Kwasu Siarkowy

Ekipa Garry's Mod
  • Ilość dodanej zawartości

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kwasu Siarkowy

  • Ranga
    Forumowicz

Informacje

Ostatnie wizyty

647 wyświetleń profilu
  1. wwgoqfgnoqfgoqhtgqogqiognqogqgnqot- człowiek który dostał 3 slaye za odpowiedź w reporcie. A tak na serio, jeżeli ktoś pamięta, to rozkminy nad sprzętem za pół kredytu. A także: "Do czego ten nóż? Do masła k***a."
  2. To ja swoje bezguścia muszę zaproponować
  3. Nie ma sensu. Smutna prawda jest taka, że normalnie najgłupszą rzeczą jaką może zrobić trait, to zabić na początku rundy. Niestety 90% graczy to najczęściej randomy które nieogarniają i trait może zabijać bezkarnie. Nie ma sensu dodawać dodatkowego safetime. Ja w ciągu tych 15 sekund zdążę sprawdzić reporta i przygotować sobie pozycję startową.
  4. Poniżej zamieszczam listę map usuniętych i przyczyny, dlaczego zostały usunięte: ttt_space_station- Mapa dosyć mała, jak reaktor zostanie zniszczony to trzeba się przenieść do dwóch małych statków przez które nic nie słychać na serwie. ttt_station- ogólna pustka na tej mapie, całość opiera się na dwóch piętrach na którym jedyne co jest to korytarze i kilka "pustych" pokoi. ttt_waterworld- Bardzo Szeroka mapa, zdrajcy chowają się z bronią snajperską. ttt_crystalmaze ttt_krusty_crab- Mała mapa, brak spawnów broni. ttt_mc_skyislands- Zabugowana mapa, możliwość wyjścia poza tekstury. ttt_elementary_v1_fix- Brak wystarczającej liczby slotów respawnowych. ttt_slender- Mgła wywołująca lagi na serwerze. ttt_airbus_v3- Mapa przystosowana na mniejszą liczbę graczy. ttt_horrorisland- Mapa wymaga tekstur z Half Life 2: Episode 2. ttt_onesmallshamble_rc1- Duża mapa, mało otwartych przestrzeni. ttt_deadwood- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_deadwood_a3- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_sbahj_the-maop- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_lego- Brak tekstur budynków. ttt_glacier- Mnóstwo errorów. ttt_mars_colony_a1- Zbyt duża mapa. ttt_mcmansion_v5- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_castle- Wszystkie wersje mapy. Możliwość łatwej wygranej przez innocentów. ttt_burgdon- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_christmas_bowling_v1a- Mapa świąteczna. ttt_christmas_pool_v1d- Mapa świąteczna. ttt_toysoldiers- Rozmiar mapy był zbyt olbrzymi. ttt_costco_v1- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_escape_the_island_b7- Mapa bardzo pobugowana, trująca mgła na obszar całej mapy. ttt_warehouses ttt_Black_Mesa_East_v1- Motorówki, możliwość włączenia radiacji na pół mapy. ttt_hydropower- Hałas. ttt_hydropower_a2- Hałas. ttt_67thway_v6- Jadące samochody, którymi ludzie zaczęli bugować mapę. ttt_biocube ttt_lost_temple ttt_mall- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_nightmare_church ttt_metropolis_v2 ttt_out_of_order ttt_street_light_v7 ttt_thething_b3fix ttt_torre_entel ttt_yucatan ttt_rooftops_2016- Zbyt dużo "sekretów" i "znajdziek". Gracze woleli zwiedzać mapę niż, grać na niej w ttt. ttt_coder ttt_concrete_b3 ttt_leetwood ttt_southpark ttt_oasis_3- Wymaga pobrania dodatkowych tekstur ttt_office_space- Możliwość zgaszenia światła przez traitów do końca mapy. ttt_mc_jondome- Miecz z minecraft, który niszczy wszelkie życie które dotknie. ttt_concentration_b2- Propaganda nazistowska. ttt_giant_daycare_v2- Mapa zbyt duża, bugi, gracze interesują się bardziej sekretami mapy niż rozgrywką. ttt_lumos ttt_goldenplixprison_pak_v3- Możliwość zabicia graczy, bez oddania jednego strzału. ttt_mcvillage_v6- Zbugowana woda. ttt_hendrix
  5. Kto by pamiętał, jakie mapy były dodane, usunięte . A tak na poważnie. To mogę zrobić od tego temat i go edytować na bieżąco, tylko nie pamiętam jakie mapy były usuwane :D.
  6. 1. Było wiele dyskusji na temat AWP, gdzie każda była kończona stwierdzeniem: "Nie przywrócimy AWP ze względu na to, że jest to broń która zbyt łatwo zapewnia 1-2 zabójstwa". 2. Auto-szmatasnajpa miała być zamiennikiem dla awp. Niestety sukces jest częściowy i ta broń jest troszku za silna. Jak dla mnie wystarczy rebalans lub rework broni, bo obecnie ona wypełnia lukę na broń snajperską w tshopie. 3. Ciekawy pomysł, ale trzeba znaleźć taki skrypt/addon + ludzie i tak będą narzekali, że przez gra słabo chodzi. 4. Podłuż na dłużej, a będzie większe prawdopodobieństwo pomyłki. I tak paka jest silna tylko wtedy jak zostanie niewykryta. 5. Barnacl wtedy byłby już za silny. Zapewnia ci pewnego killa (w przypadku zmiany więcej pewnych) i będzie sprzątać ciała lepiej niż pistolet sygnałowy. 6. Ja chciałem, żeby traitor miał katanę. Niestety ciężko zrobić zbalansowaną broń do walki wręcz na ttt, co pokazuje nóż. 7. Już mamy dwie (pięć) pułapki które zabijają w określonych miejscach po podłożeniu. Dodanie kolejnej mija się z sensem + ludzie będą narzekać, że się po tej pułapce zesrali wystraszyli. Aczkolwiek nie wykluczam bytu jumpscare na ttt. 8. I tak nikt nie używa deathfakera, to po co jeszcze utrudniać jego działanie. 9. Cytując moją profesor od biologi sprzed 2 lat "Cudów nie ma". 10. I tak jest opcja odznaczenie, że osoba nie chce być D. Sam często bywam D jak mam jakieś 800 karmy i nie mam z tym problemów (a widok ludzi którzy mają 700 karmy i zostają dete jest bezcenny). 11. Po co, dlaczego, czemu? Nie widzę sensu w dodawaniu czegoś takiego, ale może dlatego noszę okulary :). 12. ?P wie jak hodować kurczaki i jak będzie chciał, to z jednego (reprodukcja tak nie działa, ale biologiem nie jestem) 30.
  7. Zgodzę się z l0nelyh0undem, że ttt_meh należy usunąć, bo ta mapa może wywołać epilepsję :n
  8. Nie umiem się rozpisywać, więc przedstawię swoją opinię w podpunktach: + Optymalizacja (szybkość wyszukiwania rozgrywki, płynność i jeszcze mi nie scrashowało ;d) + Ciekawe drzewko talentów + Ciekawe aghamy (aczkolwiek McMage boli) + Fajne odnowione modele (viper, slardar i enigma po siłce) + Nowy las jest teraz przyjemniejszy w czyszczeniu + Możliwość kupienia przedmiotów przed rozgrywką - Nieprzemyślane talenty - Zmiana HUDu i loading screenu - Inne miejsce pojawiania się roshana (ursa nie wiedzieć co robić :c) - Kieszonkowy Riki
  9. Spoko gracz, szczerze pisząc zawsze odnosiłem wrażenie, że jesteś po 16 :v (albo jestem po prostu starym koniem i nadal mi się wydaje, że ludzie nie są aż tak młodzi ;c). Daję ok.
  10. Mnie zastanawia tylko jedna rzecz. Skoro dostałeś bana na jailbreaku, to czemu piszesz odwołanie na forum od ttt, a nie jailbreaka ;_;? Przeniosłem odwołanie na właściwe forum~kwas
  11. Pomimo tego, że rzadko przebywam na jailbreaku, jest to zmiana na plus. Ta zmiana sprawia, że zabawa w chowanego będzie o niebo zdrowsza, a nie na zasadzie: "Dobra, to teraz stańcie sobie w kącie i czekajcie, aż was zabijemy. A jak będziecie próbować nas zabić to dostaniecie bana ;v".
  12. Na ZS bywam rzadko, ale miałem okazję natrafić na gracza. Jestem na tak.
  13. Absurdalnie Wielka pukawka została usunięta ze względu na to, że to była broń która zabijała na hita. Auto szmata snajpa została dodana jako zamiennik na nią. Niestety, wbrew oczekiwaniom auto lama snajpa okazała się być zbyt silna. Dodanie ponownie awp to zły pomysł, ale zmniejszenie magazynku automatycznej snajpy do 1 pocisku i lekkie zwiększenie prędkości przeładowywania wydaję się być zabawną opcją :D.
  14. Właściwie powinienem ten temat wyrzucić do kosza, ze względu na to, że dotyczy tylko slaya. No ale skoro już sprawa została rozwiązana, to zamykam.
  15. Zamykam temat, niezgodny z wzorem.