Skocz do zawartości
Pan Autobusik

<Br#1> Pan Autobusik

Rekomendowane odpowiedzi

1.Wiek-15

2.Adres e-mail - krzyschrul49@gmail.com

3.Steam ID-'STEAM_0:1:215057347' http://steamcommunity.com/profiles/76561198390380423/

4.Nigdy nie byłem adminem i nie mam doświadczenia ale od czegoś trzeba zacząć

5. Jestem aktywnym oraz stałym graczem. Na serwerze mogę przebywać codziennie w godzinach wieczornych a także w weekendy w godzinach porannych. Administratorem chce zostać głownie dlatego że na serwerze odczuwalny jest brak administracji. W momentach w których tej administracji brakuje na serwerze mogę zauważyć iż gracze czują się bezkarnie a nowi gracze zagubieni. Chce pomóc serwerowi się rozwijać a także chce aby ten zdobywał to kolejno nowych graczy. Jako admin będę wysłuchiwał obu stron konfliktu, patrzył na to czy gracz jest nowy oraz bez faworyzowania żadnej ze stron będę wypracowywał odpowiednią karę.

6.https://www.gametracker.com/player/Pan Autobusik/193.110.121.75:29900/

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Michał   

Bardzo podobne podanie do Pana Feksu.

"gracze zagubieni"

Bo przecież każdy nowy gracz jest zagubiony, i nie wie o co chodzi w trybie.

"Chce pomóc serwerowi się rozwijać"

W sumie nie możesz rozwijać serwera, no chyba że napiszesz propozycje i Admin techniczny ją przyjmie, jest jeszcze 2 opcja, włamanie się na konsolę.

"nowych graczy"

Tutaj nie masz na to wpływu, to już zależy od użytkownika czy zdecyduje się grać na danym serwerze.

"gracz jest nowy"

A co ma do tego że grasz jest nowy? Każdy ma obowiązek zapoznać się z regulaminem to chyba oczywiste(No... dla niektórych nie).

"odpowiednią karę"

Każdy lubi karać;).