Skocz do zawartości
leny

Plac Zabaw; leny the nub

Rekomendowane odpowiedzi

leny   

1. Wiek: 19
2. Kontakt e-mail: [email protected]
3. Steam ID oraz namiary: STEAM_0:0:38560734   link do profilu : http://steamcommunity.com/id/lenythenub/
4. Link do profilu hlstatx: http://hlstatsx.strefagier.com.pl/hlstats.php?mode=playerinfo&player=196
5. Coś o sobie: Siemano, jestem Leny, większość z was mnie zna. Mam tutaj na myśli stałych bywalców jak i ekipę z administracji której szeregi miałem ogromną przyjemność zasilać i współtworzyć społeczność serwera również nie będąc adminem. Tym którzy mnie nie znają, pozwólcie że się przedstawię - mam 19 lat i pochodzę z podkarpacia, interesuję się narciarstwem zjazdowym, komputerami i większością rzeczy z nimi związanych a także dziennikarstwem które obecnie studiuję. Jestem człowiekiem opanowanym aczkolwiek konsekwentnym i nie lubię przesadnego chamstwa, wiadomo; sam lubię pożartować i rzucić mięsem lecz z taktem i wyczuciem. Na placu zabaw miałem okazję gościć przez bardzo krótki okres przed upadkiem ów serwera na platformie CS:S (counter strike source) po czym ponownie przyszedłem na odsłonę CS:GO od czerwca ubiegłego roku grając tu po dziś dzień. Stanowisko administratora objąłem w zeszłym roku w okriesie jesiennym i sprawowałem tę funkcję do końca lutego br.
Posadę admina straciłem przez zaniedbanie obowiązku zgłoszenia dłuższej nieobecności niż dwa tygodnie - wyjechałem na ten okres do Norwegii i całkowicie wypadło mi z głowy zgłoszenie tejże absencji na forum dla adminów. Zapamiętany wśród graczy zostałem jako sumienny i dobry administrator i chciałbym ponownie przyczynić się do pilnowania i utrzymywania porządku na serwerze, głównie przez pryzmat sytuacji jaka obecnie panuje. Paru solidnych adminów odeszło od nas i jednocześnie jest napływ wielu nowych, jak i starych graczy ( ͡° ͜ʖ ͡° )
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej kandydatury. Pozdrawiam i dziękuję.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Jesus