grimm71

Podanie o admina!

7 postów w tym temacie

Witam! 
[BUM-BUM]  ✯Gяιмм✯♛
1.Wiek (19)
2.Kontakt e-mail - [email protected]
3. http://steamcommunity.com/profiles/76561198228211164/home
4. http://hlstatsx.strefagier.com.pl/hlstats.php?mode=playerinfo&player=487765
5.Gram w cs'a od 5 lat zaczęło się od 1.6 miałem admina na 3 serwach, niestety kiedy przerzuciłem się na cs go przestałem pogrywać w 1.6 oczywiście zgłosiłem swoją nieobecność na serwerach jako admin. W cs go miałem kiedyś suprema więc znam się na rzeczy, jestem przyjazny dla ludzi kiedy ktoś pyta mnie o jakieś informację z chęcią mu odpowiadam a poza tym często przebywam na serwerze [bum-bum] staram się odwiedzać ten serwer codziennie. Myślę że nadawał bym się znakomicie do tej roli ponieważ wiem co to jest być adminem! 
  Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania! Pozdrawiam!  :1f60f:

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Dzięki za Podpowiedzi! :)

Nie cytujemy "posta pod postem". ~Świrex

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Założyłeś trzykrotnie temat w sposób niepoprawny. Jak Ty chcesz sobie poradzić z funkcją administratora, skoro nawet podanie okazuje się wyzwaniem? Jestem na nie.

Edytowane przez Freddy

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

tak szybko zrobiles konto i napisales te podanie ze zapomniales zajzyc na wzor. 

;(

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
O 10.08.2016 o 14:28, Freddy napisał:

Założyłeś trzykrotnie temat w sposób niepoprawny. Jak Ty chcesz sobie poradzić z funkcją administratora, skoro nawet podanie okazuje się wyzwaniem? Jestem na nie.

No Bo tu dokładnie nie ma informacji być może ja nie mogę znaleźć miejsca gdzie mam to napisać mógłbyś mi podesłać jakiś konkretny link?

O 16.08.2016 o 13:57, Budynowaty napisał:

tak szybko zrobiles konto i napisales te podanie ze zapomniales zajzyc na wzor. 

;(

Sorka :( Mógłbyś mi podać dokładny link w którym mam napisać podanie! :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta