Skocz do zawartości
Remzo

Zmiana TR 102,4 -> 64

Rekomendowane odpowiedzi

Remzo   

Witajcie.

Po przeprowadzeniu testów z przykrością stwierdzam, że silnik gry nie wyrabia w utrzymaniu tickrate większego niż 64 z taką ilością osób w jednym miejscu, dlatego też aby pozbyć się efektu teleportowania się graczy obniżyłem tickrate do podstawowego 64. Jestem zdania, że lepiej by serwer chodził płynnie na niższym tickrate niż lagował przy wyższym. Jeszcze raz zaznaczę, że winę ponosi tutaj sam silnik gry, a nie maszyna na której on stoi - procesor jak i RAM się nudzą.

 

Pozdrawiam

Remzo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×