Skocz do zawartości

jakbu

Weteran SG
  • Zawartość

    798
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    19

5 obserwujących

O jakbu

  • Tytuł
    Aktywny forumowicz
  • Urodziny 04/12/95

Informacje

  • Steam ID
    jakbu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Warszawa
  • Gram na serwerach:
    GMod
  1. Komputer za 5000zł, potrzebne porady

    Co to za głupoty Poprzez HDMI nie puścisz obrazu o częstotliwości 144Hz, natomiast poprzez DVI-D Double Link już tak. Zresztą, większość nowych sprzętów i tak ma DisplayPort. Jeśli potrzebujesz monitor 144 Hz to w tym przedziale cenowym nie masz za dużego wyboru, albo ten ASUS albo iiyama GB2488HSU. Ta płyta główna nie będzie wykorzystywać w pełni kości RAM, bo obsługuje inne taktowania, więc sugerowałbym ją zmienić.
  2. Procesor a płyta

    Z170 po patchu BIOSa też Ci zadziałają.
  3. <TTT : MR.Edzio72> <Operator>

    Jak na taki staż słabo znasz regulamin.
  4. Gag na koniec mapy

    Kiedyś był zakaz namawiania na głosowanie, jak widać wyleciał, ciekawe dlaczego.
  5. jakie darmowe gry polecacie?

    Z fpsów to wiadomo, Wolfenstein: Enemy Territory. Z MMORPG: albo Neverwinter, albo MapleStory. Opcjonalnie jakiegoś starocia z Abandonii
  6. [BAN] Adolf F.

    Osobiście uważam, że kara jest o miesiąc za długa, ale ten paragraf nie został złamany w tym przypadku.
  7. Propozycje i pomysły

    Proszę, wróćcie do starego sklepu. Nie dość, że musisz trzymać guzik to jeszcze scrollować godzinę, żeby do czegoś na dole zejść. No i tekstu w innych kartach nie widać, jak ktoś nie ma bindów, to przypał.
  8. Propozycje i pomysły

    Pomysł dobry w przypadku Murdera, na TTT lepszym rozwiązaniem jest zbalansowanie/usunięcie niektórych broni w sklepie
  9. Rodzaj mapy: niestandardowa, turniejowa Czas rozgrywki: 20 minut Siły Osi prowadzą tajne badania w ukrytym bunkrze. Celem Aliantów jest zniszczyć komputer sterujący. Alianci Waszym zadaniem jest zniszczyć komputer sterujący w bunkrze przeciwnika. Do tego celu prowadzą dwie drogi. Oczywiście, skutecznie jest używać ich obu. Droga pierwsza, główna: Należy przejąć flagę i/lub wysadzić bramę w punkcie D3. Zniszczenie przejścia automatycznie przejmuje flagę. Należy wysadzić komputer sterujący w punkcie C0. Droga druga, poboczna: Należy wysadzić drzwi do budynku w punkcie F2. Opcjonalne: Wybudować Command Post w punkcie F2. Tworzy to dodatkowy spawn. W przypadku, gdy przeciwnik wybudował dodatkową bramę (E1), należy ją zniszczyć. Opcjonalne: Przebrany Covert Ops może otworzyć drzwi w punkcie E2 i wpuścić resztę drużyny. Należy wysadzić komputer sterujący w punkcie C0. Siły Osi Waszym zadaniem jest nie dopuścić do wysadzenia komputera sterującego. Przeciwnik nie może wysadzić żadnej z dwóch bram (D3, F2). Wysadzenie bramy głównej powoduje utratę spawna. Opcjonalne: Wybudować Command Post w punkcie F2 w celu spowolnienia budowy przeciwnika. W przypadku wysadzenia którejkolwiek z bram, należy bronić komputer sterujący (C0). W przypadku, gdy przeciwnik wysadzi bramę boczną (F2), należy wybudować dodatkowe zabezpieczenia w punkcie E1.
  10. Enemy Territory

    do

    Mam nadzieję na 6v6 bo chciałbym postrzelać z moździerza.
  11. Mapy do Usunięcia

    Są dwie wersje whitehouse, może jedną usunąć?
  12. Bremen

    Bremen Rodzaj mapy: niestandardowa, turniejowa Czas rozgrywki: 15 minut Alianccy szpiedzy odkryli, iż wróg planuje przetransportować skrzynie złota. Postanawiają, że przechwycą transport przeciwnika. Alianci Waszym zadaniem jest wykraść wrogą ciężarówkę z garażów przeciwnika. Musicie przejąć miasto. W punkcie A2 znajduje się flaga wroga. Flaga zostaje na stałe w rękach Aliantów po wysadzeniu bramy w punkcie C1 (dynamit). Opcjonalne: W punkcie C1 (satchel charge) można wysadzić boczne drzwi, otwierające dodatkową drogę do ataku. Opcjonalne: W punkcie F0/1 wybudować Command Post. Tworzy on nowy spawn, ułatwiający rozgrywkę. Należy wykraść kartę z punktu E3 i zanieść ją do generatora w punkcie E0. Powoduje to otwarcie bram garażowych, umożliwiających przejęcie ciężarówki. W punkcie D3 otwiera się dodatkowe przejście. W punkcie F4 należy naprawić ciężarówkę i uciec nią z miasta. Ciężarówki nie da się uszkodzić. W punktach E2 i C2 wróg może wybudować barykady, które należy wysadzić. Siły Osi Waszym celem jest nie dopuścić do wyprowadzenia ciężarówki z miasta. Brońcie pierwszej flagi i bramy (C1). W przypadku wysadzenia bramy przez wroga, flaga zostaje utracona na stałe. Opcjonalne: Wybudujcie Command Post w punkcie F1. Opóźni to atak wroga, który będzie musiał wysadzić go w celu wybudowania bliższego spawna. Brońcie karty w punkcie E2. Nie dopuście, aby przeciwnik dostarczył ją do generatora w punkcie E0. Jeśli przeciwnik dostarczy kartę, należy wybudować blokady drogowe w punktach E2 i C2. Należy obronić ciężarówkę (punkt startowy F4). W przypadku, gdy wróg ją naprawi, nie da się jej już uszkodzić. Dodatkowe przejście otwiera się w punkcie D3. Trasa ciężarówki kończy się w punkcie A3.
  13. Procek/Płyta Główna

    To kupiłeś w końcu zły procek na złym chipsecie? Do czego Ci ten komputer potrzebny jest, że chcesz i7?
  14. Horror In Your Heads

    Hej, zajrzyj najpierw tutaj: http://wiki.garrysmod.com/page/Beginner_Tutorial_Intro
×