Skocz do zawartości
Arczi

Propozycje rund specjalnych

Rekomendowane odpowiedzi

Arczi   

W tym temacie będzie można proponować nowe rundy specjalne lub proponować edycję starych zgodnie z poniższym wzorem:

 

1.Nazwa rundy:

2.Opis rundy:

3.Zasady rundy:

 

Przykład zastosowania wzoru

Spoiler

1.Nazwa rundy: Apokalipsa

2.Opis rundy: Połowa to zombie, a druga połowa to świadkowie

3.Zasady rundy: Tak jak wyżej zostało wymienione- jedna połowa to zombie, wolno się porusza, ma 100hp i ma nóż do dyspozycji. Druga połowa to świadkowie- muszą przetrwać atak zombie, muszą zbierać znajdźki, by dostać broń, niektórzy z nią od razu się odradzają.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
eff3n   

1.Nazwa rundy: Morderca na sterydach

2.Opis rundy: Macie po rewolwerze i do dzieła!

3.Zasady rundy: Każdy gracz otrzymuje rewolwer, lecz morderca dostaje podwojoną szybkość poruszania się i ataku, oraz 200hp. Jego bronią jest standardowo nóż.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
CroSS   

Przypomnę tylko, że rewolwer zabiera 200hp (przynajmniej tak było wcześniej), więc jeśli do "Apokalipsy" ma się odrodzić koleś z pistoletem to Zombie 100% lose, ponieważ cytuję "jedna połowa to zombie, wolno się porusza, ma 100hp"  . Moim zdaniem runda będzie spoko, ale po jakimś czasie runda zrobi się nudna, ponieważ nie ma w niej dynamiki.

Wolne zombie, celowanie w takie cele to prosta rzecz. Odniosę się to mojego postu sprzed kilku miesięcy jako propozycji na bonus rundę.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Czachan   

1)

1.Nazwa rundy: Wampiry

2.Opis rundy: "Twoje hp spada! Zabij kogoś by się uleczyć"

3.Zasady rundy: Każdy gracz otrzymuje nóż, a hp wszystkich spada o 1pkt na sekundę. Gdy kogoś zabijemy, dostajemy hp. Wygrywa ostatnia żywa osoba.

 

2)(tak opcjonalnie bo chyba dużo roboty by z tym było :( )

1.Nazwa rundy: To największy problem bo nie mam pojęcia :/

2.Opis rundy: "Zastrzel mordercę, by się nim stać. Bądź nim jak najdłużej." lub "Zastrzel mordercę i uciekaj!"

3.Zasady rundy: Każdy oprócz mordercy dostaje rewolwer, morderca nie ma noża. Zadaniem mordercy jest przetrwanie jak najdłużej. Gracz, który go zastrzeli staje się mordercą(wtedy ten poprzedni morderca staje się świadkiem z rewolwerem). Ogólny cel to bycie mordercą przez jak najdłuższy czas. Na koniec rundy na czacie powinien się pojawić napis, kto wygrał. Runda trwa maks. 4-5 minut.

Żeby utrzymać jakąś równowagę morderca mógłby mieć odejmowane -1 hp na sekundę.

No i przypominam że normalnie za zabicie mordercy jest 10 pkt, a trochę morderców padnie podczas tej rundy...

(✿◕‿◕)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
N0ger   

1.Nazwa rundy: Morderca na Lodzie

2.Opis rundy: Ślizgasz się po ziemi jak na lodzie!

3.Zasady rundy: Tak jak w opisie. Z rozpoczęciem rundy dostaje wykonana komenda "sv_friction 0" , która powoduje że na graczy nie oddziałuje tarcie.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1. Nazwa rundy: Slow Motion

2. Opis rundy: Czas w grze zwalnia dwukrotnie (dla mordercy oraz świadków)

3. Zasady rundy: j.w

 

Moim zdaniem runda powinna zostać usunięta bo wiele osób gdy jest mordercą w tej rundzie to zwyczajnie się zabija. A jeśli tego nie zrobi to runda potrafi trwać naprawdę długo.

Jakby tego było mało to gdy jest ta runda to spora część graczy po prostu pisze na czacie "o nie" / "znowu to"

Zero frajdy z tej rundy moim zdaniem 

(Jeśli nie usunięta to zmodyfikowana w ten sposób):

1. Nazwa rundy: Slow Motion (Bez zmian)

2. Opis rundy: Morderca porusza się 2x wolniej ale za to ma rewolwer i nóż

3. Zasady rundy: Jeśli morderca nie zabije np. 2 osób w przeciągu minuty to umiera

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1. Nazwa rundy: Skryty zabójca
2. Opis rundy: Morderca nie ma noża i jest niewidzialny, świadkowie mają 2 minuty na zabicie go
3. Zasady rundy: Morderca jest niewidzialny i nie ma żadnych broni, ale zostawia za sobą kroki które widzą wszyscy świadkowie. Ponadto morderca nie może być dłużej w bezruchu niż 5 sekund. Świadkowie za to dostają rewolwer i nóż i ich zadaniem jest podążanie jest za krokami które pozostawia morderca i zabicie go. I te kroki mogą się szybciej usuwać, żeby nie mieli za łatwo

Jeśli tylko morderca może widzieć kroki to można zamienić strony, wielu morderców z rewolwerami i nożami i niewidzialny świadek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1. Nazwa Rundy:  Poszukiwacz Skarbu (Brak pomysłu)

2. Opis Rundy: Na mapie ukryta jest broń. Znajdź ją i zabij Mordercę !

3. Zasady rundy: Tak jak w opisie. Lecz broń nie może być w trudno dostępnych miejscach. Jak osoba która miała broń zginie, druga może ją podnieść. 

Edytowane przez MikkU - Chan

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, aby urozmaicić tę rundę morderca mógłby się respić po minucie. Bo miałby zbyt łatwe zadanie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W sumie racja.. bo jakby morderca się zrespił od razu to by było trudniej

Edytowane przez MikkU - Chan

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nazwa rundy: Zabójcza niespodzianka

Opis rundy: Każdy gracz dostaje losową broń, niech wygra lepszy(cos w tym stylu)

Zasady rundy: Każdy gracz dostaje jedną losową broń (mam na myśli każdą broń zadającą obrażenia). Kuszę, Rewolwer, Nóż, RPG, AR, SMG, Shotguna itp.. Runda to oczywiście zwykły deathmatch.

 

 

                                    «¿»

 

 

Nazwa Rundy: Szukajcie aż znajdziecie (XD)

Opis rundy: Nikt z obecnych nie ma broni, ale każdy jest twoim wrogiem. Szukaj znajdziek i zabij wszystkich!

Zasady rundy: Jak wyżej. Celem każdego jest znalezienie 5 znajdziek, i zabicie pozostałych graczy. 

 

Zdaje sobię sprawę, że 2 runda może trwać dosyć długo, ale zawsze lepsze to niż "slow motion" albo "quick motion"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×