Kare

Moderator
  • Zawartość

    481
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    22

O Kare

  • Tytuł
    Zaawansowany poster
  • Urodziny 03/23/04

Informacje

  • Płeć
    Kobieta
  • Gram na serwerach:
    HurtWorld
  1. do
    Jak ostatnio, zagramy parę mapek. Jak ktoś nie miał jeszcze przyjemności pograć z nami, to zapraszam tutaj http://strefagier.com.pl/index.php?/forum/380-wolfenstein-enemy-territory/
  2. Gold Rush Rodzaj mapy: standardowa Czas rozgrywki: 30 minut Historia: Siły Osi przechowują złoto warte miliony Reichsmark'ów w Centralnym Banku Tobruku. Alianci planują dostać się do banku przy pomocy niszczyciela czołgów Jagdpanther i wywieźć złoto ciężarówką. Punkty zaopatrzenia B2 - Amunicja + Apteczki D5 - Amunicja + Apteczki Alianci Waszym zadaniem jest ukraść czołg, doprowadzić go do dziedzińca przed bankiem i wysadzić drzwi banku. Następnie musicie ukraść dwie paczki złota, donieść je do ciężarówki i odjechać. Zaczynając w punkcie A4 waszym celem jest naprawienie niszczyciela czołgów Jagdpanther w punkcie D1. Przejmujecie też wtedy spawn żołnierzy Osi w punkcie D0. Opcjonalne: Wybudujcie Command Post w punkcie D2 w celu wzmocnienia ofensywy. Po wykradzeniu czołgu należy nim przejechać aż do punktu F4 - po drodze żołnierze Osi mogą wybudować 2 blokady, które trzeba wysadzić dynamitem aby dalej przejechać w punktach E3 (Pierwsza bariera) oraz F4 (Druga bariera). Po doprowadzeniu czołgu do punktu F4 wysadza on drzwi banku w punkcie F5. Należy wtedy dwukrotnie wykraść złoto i donieść je do ciężarówki w punkcie E4. Czołg wysadza nie tylko drzwi, ale także tył banku w punkcie F6 - można tam wejść z obu stron budynku. Opcjonalne: Dla łatwiejszego dostępu do banku można wysadzić granatami albo innymi środkami wybuchowymi CKM'y w punktach F2 oraz E5. Po doniesieniu obu paczek złota do ciężarówki należy ją naprawić i dojechać do bramy w punkcie A4 - po drodze żołnierze Osi mogą wybudować 2 blokady, które trzeba wysadzić dynamitem, aby dalej przejechać w punktach D4 (Pierwsza bariera) oraz B4 (Druga bariera). Siły Osi Waszym zadaniem jest niedopuszczenie do wywiezienia złota przez aliantów. Nie możecie dopuścić do naprawienia niszczyciela czołgów. Opcjonalne: Wybudujcie Command Post w punkcie D2 w celu wzmocnienia ognia zaporowego. W przypadku stracenia niszczyciela czołgów, należy wybudować bariery w punktach E3 (Pierwsza bariera) oraz F3 (Druga bariera) dla spowolnienia przejazdu. Należy także jak najczęściej uszkadzać Jagdpanther'a granatami oraz innymi materiałami wybuchowymi. W przypadku wysadzenia wejścia do banku należy bronić złota w punkcie F5. Warto przy tym wykorzystać CKM'y w punktach F2 oraz E5. Można tez korzystać z karabinu na Jagdpantherze jeśli nikt nie zniszczy niszczyciela czołgów. Gdy Aliantom uda się załadować obie paczki złota na ciężarówkę, należy jak najczęściej uszkadzać ciężarówkę materiałami wybuchowymi oraz konstruować bariery w punktach D4 (Pierwsza bariera) oraz B4 (Druga Bariera), aby nie dojechali do punktu A4.
  3. Fuel Dump Rodzaj mapy: standardowa Czas rozgrywki: 30 minut Historia: Siły Osi przechowują swoje zapasy paliwa, przygotowując się do kolejnego natarcia. Alianci pragną je zniszczyć, jednak aby się dostać do składu z paliwem muszą wykorzystać czołg Churchill Mk VII. Punkty zaopatrzenia I8 - Amunicja + Apteczki B3 - Amunicja + Apteczki (Po naprawieniu Command Post'a aliantów) Alianci Waszym zadaniem jest zaprowadzić czołg przed skład wroga i wysadzić za jego pomocą bramę, po czym podłożyć dynamit pod zbiornikiem paliwa. Zaczynając w punkcie K7 waszym celem jest poprowadzenie czołgu aż do punktu H5. Żeby przejechać przez rzekę musicie najpierw wybudować oraz wzmocnić most w punkcie H5. W momencie dojazdu czołgu do tego punktu, wysadzi on również poboczną bramę w punkcie G5. Opcjonalne: Wybudujcie most w punkcie K4. Ułatwi to dostanie się na drugą stronę rzeki. Po skonstruowaniu mostu, poprowadźcie czołg do punktu H3. Wysadzi on wtedy pierwszą bramę i zapewni wam spawn w pierwszej bazie Osi. Należy poprowadzić czołg przez tunele aż do punktu D4 i wysadzić bramę składu paliwa. Opcjonalne: Można skonstruować Command Post w punkcie B3, na pewno wzmocni ofensywę Aliantów. Opcjonalne: Po wysadzeniu głównej bramy składu można zawrócić czołgiem i poprowadzić go do punktu A4, gdzie wysadzi boczną ścianę składu. Po wysadzeniu bramy składu i dostaniu się do środka należy podłożyć dynamit i wysadzić zbiornik paliwa w punkcie B7. Można się do niego dostać zarówno od wschodu jak i zachodu, ale żołnierze Osi mogą wybudować barykady blokujące dostęp - przydatny będzie wtedy Covert Ops dla ich szybkiego zniszczenia. Można się także dostać tam poprzez zeskoczenie z dachu - dojście na dach blokują jednak drzwi Osi - żeby się przez nie przedostać potrzebny będzie przebrany Covert Ops. Siły Osi Waszym zadaniem jest niedopuszczenie do wysadzenia zbiorniku paliwa przez Aliantów. Nie możecie dopuścić do skonstruowania mostu i przejechania czołgu przez most w punkcie H5. Opcjonalne: możecie wybudować wieżę z CKM'em w punkcie H2 oraz Command Post w punkcie I2 dla wzmocnienia ognia zaporowego. W przypadku przejechaniu czołgu przez most, należy bronić bramę w punkcie G3. W przypadku wysadzenia bramy, należy nie dopuścić do dojechania czołgu do punktu D4 oraz wysadzenia bramy. Opcjonalne: Wybudowanie wieży z CKM'em w punkcie C3 bardzo wspomaga siłę ognia zaporowego. Gdy Aliantom uda się wysadzić bramę, należy za wszelką cenę bronić zbiornika z paliwem. Zalecane jest wybudowanie zapory w punktach B7 oraz C7 dla zablokowania dostępu do niego. Opcjonalnie można także uszkodzić czołg, aby Alianci nie mieli możliwości wysadzenia bocznej ściany składu. Należy także uważać na Cover Ops'ów, którzy mogą próbować się przebrać i dostać do zbiornika przez dach.
  4. Spoko ziomek jest, jako admin nie najgorszy będzie. Na murderze całkiem ogarnia, to tutaj pewnie też by tak było.
  5. do
    Proponuje partyjkę w Niedzielę wieczór, jak ktoś nowy chce się dołączyć, to wszystkie szczegóły tutaj:
  6. Witam Panowie, to jakiś żart? Po tych wiadomościach wyżej widać wyraźnie, że osoba ta jest na tyle niedojrzała, że nie potrafi przyjąć żadnej krytyki - co będzie, jak ktoś na serwerze zwróci takiemu administratorowi/operatorowi uwagę na coś? Jak już @DragonFly napisał - kandydat powinien być z miejsca skreślony za te wiadomości do innych użytkowników forum zamieszczone powyżej. Pozdrawiam
  7. Może być
  8. Witam Od siebie dorzucę tylko, że multikonto zostaje zablokowane, a to pierwsze ma blokadę na tydzień. Pozdrawiam
  9. Witam Proszę skupić się na temacie odwołania, a nie robić historycznego offtopu. Pozdrawiam
  10. Witam Kanał utworzony, prawa nadane. Pozdrawiam
  11. Chwilowo jestem zawalony robotą, jak do środy zdążę wszystko pozałatwiać, to będę.
  12. Jaki masz system? Przy mojej 8mce to ten błąd naprawił się po zainstalowaniu starszej wersji TS'a i aktualizacji do nowszej, o dziwo.
  13. Jasne, że tak ^
  14. Witam Ban zostaje zdjęty. Nikt z administracji Breach'a, na którym doszło do owej sytuacji, nie czuje potrzeby wypowiadania się w tym temacie. Zakładam, że wskazuje to na brak przeciwwskazań, żebyś został odbanowany. Mam jednak nadzieję, że podobne sytuacje nie będą miały miejsca w przyszłości i że nie będzie kolejnych skarg związanych z twoją osobą - logiczne jest, że osoby, które dostały kiedyś permbana chodzą po cienkiej linii jeśli chodzi o łamanie regulaminu. Pozdrawiam
  15. Witam Ogólnie to tak: regularność to subiektywna ocena osoby, która przyjmuje takie podania na poszczególne serwery. Przyjęło się ogólnie (przynajmniej na gmodzie), że jeśli mówimy o serwerach, które nie są całkiem nowe, to jest to miesiąc regularnej gry, czytaj codziennej lub prawie codziennej. Nie chodzi nawet o samą liczbę godzin, tylko o względnie wysoką frekwencję odwiedzin. Dla przykładu - osoba A i B mają przegrane po 30 godzin w miesiącu. Osoba A była tylko 4-5 razy na serwerze, ale jak już weszła, to nie wychodziła do nocy. Osoba B natomiast codziennie grała sobie po godzince. W tym przypadku można mówić o tej regularności tylko u osoby B, ponieważ może i mają tyle samo godzin, ale wejście na serwer raz na tydzień to słaba frekwencja, nawet jeśli siedzi się nie wiadomo ile. Co do informacji wyżej - nie sugerujcie się tym w żaden sposób. Były to ustalenia stricte pod serwery Gmod już lata temu, które straciły na znaczeniu razem ze zmienianiem się kadry administracji poszczególnych serwerów. Frekwencja adminów to także osobna sprawa, ponieważ często jest to uzasadnione sprawami życiowymi, którymi nie muszą się obnosić na forum publicznym - wystarczy informacja o nieobecności u poszczególnych osób zajmujących się serwerem danego administratora. Nie ma żadnego obowiązku zgłaszania swojej nieobecności wszystkim zainteresowanym. Pozdrawiam