Skocz do zawartości

wniebowciety

Użytkownik
  • Zawartość

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O wniebowciety

  • Tytuł
    Forumowicz
  • Urodziny 08/17/90

Metody kontaktu

  • Gadu Gadu
    35395166

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Zgierz
  1. HipHoP

    http://www.youtube.com/watch?v=w_XQshbrVJw&feature=autoplay&list=FLjIDrqzH80z1WyFxMJ7JmBA&playnext=3
  2. HipHoP

  3. HipHoP

  4. Problem z 7

    hehe no to teraz mam zagadke heh ten bios jest najnowszy...nie ma nowszego sprawdzilem wszysciutkie sterowniki,wszystkie ok zaktualizowalem windowsa i wszystko inne co bylo mozliwe i nadal lipa,ten niesadze zeby plyta byla uszkodzona bo takto nie widziala by nic a nie wybrane sprzety....
  5. Problem z 7

    no wlasnie jeszcze nic z nim nie zrobilem bo te debilne programy do aktualizacji biosu nie dzialaja,myslalem ze ja cos w biosie namieszalem ale zaladowalem ustawienia "optymalne"i nic to nie zmienilo ;/
  6. Problem z 7

    no to teraz juz mu sie wogole cos posralo!!!!:( widzi tylko modem i nic wiecej :( bios rowniez nic nie widzi nawet myszy juz nie wiem co mam mu zrobic:( mlotek?wie ktos ocb z tym kompem bo mi juz sily brakuje :(
  7. Problem z aktywacją konta Steam

    kolego to ja za 100 sprzedam ci orange boxa,left4dead 1 i 2 i cod-a mw2
  8. Wyłączanie się kompa przy lepszych gierach

    no to chyba panowie nie pozostaje nic innego jak inwestycja w mocniejsze chodzenie....
  9. Wyłączanie się kompa przy lepszych gierach

    ja mam kreconego i na standardzie nie dobija mi do 60 stopni w stresie z dzwiekiem mialem podobnie w starym kompie ale ytlko po wlaczeniu cssa,jak w csie zaczynalo byc to dziwne echo to konczylo sie na echu w jakimkolwiek dzwieku,zwykle rr kompa pomagal ale jak sie w to zaglebilem to okazalo sie ze sterownik dzwieku padl...odinstaluj go i ogarni nowy,a temperature i tak masz naprawde za duza hmm moze naprawde zainwestuj w jakis zwyklu maly wiatraczek za 10 zl nawet na krotko go podepni zeby caly czas na maxa smigal...
  10. Wyłączanie się kompa przy lepszych gierach

    ja paste po 10 zl kupowalem i byla ok :D
  11. Wyłączanie się kompa przy lepszych gierach

    hehehe naprawde moze daj mu troszke odpoczac posprawdzaj czy masz podopinany ten radiator i wsadz tam na boga cokolwiek co powoduje ruch powietrza bo mi go szkoda a jak nie to go ofoliuj i natrzyj sniegiem heheheh nie no swiruje ale jakis wiatrak tam wsadz albo suszarke na zimny nawiew ustaw i ja tam wsadz
  12. Problem z 7

    myslisz ze tak nie robilem?to byly pierwsze moje dzialania :( nadal nic juz sie doszukalem ze to na 100% wina biosu tylko nadal nie potrafie go zaktualizowac ;/ narazie sobie odpuscilem ale musze sie zebrac i ogarnac ten przdwojenny bios
  13. Wyłączanie się kompa przy lepszych gierach

    wez sie nie martw mi jak pek radiator to przy graniu w cssa mialem 90 stopni :P mozna bylo sobie jajka na bekonie zrobic ale teraz tak bez jaj postaraj sie wyczyscic radiator procesor (delikatnie powolutku a nic ci sie z nim nie stanie)pasta to podstawa wiec pomijam i jezelichcesz normalnie z kompa korzystac to polecam zdjecie pokryw obudowy i naprawde wsadz tam jakis wiatrak jakikolwiek byle konkretny ja tak przez pol roku z termowentylatorem latalem i napewno posprawdzaj ze 3 razy czy podopinales wszedzie dokladnie ten radiator a jak to nie pomoze to przedluzki do kabli kompa ofoliowac dokladnie i za okno heheeh znam takiego co tak gral jak krecil procka :D
  14. Soundtrack

  15. Problem z 7

    tak drukarka hp :P pokombinowalem jesszcze troche dzisiaj i zdziwilem sie strasznie jak juz pisalem wczesniej stare peny dzialaja bez problemu nowy nie ;/ podlaczylem wszystko co mialo uzb i bylo u mnie w domu :D 3 myszki dzialaly w tym jedna nie mogla sie zainstalowac ale dzialala bez problemu kamerka dzialala,podlaczylem stare dyski jeszcze na ATE (ile ja sie tasmy naszukalem) dzialaly bez problemu telefony i inny badziew dzialal bez zarzutu tylko nadal nie drukarka i nowy pen.ale co dziwne ten dysk co przedtem byl niewidzialny pojawil sie tylko ze zamiast 500 giga bylo na nim 100giga i nie mialem dostepu do niego(do tej pory nie moge tego zrozumiec) wziolem sie za aktalizacje biosu ale z tego tez nici jak juz udalo mi sie znalesc producenta itd sciagnolem teoretycznie programiki do aktualizacji od z oficjalnej stronki itd ale nie moglem znalesc samego biosu jak juz jakistam znalazlem (chyba ten sam co mam) to okazalo sie ze zaden z tych programow nie dziala,znalazlem fajne opisy jak z nich kozystac tylko zaden nie chcial sie nawet wlaczyc ;/ nie ogarniam tego a systemu tak w sumie to ie zmienie bo home prem mam oryginala.ma ktos jakies pomysly? moze jeszcze to sie przyda
×