LoOr

Ekipa Garry's Mod
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O LoOr

  • Tytuł
    Świeżak
  • Urodziny 05/01/97

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Poznań
  • Gram na serwerach:
    GMod

Ostatnie wizyty

96 wyświetleń profilu
  1. Troniś przez 2,5 miesiąca sprawował się dobrze w roli administratora i pomimo utraconego stanowiska spędzał czas na serwerze z małymi "szczelinami". Skoro utrzymał na gametrackerze taki wynik pomimo braku czasu to nie widzę powodu, aby miało to zdyskredytować podanie tym bardziej, że użytkownik ma już staż na serwerze i jak twierdzi brak czasu nie stanowi już problemu. Dużym plusem, który trzeba wziąć pod uwagę jest fakt że Troniś jako jedyny administrator #2 postanowił samodzielnie odejść ze względu na znane nam okoliczności. Świadczy to o odpowiedzialności i dojrzałości użytkownika. Podsumowując jestem na TAK.
  2. Doświadczony administrator z #1, który ma dość czasu by sprawować porządek na obu serwerach. Jak dla mnie podanie to czysta formalność. Jestem na TAK.
  3. Bana dostałeś ode mnie za rozjechanie 2 członków personelu klasy D( tylu zauważyłem) natomiast po otrzymaniu około dziesięciu reportów i informacji od graczy, że zostaniesz zbanowany wyszedłeś z serwera. Sytuacja jednoznacznie wskazywała na próbę uniknięcia kary stąd jej wydłużenie. Dodam jeszcze, że osoby które przejechałeś znajdowały się w wystarczającej odległości od siebie, aby po zauważeniu pierwszego z nich rozpocząć manewr hamowania, jednak nic takiego nie zauważyłem. Zamiast tego doprowadziłeś do śmiertelnego wypadku, który był spowodowany celowo i zrobiłeś nawrotkę, która na szczęście nie przyniosła więcej ofiar. Podsumowując: - z premedytacją złamałeś regulamin - uciekłeś z serwera na wieść o banie - próbujesz tłumaczyć złamanie regulaminu i ucieczkę z serwera crashem, ale błędne działanie gry powinno ci odebrać możliwość kierowania pojazdem, a było odwrotnie. Nie muszę mówić, że wskazuje to na najzwyklejsze kłamstwo, a w takim wypadku wszystkie twoje zeznania stają się niewiarygodne, a zwłaszcza fragment dotyczący opuszczenia serwera przez crash. Kończę swój post informacją, że bana nie zamierzam skrócić( tak jakbym mógł ^^) a tym bardziej zdjąć.
  4. Użytkownik dostał permanentnego bana z możliwością odwołania po upływie 6 miesięcy. Temat uważam za zamknięty.
  5. Jeżeli widzisz, że respisz się jako NTF/CI, a nie chcesz pełnić roli posiłków to po prostu wyjdź i wejdź na serwer.
  6. Omawiana kwestia dotyczy odebrania klasie D alternatywnej możliwości ucieczki z LCZ, a nie łomowanie owej przez naukowców. Ten problem został przytoczony w celu podkreślenia jak niedorzeczne było przeniesienia respu łomu do HCZ. Wynika z tego, że albo nie przeczytałeś całego posta albo go nie zrozumiałeś. Na Breach 3# macie 30 slotów co daje chyba resp około 7 do 8 naukowców. Uwierz mi, że nawet taka ilość jest w stanie zabrać wszystkie karty o ile ogarniają mapę i respy w minimalnym stopniu. Nie wiem jak często zdarza ci się taka sytuacja ale nie wydaje mi się by to "czasem" miało oznaczać jedną rundę na 5 czy nawet jedną na 10. Poza tym znowu cytujesz tekst, a odnosisz się tylko do dwóch linijek. Szczerze mówiąc to nawet nie wiem o co tu chodzi. Nie jest to opinia, nie jest to pomysł tylko jest to przytoczenie przelicznika, który wyznacza "adekwatną" liczbę hp do ilości graczy. Skoro już zacytowałem ten fragment to odniosę się do niego poprzez stwierdzenie, że mniejsza ilość hp przy większej liczbie graczy to nie jest balans, a jego przeciwieństwo. Jeżeli ciekawi was dlaczego to zapraszam do przeczytania pierwszego posta. Ok żeby przybliżyć ci problem przytoczę 2 sytuacje owych SCP na Breach#2. W pierwszej grałem jaszczurem. Zdarzyło mi się, że miałem nim 2 gry, więc w każdej zastosowałem inną strategię. W pierwszej schowałem się przy komputerkach przy gate A. Po otworzeniu bramy zabiłem porucznika, reszta spanikowała po czym trzymałem ich na dystans dopóki nie zjechała winda. Efekt był taki, że uciekłem w około 3 minuty. Druga akcja polegała na tym, że poczekałem w ukrycie przez jakieś 3 minuty w Entrance zone po czym zrushowałem mtf kampiących przy arbuzowni. W efekcie nie wiedzieli co się dzieje, dodatkowo wszedł personel D i był koniec MTF. Nie twierdzę że takie sytuacje to coś złego, ale zastanawiam się czy autor owych zmian chciał by takie akcje się działy czy może było to zwykłe niedopatrzenie. Przy omawianiu gry jako łazarz sprawa ma się prościej. Odpowiednie pozycjonowanie się i wyczekiwanie na naukowców oraz MTF sprawiło, że miałem ponad 4000 życia, a także samodzielnie na teleportach wytłukłem z połowę MTF. Potem przyszedł personel D i ucieczka była formalnością. Na sam koniec dodam. że tylko JEDEN MTF przedostał się do arbuzowni gdzie jednak szybko zginął. Wątpię by "dobrze zorganizowany MTF" mógł zrobić coś więcej w podobnej sytuacji. Zapytam się wprost. Jaki sens ma przytaczanie procentowego prawdopodobieństwa nadejścia poszczególnych posiłków skoro ma się to nijak do fragmentu, który cytujesz? Być może poprzez ujednolicenie poziomu zrozumiałeś zrównanie szans na pojawienie obu typów posiłków, ale po raz kolejny powtórzę Również pozdrawiam.
  7. 1. Wiek (preferowany >= 16): Aktualnie mam skończone 19 lat, rocznikowo natomiast 20. 2. Adres e-mail: Ze względu na prywatność wolałbym dostarczyć adres e-mailowy poprzez prywatną wiadomość do moderatora/administratora. 3. Steam ID oraz namiary: STEAM_0:1:21873885 http://steamcommunity.com/profiles/76561198004013499/ 4. Czy byłeś kiedyś adminem, doświadczenie jako administrator: Pełniłem funkcję multi admina na nieistniejącej już sieci serwerów css znanej między innymi pod nazwą "Zombie-Busters" "Zombie-Kaju" "TimoniPumba" przez około półtora roku. 5. Czemu chcesz być administratorem sieci SG: Głównym powodem jest szacunek do regulaminu, rozgrywki i przede wszystkim graczy. W grach drużynowych kieruje się zasadą, że rozgrywka powinna mieć charakter fair play dla obydwu stron dlatego nie pochwalam, a wręcz potępiam łamanie zasad bez względu na to czy złamany punkt regulaminu przez gracza jest mi na rękę( przykładowe bugowanie drzwi przez naukowców/klasę D przy ucieczce z LCZ) lub dotkliwie uderza w gameplay mój tudzież innego gracza ( RDM, zamykanie drzwi, nadużycia mikrofonu). Chciałbym wspomóc dotychczasowych członków administracji w pilnowaniu porządku na serwerze, aby zminimalizować występowanie tego typu incydentów oraz by osoby nie szanujące uczciwych uczestników rozgrywki( bo łamanie regulaminu właśnie tak odbieram) były stosownie karane. Dodatkowo dodam, że w rozwiązywaniu sporów decyzje opieram na podstawie faktów, materiałów dowodowych i przeprowadzonej konwersacji. 6. Na Murder, Morbus i Zombie dodatkowo wymagana znajomość języka angielskiego. Co prawda punkt nie dotyczy serwerów Breach, ale napiszę, że aktualnie jestem na pierwszym roku studiów ekonomicznych, gdzie uczę się języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, natomiast Maturę z wymienionego języka mam zdaną na poziomie 93%(ustny), 100%(pisemny podstawowy) oraz 86%(pisemny rozszerzony).
  8. To czy ktoś jest nowym graczem można wywnioskować na podstawie poziomu oraz doświadczenia, które posiada( bo w końcu te parametry nie służą tylko do odblokowywania klas). Tym samym wprowadzenie takiej rangi uważam za zbędne.
  9. Jeżeli Twoje działanie przyczyniło się do śmierci któregoś z naukowców to ban jest uzasadniony, w innym przypadku nie powinieneś dostać bana na dłużej niż 15 min( o ile w ogóle). Nie wiem który admin dał ci bana, ale mam nadzieję że się wypowie.
  10. Zakaz kampienia służy przede wszystkim wyeliminowaniu sytuacji, w której 2 wrogie klasy nie wykonują żadnych czynności pozwalających na dokonanie progresu względem swojego położenia na mapie. Odczekanie 10, 20 czy nawet 30 sec w wieży celem stworzenia sobie komfortowej sytuacji na bezpieczniejsze pokonanie drogi do wyjścia nie podchodzi pod punkt, który wymieniłeś. Regulamin to zbiór praw i zasad, które w związku z zapisem mogą być różnie interpretowane przez graczy, jednak sytuacja, którą opisałem nie podchodzi moim skromnym zdaniem pod przytoczony punkt regulaminu.
  11. Wieże służą nie tylko jako stanowisko strzeleckie, ale również jako kryjówka dla klasy D/SCP/naukowców przed wsparciem NTF/CI czego celem jest łatwiejsza ucieczka dlatego jestem na nie.
  12. Kilka dni temu na serwery Breach została dodana nowa mapa edytowana przez Azusa. Niewątpliwie największym sukcesem jest alternatywna forma ucieczki w formie gate b oraz zmienione windy, które ze względu na zwiększoną powierzchnię oraz zmianę mechaniki działania nie generują już efektu "postoju". Niestety część graczy(w tym ja) zauważyła, że część zmian wpłynęła negatywnie na rozgrywkę zwłaszcza klasy D. Mowa tutaj o: -zmienionym respie łomów -zmienionym respie kart 3 poziomu -redukcji hp osób "wyleczonych" przez plague doktora -zmienionym respie MTF Pierwsze dwa punkty najistotniejszy gdyż eliminacja respu łomu koło spawnu klasy D sprawiła, że trzeba czekać na SCP tudzież kogoś kto się zlituje i rozbije szyby w celu ucieczki. Co więcej coraz częściej widzi się naukowców, którzy zamiast uciekać wbiegają z łomem do LCZ i eliminują klasę D. Podobno zmiana ta została podyktowana zbyt szybką eliminacją naukowców przez klasę D, ale ma się to nijak do stanu realnego. Naukowcy w ciągu maksymalnie 20 sekund znajdowali się poza LCZ więc nie mógł być to powód do zmiany. Następnie karty 3 poziomu. Aktualnie w LCZ mogą się zrespić 2 do 3 kart 3 poziomu z czego 2 zawsze zabierają naukowcy. Ostatni spawn do jakiego dostęp ma klasa D to klatka mrugacza, ale tam resp karty nie jest pewny tym bardziej, że teraz SCP 173 ma teraz nakaz eliminacji wszystkich ludzi dlatego najczęściej klasa D zostaje bez karty i możliwości wejścia do ulepszarki/ucieczki. Nie wspomnę o kuriozalnym control roomie zamkniętym na kartę 4 poziomu i zawierającym właśnie ten sam poziom karty bo jest to po prostu nieśmieszny żart twórcy mapy, ale jest to istotnie bo to właśnie tam znajdował się 100% resp karty 3 do której dostęp mieli weterani oraz zainfekowani D. Kolejny punkt to Hp zombie. Aktualna wartość czyli 300 pozwala ledwo na przetrwanie 1 magazynka z dowolnego smg nie wspominając już o karabinach. Przypomnę, że poprzednia wartość wynosiła 750 czyli mamy do czynienia z redukcją o aż 60%!. Efekty jest taki, że plague doktorowi zwyczajnie nie opłaca się zmieniać klasy D w zombie bo zwykły D z bronią jest bardziej użyteczny. W przypadku respu MTF sprawa jest nieco bardziej złożona ponieważ siedzenie w zamknięciu przez minutę faktycznie eliminuje opcję "natarcia" na klasę D, ale również generuje takie sytuacje jak przywitanie przez łazarza natychmiast po wejściu do HCZ czy jaszczura, który z 30/40 sekundową przewagą może się teraz ukryć dosłownie wszędzie. Podobnie jest z płonącym SCP, jednak najśmieszniejszą sytuacją jest przywitanie MTF przez naukowców, którzy zdążą przejść cały LCZ i HCZ nim MTF wejdzie do tego drugiego(i kto tu kogo ratuje?). Ostatnią propozycją, której nie umieściłem w podpunktach wyżej jest ujednolicenie poziomu posiłków. Co inteligentniejszy gracz z łatwością domyśli się czy mamy do czynienia z NTF czy z CI na podstawie poziomów jaki mają gracze, a to eliminuje niepewność i cały sens ukrywania nadejścia CI na niczego nie spodziewających się MTF. Podsumowując rozwiązania jakie bym proponował to: - przywrócenie respu łomu w strefie klasy D - przywrócenie respu karty 3 poziomu w control roomie i powrót do wymaganej karty 2 w celu otwarcia - zwiększenie hp zombie lub przywrócenie go do pierwotnej wartości. - przeniesienie respu MTF do gate B(eliminuje to problem rushu na klasę D oraz sprawia, że łazarz wraz z ognistym nie będzie trzymał w szachu MTF, nie będziemy też witani przez naukowców w drzwiach ) - zwiększenie wymaganego poziomu posiłków MTF do 4 lub zmniejszenie poziomu posiłków CI do 3. Z mojej strony to już chyba wszystko. Na koniec dodam, że nie są to propozycje od jakiegoś zieleniaka z 0 poziomem, który nie wie co się dzieje na serwerze tylko od gracza z rangą weterana i 80 godzinnym stażem. Dodam również, że są to doświadczenia wynikające z gry na serwerze #2, ale nie wydaje mi się by przebieg rozgrywki różnił się od #1 czy innych serwerów breach. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.