Kozak

Admin Arma 2 CO
  • Ilość dodanej zawartości

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    4

3 obserwujących

O Kozak

  • Ranga
    Szeregowy
  • Urodziny

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Profil Steam
  • Skąd:
    Wa-wa
  • O mnie
    Группа крови - на рукаве,
    Мой порядковый номер - на рукаве,
    Пожелай мне удачи в бою, пожелай мне:
    Не остаться в этой траве,
    Не остаться в этой траве.
    Пожелай мне удачи, пожелай мне удачи!

Ostatnie wizyty

668 wyświetleń profilu
  1. @markooff Czedacy nie byli ruszani... Zgodnie z tym co patrzyłem w plikach Projectu OPFOR to byli dobrze wpisani od początku.
  2. Służę wolnym tłumaczeniem na ludzki. 1) Pobieracie plik task_force_radio_pipe_x64.dll 2) Odpalacie Launcher Army 3 3) Klikacie zakładkę modyfikacje 4) Wyszukujecie task_force_radio i klikacie prawym, wybieracie "otwórz folder" 5) Przeklikujecie "Ostrzeżenia" 6) Do folderu @task_force_radio wrzucacie plik task_force_radio_pipe_x64.dll, który wcześniej pobraliście 7) Szybki reset launchera 8) Voila. Nie musicie dziękować.
  3. Gospoda oficiery, Jeżeli ktoś ma czas na popykanie w Armę to prosiłbym o sprawdzenie czy na misji/ach respią się grupy piechoty Czedackiej (Bo na aktualny stan mojej wiedzy respią się jak cholera). W najbliższych planach zrobienie porta misji na OPFOR, TVT, Altis oraz Takistan, aby się jednak za to zabrać trzeba wyeliminować błędy i zbalansować tą wersję.
  4. Super, dzięki wielkie. O ile problem złych jednostek łatwo rozwiązać (podmieniając na inne ;)) to fakt, że część znika mocno mnie niepokoi. Dzisiaj przysiądę nad tym (przez chwilę, bo mam w uj roboty) i spróbuję rozgryźć te respy... UPDATE1: Problem nie działającego konwoju rozgryziony... i w trakcie poprawiania. UPDATE2: Problem nie respiących się grup najprawdopodobniej rozwiązany UPDATE3: UPDATE 4: Nowa wersja domy wrzucona do folderu, który wczoraj zakładaliśmy... Gotowa do wrzucenia na serwer. (Niestety, co zauważyłem później wysłałeś mi tylko moją wersję, więc tablica i inne twoje przeróbki nie ostały się..) W ramach bonusu dorzucam changeloga: ///Kiedy chwila zmienia się w 2 h...
  5. Znajomy oświecił mnie, że próbowałem zbudować model czołgu z zestawu z częściami do samolotu. Zmieniłem nieco czas... Jak wyszło, oceńcie sami. Mimo zmiany czasu na bardziej pasujący do tego co dają RHS ciągle cierpię na chroniczny brak mundurów/maskałatów (tak jak tych KZSów na zdjęciu). 4h pracy wykonanej - wszystkie jednostki na ulicy gotowe do wrzucenia pod skrypty PO... Over & Out, Pozdrawiam. //Dotychczas nie zastosowałem żadnej Gorki, nie chcę żeby chłopaki się zgrzały >:D
  6. Paru już nosi Gorkę, ale staram się odejść od RHSowego podejścia, że jak Specnazy to od razu Gorka
  7. Nie ma sprawy, już odpowiadam. Po prostu w ramach tych modów na które się umówiliśmy podczas zebrania układam w miarę realistyczne jednostki z okresu (zadanie nieco beznadziejne, bo nie ma wielkiego wyboru strojów na tamten okres). Do wymiany leci wszystko - od hełmów, przez mundury do kamizelek. Co do tworzenia modyfikacji, szczerze powiedziawszy nie mam teraz aż tyle czasu ni zapału aby zacząć na poważnie reteksturować/kreować nowe modele mundurów/szmatek, żeby miało to wszystko ręce i nogi.
  8. Jednostki są w całości moim produktem. Każda pojedyncza jednostka została/zostanie przygotowana przeze mnie. I mówiąc pojedyncza, mam na myśli fakt, że nie ma prawa zdarzyć się sytuacja w której napotkacie dwie takie same jednostki w jednej grze. >;D Za źródło posłużyły zdjęcia danych jednostek z Groźnego i ogólnie samego początku II Wojny w Czeczenii. Na dniach umówiłem się ze znajomym rusofilem mocno w temacie WDW aby trochę podpytać go co i jak. (Myślę, że WDW będzie bardziej imersywne niż to tutaj, ponieważ będzie więcej pasujących staników* i mundurów ;))
  9. Żeby nie było gołosłownie wrzucam screeny z prac nad oddziałami. Pomniejsza sekcja piechoty zmechanizowanej. Jest to (niestety) kompromis pomiędzy tym co chcę osiągnąć, a rzeczami jakie oferuje mi edytor na tej paczce modów, ale ogólnie jestem zadowolony z rezultatów. https://www.youtube.com/watch?v=BXCxknNl1jk Sekcja manewrowa specnazu OMONu. Niestety mega-upierdliwe wrzucanie zdjęć na forum daje mi się we znaki także daruję sobie czegokolwiek więcej. Postępy oceniam na około 60%
  10. Wojska lądowe (Сухопутные войска Российской Федерации) (SWRF) a) MSV - Wojska Zmechanizowane (Моторизо́ванные стрелко́вые войска) (MSW) b.) RVA - Wojska Artyleryjskie (Ракетные войска и артиллерия) (RWA) c) TV - Wojska Pancerne (танковые войска) (TW) d) VPVO - Wojska Przeciwlotnicze (Противовоздушная оборона) (PO) VDV Wojska Powietrzno - Desantowe (Воздушно-десантные войска России) (WDW) VMF Marynarka Wojenna (Военно-Морской Флот Российской Федерации) (WMF) VV Ministerstwo Spraw Wewnętrznych (Внутренние войска МВД России) (WW MWD) VVS Siły powietrzne (Военно-воздушные силы) (WWS)
  11. Po pierwsze - prawidłowo, CO zawsze na wierzchu Co do zmian w forum A3 ACE, proponuję wywalić wszystkie działy i postawić jedynie "Podania o Admina", "Skargi i Odwołania" oraz "Problemy Techniczne" (dział stricte o modach). Reszta niech sobie żyje własnym życiem w dziale A3 ACE (można tam zrobić odpowiednie tematy do umieszczania materiałów z rozgrywek serwera, jakieś poradniki cuda nie widy generalnie), bo z tego co widzę to na forum i tak większość graczy nie uczęszcza, a co dopiero się produkuje i wypisuje elaboraty w dziale "Rozgrywki", "Ogłoszenia" czy "Informacje" (co dla mnie jest de facto tym samym, won z tym). Jak administracja ma coś ważnego do zakomunikowania graczom danego serwera to przypina temat w głównym dziale i tyle. Ułatwia to nawigację, jest internetooszczędne (jak dla mnie ważna sprawa, bo często wchodzę na forum mobilnie i czekam te dodatkowe 10 sekund, aż mi się inny dział załaduje) i generalnie minimalizm ułatwia życie. Co do międzyserwerowego działu "Ogłoszenia" - jak najbardziej za. Czasem trzeba wypisać jakieś rzeczy do wiadomości wszystkich i chrzanienie się z kopiowaniem tego w każdy dział serwera jest kłopotliwe.
  12. Spolszczanie jakiejkolwiek misji w ARMA jest dosyć czasochłonne i na dłuższą metę bezsensowne, a w dodatku według naszego strefowego speca @markooff od Patrol Opsów (i od w sumie wszystkiego innego związanego z ArmA :V) (który już niejeden Patrol Opsowy piecyk zbudował ;)) PO pod A3 jest dosyć trudny w edycji. Na domiar złego brak nam teraz rąk do pracy przy rozruszaniu A3 ACE więc co dopiero mówić tu o Vanilli.... Na razie spolszczanie czegokolwiek znajduje się dosyć daleko na liście priorytetów, może kiedyś, gdy sytuacja się unormuje. /Chyba, że pytając czy jest możliwe masz zamiar samemu rzucać się w głębokie wody skryptowania - wtedy tak, jest jak najbardziej możliwe. //Samo tłumaczenie nie jest zadaniem szczególnie związanym ze skryptem. De facto chodzi o podmienienie pewnych linijek własnymi linijkami, trudno coś zepsuć.
  13. @LeadGhosT No to super, że jakieś Patrole będą dostępne, zasadnicze pytanie co do Liberation, czy w końcu będzie to domena podstawki czy będzie dostępne także na ACE?
  14. Nie igraj z ogniem, bo sobie łapki poparzysz. Z zeznań świadków wynika, że: Squrczybyk nie jest tu jedynym winnym. Co do samego zakresu kary się nie wypowiadam, bo to działka administracji A3 ale w sumie wychodzi tylko na to, że kolegi nie było na Teesie i latał sobie śmigłowcem. Mimo, że na nawet doszło do (przypadkowego) Friendly Fire, kolega zaraz po sobie "posprzątał". Natomiast zupełnie nie rozumiem zestrzelania kolegi i jakichś akcji odwetowych. Takie rzeczy wogóle nie powinny mieć miejsca na serwerze ArmA. Jeśli są w nie zamieszane osoby, które są członkami PGM to jest to dramat.
  15. Nick: SERGIU Już nie wstawiamy guidów od kolejnych nadanych banów. //Chester Data: 2017-02-19 Godzina: 17:28 Mapa: Dominacja Takistan Brak kontaktu, strzelanie do swoich, recydywa. Ban 31 dni