PaczekPL

Propozycje modyfikacji

91 posts in this topic

Wcześniej bodajże mieliśmy mod z PSZ i nikt z nich nie korzystał...

 

A co do propozycji Ghosta, to przydałoby się dodać F-18 z F-16, A-10 jest już w RHS razem z Apachem, ale co do śmigła to nie jestem do końca pewien.

Edytowane przez Djinn

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Djinn napisał:

Wcześniej bodajże mieliśmy mod z PSZ i nikt z nich nie korzystał...

No ja na przykład korzystałem, nawet oddzielne loadouty miałem pod Polskę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko że w RHSie jest Warthog i Apache konwertowany z A2 i nie ma interaktywnego kokpitu i systemów jak te mody powyżej ;) No chyba że coś się zmieniło i wprowadzili w do paczki RHSa te mody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zawsze paradowałem w Polszym mundurze.

Marzy mi się patrol na mapie Takistan. Polskie Stary, HMMWV, Rosiek, BRDM-2. Sprawdzanie turbanów, strzelanie do kozo-gwałtów itd. :) 

SsAyR i Grzegorz lubią to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli to nie stanowi problemu to chętnie w przyszłości na serwerze zobaczyłbym RHS GREF oraz Project OPFOR. Myślę, że jednostki zawarte w tych modyfikacjach pozwoliłyby na tworzenie bardziej klimatycznych misji tym samym oferując szerszą pule kreacji scenariusza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy wyborze modyfikacji ważna jest jedna rzecz. Docelowo muszą się znajdować na Workshopie aby umożliwić wszystkim łatwą instalację i aktualizację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z RHS'ami wiadomo jak wygląda sprawa, a jeżeli chodzi o Project OPFOR to znajduje się on m.in. na Workshopie. Jednakże do jego działania wymagane są, z tego co pamiętam, wszystkie 3 RHS'y.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RHS'y będą dostępne na workshopie steam z nadchodzącą aktualizacją rhsów.Niestety nie wiem kiedy ta aktualizacja wejdzie w życie. Ale zgodzę się z wojakiem ze dodanie rhs:gref i project opfor mogą uklymatycznić rozgrywkę.

Edytowane przez Barnaba
Błędy autokrekty na urządzeniu przenośnym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym polecił natomiast 2 małe mody ale bardzo urealistyczniające rozgrywkę.

http://www.armaholic.com/page.php?id=19467 - TPWCAS - Powoduje lepsze zachowanie AI podczas przygwożdżenia itd.

http://www.armaholic.com/page.php?id=24080 - ASR AI 3 - AI zachowuje się podobnie jak człowiek, dużo usprawnień jak i zmian, więcej info pod linkiem.

Grzegorz i SsAyR lubią to

Share this post


Link to post
Share on other sites

ASR AI 3 jestem za

AFTP - obowiązkowo do dokładnych testów, wago 120mb jest kusząca jednak mundury+kamizeli+plecaki+broń.....tak do tego momentu waga może się zgadzać, ale z pojazdami ? Wstępnie jestem na tak ale należy zweryfikować jakość

PSZ - Zdecydowanie większa masa niż w/w jeśli AFTP nie przejdzie testów to należy testować PSZ jeśli przejdzie dublowanie modów nie ma imo sensu.

Project Opfror jak narbardziej do rozważania, biorąc pod uwagę że teraz napierdzielamy się z ruskami albo amerykańcami, doda to dużo świeżości.  Jednak należy zastanowić się pomiędzie Opforem a greffem na rhsie

TPWCAS  - wszystko co uczy nasze kochane AI jest w cenie, pytanie : czy nie będzie kolidowało z ASR AI 3 ?

KIMI HMD - wydaje się w mojej ocenie zbędne 

 

 

Według mnie priorytetem powinny być modyfikacje spełniające poniższe kryteria : 

 

GRUPA PIERWSZEJ POTRZEBY

 

- Modyfikacja dodaje frakcje partyzanckie/ słabego wojska (np. talibowie, bojówki, armia obrony czarnorusi itd)

- Modyfikacja poprawia inteligencje AI

- Modyfikacja dodaje statki wojenne w postaci lotniskowiec (pozwala to na realizację misji gdzie zaczynamy na lotniskowcy/ dokonujemy przejęcia lotniskowca)

 

GRUPA DRUGIEJ POTRZEBY : 

 

- Modyfikacja dodaje WP

- Modyfikacja synchronizację moździerzy za RHS na system balistyczny ACE (na chwilę obecną moździerze RHS nie nadają się do zaawansowanego strzelania tj. bez komputera)

- Modyfikacja poprawia działenie zeusa (większe możliwości = lepsze misje)

- Modyfikacja dodaje JEDEN samolot wielozadaniowy, z możliwością indywidualnego przezbrojenia (zwiększy skuteczność cas'u, ucieszy pilotów i zniweluje potrzebę dodawania jednej tysiąca samolotów)

 

GRUPA TRZECIEJ POTRZEBY :

 

- modyfikacja poprawia działanie małych elementów (np. halo, fastrope, rzucanie granatem, systemy dla lotnictwa)

-Modyfikacja dodaje statki wojenne w postaci Krążownik/niszczyciel/fregata etc. oraz różnego rodzaju jednostki wodne (w tym submarine) (pozwoli na lepszą realizację działań wodnych)

 

GRUPA ZBĘDNYCH POTRZEB : 

 

- modyfikacja dodaje jednostki latające

- modyfikacja dodaje nowe mapy

- modyfikacja dodaje nowe pojazdy/bronie

 

PS. DODAJCIE STHUDA !!!!

 

 

 

Barnaba, SsAyR i Grzegorz lubią to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem jak najbardziej za Smutkiem :) Wypowiem się w kwestii latadeł - lepiej postawić na jakość niż na ilość:

 

Mają własne systemy (nie potrzeba dodatkowego moda tak jak na A2 - MMA), bogate uzbrojenie, interaktywny kokpit i wiele innych. Te dwie maszyny byłby złotym środkiem dla pilotów ciężkiego CASa tak jak już kiedyś wspominałem. Później można pomyśleć o jakimś Hornecie lub Falconie jeśli byłaby stała ekipa lotników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ty zas z tym hornetem wylatujesz... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
O 25.11.2016 o 12:37, Smutek napisał:

modyfikacja poprawia działanie małych elementów (np. halo, fastrope, rzucanie granatem, systemy dla lotnictwa)

 

W kwestii poprawionego rzucania granatów to masz to już od bodaj ACE 3.7.0 - wciśnij sobie [SHIFT]+[G] i poczuj tę radość :D

Z ciekawostek - zostało to przeszczepione od ShackTac'ów. Od Dslyecxi'ego developerzy ACE'a dostaną (lub dostali, wideo ma miesiąc) również kod źródłowy do modyfikacji urealniającej nokto w grze:

 

Enhanced Nightvision in Arma 3 [youtube]

 

Cytuj

As mentioned, this is currently unreleased, but is being donated to ACE3 for assessment and potential inclusion in a future version. The same process was done for my grenade mod, which recently became available as part of ACE3.

 

Nie wiem jak dla Was ale dla mnie bomba i szczerze mówiąc niecierpliwie czekam aż to zaimplementują jako stały ficzer.

 

 

Spoiler
13 godzin temu, Krystol napisał:

Jak dla absolutny mnie must have

 

A tu mi się jakiś syntax error zdarzył ^^

 

 

 

Edytowane przez Krystol

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Krystol napisał:

 

 

Do tego w ramach urozmaicenia RHS GREF

 

 

Jeśli chodzi o GREF to prawdopodbbnie jest on niekompatyblina z zeusem i powoduje błędy. IMO jeden z tych modów albo GREF albo opfor

3 godziny temu, Krystol napisał:

 

W kwestii poprawionego rzucania granatów to masz to już od bodaj ACE 3.7.0

  Pokaż ukrytą zawartość

 

A tu mi się jakiś syntax error zdarzył ^^

 

 

 

 Wiem, mi chodzi TYLKO o idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie ShacTac jak opcjonalny mod. Jeśli chodzi o resztę to chętnie znów bym wsiadł do F-16 jak kiedyś na serwerze a nie dalej klepać A-10...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja polecam wszystkie mody od shacktack :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko ślicznie, tylko, że jak dodacie tę cudowną A-10 z przezajebistym kokpitem to serwer zacznie wysiadać (bo tak zwykle jest z czymś co teoretycznie nagina trochę silnik gry). Jak lotnicy chcą się wyżyć mają od tego inne symulatory. ArmA jest nastawiona ściśle na działania piechoty. Mapy 10 x 10 km są tego najlepszym przykładem (w rzeczywistości z A10C można w miarę celnie tłuc z jednego krańca mapy na drugi). Tak więc jak jeden z drugim "pajlot" wsiada w "realistyczne" latadło i mówi jaki to on "pajlot" nie jest, bo on ma 200 godzin wylatanych w Armie. Śmieszki.

Mod RHS daje dosyć duży wybór zabawek, a piechocie to wszystko jedno czy lotnicy rozwalają czołgi GBU-12, AGM-65 czy AIM-9 (lol).

 

 

Od siebie to polecałbym jak kolega wyżej jakieś OPFORy trzeciego świata, to można by misje pograć bez użerania się z Ka-52 i plutonami T-80.

 

//For the record

Nie jest to nic osobistego, mówiąc o pajlotach nie miałem na myśli żadnej konkretnej osoby grającej na strefie gier. Za nieporozumienie przepraszam.

Edytowane przez Kozak
Barnaba i Scott Miller lubią to

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytuj

GRUPA PIERWSZEJ POTRZEBY

 

- Modyfikacja dodaje frakcje partyzanckie/ słabego wojska (np. talibowie, bojówki, armia obrony czarnorusi itd)

- Modyfikacja poprawia inteligencje AI

- Modyfikacja dodaje statki wojenne w postaci lotniskowiec (pozwala to na realizację misji gdzie zaczynamy na lotniskowcy/ dokonujemy przejęcia lotniskowca)

Pomysł Smutka wydał mi się najlepszy rozwiązaniem. Dlatego też w pierwszej kolejności zostaną wprowadzone powyższe modyfikacje. O wprowadzeniu pierwszej paczki modyfikacji wszyscy zostaną poinformowani. 

Barnaba lubi to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poleciłbym jeszcze dwie modyfikacje (ogólnie jak dla mnie one powinny być sklecone w jedno no ale twórca postąpił inaczej)

Advanced Rappelling - http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=713709341

oraz

Advanced Urban Rappelling - http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=730310357

One byłyby bardzo przydatne w wielu misjach i dobrze by urozmaicały rozgrywkę, dajcie znać co myślicie o tym :)

 

                                                                                                                                                                                       Grzegorz

Barnaba i SsAyR lubią to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz