Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1. Wiek: 16
2. Kontakt e-mail: [email protected]
3. Steam ID oraz namiary: STEAM_0:1:77701099, http://steamcommunity.com/profiles/76561198115667927
4. Link do profilu hlxstats: http://hlstatsx.strefagier.com.pl/hlstats.php?mode=playerinfo&player=22
5. Coś o sobie: No cóż, zacznijmy od początku jestem janek, interesuję się piłką nożną i lekkoatletyką. Na placu gram od kilku lat z jedną dłuższą przerwą. Wpadłem na pomysł, żeby napisać podanie, ponieważ chciałbym pomóc w ogarnięciu serwera, gdyż mam dużo wolnego czasu i większość go spędzam na serwerze .Nie mam doświadczenia jako admin, ale kiedyś musi być pierwszy raz ;).

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Rzuf   

Janek to równy gość. Często gra na serwerze, lubi prowadzić jaile. Jestem na tak.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

wydaje mi sie ze tak, bo to kulturalny i pomocny gracz w przeciwienstwie do co po niektorych ...

Edytowane przez zlykapturek

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
GOD   

Jasne że TAK! Użytkownik ten ma dystans do siebie i można z nim pogadać. +do tego ma wielką rodzinę :) 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Wrona   

Na TAK, nie ma lepszego dj'a niż Janek. Przyznam, że jestem zawiedziony tym, że ten kandydat złożył podanie dopiero teraz i to jeszcze na jakiegoś podrzędnego administratora. Moim zdaniem Janek powinien zostać head adminem już dawno. Jestem przekonany, że jego profesjonalne podejście, znajomość zasad i nieskazitelna reputacja sprawią, że Plac stanie się lepszym miejscem. Dobrze, że to podanie w końcu wylądowało na forum. Chętnie wrócę do gry na Placu gdy Janek obejmie stanowisko administratora. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
bokuser   

JANEK oczywiście że TAKK!!! miły, da sie pogadać 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Blodi9   

Janek na admina oczywiście ze Tak. Miły, ogarnięty, pomocny oraz dużo czasu spędza na serverze. Nic dodać nic ująć. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta