Skocz do zawartości

markooff

Użytkownik
  • Zawartość

    2299
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    47

O markooff

  • Tytuł
    Kapitan

Metody kontaktu

  • Gadu Gadu
    1640760

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    DC

Ostatnie wizyty

3775 wyświetleń profilu
  1. Koniec PGM na Strefie Gier

    UPD: jeszcze jedna sprawa - żeby uniknąć ew. niedomówień - od razu chciałbym zaznaczyć , że wszelkie materiały, prace, mapy, skrypty i inne mechanizmy informatyczne czy merytoryczne jakie wykonywałem na serwerach fizycznych Strefy Gier czy forum, stronie itp. były robione z myślą o /na potrzeby Strefy Gier i oczywiście nie zamierzam ani nie będę się domagał ich usunięcia (prawo i nawet najlepszy regulamin - nie działa wstecz). W wielu zresztą miejscach - poza moim autorstwem zamieszczałem fizycznie informacje typu : © 2015 - dla Strefy gier - markooff Edytowane 25 Listopad 2015 przez markooff do tylko potwierdza to co tutaj napisałem i brak jakichkolwiek roszczeń o usunięcie czeogkolwiek co przez 4 lata stworzyłem dla Strefy gier. . Jednocześnie informuję że - ponieważ nigdzie nie było zastrzeżone prawo do wyłączności - tak więc jako autor w.w. materiałów (informatycznych czy merytorycznych) - mogę rozporządzać nimi nadal dowolnie - włącznie z publikowanie ich w innych miejscach . Pozdrawiam
  2. Koniec PGM na Strefie Gier

    Muszę delikatnie ale sprostować - bo nie lubię mijania się z prawdą. Niestety -ale nie jest to dokładnie prawdą - grupa PGM była niezależna od Strefy Gier formalnie od samego swojego powstania - czyli od założenia niezależnej grupy na Steamie - jesienią 2015 (każdy może sobie to sprawdzić, zapraszam). Nasze logo - zaprojektowane przez Dawrego - również pamięta rok 2015. Również nasza domena (pgm.armaonline.pl) została wykupiona i jest opłacana przeze mnie od 2 lat. Ze strefą gier łączyły nas wspólnie prowadzone serwery - tzn. my - gracze Strefy Gier stowarzyszeni w niezależnej grupie PGM - za zgodą i na prośbę Administracji Strefy Gier (mam na to dowody pisemne i ustne) prowadziliśmy większość serwerów Arma na Strefie Gier w latach 2015-2017 . Łączyli nas również wspólni gracze, oraz kilka stanowisk m in. moja osoba - jako administratora technicznego Strefy Gier od roku 2013 - do 2017 oraz Administratora Strefy Gier w latach 2015-2017 i osoby kilku administratorów i moderatorów na forum, TSie i serwerach Strefy Gier. Czas ten wspominamy bardzo dobrze (poza jak to ujął dobrze Kolega Husarz - kilkoma wyjątkowymi sytuacjami ) . Ale nie to się liczy i nie zasłania nam wielu wspólnych , miło spędzonych tutaj z Wami godzin Obecnie - decyzją części administracji Strefy Gier nasze drogi się rozstają - My (czyli Polska Grupa Militarna) pozostajemy przy swoich serwerach i ich dalszemu prowadzeniu oraz rozwijaniu wojskowej gry symulacyjnej . Oczywiście co jakiś czas będziemy zapewne pojawiać się i na serwerach arma Strefy gier - o ile będzie taka możliwość - bo Natomiast nasze przeniesienie działalności na nasze własne zasoby , niezależne od strefy gier - ok pół roku temu - było spowodowane 1) brakiem chęci konkurowania z istniejącą tutaj wtedy grupą kolegi Paczka (obecnie zupełnie samodzielną również grupą GSR) oraz pewnymi spięciami w łonie samej administracji Strefy Ge. Nie chcąc zadrażniać sytuacji postanowiliśmy w gronie dwudziestu paru osób o przejściu z treningami i głównymi rozgrywkami na swoje prywatne zasoby. Stalo się to za całkowitą wiedzą i zgodą administracji Strefy Gier - otwarcie i jawnie informowaliśmy o naszych planach i migracji na sowje zasoby serwerowe i sieciowe. (mam wszelkie dowody na to co tutaj pisżę ) Ta sytuacja trwa do dzisiejszego dnia - jedyne co się zmieniło - to jak pisałem powyżej decyzja o rozłączeniu się i zawieszeniu dalszej współpracy ze Strefą Gier. Dalszymi losami serwerów arma w ramach Strefy Gier zajmować się będzie - zapewne - Administracja Strefy Gier i to ich należy pytać o ew. przyszłość. Wszystkim graczom zarówno serwerów Arma 2, Arma 3 jak i innym z którymi wspólnie graliśmy przez ostatnie kilka lat , chcieliśmy serdecznie podziękować za wspaniałe chwile i wspólnie zarwaną niejedną noc Pozdrawiamy i życzymy Wam dalszych sukcesów i wiele wiele radości ze wspólnej gry Do zobaczenia !
  3. [POMYSŁ] Zmiana slotu commandera

    Z doświadczenia wiem że serwer linuxowy obsługuje nowy DLC w tym sensie, że np. można spawnować z Zeusa nowe drony czy inne tego typu obiekty z nowego DLC
  4. [POMYSŁ] Zmiana slotu commandera

    Tak to jest struktura
  5. Operacja "Piekielna Brama" - Ostateczna lista chętnych

    Niestety, z żalem , ale muszę zrezygnować - bo jestem na 3 dniowym urlopie. Pozdrawiam serdecznie
  6. Operacja "Piekielna Brama" - wpisy chętnych

    Ja tez się z góry zapiszę na Twoją operację, Shayu, tyle że ponieważ to jeszce miesiąc więc proponuję zrobić za ok 3 tygodnie jakiś temat przypominający - tzn. coś w stylu potwierdzenia obecności, bo miesiąc to duzo czasu i może coś komuś zawsze (np. jakaś nieprzewidziana delegacja w pracy ) wyskoczyć. pozdrawiam
  7. Mozilla Firefox

    tak Husarzu, wszystkim
  8. [A3 Vanilla] Shay

    OK, zatem ustalamy że Shay obejmuje funkcję Młodszego Administratora na okres próbny - 1 miesiąca . UPD: Uprawnienia zostały dodane.
  9. Spolszczenie Patrol Opsa

    Nie, to nie ja robiłem.. to już było jak rozpakowałem pbo. widać ktoś (może bezimienny ) się poświęcił . Super, wezmę i dołączę go do przerabianej przeze mnie - przygotowywanej wersji + mogę przepakować i wrzucić na serwer Vanilii do wersji aktualnie uzywanej, o ile Scotty nie będzie miał 'nic naprzeciw', delikatnego upgrade wersji 3.0.1 => 3.0.2
  10. Spolszczenie Patrol Opsa

    Więc jest tak: 1) jak dobrze i słusznie zauważyłeś - dodzio - tłumaczenia na języki (w postaci stringów w danym języku) znajdują się w pliku stringtable.xml w głównym katalogu misji (oo rozpakowaniu z .pbo) 2) JEst to zwykły plik xml'owy . 3) Plik ten można edytować - ale 4) wymaga to posiadania (pod Windą oczywiście ) jakiegoś uczciwego edytora tekstu - notatnik nie da tutaj nic, bo nie obsługuje poprawnie żadnego prawie formatu poza swoim np. pierdzieli końce linii (standardowy bug Micro$oftu) dodając swoje CRLF na końcu (niewidoczne dla pisżaceog ale widoczne dla silnika gry) które rozwalają plik . 5) Jeśli chodzi o dobry edytor - to mogę śmiało polecić notepad++ , on radzi sobie z tym dobrze, potrafi pracować w/z różnymi rodzajami kodowań znaków, jest prosty , łatwy i przyjemny w pracy, a co najważniejsze rozumie i rozpoznaje kilkadziesiąt języków programowania i potrafi nawet kolorować ich składnię oraz dopełniać i rozwijać/zwijać zagnieżdżenia itp różne pzydatne programistom bajerki 6) na koniec - wymagana jest - choćby podstawowa znajomość składni xml'a (można też , na bidę po prostu popatrzeć jak to robili inni - np. Francuzi czy Niemcy i zrobić podobnie jak oni) Jeśli to Cię/Was nie odstraszyło jeszcze - to mogę Wam zamiescić oryginalny stringtable.xml z tej wersji misji którą aktualnie portuję . Pomoc bardzo się przyda - bo to naprawde masa roboty jest (plik ma 157 KB czystego tesktu) ========================= oryginalny plik do pobrania => http://markooff.net/obrazki/PGM/przerobki_misji/patrol_ops/stringtable.xml
  11. Propozycje i Pomysły

    Hmm, ciekawa sprawa . Trzeba zobaczyć jakie wymagania ma ten tryb (w sensie jakich modów i czy ? ) wymaga. Byłem na ich stronie i faktycznie interesująco to wygląda. Ale poniewaz to znaczna zmiana trybu gry - niech sie wypowie [email protected]
  12. [POMYSŁ] Zmiana slotu commandera

    Dlatego ja chciałbym - potrzebuję takiego rozwiązania, żeby lista mogła być zaciągana z zewnątrz np z jakiegoś adresu www (lub tylko ftp) z sieci. Tak moglibyśmy spokojnie panować nad zmianami w tej liście a nie musieć za każdym razem zmieniać misji - co jest zlym pomysłem.
  13. Dziś wieczorem została wykonana aktualizacja obu uruchomionych na serwerze modów - CBA oraz TFAR. Najnowsze wersje zostały pobrane i są już uruchomione. pozdrawiam
  14. Nowe misje na A3 Vanilla

    Popatrz na to w ten sposób - że problemy są po to żeby je rozwiązywać A każdy rozwiązany problem nie tylko że przybliża do celu ale również czegoś uczy...
  15. Zgodnie z naszymi sobotnimi ustaleniami - zabrałem się do pracy. Niestety - samo Escape from chernorus nie może być rozgrywane na Vanilii - bo wymaga oczywiscie mapy Chernoruś i jednostek - czyli odpada. Ale poszukałem trochę i znalazłem coś podobnego - http://www.armaholic.com/page.php?id=20556 na Stratis. Wrzuciłem mapę i teraz potrzeba ją przetestować . 20:19 Rozpoczęliśmy testy .. -- i okazało się że jest jakiś problem z contentem żeby uruchomić misję - czyli robota dla edytora. niestety .
×