Kwasu Siarkowy

Ekipa Garry's Mod
  • Ilość dodanej zawartości

    129
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    4

O Kwasu Siarkowy

  • Ranga
    Forumowicz
  • Urodziny

Informacje

Ostatnie wizyty

691 wyświetleń profilu
  1. Nie gram na breachu (głównie z braku czasu), ale pozwolę sobie przytoczyć, jak votekick sprawdzał się na TTT, w ramach przestrogi. Komenda votekick była używana przez użytkowników w celu robienia (za przeproszeniem) sobie jaj, nie mówiąc już o tym, że gracze wpływowi (charyzmatyczni w jakiś sposób [humor gimnazjalny]) używali tej komendy, żeby wykopać bezradnego w tej sytuacji gracza. Podsumowując votekick jest narzędziem, ale "małpki zamiast wykorzystać narzędzie w celach do tego przeznaczonych, zaczną zabijać inne małpki". Również danie 1 minuty między użyciem komendy mija się z celem. W rzeczywistości votekick będzie działać jeszcze gorzej, bo trolle będą i tak blokować komendę cały czas, a po nieudanym głosowaniu przeciwko afkowi (bo ludzie wybierali odpowiedź losowo lub nie oddali głosu) będzie trzeba czekać dodatkową minutę. Tl;dr: Z doświadczenia mogę powiedzieć, że votekick to zły pomysł.
  2. Mam propozycję, żeby dodać specyficznego SCP Nazwa: SCP-550 "Ghul". Hp: 500-1000 Dmg- 10 (z założenia nie ma to być SCP który zabija) Skin- Może być Fast zombie z HL2 przemalowany na barwy brązowo-szare (w kolorach drzewa). Średnia prędkość przemieszczania się. Ten SCP ma działać jako wsparcie dla innych SCP lub klasy D, poprzez zdolność widzenia (wyczuwania węchem) inne istoty żywe i ciała (coś na zasadzie wizji zombie z zombie survival). Tłumacząc o co mi chodzi, zadaniem tego SCP jest wskazywanie innym SCP, gdzie kto przebywa w najbliższej okolicy, a także podczas współpracy z klasą D, osłaniać/ostrzec go przed zbliżającym się/znajdującym się za drzwiami MTF. Można by mu było dać jeszcze za pomocą węchu możliwość odróżniania agentów CI wśród MTF od MTF, ale to jest raczej niepotrzebne. Drugą zdolnością tego SCP byłoby po prostu zjadanie ciał w celu wyleczenia się. Podsumowując moją rozpiskę: Chciałbym, żeby do gry został dodany SCP, który nie ma zabijać wszystkiego co mu przeszkadza, tylko być jednostką wspierającą SCP i klasę D.
  3. Nie wiedziałem co napisać, więc napiszę w sposób dwuznaczny (dla świntuchów nawet o trzech znaczeniach "hehe"): Można brać.
  4. Nie żeby coś, ale z tego co kojarzę, to operatorzy nie mają dostępu do komendy !karma (albo w każdym razie, kiedyś nie mieli).
  5. Zamykam podanie. Użytkownik nie spełnia wymagań i podanie napisane na odwal.
  6. 1. Z juggernautem byłaby sytuacja, jak z auto szmatą snajpą. Tylko, że w drugą stronę. 2. Medykamenty były już pod nazwą apteczka frajera. Razem z kurą i kanibalizmem traitor regenerował się niczym wolverine. 3. Po co NightHawk, jak jest pistolet sygnałowy, który z założenia działa tak samo. 4. Golden deagle byłby zawsze wybierany. Zbyt silny i bezmyślny bibelot. Jak, by nie można byłoby po prostu zrdmować, a po tem za to dostać slaya.
  7. Raczej nie pójdzie, bo prędzej czy później wynikną z tego jakieś komplikacje, jak z bonus rundami. Zawsze zostaje niegodna uwagi wspaniała minigierka w !motd
  8. @Hans Kloss To po co dają w takim razie mapki do workshopa :v? Twórcy map raczej są świadomi, że jak udostępnią swoje pliki, to one będą modyfikowane.
  9. Nekromantą nie jestem, ale popieścić temat prądem, troszeczkę mogę.
  10. Banowanie kogoś za to, że próbował się podsadzić do miejsca, do którego większość osób może normalnie wejść, jest jak ukaranie kogoś za to, że zabił człowieka który zaczął do niego strzelać. Administracja i gracze powinni przestrzegać regulamin w celu osiągnięcia przyjemnej rozgrywki i utrzymania sympatycznej atmosfery, a nie na zasadzie PRLowskiego powiedzenia: "dajcie mi człowieka, a paragraf się znajdzie".
  11. wwgoqfgnoqfgoqhtgqogqiognqogqgnqot- człowiek który dostał 3 slaye za odpowiedź w reporcie. A tak na serio, jeżeli ktoś pamięta, to rozkminy nad sprzętem za pół kredytu. A także: "Do czego ten nóż? Do masła k***a."
  12. To ja swoje bezguścia muszę zaproponować
  13. Nie ma sensu. Smutna prawda jest taka, że normalnie najgłupszą rzeczą jaką może zrobić trait, to zabić na początku rundy. Niestety 90% graczy to najczęściej randomy które nieogarniają i trait może zabijać bezkarnie. Nie ma sensu dodawać dodatkowego safetime. Ja w ciągu tych 15 sekund zdążę sprawdzić reporta i przygotować sobie pozycję startową.
  14. Poniżej zamieszczam listę map usuniętych i przyczyny, dlaczego zostały usunięte: ttt_space_station- Mapa dosyć mała, jak reaktor zostanie zniszczony to trzeba się przenieść do dwóch małych statków przez które nic nie słychać na serwie. ttt_station- ogólna pustka na tej mapie, całość opiera się na dwóch piętrach na którym jedyne co jest to korytarze i kilka "pustych" pokoi. ttt_waterworld- Bardzo Szeroka mapa, zdrajcy chowają się z bronią snajperską. ttt_crystalmaze ttt_krusty_crab- Mała mapa, brak spawnów broni. ttt_mc_skyislands- Zabugowana mapa, możliwość wyjścia poza tekstury. ttt_elementary_v1_fix- Brak wystarczającej liczby slotów respawnowych. ttt_slender- Mgła wywołująca lagi na serwerze. ttt_airbus_v3- Mapa przystosowana na mniejszą liczbę graczy. ttt_horrorisland- Mapa wymaga tekstur z Half Life 2: Episode 2. ttt_onesmallshamble_rc1- Duża mapa, mało otwartych przestrzeni. ttt_deadwood- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_deadwood_a3- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_sbahj_the-maop- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_lego- Brak tekstur budynków. ttt_glacier- Mnóstwo errorów. ttt_mars_colony_a1- Zbyt duża mapa. ttt_mcmansion_v5- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_castle- Wszystkie wersje mapy. Możliwość łatwej wygranej przez innocentów. ttt_burgdon- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_christmas_bowling_v1a- Mapa świąteczna. ttt_christmas_pool_v1d- Mapa świąteczna. ttt_toysoldiers- Rozmiar mapy był zbyt olbrzymi. ttt_costco_v1- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_escape_the_island_b7- Mapa bardzo pobugowana, trująca mgła na obszar całej mapy. ttt_warehouses ttt_Black_Mesa_East_v1- Motorówki, możliwość włączenia radiacji na pół mapy. ttt_hydropower- Hałas. ttt_hydropower_a2- Hałas. ttt_67thway_v6- Jadące samochody, którymi ludzie zaczęli bugować mapę. ttt_biocube ttt_lost_temple ttt_mall- Mapa źle zoptymalizowana. ttt_nightmare_church ttt_metropolis_v2 ttt_out_of_order ttt_street_light_v7 ttt_thething_b3fix ttt_torre_entel ttt_yucatan ttt_rooftops_2016- Zbyt dużo "sekretów" i "znajdziek". Gracze woleli zwiedzać mapę niż, grać na niej w ttt. ttt_coder ttt_concrete_b3 ttt_leetwood ttt_southpark ttt_oasis_3- Wymaga pobrania dodatkowych tekstur ttt_office_space- Możliwość zgaszenia światła przez traitów do końca mapy. ttt_mc_jondome- Miecz z minecraft, który niszczy wszelkie życie które dotknie. ttt_concentration_b2- Propaganda nazistowska. ttt_giant_daycare_v2- Mapa zbyt duża, bugi, gracze interesują się bardziej sekretami mapy niż rozgrywką. ttt_lumos ttt_goldenplixprison_pak_v3- Możliwość zabicia graczy, bez oddania jednego strzału. ttt_mcvillage_v6- Zbugowana woda. ttt_hendrix