markooff

Admin Forum
  • Ilość dodanej zawartości

    2274
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    47

O markooff

  • Ranga
    Kapitan
  • Urodziny

Metody kontaktu

  • Gadu Gadu
    1640760

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    DC

Ostatnie wizyty

3465 wyświetleń profilu
  1. Niestety, z żalem , ale muszę zrezygnować - bo jestem na 3 dniowym urlopie. Pozdrawiam serdecznie
  2. Ja tez się z góry zapiszę na Twoją operację, Shayu, tyle że ponieważ to jeszce miesiąc więc proponuję zrobić za ok 3 tygodnie jakiś temat przypominający - tzn. coś w stylu potwierdzenia obecności, bo miesiąc to duzo czasu i może coś komuś zawsze (np. jakaś nieprzewidziana delegacja w pracy ) wyskoczyć. pozdrawiam
  3. tak Husarzu, wszystkim
  4. hmm... fajowo mają ludzie z +100 fpsami a to dlatego że mają jeszcze rezerwę na to że jak im coś spadnie (np. przez ilośc działąń wykonywanych w pobliżu przez ich kolegów z zespołu) to i tak zostanie im te +50 fpsów , czyli wystarczająco do prowadzenia dynamicznej i aktywnej rozgrywki . Ale co tam , cieszę się po prostu bardzo z tego , że Bohemia wykonałą kawałek bardzo dobrej roboty oraz że po raz pierwszy pomyslała o nas, czyli administratorach serwerów linuxowych. Teraz odpalona na pingwinie arma zaczna chodzić naprawdę nieźle..
  5. I tak to po raz kolejny Staszek przydał się nam Apropos , po aktualizacji moja arma nie przejawiała żadnych z opisanych powyżej usterek czy problemów. Po załatwieniu problemów z TFARem pod wersją 64 bit - jak na razie to śmiga aż miło . Nąwet mi ilość max-fpsów - skoczyła na hostowanej misji z ok 60-75 do 85 i 85+ ...
  6. Chester, a jakie ustawienia (wszystkie techniczne dot. wydajności, pamięci, wątków HuperThreadingu itp itd ) masz w launcherze ? Oraz - jaki masz zestaw procesor, pamięć, karta
  7. Ale jeszcze nie została wrzucona ostatnia misja - dopiero bede to robił (jak się odrobię ze swoją robotą - może uda się już dziś w nocy ?) Dam Wam znać jak będzie gotowe do testów.
  8. No taak... niestety z uwagi na naszą starą i kochaną Bochemię (Interactive zresztą) - i jej dzisiejszą wielogigabajtową aktualizację - będę mógł zabrać się do jakichś sensownych działań nad updatem misji dopiero jutro. Wot tiochnika.
  9. GJ Kozak Spoko ponieważ wrzuciłeś liste zmian w plikach (changelog) i zakładam ze jest ona kompletna - to zrobię po prostu porządnego diff'a na nich i na plikach z oryginału i powinienem mieć raz dwa te zmiany widoczne. budynki (przynajmniej te z maina) też mogę (w wolnej chwili załatwić) Jednostki na side'ach to będzie cięższe -> więcej roboty do podziergania w spisach jednostek typów specjalnych - ale również łatwe - nie trzeba tutaj odkrywać ponownie ameryki.
  10. Oczywiście możemy i taką sugestię uwzględnić Husarzu (i być moze wypracujemy coś o wiele lepszego niż obecnie) , niemniej , niestety na razie musimy się skupić na sprawach o wiele bardziej przyziemnych - ściślej mówiąc mamy problemy ze spanowaniem się części RHSowych jednostek na misjach. Pisze "części" bo niektóre jednak się spawnują poprawnie (a inne jakby nie) . przemęczyłem się wczoraj w nocy i zrobiłem masę testów na serwerze (Włącznie z przestawieniem go w tryb debuggigu - skąd mam poważne logi) Formalnie wszystko jest w porządku misje się poprawnie rozpoczynają i działają (Side'y tez) ale widać że jest coś nie tak . Pomijając już że wiele jednostek jest z podstawki (A3 ) albo Altisa (bunkry do przejęcia) Wklejam kilka screenów . Wklejam tutaj także log - specjalnie dla Ciebie Kozak, jak widać jest tak kilka jednostek piechoty przynajmniej na misji , ale to nie rozwiązuje wszystkiego, bo jest ich bardzo mało a pojazdy tez w niektórych sytuacjach się gubią (najpierw sa w liczbie 6-7 sztuk po czym gdzieś ...znikają ? ) Spróbuj pogooglać po południu za jakimś rozwiązaniem , może te komunikaty o błedach i braku jednostek coś Ci dadzą ... W logu masz komentarze - o tym co robiłem w danej chwili na misji - dla lepszego zrozumienia tego co się wtedy działo. log_debug_dominacja3.txt
  11. Witam mamy przyjemność razem z Kozakiem (a właściwie to Kozak ze mną ) poinformowac , że niezależnie od postępujących prac nad portem Patrol Opsa jesteśmy na ukończeniu prac na lokalizacją inne znanej misji - Dominacji 3 na realia naszego serwera ACE !! Dziś wieczorem odbyła się pierwsza próba i prezentacja roboczej wersji beta 0.7 na naszym serwerze. Wspólnie z Kozakiem , shayem i bliżej nie rozpoznanym rosyjskim graczem przebiegliśmy się trochę po Czarnorusi i wychwyciliśmy kilka błędów z którymi będziemy sobie musieli poradzić do czasu wypuszczenia pierwszej wersji finalnej. Oto kilka screenów:
  12. That's the teamwork, you see....
  13. Żeby nieco przybliżyć Wam to co z chłopakami robimy - wrzucę kilka screenów : (tylko z ostatnich dni - inne starsze są na naszym forum PGMowym)
  14. Generalnie sprawa wyglada tak, że Kozak podjął się rzeczy na którą w normalnych warunkach ja (pracując nad samą misja - jej przekodowaniem, stworzeniem zasobów w sensie stron-frakcji (do wyboru), drużyn, sprzętu, skrzyń (ammoboxów) i całej reszty oskryptowania nie miałbym już najzwyczajniej czasu. A przecież nie tylko tę jedną mapke(misję) mam na głowie - oprócz niej pracuję jeszcze nad innymi =treningowymi misjami, prep-orderami, zdjęciami sprzętu do wykorzystania w materiałach szkoleniowych oraz przygotowaniem samych materiałów i , oczywiście testach ,testach i jeszce raz testach naszych wymyslonych wspólnie prekonfiguracji i ogólnie sprzętu (tutaj pomagająmi także niestrudzeni Duch, Krzycu, Kozak, Chester). Zdaję sobie całkowicie sprawę że bez tego ciężkiego kawałka pracy Kozaka - misja , owszem by powstała - ale z jakąś losową kompilacją jednostek Rosyjskiej armii, WDW, AR , MDW i wielu innych - kompilacją na którą miałbym po prostu czas. A tak, dzięki znajomości tematu (rodzaje współczesnych jednostek Armii FR) poświęceniu i ciężkiemu kawałkowi pracy jaką zgodził się odwalić Kozak przygotowując mi gotowe składy i wyposażenia druzyn - gotowe do umieszczenia ich w rozpisce i skryptach Patrola, będziemy mieli zawsze spójne i w miarę mozliwości realiów RHS/OPFOR - REALNE co do wyglądu i składu (a także wyposażenia poszczególnego zołnierza) grupy bojowe, zz którymi przyjdzie nam się potykać na bezdrożach Czarnorusi, Bystricy albo innego Takistanu ...