jakbu

Weteran SG
  • Zawartość

    790
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    19

5 obserwujących

O jakbu

  • Tytuł
    Aktywny forumowicz
  • Urodziny 04/12/95

Informacje

  • Steam ID
    jakbu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Warszawa
  • Gram na serwerach:
    GMod
  1. Pomysł dobry w przypadku Murdera, na TTT lepszym rozwiązaniem jest zbalansowanie/usunięcie niektórych broni w sklepie
  2. Rodzaj mapy: niestandardowa, turniejowa Czas rozgrywki: 20 minut Siły Osi prowadzą tajne badania w ukrytym bunkrze. Celem Aliantów jest zniszczyć komputer sterujący. Alianci Waszym zadaniem jest zniszczyć komputer sterujący w bunkrze przeciwnika. Do tego celu prowadzą dwie drogi. Oczywiście, skutecznie jest używać ich obu. Droga pierwsza, główna: Należy przejąć flagę i/lub wysadzić bramę w punkcie D3. Zniszczenie przejścia automatycznie przejmuje flagę. Należy wysadzić komputer sterujący w punkcie C0. Droga druga, poboczna: Należy wysadzić drzwi do budynku w punkcie F2. Opcjonalne: Wybudować Command Post w punkcie F2. Tworzy to dodatkowy spawn. W przypadku, gdy przeciwnik wybudował dodatkową bramę (E1), należy ją zniszczyć. Opcjonalne: Przebrany Covert Ops może otworzyć drzwi w punkcie E2 i wpuścić resztę drużyny. Należy wysadzić komputer sterujący w punkcie C0. Siły Osi Waszym zadaniem jest nie dopuścić do wysadzenia komputera sterującego. Przeciwnik nie może wysadzić żadnej z dwóch bram (D3, F2). Wysadzenie bramy głównej powoduje utratę spawna. Opcjonalne: Wybudować Command Post w punkcie F2 w celu spowolnienia budowy przeciwnika. W przypadku wysadzenia którejkolwiek z bram, należy bronić komputer sterujący (C0). W przypadku, gdy przeciwnik wysadzi bramę boczną (F2), należy wybudować dodatkowe zabezpieczenia w punkcie E1.
  3. do

    Mam nadzieję na 6v6 bo chciałbym postrzelać z moździerza.
  4. Są dwie wersje whitehouse, może jedną usunąć?
  5. Bremen Rodzaj mapy: niestandardowa, turniejowa Czas rozgrywki: 15 minut Alianccy szpiedzy odkryli, iż wróg planuje przetransportować skrzynie złota. Postanawiają, że przechwycą transport przeciwnika. Alianci Waszym zadaniem jest wykraść wrogą ciężarówkę z garażów przeciwnika. Musicie przejąć miasto. W punkcie A2 znajduje się flaga wroga. Flaga zostaje na stałe w rękach Aliantów po wysadzeniu bramy w punkcie C1 (dynamit). Opcjonalne: W punkcie C1 (satchel charge) można wysadzić boczne drzwi, otwierające dodatkową drogę do ataku. Opcjonalne: W punkcie F0/1 wybudować Command Post. Tworzy on nowy spawn, ułatwiający rozgrywkę. Należy wykraść kartę z punktu E3 i zanieść ją do generatora w punkcie E0. Powoduje to otwarcie bram garażowych, umożliwiających przejęcie ciężarówki. W punkcie D3 otwiera się dodatkowe przejście. W punkcie F4 należy naprawić ciężarówkę i uciec nią z miasta. Ciężarówki nie da się uszkodzić. W punktach E2 i C2 wróg może wybudować barykady, które należy wysadzić. Siły Osi Waszym celem jest nie dopuścić do wyprowadzenia ciężarówki z miasta. Brońcie pierwszej flagi i bramy (C1). W przypadku wysadzenia bramy przez wroga, flaga zostaje utracona na stałe. Opcjonalne: Wybudujcie Command Post w punkcie F1. Opóźni to atak wroga, który będzie musiał wysadzić go w celu wybudowania bliższego spawna. Brońcie karty w punkcie E2. Nie dopuście, aby przeciwnik dostarczył ją do generatora w punkcie E0. Jeśli przeciwnik dostarczy kartę, należy wybudować blokady drogowe w punktach E2 i C2. Należy obronić ciężarówkę (punkt startowy F4). W przypadku, gdy wróg ją naprawi, nie da się jej już uszkodzić. Dodatkowe przejście otwiera się w punkcie D3. Trasa ciężarówki kończy się w punkcie A3.
  6. To kupiłeś w końcu zły procek na złym chipsecie? Do czego Ci ten komputer potrzebny jest, że chcesz i7?
  7. Hej, zajrzyj najpierw tutaj: http://wiki.garrysmod.com/page/Beginner_Tutorial_Intro
  8. Adlernest Rodzaj mapy: niestandardowa, turniejowa Czas rozgrywki: 15 minut Historia: W składnicy siły Osi przechowują ważne dokumenty. Alianci starają się je wykraść i przesłać drogą radiową do dowództwa. Alianci Waszym zadaniem jest wykraść dokumenty z punktu B1 i donieść je do punktu D6, który broniony jest bramami. Możliwe drogi do przekaźnika są trzy: Piętrem poprzez most oraz Command Post (B4), jest to droga dostępna od razu. Piętrem poprzez respawn wroga i bramę (C5), jest to droga dostępna po wysadzeniu panelu sterowniczego bramami (C3). Opcja najtrudniejsza. Dworem poprzez bramę (D5/6), jest to droga dostępna po wysadzeniu panelu sterowniczego bramami (C3) oraz otwarciu bramy jednym z przełączników (D5, D6). Jest to możliwe bez niszczenia czegokolwiek, lecz wymaga przedostania się przez respawn wroga znajdujący się w punkcie A2. Wszystkie punkty wymienione poniżej są więc opcjonalne. W punkcie C3 znajduje się panel sterowniczy bramami, który po wysadzeniu otwiera bramy w punktach C5 (brama od nadajnika) oraz D2 (brama od bocznego wejścia). W punkcie B4 (na piętrze, wejście drzwiami znajdującymi się w punkcie D5) można wybudować Command Post, który tworzy nowy spawn ułatwiający atak. W punktach D5 (za drzwiami) oraz D6 znajdują się wajchy sterujące bramą w punkcie D5/6. Jej otwarcie ułatwia dostarczenie dokumentów dworem. Siły Osi Waszym zadaniem jest obronić dokumenty znajdujące się na biurku w punkcie B1. Alianci muszą donieść je do nadajnika w punkcie B6. Do dokumentów i nadajnika można dostać się od razu, lecz wymaga to przebiegnięcia przez respawn sił Osi, a następnie całą górną kondygnację budynku. Jest to droga bardzo trudna, dlatego Alianci mogą uzyskać dostęp do innych tras. Należy bronić przejścia w punkcie B4 i panelu sterowniczego bramami w punkcie C3. Wysadzenie panelu przez wroga otwiera mu nowe możliwości ataku. Jeśli panel zostanie zniszczony, należy bronić dokumentów w punkcie B1. W przypadku budowy Command Post (B4, piętro) przez wroga, należy starać się je zniszczyć, gdyż tworzy on nowy spawn. W przypadku wykradzenia dokumentów, należy nie dopuścić do przesłania ich nadajnikiem w punkcie B6.
  9. Supply Rodzaj mapy: niestandardowa, turniejowa Czas rozgrywki: 15 minut Historia: W składnicy siły Osi przechowują skrzynię ze złotem. Alianci starają się włamać i ją wywieźć przy pomocy ciężarówki. Siły Osi będą bronić swojego składu za wszelką cenę. Alianci Waszym zadaniem jest wprowadzić ciężarówkę do składu wroga, z pomocą dźwigu załadować skrzynię ze złotem i uciec. Zaczynając w punkcie A3 waszym celem jest przejąć bazę w punkcie D0, poprzez złapanie flagi na drugim piętrze, bądź poprzez wysadzenie dolnej bramy. Wysadzenie górnej bramy jest opcjonalne, lecz zalecane. Pamiętajcie prowadzeniu pojazdu do przodu, ale prościej bronić dynamitu na dole, gdy ciężarówki nie ma jeszcze w środku. Opcjonalne: Wybudujcie Command Post w punkcie G2. Spowoduje to przeniesienie waszego spawna bliżej nowej bazy wroga. Wysadźcie bramę blokującą wjazd do bazy w punkcie E3. Opcjonalne: Wysadźcie mur w punktach D5 i F4. Otwiera to nowe możliwości ataku i prowadzenia ciężarówki. Waszym celem jest doprowadzić ciężarówkę do dźwigu znajdującego się w punkcie D5. Po doprowadzeniu ciężarówki należy wybudować panel sterowniczy dźwigu na piętrze w bazie przeciwnika. Prowadzą tam dwa wejścia, schody od głównego wejścia oraz rusztowanie od strony dźwigu. Jednakże, druga droga może być zabarykadowana przez przeciwnika, więc w tym momencie może przydać się Covert Ops w celu jej zniszczenia. Po wybudowaniu panelu należy go użyć (domyślnie klawisz F). Następuje przeładowanie złota na ciężarówkę. Po przetransportowaniu złota na pojazd, należy go eskortować na zewnątrz bazy wroga, aż do bramy znajdującej się w punkcie G1. Siły Osi Waszym zadaniem jest niedopuszczenie do wyprowadzenia złota przez Aliantów. Nie możecie dopuścić do przejęcia bazy w punkcie D0 i wysadzenia dolnej bramy. Opcjonalne: Wybudowanie Command Post w punkcie G2 z pewnością opóźni atak w przypadku przejęcia bazy przez wroga. W przypadku przejęcia pierwszej bazy i wysadzenia dolnej bramy, należy bronić bramę w punkcie E3. Jeśli przeciwnik wysadzi bramę i dojedzie ciężarówką do dźwigu w punkcie D5, należy bronić piętra bazy, gdzie znajduje się punkt budowy panelu sterowniczego dźwigu. Covert Ops jest wskazany na tym etapie gry, aby móc niszczyć panel wroga. Opcjonalne: Wybudowanie drewnianej barykady w punkcie D5 zlikwiduje drugie wejście do panelu dźwigu. Gdy Aliantom uda się wybudować panel i go użyć, należy nie dopuścić do wywiezienia złota do punktu G1.
  10. To kiedy gramy w The Ship albo jego Remaster...? Bo nie wiem, czy znowu instalować.
  11. Supply 2:2 Adlernest 2:2 Goldrush 1:1 (brak chęci do gry po 30-minutowej obronie/ataku).
  12. Oddam kod -20% na Rising Storm 2 na Bundle Stars.
  13. Ale płytę główną też z odpowiednim socketem i chipsetem też kupiłeś, co nie?
  14. Czwartek 20:00, co wy na to?