Skocz do zawartości

Kare

Moderator
  • Zawartość

    495
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    24

O Kare

  • Tytuł
    Zaawansowany poster
  • Urodziny 03/23/04

Informacje

  • Płeć
    Kobieta
  • Gram na serwerach:
    HurtWorld
  1. Propozycja Serwera "Swarm"

    Witam Nie dostaniesz teraz żadnej gwarancji, że taki serwer powstanie, z prostej przyczyny - nie masz tego trybu gotowego. Nie wiadomo, jak z optymalizacją, jak dobrze będzie zrobiony, ilu ludzi znajdzie się chętnych, aby grać na takim serwerze. Za sam pomysł nikt nie obieca ci w ciemno serwera. Spróbuj zrobić chociaż wersję alfa tego trybu, wtedy będzie można pogadać coś więcej, ewentualnie przetestować tryb i sprawdzić, ilu znajdzie się na niego ludzi. Pozdrawiam
  2. Można zgłaszać następujące przypadki tworząc nowy temat: Perm Gag Perm Mute Silence (Perm Gag + Perm Mute) Ban Niesłuszne potraktowanie przez administratora Skarga na gracza Dla porządku, każdy temat musi zostać opatrzony w jeden z poniższych tagów, dobrany w zależności od sytuacji. Dostępne są następujące tagi: [Perm Gag] [Perm Mute] [ban] [skarga] Temat pisany przez użytkownika musi zostać sporządzony według poniższego wzoru, w przeciwnym wypadku odwołanie zostanie usunięte, a użytkownik nagrodzony warnem. Informuję, że wystarczy skopiować odpowiedni kod i wkleić do nowego tematu. a) Odwołanie od Perm Gaga: Cytat Nazwa tematu: [Perm Gag] <aktualny nick w grze> [b]1. Nick, na który została nałożona kara: [/b] [b]2. Steam ID: [/b] [b]3. Opis sytuacji: [/b] [b]4. Coś od siebie: [/b] B )Odwołanie od Perm Mute'a: Nazwa tematu: [Perm Mute] <aktualny nick w grze> [b]1. Nick, na który została nałożona kara: [/b] [b]2. Steam ID: [/b] [b]3. Opis sytuacji: [/b] [b]4. Coś od siebie: [/b] C)Odwołanie od bana Nazwa tematu: [ban] <aktualny nick w grze> [b]1. Nick, na który została nałożona kara: [/b] [b]2. Steam ID: [/b] [b]3. Link do bana na Sourcebans: [/b] [b]4. Opis sytuacji: [/b] [b]5. Coś od siebie: [/b] D) Skarga na gracza lub admina Nazwa tematu: [skarga] <aktualny nick w grze> [b]1. Nick osoby oskarżonej: [/b] [b]2. Steam ID osoby oskarżonej: [/b] [b]3. Przybliżona data zajścia: [/b] [b]4. Nazwa mapy: [/b] [b]5. Opis sytuacji: [/b] [b]6. Coś od siebie: [/b] Wzory skarg by Remzo
  3. Propozycja Serwera Gmod "Slashers"

    Witam Strefowy serwer Slashers niedawno powstał - nie ma tylko jeszcze swojej rubryki na forum. Tutaj masz link z GT - https://goo.gl/Wt9z9T Pozdrawiam
  4. [Prośba] Channel admin

    Witam Prawa nadane, jak coś, to pisz na TS'ie. Pozdrawiam
  5. Mapy do Usunięcia

    ttt_whitehouse_b2 Po pierwsze są 2 wersje tej mapy na serwerze, po drugie znudzeni gracze runda w rundę rozrzucają minami po okolicy oraz graczach, czego ani logi nie wyłapują, ani nie zabiera karmy takiej osobie co rzuci sobie miną for fun w tłum ludzi.
  6. [TTT] Wizio

    Lol na tak, prawilny ziomek, chociaż nie potrafi strzelać ze scout'a.
  7. Zmiana skinow limit na 15 minut.

    Dobry pomysł, chociaż można też zrobić ciut inaczej - zmiany skinów/itemów w pointshopie tylko wtedy, jak ktoś nie żyje. Nie będzie można żadnego cyrku ze zmianą postaci wtedy robić.
  8. do
    Jak ktoś nie miał jeszcze przyjemności pograć z nami, to zapraszam tutaj http://strefagier.com.pl/index.php?/forum/380-wolfenstein-enemy-territory/
  9. do
    Długa przerwa od ostatniej serii, ale i tak - parę mapek do ogrania. Jak ktoś nie miał jeszcze przyjemności pograć z nami, to zapraszam tutaj http://strefagier.com.pl/index.php?/forum/380-wolfenstein-enemy-territory/
  10. A2 Ace is dead?

    Jakbyś potrzebował jakiś innych serwerów do Army, to podrzucam http://pussfoot.ovh/. Ewentualnie możesz odezwać się do chłopaków ze starej Army 2 ACE, ponieważ serwer dalej funkcjonuje, tylko już nie pod szyldem Strefy Gier. Ja tam pozdrawiam, co komu szkodzi.
  11. [ban] Michał

    Witam Pozwolę się wtrącić jeszcze do tematu, ponieważ jedna rzecz mi tutaj nie gra. Nie wiem czemu wydaje się niektórym, że mogą karać za łamanie regulaminu SERWERA gracza, który na tym serwerze aktualnie nie gra. Jak już wyżej parę osób zauważyło - @Michał nie jest w żaden sposób związany ze Strefą Gier poza faktem, że u nas gra. Zrozumiałbym sytuację, gdyby to administrator albo operator źle wypowiadał się na temat swojego czy też innych serwerów, grając jednocześnie na cudzych. Nie ma to się jednak nijak do zwykłych graczy. Tym bardziej też administratorzy serwerów nie mogą karać za zachowania użytkowników na serwerach, które zwyczajnie nie są pod ich jurysdykcją. Skończę już ten wywód, ponieważ to nie jest miejsce na tego typu dyskusje. Ban zostaje jednak całkowicie zdjęty, ponieważ użytkownik nie złamał nigdzie regulaminu tego akurat serwera. Pozdrawiam
  12. [ban] Michał

    Witam Czekamy na wypowiedź pana @Overlord, za co konkretnie został zbanowany odwołujący się. Proszę nie robić tutaj dyskusji, czy ban jest słuszny czy nie - przynajmniej narazie. Pozdrawiam
  13. do
    Jak ostatnio, zagramy parę mapek. Jak ktoś nie miał jeszcze przyjemności pograć z nami, to zapraszam tutaj http://strefagier.com.pl/index.php?/forum/380-wolfenstein-enemy-territory/
  14. Gold Rush Rodzaj mapy: standardowa Czas rozgrywki: 30 minut Historia: Siły Osi przechowują złoto warte miliony Reichsmark'ów w Centralnym Banku Tobruku. Alianci planują dostać się do banku przy pomocy niszczyciela czołgów Jagdpanther i wywieźć złoto ciężarówką. Punkty zaopatrzenia B2 - Amunicja + Apteczki D5 - Amunicja + Apteczki Alianci Waszym zadaniem jest ukraść czołg, doprowadzić go do dziedzińca przed bankiem i wysadzić drzwi banku. Następnie musicie ukraść dwie paczki złota, donieść je do ciężarówki i odjechać. Zaczynając w punkcie A4 waszym celem jest naprawienie niszczyciela czołgów Jagdpanther w punkcie D1. Przejmujecie też wtedy spawn żołnierzy Osi w punkcie D0. Opcjonalne: Wybudujcie Command Post w punkcie D2 w celu wzmocnienia ofensywy. Po wykradzeniu czołgu należy nim przejechać aż do punktu F4 - po drodze żołnierze Osi mogą wybudować 2 blokady, które trzeba wysadzić dynamitem aby dalej przejechać w punktach E3 (Pierwsza bariera) oraz F4 (Druga bariera). Po doprowadzeniu czołgu do punktu F4 wysadza on drzwi banku w punkcie F5. Należy wtedy dwukrotnie wykraść złoto i donieść je do ciężarówki w punkcie E4. Czołg wysadza nie tylko drzwi, ale także tył banku w punkcie F6 - można tam wejść z obu stron budynku. Opcjonalne: Dla łatwiejszego dostępu do banku można wysadzić granatami albo innymi środkami wybuchowymi CKM'y w punktach F2 oraz E5. Po doniesieniu obu paczek złota do ciężarówki należy ją naprawić i dojechać do bramy w punkcie A4 - po drodze żołnierze Osi mogą wybudować 2 blokady, które trzeba wysadzić dynamitem, aby dalej przejechać w punktach D4 (Pierwsza bariera) oraz B4 (Druga bariera). Siły Osi Waszym zadaniem jest niedopuszczenie do wywiezienia złota przez aliantów. Nie możecie dopuścić do naprawienia niszczyciela czołgów. Opcjonalne: Wybudujcie Command Post w punkcie D2 w celu wzmocnienia ognia zaporowego. W przypadku stracenia niszczyciela czołgów, należy wybudować bariery w punktach E3 (Pierwsza bariera) oraz F3 (Druga bariera) dla spowolnienia przejazdu. Należy także jak najczęściej uszkadzać Jagdpanther'a granatami oraz innymi materiałami wybuchowymi. W przypadku wysadzenia wejścia do banku należy bronić złota w punkcie F5. Warto przy tym wykorzystać CKM'y w punktach F2 oraz E5. Można tez korzystać z karabinu na Jagdpantherze jeśli nikt nie zniszczy niszczyciela czołgów. Gdy Aliantom uda się załadować obie paczki złota na ciężarówkę, należy jak najczęściej uszkadzać ciężarówkę materiałami wybuchowymi oraz konstruować bariery w punktach D4 (Pierwsza bariera) oraz B4 (Druga Bariera), aby nie dojechali do punktu A4.
  15. Fuel Dump Rodzaj mapy: standardowa Czas rozgrywki: 30 minut Historia: Siły Osi przechowują swoje zapasy paliwa, przygotowując się do kolejnego natarcia. Alianci pragną je zniszczyć, jednak aby się dostać do składu z paliwem muszą wykorzystać czołg Churchill Mk VII. Punkty zaopatrzenia I8 - Amunicja + Apteczki B3 - Amunicja + Apteczki (Po naprawieniu Command Post'a aliantów) Alianci Waszym zadaniem jest zaprowadzić czołg przed skład wroga i wysadzić za jego pomocą bramę, po czym podłożyć dynamit pod zbiornikiem paliwa. Zaczynając w punkcie K7 waszym celem jest poprowadzenie czołgu aż do punktu H5. Żeby przejechać przez rzekę musicie najpierw wybudować oraz wzmocnić most w punkcie H5. W momencie dojazdu czołgu do tego punktu, wysadzi on również poboczną bramę w punkcie G5. Opcjonalne: Wybudujcie most w punkcie K4. Ułatwi to dostanie się na drugą stronę rzeki. Po skonstruowaniu mostu, poprowadźcie czołg do punktu H3. Wysadzi on wtedy pierwszą bramę i zapewni wam spawn w pierwszej bazie Osi. Należy poprowadzić czołg przez tunele aż do punktu D4 i wysadzić bramę składu paliwa. Opcjonalne: Można skonstruować Command Post w punkcie B3, na pewno wzmocni ofensywę Aliantów. Opcjonalne: Po wysadzeniu głównej bramy składu można zawrócić czołgiem i poprowadzić go do punktu A4, gdzie wysadzi boczną ścianę składu. Po wysadzeniu bramy składu i dostaniu się do środka należy podłożyć dynamit i wysadzić zbiornik paliwa w punkcie B7. Można się do niego dostać zarówno od wschodu jak i zachodu, ale żołnierze Osi mogą wybudować barykady blokujące dostęp - przydatny będzie wtedy Covert Ops dla ich szybkiego zniszczenia. Można się także dostać tam poprzez zeskoczenie z dachu - dojście na dach blokują jednak drzwi Osi - żeby się przez nie przedostać potrzebny będzie przebrany Covert Ops. Siły Osi Waszym zadaniem jest niedopuszczenie do wysadzenia zbiorniku paliwa przez Aliantów. Nie możecie dopuścić do skonstruowania mostu i przejechania czołgu przez most w punkcie H5. Opcjonalne: możecie wybudować wieżę z CKM'em w punkcie H2 oraz Command Post w punkcie I2 dla wzmocnienia ognia zaporowego. W przypadku przejechaniu czołgu przez most, należy bronić bramę w punkcie G3. W przypadku wysadzenia bramy, należy nie dopuścić do dojechania czołgu do punktu D4 oraz wysadzenia bramy. Opcjonalne: Wybudowanie wieży z CKM'em w punkcie C3 bardzo wspomaga siłę ognia zaporowego. Gdy Aliantom uda się wysadzić bramę, należy za wszelką cenę bronić zbiornika z paliwem. Zalecane jest wybudowanie zapory w punktach B7 oraz C7 dla zablokowania dostępu do niego. Opcjonalnie można także uszkodzić czołg, aby Alianci nie mieli możliwości wysadzenia bocznej ściany składu. Należy także uważać na Cover Ops'ów, którzy mogą próbować się przebrać i dostać do zbiornika przez dach.
×