zanim ja do tego dojdę (wygooglam i wyczytam) przy moim chronicznym braku czasu - - to się tydzień pewnie skończy a tak już mógłbym przygotować przynajmniej jedną frakcję i moglibysmy zacząć ją testować .