Kozak

Użytkownik
  • Zawartość

    148
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

3 obserwujących

O Kozak

  • Tytuł
    Szeregowy
  • Urodziny

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Wa-wa
  • O mnie
    Группа крови - на рукаве,
    Мой порядковый номер - на рукаве,
    Пожелай мне удачи в бою, пожелай мне:
    Не остаться в этой траве,
    Не остаться в этой траве.
    Пожелай мне удачи, пожелай мне удачи!

Ostatnie wizyty

817 wyświetleń profilu
  1. Proszę o odwołanie mnie z funkcji administratora Arma 2 CO i Arma 3 ACE. Swoją decyzję motywuję brakiem perspektyw dla działania serwerów w obecnym kształcie./Moim chronicznym brakiem czasu. Dziękuję za daną mi szansę. Pozdrawiam, Kozak.
  2. @KerimPL A może było o związane z sytuacją na serwerze, bo jak ktoś zaczyna dowodzić botami to kończy się to zwykle lagiem całej misji. Podobnie jest gdy w przypadku misji typu Warfare albo Insu ludzie rozdzielają się po mapie co zmusza serwer do respu większej liczby botów niż zwykle.
  3. Podbijam. Potrzebuję ekipy do pomocy w napadach. Kontakt na PW (standardowo po 25%)
  4. Propozycje może złożyć każdy, bo paplanina nic nie kosztuje, natomiast realne zajęcie się serwerem (i nie mówię tu o banowaniu/kickowaniu, bo to też nie wymaga wielkiego zachodu) to są godziny pracy. Często ciężkiej i niewdzięcznej (coś nie działa, coś trzeba napisać od nowa). Jakiś czas temu parę osób zgodziło się wspólnie na rozruszanie strefowego A3 ACE, wyszło na to, że tylko ja i markooff zaczęliśmy wkładać w to realny czas. Reszta to były deklaracje, wprawdzie bardzo miłe i w ogóle, ale na tym żadnego, nawet najprostszego serwera się nie zbuduje. Nie mieliście nawet czasu by ogarnąć już zrobione mapy, więc po co dywagować nad projektem, który będzie wymagał skryptów, tekstur i pomyślunku... To jakby chcieć zbudować samochodzik z klocków lego, nie otworzyć nawet pudełka ale zaraz potem stwierdzić "Ch**, strzelmy sobie rakietę w ogródku." @Barnaba Rozumiem, że wyjazdy/nauka nie pozwoliły Ci wspomóc nas przy serwerze, o to zarzutu do ciebie nie mam, ale zaczynanie znowu "ale bym se serwer postawił najlepiej taki Atlis Lajf" powoduje u mnie lekkie deja vu.
  5. Altisów jest od cholery i jeszcze trochę, nie jest to nic nowego, rozgrywka szybko się nudzi oraz jest magnesem na wszelaką dzieciarnię i trolli. Nie będę się tu długo rozpisywał, żeby nikogo nie urazić ale strefa nie ma ekipy która byłaby w stanie sobie poradzić z prowadzeniem tak dużego przedsięwzięcia (A3 ACE stoi mimo deklaracji...) Naprawdę nie warto. Zdecydowanie na nie.
  6. Co prawda w mission.sqm znajduje się na początku wpis addons ale grzebanie w nim jest dosyć niebezpieczne, wysypie się cała misja. Najlepiej jest po prostu dać misji się przekonwertować w edytorze - wyłączając wcześniej niechciane modyfikacje.
  7. Super, Znając aktualną popularność Domki u nas, na pewno mapa będzie często rozgrywana, można by nawet pokusić się o oddzielny temat dla twórczości kolegi Michała, w którym gracze ewentualnie dorzucaliby swoje wnioski i zażalenia. Pozdrawiam, Kozak.
  8. @michalpl Siema, Fajnie, że jesteś zainteresowany tworzeniem misji na podstawkę (jak na razie takich ludzi nam trochę brakuje), z naszej strony (administracji) na pewno jest chęć do współpracy z takimi osobami. Nasz techniczny jest aktualnie bardzo oblegany, ale myślę, że zarówno Husarz jak i ja bylibyśmy w stanie poświęcić czas na sprawdzenie z Tobą twoich misji na LANie i ocenienie czy nadają się na nasz serwer. Pozdrawiam, Kozak.
  9. @markooff Czedacy nie byli ruszani... Zgodnie z tym co patrzyłem w plikach Projectu OPFOR to byli dobrze wpisani od początku.
  10. Służę wolnym tłumaczeniem na ludzki. 1) Pobieracie plik task_force_radio_pipe_x64.dll 2) Odpalacie Launcher Army 3 3) Klikacie zakładkę modyfikacje 4) Wyszukujecie task_force_radio i klikacie prawym, wybieracie "otwórz folder" 5) Przeklikujecie "Ostrzeżenia" 6) Do folderu @task_force_radio wrzucacie plik task_force_radio_pipe_x64.dll, który wcześniej pobraliście 7) Szybki reset launchera 8) Voila. Nie musicie dziękować.
  11. Gospoda oficiery, Jeżeli ktoś ma czas na popykanie w Armę to prosiłbym o sprawdzenie czy na misji/ach respią się grupy piechoty Czedackiej (Bo na aktualny stan mojej wiedzy respią się jak cholera). W najbliższych planach zrobienie porta misji na OPFOR, TVT, Altis oraz Takistan, aby się jednak za to zabrać trzeba wyeliminować błędy i zbalansować tą wersję.
  12. Super, dzięki wielkie. O ile problem złych jednostek łatwo rozwiązać (podmieniając na inne ;)) to fakt, że część znika mocno mnie niepokoi. Dzisiaj przysiądę nad tym (przez chwilę, bo mam w uj roboty) i spróbuję rozgryźć te respy... UPDATE1: Problem nie działającego konwoju rozgryziony... i w trakcie poprawiania. UPDATE2: Problem nie respiących się grup najprawdopodobniej rozwiązany UPDATE3: UPDATE 4: Nowa wersja domy wrzucona do folderu, który wczoraj zakładaliśmy... Gotowa do wrzucenia na serwer. (Niestety, co zauważyłem później wysłałeś mi tylko moją wersję, więc tablica i inne twoje przeróbki nie ostały się..) W ramach bonusu dorzucam changeloga: ///Kiedy chwila zmienia się w 2 h...
  13. Znajomy oświecił mnie, że próbowałem zbudować model czołgu z zestawu z częściami do samolotu. Zmieniłem nieco czas... Jak wyszło, oceńcie sami. Mimo zmiany czasu na bardziej pasujący do tego co dają RHS ciągle cierpię na chroniczny brak mundurów/maskałatów (tak jak tych KZSów na zdjęciu). 4h pracy wykonanej - wszystkie jednostki na ulicy gotowe do wrzucenia pod skrypty PO... Over & Out, Pozdrawiam. //Dotychczas nie zastosowałem żadnej Gorki, nie chcę żeby chłopaki się zgrzały >:D
  14. Paru już nosi Gorkę, ale staram się odejść od RHSowego podejścia, że jak Specnazy to od razu Gorka
  15. Nie ma sprawy, już odpowiadam. Po prostu w ramach tych modów na które się umówiliśmy podczas zebrania układam w miarę realistyczne jednostki z okresu (zadanie nieco beznadziejne, bo nie ma wielkiego wyboru strojów na tamten okres). Do wymiany leci wszystko - od hełmów, przez mundury do kamizelek. Co do tworzenia modyfikacji, szczerze powiedziawszy nie mam teraz aż tyle czasu ni zapału aby zacząć na poważnie reteksturować/kreować nowe modele mundurów/szmatek, żeby miało to wszystko ręce i nogi.