Skocz do zawartości
Deox

Problem z aplikacją mobilną steam

Rekomendowane odpowiedzi

Deox   
Napisano (edytowane)

Witam. Mam problem z aplikacją steam na urządzenia przenośne, mianowicie kilka dni po możliwości wymiany bez opóźnienia (72h) nie mogę akceptować ofert wymiany oraz przeglądaniem ekwipunków wszystkich użytkowników steam. Narazie z problemem pomogła reinstalacja aplikacji, lecz znowu trzeba czekać 7dni od aktywacji tokenu. Czytałem na forach i inne osoby mają ten sam problem lecz nikt nie zna solidnego rozwiązania. Jeśli znasz dobre rozwiązanie to proszę o napisanie go poniżej. Pozdrawiam i dziękuje, Deox.

Edytowane przez Deox

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Larry   

Nie bardzo rozumiem. To jest chyba normalne zabezpieczenie, a nie problem który można rozwiązać. Jeżeli nie używasz tokenu, to potem trzeba czekać 7 dni, żeby móc wymieniać się przedmiotami z innymi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Necr0   

Nie jestem pewien ale chyba pomóże ci odznaka lidera społecznośći bo wtedy jakieś uprawnienia się w tych sprawach dostaję ale mówię nie jestem pewny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Radke   

Volvo ostatnim czasem (chyba) wprowadziło do gry dodatkowe zabezpieczenie kona i wszystkich związanych z nim poważniejszych akcji, zwane Tokenem Aktywacyjnym. Ten token zostaje przypisany do twojego konta i używając aplikacji mobilnej będziesz go musiał założyć jeśli chcesz Trade'y obsługiwać natychmiastowo. 

Klasyczne zabezpieczenie mobilne. Nic więcej. Załóż je a problemy się skończą :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×