Combos

Titan Vanguard

4 posty w tym temacie

 

 

Znajdzka z YT. Przeznaczona dla armii i przemysłu wojskowego. Podobno zastanawiają się nad wypuszczeniem wersji na rynek gamingowy. 

LeadGhosT lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dla dociekliwych podaję adres strony całego projektu http://titanim.net/www/

oraz silnika graficznego na którym powstaje http://www.outerra.com/

 

Od wczoraj w nocy przygladaliśmy się projektowi i wszystkim info medialnym na jego temat razem ze Smutkiem , i musze przyznać że 1 ) robi wrażenie i 2) nie ma pewności o ostatecznym jego kształcie, autorzy sami nie są do końca pewni czy będa go chcieli widzieć jako  a) MMO 2 ) symulator wielkoskalowy i c) symulator wciśniety (= sprzedany ) wojsku i specjalistom (co w kilku miejscach pressnews jakoby potwierdzają) oraz że beda mieli do rozwiazania naprawdę znaczną ilośc problemów logistycznych - jesli (powtarzam to - jesli) finalnie zdecydują się na wypuszczenie tego swojego - jak podają jednego i wielkiego swiata - w trybie edytowalnych przez graczy scenariuszy - na taką skale (kilku-kilkunastutysiecy) równoległych graczy. Wecej w temacie mógłby się wypowiedzieć Smutek (ech te przegadane godziny nocne :P i snucie koncepcji, koncepcyjek , rozwiązań trybów gry itp - dzieki nim nie usnąłem np. dzisiaj nad robotą w firmie :) )

 

 

Tak, że ..... poczekamy i (może ) zobaczymy .

Ale oczywiście projekt z gatunku niezwykle interesujących :)

 

LeadGhosT lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

https://www.youtube.com/channel/UCaCgEZoK0_PmU70uMUgkxEQ

 

Link do kanału na YT gdzie jest kilka filmików z gry w tym przykładowa misja. Co z nich zauważyłem to : 

 

1. Gra jest we wczesnej fazie rozwoju, a obecnie wykorzystywane obiekty jak ludzie i pojazdy w większości są tylko materiałem do testowania a nie finalną wersją, dlatego nie ma co krytykować projektu za ludzi o grafice arma 1/vbs2 czy niewidzialny gunner na humvve. Jednak jeśli popatrzycie dokładnie na animację ludzi, a dokładniej ich pozycji to zobaczycie coś naprawdę genialnego, czyli pozycje w jakich oni stoją, zmieniają pozycję, a nawet możliwe, że dopasowują ją do otoczenia, ale to domnieniemanie tylko.

 

2. Z filmiku przykładowej misji można zauważyć, jak genialnie można skonfigurować AI. Chodzi mi o to, że kiedy robi się chaos realnie uciekają i widać panikę natomiast podczas ewakuacji zachowują się realnie. Nie wiem jak to ma do końca wyglądać ale zapowiada się genialnie.

 

3. @Dragoner Nie wiem gdzie znalazłeś info o tym, że akcja ma się toczyć w stylu planetside 10 000 vs 10 000 graczy. Mógłbyś podesłać jakieś źródło ? 

 

 

 

P.S Gra jest już dostępna dla wojska, z tego co przynajmniej pisze. Jak również jest coś w rodzaju pre-alpha testów półotwartych - to jest trzeba do niech napisać, a oni może udostępnią część produktu, bowiem testerzy nie testują całego projektu, a jego poszczególne moduły. 

 

 

AAAaaaaaa i był bym zapomniał. Gra ma być dostępna soon ;) whatever its mean

LeadGhosT lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

... ale z trzeciej strony - jak pamiętasz kiedy wczoraj "rozpracowywalismy " sobie w nocy to dzieło - to okazało się że najświezszy "HOTTEST" wpis na ich devblogu pochodził z .... 2015 z grudnia.... tak więc sam nie wiem do końca jak sie zapatrywac na ten projekt (w sensie 'cisnienia na szkło' oczywiście ) ..B)

 

Ano może być różnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz