CroSS

Użytkownik
  • Zawartość

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O CroSS

  • Tytuł
    Forumowicz
  • Urodziny

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na serwerach:
    GMod

Ostatnie wizyty

422 wyświetleń profilu
  1. Witam, miałem małą przerwę od gry na murderze, ale ostatnio sobie pogrywam odkąd dodano (po ok 2 miesiącach ) nowe mapy, jednak mimo małej aktywności, aktywnie przegladam forum strefy. Do rzeczy, chcę aby powróciły na serwer Klasy postaci, możliwość wkrzeszania zmarłych za znajdzki oraz bonusowe rundy. Jak to działało? Wkrzeszanie działało na zasadzie iż wymagane było posiadać 3 znajdzki, które mogły być wykorzystane do wkrzeszenia zmarłego świadka. System ten wyglądał podobnie do losowania skinów w skrzynakch w cs:go, lecz z tą różnicą iż to my musieliśmy za pomocą klawisza E odpowiednio trafić przesuwającym się suwakiem na mały kwadracik, po 3 udanych trafieniach osoba zmarła otrzymywała wiadomość z TAK / NIE. TAK gdy chciała zaakceptować możliwość ożywienia lub NIE kiedy nie chciała zostać ożywiona. Klasy postaci; Obecne klasy postaci jakie były w grze; Gitarzysta - posiadał gitarę, która grała różne nutki Świadek z Fake gunem - posiadał fałszywą broń; aczkolwiek słyszałem kocepcję przerobienia tej klasy, a broń fałszywą dać mordercy aby ten mógł lepiej wtopić się w tłum świadków Medyk - człowiek ambulans, który mógł uzdrawiać, ale nie wskrzeszać; pomysł aby dać mu przedmiot to jednorazowego ożywienia. Radar - człowiek z radarem, który praktycznie do niczego się nie nadawał, jak dla mnie klasa była zbędna Propozycje nowych; Sprinter - posiada możliwość sprintowania tak jak morderca, lecz może biec maksymalnie przez 20 sekund, potem stamina musi sie naładować 1sekunda sprinta laduje sie przez 3 sekundy co oznacza, ze aby naladowac 20 sekund potrzeba by 60 sekund ładowania. Woźny - sprząta ciała(czyści wszystkie dane ofiary, kolor, imię), może pomagać mordercy, ale nie musi. Myśliwy - posiada specjalny skaner, który podpowiada kto jest mordercą. Działa to na zasadzie sprawdzania martwych ciał, skarner pokazywałby kiedy dana osoba umarła, jej nick steam, kolor, nazwę (przydatne, kiedy woźny wyczyściłby ofiarę). Skaner piszczy w pobliżu mordercy (10 metrów, ciche i wolne, 5 metrów, glosne i szybkie). Bonus rundy były bardzo fajnym wyjściem kiedy rundy potrafiły przywiać nudą. Stare rundy: Każdy na każdego Mordercy vs Swiadkowie Poszukiwacze Znajdziek OP Morderca Pancerny Morderca Medycy (item do wskrzeszania) i inne, których nie pamiętam już Propozycje nowych; Dzielnicowi (polega na tym iz odpowiednia ilosc STRÓŻÓW PRAWA pilnuje okolicy i świadków przed zamachem mordercy) [1 STRÓŻ/5 Świadków] Stróże byli wyposażeni w skin SWAT i Stunsticka. Zombie Apokalipsa (Połowa graczy to Zombie, a druga to swiadkowie z bronia) [Zombie zaraza i ma 400hp, a swiadkowie musza nie dac sie zarazic] Zamachowcy (Respi sie 3 Morderców kazdy wyposazony w inny przedmiot, 1 w noz, 2 w miny, 3 w rpg) Jeśli ktoś jeszcze zajmuje się serwerem to może te pomysły mają szansę i wejdą w życie za jakieś pół roku tak obstawiam Pozdrawiam CroSS.
  2. Przerobiony murder, brawo azus, można to samo było zrobić jako bonus rundę na murdera, ale lepiej było go porzucać.
  3. Ktoś chętny na wspólne granie? Dodawać na steam http://steamcommunity.com/id/CroSS77/
  4. Witam, jako, że projekt z ZMem na gmodzie przyjął się kiepsko proponuję (po konsultacji z Kanade) zrobić Zombie Mod na klasycznym Counter Strike 1.6 (z możliwością wbicia dla osób No-Steam) lub w ostateczności na Cs:GO. Chciałbym aby serwer był w bazie Strefy gier dlatego piszę ten post. Chciałbym także wiedzieć jak dużo osób chciałoby aby taki serwer powstał, jest kilka pomysłów i koncepcji jak miałby się rozwinąć i różnić od klasyków aby był tym "wyjątkowym" Strefowym serwerem Pozdrawiam CroSS.
  5. Do zamknięcia, patrz temat Zombie Mod Cs 1.6
  6. Masz rację, jednak są sytuacje, że trzeba się ewakuować z kampy lub nie zdążyliśmy się do niej skryć, wtedy jesteśmy zbyt łatwym łupem dla zombie, co do odrzutu wszystko jest do przetestowania, trzeba sprawdzić czy podczas biegu można spowolnić, lekko odrzucić chociażby zombie. Na klęczka to inna sprawa, jeśli odrzut na klęczka jest dobry to można zostawić, szczerze to nie porównałem czy odrzut na stojąco i klęczku się różnią, sprawdzę to wkrótce.
  7. Witam, jako iż ZM/ZP wystartował niedawno jest to jak sami możecie zaobserwować wersja "Alpha" serwera, ponieważ tryb wymaga dopracowania, także jako stary wyjadacz chleba oraz gracz serwerów Zombie Mode z Cs'a 1.6 mam kilka propozycji aby gra oferowała sprawiedliwą jak i przyjemną rozgrywkę w dobrej atmosferze. Parę informacji co do serwera. Słyszałem, że już były pierwsze posty o tym, że serwer nie pociągnął nawet 1 dnia, ale przypominam wam, że to dopiero początek, tryb jest stary dlatego będzie trudniej niż w przypadku breach nakłonić graczy do pozostania na ZM/ZP. Legenda: fioletowy - ghoul zielony - classic niebieski - fast żółty - jumper pomarańczowy - nemezis Z tego co zaobserwowałem grając na serwerze, należy poprawić i zbalansować kilka rzeczy takich jak; Zbyt duża przewaga Zombie nad Ludźmi Zombie na otwartym terenie jest wstanie dorwać człowieka bez najmniejszego problemu nawet kiedy do niego strzela odrzut jest zbyt mały aby cokolwiek mu zrobić/spowolnić, a sam człowiek jest bez szans. Dlatego! #1 Wartość odrzutu wszystkie wartości wymagają testów!!! Zombie Ghoul - Zombie typu tank (wiecej hp/wolniejszy) powinien dostawać zmniejszoną od reszty wartość odrzutu, lecz obecna serwerowa wartość jest bardzo mała, dlatego przetestować zwiększenie odrzutu o 2x obecna wartość serwerową, Zombie Fast - Zombie typu sprinter (mniej hp/szybkość) powinien dostawać zwiększoną wartość odrzutu o 4x obecną wartość serwera, Zombie Classic - Klasyczny zombiak powinien mieć zwiększoną wartość odrzutu o 3x obecną wartość serwera, #2 Wartość Grawitacyjna wszystkie wartości wymagają testów!!! Zombie Ghoul - powinien posiadać normalną grawitację (bodajże 800 to była normalna w cs 1.6 więc będę na niej bazował) Zombie Fast - Zombiak chudy szybki i lekki dlatego według mnie lekko zmniejszona grawitacja była by tutaj przydatna (600) Zombie Classic - Zombiak klasyczny powinien mieć wartość 600 #3 Nemezis - Boss Zombie wszystkie wartość wymagają testów!!! Nazwa/Typ; Nemezis/Boss Zdrowie/Szybkość/Odrzut/Skoczność 10k Zdrowia/ 2x szybszy niż Fast/ Odrzut jak Ghoul/ Skoczność - wartość grawitacji 400. #4 Nowa Klasa; Zombie Jumper zombie wymaga testów!!! Nazwa; Zombie Jumper (Skoczek) Cechy szczególne (lekko szybszy) oraz wysoko skacze, HP - mniej od Classica, ale więcej od Fastera Szybkość - mniej od Fastera, ale więcej od Classica Skoczność - grawitacja coś koło 400 Odrzut - największy ze wszystkich zombie (4x/5x) #5 Proponowane wartości statystyk Zombiaków włączając Noce *Jest to w dużej mierze kwestia dyskusyjna* - Na wstępie jeszcze chciałbym powiedzieć, że Noce to bardzo fajny pomysł lecz wolałbym aby Noce wyświetlały się "efektywniej" najlepiej jakimś fajnym zakrawawionym obrazkiem na początku rundy oraz mocną muzyką aby było łatwiej dostrzec wam różnicę pomiędzy zombiakami będę stosował skalę od 1-10 Nemezis; Jako 1wszy Zombie/Zarażony/Przyrost co Noc (Skaluje się z 1wszym Zombie, czyli Noc+Pierwszy Zombie) HP: zawsze 10.000hp [10/10] Odrzut: minimalna wartość/Ghoul lub drobna różnica [1/10] Szybkość: większa niż Fast (załóżmy, że człowiek ma 100) 300 [10/10] Skoczność: grawitacja 400 [10/10] Ghoul (Tank); HP: 3.000/2.000/[400hp co noc] czyli 1 nocy jako 1wszy Zombie 3.400/Zarażony 2.400, [8/10] Odrzut: 2x obecną wartość serwera (testowe) [2/10] Szybkość: wolny (minimalne szybszy od człowieka) [3/10] Skoczność: grawitacja 800 [0/10] Fast (Speed); HP: 1.500/1.000/[100hp co noc] czyli 1 nocy jako 1wszy Zombie 1.600/Zarażony 1.100, [2/10] Odrzut: 4x obecną wartość serwera (testowe) [8/10] Szybkość: Bardzo szybki (załóżmy, ze człowiek ma 100) 250 [8/10] Skoczność: Grawitacja 600 [5/10] Classic; HP: 2.000/1.500/[250hp co noc] czyli 1 nocy jako 1wszy Zombie 2.250/Zarażony 1.750, [5/10] Odrzut: 3x obecna wartość serwera (testowe) [5/10] Szybkość: Normalna (załóżmy, ze człowiek ma 100) 150 [5/10] Skoczność: Grawitacja 600 [5/10] Jumper; HP: 1.600/1.200/[150hp co noc] czyli 1 nocy jako 1wszy Zombie 1.750/Zarażony 1.350, [3/10] Odrzut: 4x/5x obecną wartość serwera (testowe) [8;10/10] Szybkość: Szybki (załóżmy, ze człowiek ma 100) 200 [7/10] Skoczność: Grawitacja 400 [10/10] #6 Podsumowanie wartości i statystyk Zombiaków myślę, że będą one zbalansowane Kategoria Zdrowie; Najwięcej zdrowia posiada Ghoul, najmniej Fast - Kolejność chronologiczna według wartości największej do najmniejszej -> Ghoul -> Classic -> Jumper -> Fast Kategoria Szybkość; Największą szybkość posiada Fast, najmniejszą Ghoul - Kolejność chronologiczna według wartości największej do najmniejszej -> Fast -> Jumper -> Classic -> Ghoul Kategoria Skoczność; Największą skoczność posiada Jumper, najmniejszą Ghoul - Kolejność chronologiczna według wartości największej do najmniejszej -> Jumper -> Fast -> Classic -> Ghoul Kategoria Odrzut; Największy odrzut posiada Jumper, najmniejszy Ghoul - Kolejność chronologiczna według wartości największej do najmniejszej -> Jumper -> Fast -> Classic -> Ghoul #7 Przedmiot dla Zombiaków granat zarażający Nazwa/Typ; Granat zarażający/Miotane Opis/Koszt/Cel Granat pozwalający w obszarze (np 5 metrów od wybuchu) zamienić wszystkich ludzi w zombie (lub w trybie swarm zabić ich)/Koszt, nie mam pojęcia, ale powinien być DROGI/Granat ma na celu możliwość pozbycia się kampiących ludzi kiedy nie można się przedostać do nich. (Nie można kupić jako nemezis) #8 Przedmiot dla Ludzi Kevlar Nazwa/Typ; Kevlar/Zbroja Opis/Koszt/Cel Zbroja pozwalająca przyjąć 2 hity zanim zostaniemy zarażeni/zaczniemy tracić hp na trybie swarm (nie działa na nemezis)/Koszt nie drogi, raczej tani/Pozwala dłużej pożyć #9 Tryb Swarm nie ma zarażonych, są tylko trupy Tryb gdzie kilku zarażonych ma wyeliminować ludzkość. Moim zdaniem nie powinno być tylko 1 zombiaka, a 1/3 serwera powinna się nimi stawać, oraz przyrost hp powinno działać jak w przypadku bycia 1wszym Zombiakiem. #10 Problem: Strife'owanie (nie wiem jak to się piszę) poważny problem Problem jest o tyle poważny, że ciężko robić jakikolwiek Parkour o 90 stopni, zombiaki są bezradne, nie wiem jak z ludźmi, ale chyba problem dotyczy tylko Zombie. #11 Problem: Sklepik Problem tkwi w tym, że wybieranie ze sklepu jest za długie, przydałyby się jakieś skróty klawiszone/numeryczne jak w cs 1.6 np 1 to 1 zakładka potem 3 to np naboje Pokazywanie pieniędzy w menu sklepu (nie można chyba w czasie przegladania sklepu klikać tab aby zobaczyć stan gotówki, a przynajmniej jest to uciążliwe) #12 Balans Barykady zbyt op Moim zdaniem barykady są zbyt op i to w takiej ilości, proponuję więc; znerfić hp do 800 z 1.000 ustawić limit kupna na 4 sztuki zwiększyć koszt z 5 na 10 lecz zwiększyć hitbox (pudełeczko) o 2x wizualnie jak i hitboxowo (może jakaś skrzyneczka albo coś bardziej przypominające ściankę) #13 Propozycja Min tak, tak dalej będę to męczył Możliwość kupienia 2 min w sklepie za cenę 25 ammo paków $ wytrzymałość min 100hp (1 mocny hit, 4 zwykłe) zabierają 10hp/s mają wspomagać, nie zabijać, nie powodują one odrzutu wiązka laserowa jest w lini prostej, kończy się gdy natrafi na najbliższą przeszkodę #14 Nóż i Początek rundy Moim zdaniem ludzie są zbyt wolni aby dojść do jakieś kampy w ciągu pierwszych kilku sekund od rozpoczęcia rundy, a potem jeszcze wybór broni, a pierwszy zombiak już biega :v Dlatego proponuję, aby pierwsze 10-15 sekund biegało się na nożu 2x szybciej, o ile zombiak pojawia się po 10-15 sekundach wtedy buff powinien się kończyć Grawitacja w tym czasie także powinna być zmniejszona dla ludzi o połowę Noż powinien mieć możliwość "sprawnego" przesuwania propów takich jak: Automaty z napojami, fotele, łóżka czy szafki Nóż powinien mieć także możliwość większego knockbacka niż broń aby mieć szansę ucieć przed zombiakiem (taki mały buffik) Na nożu nasza wartość biegu powinna być nadal zwiększona (zakładając, że człowiek porusza się z szybkością 100) 120. #15 Headshot powinien mieć znaczenie! nie wiem jak to w gmodzie, ale w cs'ie 1.6 miało duże znaczenie Skuteczne trafianie w głowę powinno przynosić pewne efekty (boję się, że hitboxy na to nie pozwalają), ale jeśli jednak to; powinno zapewnić większy knockaback/odrzut o 10% większe obrażenia od broni o 10% #16 Statystyki na boku ekranu Czyli po prostu kto kogo zaraził, kto kogo zabił itd, jak w cs'ie 1.6 (prawy górny róg) było by bardzo przydatne #17 Granaty oraz Antidotum antidotum nie działa jak należy Granaty powinny wydawać z siebie widoczny wizualny efekt zamrożenia lub wybuchu jak w cs'ie 1.6, tak samo granat ze światłem powinien być silniejszy Antidotum nie działa poprawnie, ponieważ po użyciu go, respi nas na środku mapy bez żadnej broni oraz zabrania kupna czegokolwiek a powinno działać w sposób taki; leczy nas tam gdzie stoimy, mamy broń i wszystko co mieliśmy, nie zabrania kupna czegokolwiek #18 Balans broni Pistolety powinny powodować minimalny odrzut (plus ten wymieniony wyżej adekwatny dla zombiaków) Karabiny powinny powodować minimalny odrzut Shotguny powinny powodować spory odrzut dodatkowo przy trafieniu w głowę 50% Bronie ze sklepu powinny także powodować większy odrzut, adekwatny do pocisków jakimi strzelają AWP powinno także powodować duży odrzut Moc broni; Pistolety powinny zadawać 20-30hp (50 w głowę, deagle 100) Karabiny powinny zadawać 20-40hp adekwatnie do broni (80 w głowę) Shotguny powinny zadawać *na bliski dystans 50-200hp (w głowę 250) Bronie ze sklepu powinny zadawać 80 obrażeń (150 w głowę) AWP powinno zadawać 150hp (400 w głowę) #19 Błąd z Human Wins Ludzie powinni wygrywać po skończeniu się czasu Póki co na teraz to wszystko, po zastosowaniu chodź części zmian będziemy obserwować i testować oraz balansować rozgrywkę dalej, wszystkie następne obserwacje będą zapisywanie pod tym postem w celu analizy i poprawy. Pozrawiam CroSS. Miłej lektury.
  8. Ellie może nie wchodzi zbyt często, ale jest bardzo ogarniętą i prze sympatyczną osobą jaką miałem przyjemność poznać, można z nim pogadać o wszystkim oraz jest bardzo spokojną i wyrozumiałą osobą, nie mam żadnych zastrzeżeń, nigdy nie sprawiał problemów, starał się jako gracz pomagać ile mógł. Jestem jak najbardziej na TAK, tylko proszę popraw swoją aktywność. Pozdrawiam CroSS.
  9. Trochę się rozpędziłem z tematem i pisałem to na komórce będąc w pracy aby pomysł nie uciekł mi z głowy i zapomniałem wspomnieć o tym, że przed stworzeniem tematu rozmawiałem z @Kanade i razem doszliśmy do wniosku, że to on pracuje nad trybem z jeszcze jedną osobą; tryb zombie hell + zombie plague + zombie mod z "jego" pomysłu (nie wiem dokładnie co to jest), bo się zamarzyłem z wspomnień cs'a 1.6, po za tym miałby on powstać na miejscu Morbusa, a nie ZS'a, ale to jeszcze potwierdzi wam Kanade. Kanade jeśli dalej coś zchrzaniłem to proszę cię o udzielenie się i wyjasnienie Pozdrawiam CroSS.
  10. Ja tu jedynie widzę nadużywanie zasady; 7. Zakaz wykorzystywania niedociągnięć mapy ponieważ z tego co się dowiedziałem, to wykorzystałeś błąd 914 (ulepszarki) do uzyskania niższej grawitacji, a to skutkowało tym, że byłeś w stanie wskoczyć w trudno dostępne miejsca oraz dawało ci to niesprawiedliwą przewagę nad innymi twoimi sojusznikami (mam na myśli twoją macierzystą klasę w tej rundzie). Według mnie ban za srogi i można by go skrócić do np: tygodnia, ale ban słuszny mimo wszystko. Podsumowując, Jestem za skróceniem bana do +/- tygodnia (miesiąc to zdecydowanie za długo jak na taką "błachostkę")
  11. Witam jako, że zs ma się bardzo źle chciałbym przedstawić propozycję małej zmiany zs'a na zm'a, takiego jak za dawnych lat się grało na cs'ie 1.6 Pamiętam dokładnie do dziś ile frajdy dawał mi csowy zm. Te wszystkie kampy, odrzut zombie, ammo paki jako waluta, granaty zamrazajace, podpalajace, w item shopie granaty zarazajace, antidotum oraz miny laserowe ogólnie fajnie bylo by odświeżyć te wspomnienia, ale tym razem na gmodzie Pozdrawiam CroSS.
  12. NEUTRALNY, ponieważ -twój pierwszy post to podanie, czyli nie udzielałeś się na forum, -podanie jest w miarę ok, -należałeś do grupy szkalującej
  13. O boże wspomnienia wracają
  14. Owszem rozmawiałem z Heroes'em, nie wykazywał on jakieś większej wrogości w moją stronę. Jestem za Odbanowaniem, ale pod 2 warunkami: Nie będzie on w jakikolwiek sposób dążył do odbanowania pozostałej dwójki zbanowanych (Nethis Animal) Nie będzie ubiegał się o stanowisko administratora na murderze. Tyle ode mnie. Pozdrawiam CroSS.
  15. Jestem na NIE. Dlaczego? - Wulgarny Nick - Nie reprezentowałby godnie strefy gier - 1 post na forum -> podanie - słabe podanie - nie napisałeś nic o sobie - brak doświadczenia, ogólnie to nie problem, ale na breachu wypadało by się znać na tym, bo często widzę nawet jak doświadczeni administratorzy mają problemy z ludźmi to nie brzmi zachęcająco, bo zostawiasz serwer tylko na weekendy co mi się nie podoba