Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

andżej   

1. Wiek: 19

2. Kontakt e-mail: [email protected]

3. Steam ID oraz namiary: STEAM_1:0:63707878 http://steamcommunity.com/id/niniaking9999

4.  Link do profilu hlstatsx: http://hlstatsx.strefagier.com.pl/hlstats.php?mode=playerinfo&player=600996

5. Coś o sobie: Jestem Adrian z Lubelskiego. Na serwerze gram już od 3 lat. Byłem już administratorem na Placu Zabaw, kiedy jeszcze istniał na CS Source. Staram się być jak najmniej konfliktowy oraz być jak najbardziej pomocny. Powróciłem do gry po przerwie i chciałbym pomóc w utrzymaniu porządku na serwerze ponieważ jak wiadomo administratorzy nie zawsze mają czas grać na serwerze, a im więcej tym lepiej ;). Oprócz pilnowania porządku uważam, że również dobrze raz na jakiś czas urozmaicić rozgrywkę graczom na serwerze wymyślając różne gry, zabawy oraz konkursy. Sam mam parę pomysłów na konkursy i w miarę możliwości będę chciał je wprowadzić na serwer. Oczywiście wszystko jest w granicach rozsądku i chęci graczy, ponieważ serwer jest dla graczy. :)Podanie postanowiłem napisać po rozmowie z jednym z administratorów na Placu Zabaw oraz chciałbym odciążyć administratorów od konieczności wchodzenia na serwer tylko po to aby ogarnąć CT na jailu. Propozycje konkursów niedługo podam w odpowiednim temacie na forum ponieważ nie ukrywam chciałbym znać zdanie i subiektywną opinie jak największej ilości graczy Strefy Gier. :)  

Dziękuje za uwagę i pozdrawiam ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
GOD   
Napisano (edytowane)

Jestem na tak.

Edytowane przez GOD

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Rosołek   

Oczywiście jestem na TAK. Gracz udziela się w czasie rozgrywki, jest pomocny oraz z chęcią prowadzi Jaile. W sumie był już on adminem na Placu Zabaw a więc Podwójne Tak.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jestem na TAK. Adminowałem na CS:Source z tym graczem jako jeden z niewielu mogę potwierdzić ,że w roli administratora sprawdzał się znakomicie.