HaPek

(TTT) HaPek

7 posts in this topic

1. Wiek: 15, w marcu 16

2. Adres Email: [email protected]

3. Namiary: link do profilu steam: http://steamcommunity.com/id/HaPek/; Steam ID: STEAM_0:0:34964236

4. Doświadczenie jako administrator: Byłem kilka razy adminem na serverach Minecraft oraz miałem kiedyś admina na serverze Teamspeak. Z ULX nie mam doświadczenia, ale myślę że jeśli dostanę taką możliwość to się szybko nauczę.

5. Dlaczego chcesz zostać adminem sieci SG: Na serverach sieci SG zacząłem grać w marcu br. Oprócz TTT bywam czasem na innych serverach. Myślę że jestem rozpoznawalnym graczem, inni gracze mnie kojarzą. Znam regulamin, jedyny ban jaki w życiu dostałem to Karma Ban kilka miesięcy temu. na serverze TTT mam rozegrane około 100 godzin, nie wiem czy to dużo, czy mało, nie mnie oceniać.

Edytowane przez HaPek

Na Nie, masz za mało godzin na serwerze 

2. Gracz musi regularnie grać minimum przez miesiąc aby ubiegać się o prawa administratora

Edytowane przez jakubek1810
Poprawa błędu ;v

Godzinę temu, jakubek1810 napisał:

Na Nie, masz za mało godzin na serwerze 

Chodzi o miesiąc regularnej gry a nie miesiąc w godzinach. HaPek gra od marca i ma 100 godzin więc akurat ten warunek spełnia.

Co do samego podania to według mnie mamy dużo nowej administracji i poczekałbym chwilę przed przyjęciem nowych osób. Szczególnie osób w wieku szkolnym z uwagi na to, że takowe osoby są zawsze online w podobnym czasie.

Na NIE, bo za czasów Operativa trzeba było mieć 200-300 godzin na serwerze. Ja dostałem chyba jak miałem 700, poza tym gracz się nie wyróżnia.

Masz mało godzin, ale z tym analze on się nie wyróżnia to może aż tak bym nie powiedział. Gracz jest miły nie wyzywa,ale no właśnie mało godzin. Narazie się wstrzymuje. Lecz jak napiszesz że nie wiem np miesiąc lub 2 to na pewno będę na tak. Jeżeli będziesz dalej grał. :p

Mam trzy powody, przez które jestem nastawiony negatywnie wobec tego podania: