Skocz do zawartości
Cichociemny2202

[A2: CO] Cichociemny

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick pod którym grasz na serwerze: Cichociemny
2. GUID: 348d83d57c015403cf3ceb599cd719ad

3. Wiek (preferowane +18): 17

4. Doświadczenie jako administrator: Poza Armą 2 żadne, a w grze "vote admin" (zwykle dlatego że jestem pierwszy na serwerze)
5. Dostępność na forum: Wchodzę tu codziennie
6. Staż w ArmA i znajomość tejże gry: 710 godzin w ArmA 2 na chwilę obecną "duża" większość na serwerze Arma 2 CO, gram od pół roku, najpopularniejsze tryby znam bardzo dobrze, a wszelkie mniejsze sprawdziłem sobie co najmniej raz

7. Ilość czasu w tygodniu, który możesz poświęcić serwerowi: w tygodniu 21 godzin co najmniej (jak nie na serwerze to grzecznie siedzę na ts'ie)
8. Coś o sobie oraz uzasadnienie decyzji o podaniu: Jestem "kombinatorem", lubię robić nowe rzeczy i eksperymentować ze znanymi mi. Uwielbiam siedzieć w towarzystkie ludzi i całkiem wesoła ze mnie osoba. Zachowuję jednak dystans do nowo poznanych osób. Interesuję się zagadnieniami astronomicznymi, ale mniejsza o to, bo kupiłem Armę ze względu na zamiłowanie do militarii i realizmu w wirtualnym świecie. Podanie o administaratoa składam, bo bardzo często jestem na wspomnianym "vote admin" i chciałbym wznieść to na wyższy poziom, nawet jeśli postów na forum nie mam praktycznie żadnych (jak się nie muszę udzielać, to się nie udzielam, no co zrobię? :) ). Nowym graczom pomagam i najczęściej to ja tłumaczę co mają/ czego nie mają robić. Staram się ogarniać drużynę z którą gram i kontrolować co robi, oraz ochrzaniać w razie konieczności.

Mam nadzieję na pozytywne rozpatrzenie mojego podania, a nawet jeśli nie to i tak zostanę jeszcze długo na Armie 2, bo mój komputer trójki nie utrzyma ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
KerimPL   

Gram z "Cichym" jakiś czas, dobra kandydatura. Okres próbny i ognia. Jestem za!!

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Shay27