DoMP!15

[Plac Zabaw] Podanie o Admina

24 postów w tym temacie

Witam wszystkich zgromadzonych

1. 17

2. [email protected]

3. sid oraz namiary

STEAM_1:0:80206939
4.hlstatx: http://hlstatsx.strefagier.com.pl/hlstats.php?mode=playerinfo&player=613041

5.

Siemano 

Jestem Dompi. W gry gram od 3 roku zycia cs najlepsza giera wiadomo. Bylem Adminem na serwerach w cs 1.6 oraz na 1 serwerze w CSS. Nie ma nic wiecej do gadania lubie grac na placu znam regulamin i mysle ze mam dobry kontakt z graczami i nadaje sie na role admina na tym serwerze.

Pozdrawiam serdecznie

WaCZu Aka DoMP!™

CiXCwFcWkAQzIvY.jpg

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

bardzo fajny graczy, przesympatyczny i dobrze znany. Jestem na TAK.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Spoko gość. Na TAK

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jestem na Tak

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jestem na Tak. Tylko czasem jest troszke nadpobudliwy. :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jestem na nie. Zanim Jesus wrócił na plac zabaw, dompi już raz ubiegał się o to stanowisko.

Po jawnym zdyskredytowaniu jego kandydatury przez graczy PZ stwierdził, że nie to nie, on nas pierdoli, i nie musi być tu adminem, po czym strzelił focha, i przeszedł na 4fun do slazzy'ego, gdzie pobanowali wszystkie osoby z placu zabaw, które nie lubiły slazzego i ich ówczesnej administracji, oraz reklamowali się dodając graczy z Placu Zabaw na steamie, i tam naklaniali do gry na ich serwerze, sugerując, żeby olać PZ.

Matrix.PL i Emipod lubią to

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Nie

Laki,już wszystko napisał

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Również jestem na nie, choć mój powód jest taki, że nie dorósł jeszcze na tak odpowiedzialne stanowisko i będą w związku z tym niepotrzebne problemy.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Popieram przedmówców, skoro nie potrafił być wierny ostatnio wątpię by tym razem nie zrezygnował z placu gdy natrafi się lepsza "oferta?".

Udostępnij tego posta