Skocz do zawartości
Wachu

Beta testy nowych broni

Rekomendowane odpowiedzi

Wachu   

Dzień dobry

Dzisiaj zostaną wrzucone nowe bronie na nasz serwer:

  1. Działko dla detektywa- detektyw może zaznaczać na tabeli graczy. Oznaczenie jako zdrajca powoduje aktywację działka- strzela tylko do tej osoby https://www.youtube.com/watch?v=5pY-b5LYxx8 
  2. Zaawansowane kamerki dla detektywa, 3 zamiast jednej. Można przełączać się miedzy nimi, możliwość przyczepienia kamerki do gracza. https://www.youtube.com/watch?v=jhDXEJLcTQ8
  3. [tymczasowo wyłączony] Człowiek działko - dostajesz czerwonego deagle z 3 nabojami. Po trafieniu dwoma w innocenta zamienia się on w działko z 300 HP, nie może się ruszać ani mówić. https://www.youtube.com/watch?v=nB4vDj3Ev3w
  4. X Marks The Spot - skill Kunkki z Doty, po odpaleniu tego itema przez 10 sekund zostawiasz za sobą ślad, potem możesz wrócić na jego początek https://www.youtube.com/watch?v=keJlXNnD_f0

 

Proszę pamiętać, że bronie są w fazie testów i mogą zawierać błędy. Wszelkie nieprawidłowości proszę zgłaszać w tym temacie, bez zbędnego spamu.

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem 3 broń jest trochę dziwna, lecz po prostu nie będę jej używać ogólnie reszta jest dobra.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Death   

Witam, broni nie przetestowałem i raczej nie zdążę (chyba że jutro) ale podzielę sie opinia:

 

- 3 broń może mieć kłopot jeśli będzie T, chyba że configi są ustawione na Inno Tylko. Ale to prowadzi do wykrycia T poprzez 2 strzały w niego...
Niepotrzebny gadżet moim zdaniem.

- Kamerki nie są aż tak popularne, a podłączenie kamery do gracza to już zbyt op moim zdaniem. No chyba że do sojuszniczego D będzie podpięta, ale tak to zbyt op i nie potrzebne. 

 

Reszta brzmi ciekawie ale nie wiem co robi 4 broń. Jest to coś w stylu idź ścieżką z punktu A do B i cofnij na punkt A?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
jakbu   
4 godziny temu, Death napisał:

Witam, broni nie przetestowałem i raczej nie zdążę (chyba że jutro) ale podzielę sie opinia:

 

- 3 broń może mieć kłopot jeśli będzie T, chyba że configi są ustawione na Inno Tylko. Ale to prowadzi do wykrycia T poprzez 2 strzały w niego...
Niepotrzebny gadżet moim zdaniem.

- Kamerki nie są aż tak popularne, a podłączenie kamery do gracza to już zbyt op moim zdaniem. No chyba że do sojuszniczego D będzie podpięta, ale tak to zbyt op i nie potrzebne. 

 

Reszta brzmi ciekawie ale nie wiem co robi 4 broń. Jest to coś w stylu idź ścieżką z punktu A do B i cofnij na punkt A?

Trzecia broń jest dla traitorów.

Kamerka przyczepiona do gracza utrzymuje się tylko przez minutę.

Czwarty przedmiot działa tak jak mówisz. Kombinacją klawiszy Use oraz Reload uruchamiasz go (domyślnie E+R). W dodatku, jeśli otrzymasz obrażenia od upadku gdy przedmiot jest włączony są one negowane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Death   

Witam

Miałem okazje i nadal mam testować nowe bronie. Opinia po testach wstępnych:

1. Nie ogarniam Xmark'a

2. Human Turret:

- Trait może zmienić Inno w T (czyt. Traitorskie Działko) i jest liczony jako jeden z Traitów. Bez zabicia go/wysadzenia/etc runda się nie skończy

- Inno/Dete nie może zmienić Inno w Human Turret...

- Dete postrzelony z Human Turret jest zabijany jak z pistoletu

- Human Turret może za pomocą bindów (nie wiem jak z psay) kosować T

- Zabity Inno/Dete z Human Turret ma różowo/czarny kwadrat z napisem "Zabity z Turret Huge"

3. Zaawansowana kamera:

- Podczepiona pod Provena, zdradza miejsce T co jest bardzo przydatne dla Dete

4. Działko Dete:
- Wszyscy widzą oznaczenia kto jest Proven/Trait/Zaginiony/Podejrzany/Unikaj. Przydatne ale działa tylko jak jest działko

- Działko najpierw wydaje dźwięk potem strzela...T ma czas na odwrót

 

To tyle narazie, testy trwają.

Pozdro ~Death

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Death   

P.S. do poprzedniego komentarza:

1. Działko Dete:

- Przebrany/Zamaskowany Traitor jest wykrywany przez działko

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
jakbu   
3 godziny temu, Death napisał:

2. Human Turret:

- Trait może zmienić Inno w T (czyt. Traitorskie Działko) i jest liczony jako jeden z Traitów. Bez zabicia go/wysadzenia/etc runda się nie skończy

- Inno/Dete nie może zmienić Inno w Human Turret...

- Dete postrzelony z Human Turret jest zabijany jak z pistoletu

4. Działko Dete:
- Wszyscy widzą oznaczenia kto jest Proven/Trait/Zaginiony/Podejrzany/Unikaj. Przydatne ale działa tylko jak jest działko

Cytowane linijki to celowe działanie. Reszta została zgłoszona do poprawy, wielkie dzięki za pomoc! :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Death   

Kolejny dopisek:

1. Human Turret:
- działają bindy pod klawiszami np.: !kill poprawione

- !psay również działa, więc działko może podać wszystkich T na tacy to już ghosting ~Wachu

2. Działko Dete:

- Detektyw może siebie oznaczyć jako T i cytuje Tako:
"Nie moge sie ku*wa ODZNACZYĆ"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
jakbu   

Łatka do działka detektywa zostanie zaraz wgrana. Bindy !kill oraz /kill są już zablokowane, komenda z konsoli też będzie na dniach zablokowana. Co do ulx psay, ludzkie działka nie będą widzieli listy zdrajców ale nie jestem pewny kiedy będzie to załatane. Współpraca pomiędzy detektywami i niewinnymi, a zdrajcami jest niedozwolona w regulaminie serwera ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A czy jak detektyw zginie, to jako martwy może dalej "kierować" działkiem?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Death   
58 minut temu, RedLagger napisał:

A czy jak detektyw zginie, to jako martwy może dalej "kierować" działkiem?

Nie gdyż działko eksploduje z siłą eksplozji granata zapalającego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Szjdss   

Witam.

 

 Po około godzinnej/półtorej godzinnej grze zauważyłem trochę rzeczy, które mi się nie spodobały. Postanowiłem napisać tutaj co mi na duszy leży, bo ktoś może się z moją opinią liczyć, albo dzielić moje zdanie.

 

Co do broni:

  • Działko dla detektywa - spotkałem się z nim dwa razy i nie były to dosyć przyjemne spotkania. Pierwsze nie było jakieś fascynujące i interesujące. Zwykłe nadużycie przez detektywa i RDM na T. Za drugim razem to ja byłem detektywem. Postawiłem działko, po czym zaczęło strzelać do pierwszego lepszego gracza. Po zabraniu 10-20hp uspokoiło się. Gdy zaś ustawiłem sobie gracza na tabie jako "kill" (za jego zgodą i tylko w formie testu), działko nic sobie z tego nie robiło.
  • XMark - nie mam kompletnie pojęcia jak działa ten item, próbowałem z nim trochę poklikać (x, później e+r, na odwrót), ale i tak nie działał. Dodam, że po zakupie XMarka dostajemy w gratisie gumijagody i po zakupie gumijagód w gratisie dostajemy XMarka.
  • Zaawansowane kamery - wydają się naprawdę spoko, miło się ich używa i stawianie kamery na graczu to moim zdaniem świetne zastosowanie.
  • Człowiek działko - niestety nie miałem przyjemności użyć tej broni, bo gdy wbiłem była już wyłączona.

 Odchodząc trochę od broni, chciałbym zahaczyć o temat detektywa, a dokładniej komunikatów po oznaczeniu gracza na tabie np. "kill". Jest to głupie, detektywi nie mogą już prowadzić swojej gry po cichu, nie mówiąc nikomu o tym, kogo podejrzewają, nie mówiąc zdrajcy, którego chcą zabić o tym, że chcą go zabić itp, bo wszystko pokazuje się innym graczom. Nie wspomnę już o nadużywaniu i dawaniu innym "kill", "avoid" lub "suspect" na samym początku rundy, co niestety mnie spotkało kilkukrotnie. Denerwuje mnie już od dłuższego czasu ogłaszanie samego siebie jako potwierdzony niewinny, ale jeśli miałbym wybierać, to wolę już tamto niż ciągłe zawracanie tyłka detektywowi w stylu "Szeeeeeeejdii, daj mi proveeenaaaaaaaaaaaaa", "Szejdi jest zły bo nie chce mi dać provena" lub "zabiłem traita weź no mi dej tego provenaaa" (tak, to też mnie kilka razy spotkało, głównie od Senka, ale spotkało).

 

 To już wszystko, co chciałem powiedzieć, co zauważyłem, co uważam.

Pozdrawiam cieplutko.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
jakbu   

Ludzkie działko zostało na razie wyłączone. Wróci, gdy pojawi się nowa wersja.

XMark będzie naprawiony, czekamy na wrzucenie poprawki do innego pluginu.

 

Co do zaznaczania graczy, na pewno będzie to przerabiane aczkolwiek nie zostało jeszcze ustalone sensowne rozwiązanie.

 

Updaty do pluginów zapewne pojawią się do końca tygodnia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Death   

@jakbu do działka Dete proponuje wyciszenie powiadomienia o oznaczonych osobach tak jak pisał to @Szjdss
 

Dodatkowo @Szjdss korzystając z działka nie miałem takich problemów.

Działko ma tylko mały obszar jeśli chodzi o zasięg (90 stopni obrotu chyba). Najlepiej używać w przejściach do pokoi etc.

Co do strzelania do inno - nikt za nim nie stał? Możliwe że T lub inno którego oznaczył drugi Dete, ponieważ nie ważne kto postawi, korzysta dwóch Dete. A same działko czasem widzi przez ściany (ttt_teenroom, działko było frontem do ściany na szafie, a za ścianą wenty. Reagowało)

A tak to działko zacznie strzelać zaraz po sygnale dźwiękowym jeśli oznaczony T stanie w zasięgu oraz strefie ognia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Death   

Hmmm ostatnio podczas rozgrywki wyskakuje błąd:
[ERROR] addons/smart_turret/lua/smart_turret/client.lua:68: attempt to call method 'UpdateTag' (a nil value)
  1. func - addons/smart_turret/lua/smart_turret/client.lua:68
   2. unknown - lua/includes/extensions/net.lua:32

@jakbu sprawdzisz?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Death   

Po lekkich poprawach:

1. Działko Dete:
- 2 w cenie 1

- Tymczasowe :-(

- Nadal raz na jakiś czas obiera za cel 1 randoma do końca życia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
jakbu   

Problem z obieraniem losowej osoby został rozwiązany, fix zostanie wrzucony. Tak samo znaleźliśmy błąd z XMarkiem, który również powinien być jutro zażegnany.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Tomislav   

Cześć!

W sumie to pare propozycji krąży mi już jakiś czas po głowie, paru o nich powiedziałem, a paru samych to powiedziało, także wrzucę to tutaj ładnie to jedego worka.

 

Odnośnie Human Turreta (Przeobrażacza jak kto woli):

  - Zadawanie przynajmniej 1 DMG, aby osobnik wiedział, że jest atakowany, inaczej jest trochę broken według mnie tak samo jak...

  - ...obrażenia które zadaje. Według mnie są one zdecydowanie za duże. Jak ktoś zostanie zamieniony w grupie 5 ludzi to po prostu wymorduje większość. Warto też wziąć to pod uwagę, że takowy human turret ma aimbota...

 

Nowa kamerka:

  - Tutaj zdecydowanie byłbym za wprowadzeniem wglądu wielkości ze starej kamery, albo najlepiej jeśli byłaby taka możliwość to połączenie tej nowej kamery z obrazem z poprzedniej. Dlaczego? Otóż nowa kamera od czasu do czasu buguje się jak jesteśmy za daleko od niej i ludzie podobnie jak przedmioty zaczynają znikać, co no cóż... chyba nie jest zbyt korzystną rzeczą

 

Myślę, że to tyle.

 

Pozdrawiam,

Tomislav

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Arczi   

Wyskoczył mi taki błąd podczas dzisiejszej rozgrywki.

 

[ERROR] addons/smart_turret/lua/smart_turret/client.lua:257: Tried to use a NULL entity!
  1. SetCustomCollisionCheck - [C]:-1
   2. func - addons/smart_turret/lua/smart_turret/client.lua:257
    3. unknown - lua/includes/extensions/net.lua:32

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mafoe PL   

Również jak dziś grałem miałem problem lecz z xmarkiem. Będąc T kupiłem xmarka i pojawił mi się komunikat taki jak przy zakupie gumijagód. Dodatkowo xmark znów nie zadziałał (znów).

Edit1 - Działa po dokupieniu gumijagód

Edytowane przez mafoe PL
Poprawka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sadysta   

Xmark po użyciu podczas podsumowania tak 4/5 sekund pod koniec rundy w następnej tepa do miejsca w którym sie go ustawiło w poprzedniej rundzie - przetestowałem jak byłem t i w next rundzie tepneło mnie do troomu jako detektywa .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Death   

Witam.
Od końca beta testów trochę minęło ale nadal są pewne problemy.
1. Human Turret:

- Ludzie marudzą (a głównie Tomislav), że ma za dużą szybkostrzelność
- Detektyw jako Human Turret może oznaczać T na tabeli

- Aby przestać być działkiem wystarczy wejść w tryb spectate (F1 -> Ustawienia -> Tryb Widza)

 

Jeśli coś wyskoczy to napiszę tutaj bo chyba nie ma lepszego miejsca jak narazie...ale mogę się mylić 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
D.ツ   
Napisano (edytowane)

 Nie podoba mi sie strasznie te ludzkie działko, gracz dalej widzi z jego perspektywy nie mogąc oglądać rozgrywki mimo, że  jest już martwy praktycznie  a ponadto wydaje się bardzo silne w porównaniu do reszty - wygląda jak gracz no i to jest pewny kill 2 strzałami z deagle + darmowe działko do tego. Poza tym nie wiem jak z działkiem dete(ktoś wyżej pisał że tylko gdy działko jest postawione pojawiają się one na czacie) ale te oznaczenia powinny działać niezależnie od tego czy jest czy go nie ma.

Edytowane przez D.ツ

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
jakbu   

Oznaczenie działają niezależnie od zakupu działek dla detektywów. Osoba, która jest ludzkim działkiem może oglądać rozgrywkę. No jak sama nazwa wskazuje, jest ono ludzkie. Zadaje 10 obrażeń na strzał, ale z daleka widać kto jest działkiem. Zabójstwo po 2 strzałach z Deagle, podczas gdy zwykłym można zabić pojedynczym raczej nie wydaje się OP, w szczególności, że widać kto trzyma czerwony pistolet.

 

Co do wyżej wymienionych błędów, zostaną prawdopodobnie załatane w najbliższej przyszłości, gdyż zgłaszamy je na bieżąco do autora.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×