Skocz do zawartości
Pitagoras

[TTT] Pitagoras

Rekomendowane odpowiedzi

1. Wiek : 21+
2. Adres e-mail : [email protected]
3. Steam ID oraz namiary : STEAM_0:0:10967544
4. Czy byłeś kiedyś adminem, doświadczenie jako administrator :
2009-2013 Administrator i właściciel 3 serwerowni (po 2-5 serwerów każda) CS:S
2013-2014 Admin JailBreak na CS:S (nie SG)

2014-2017 Gracz

5. Czemu chcesz być administratorem sieci SG, dlaczego powinieneś zostać przyjęty.

Na wstępie kilka słów o mnie:

Jestem studentem drugiego roku Automatyki i Robotyki. Swoją przygodę z grami zacząłem od CS:S. Na kilku kontach steam mam łącznie ponad 2k przegranych godzin na silniku source. Będąc administratorem poznałem zasadę działania oraz techniki budowy i edycji addonsów do tego silnika. Grając w GarrysModa mam 637 godzin, z czego może 60 poza serwerem TTT SG (na gametrackerze jest o połowę mniej i zapewne wynika to z różnych nicków i kont).

W okresie wakacyjnym jestem praktycznie nieosiągalny na serwerach, z powodu pracy poza granicami kraju. Natomiast w czasie trwania roku akademickiego częstotliwość odwiedzania serwera jest duża. Wiadomo, czasami inne gry przykuwają moją uwagę na kilka dni, ale koniec końców i tak pojawiam się na serwerze.

Dlaczego chciałbym zostać OP? Otóż na serwerze zaszły ogromne zmiany. Rotacja kadry administratorów, nowi gracze, nowe ficzery. Ogólnie teraz serwer ożył, wyszedł ze stegnacji. To, że teraz składam podanie nie jest powiązane z tym w żaden sposób, gdyż przed wakacjami też chciałem to zrobić, ale myśl, że w wakacje będę miał duże utrudnienie z dostępem do szybkiego łącza internetowego, sprawiła, że robię to teraz.

Głównym powodem, dla którego chciałbym zostać Operatorem jest to, że chciałbym jeszcze bardziej uczestniczyć w tworzeniu społeczności Strefowego TTT. Dzieje się dużo i intensywnie, a ja chciałbym aby było jeszcze lepiej. Kwestią bycia OP nie jest karanie graczy, a pomaganie nowym, w taki sposób aby chcieli wrócić i zżyć się z tą społecznością.