Skocz do zawartości
D.ツ

Zapobieganie kampieniu gdy zostają 2 ostatnie osoby

Rekomendowane odpowiedzi

D.ツ   
Napisano (edytowane)

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż spodziewam się, że sporej ilości osób ten  pomysł się nie spodoba(no wkońcu mamy proplayerów dla których bardziej liczy sie kompetytywność rozgrywki niż to, że pozostałe osoby na serwerze się zwyczajnie nudzą), ale jednak chciałbym zobaczyć czy będzie to większość.Zapraszam więc do dyskusji i komentarzy popartych argumentami(nie oszukujmy się "Jestem za" czy "Jestem przeciw" nic nie wnosi, z tego powodu nie robię aniety).

 

Pomysł jest prosty, proponowałbym, żeby w momencie kiedy zostają 2 ostatnie osoby i przez 40(to tylko propozycja, można wydłużyc lub nawet skrócić) sekund nie zostanie zadany żaden damage obaj gracze zaczęli wydawać różne dźwięki lub nawet aby pojawiał się co jakiś czas marker pozwalający zobaczyć gdzie oni są. Według mnie dużym problemem jest sytuacja gdzie zostają mniej ogarnięci gracze i innocent kampi a traitor nie potrafi go znaleźć(tak, zdaje sobię sprawę, że istnieje coś takiego jak radar, dlatego zaznaczyłem, że chodzi mi o tych mniej ogarniętych graczy), takie rundy potrafią nawet marnować pare minut na bezcelowe patrzenie jak traitor biega po mapie(lub co gorsza również kampi) a innocent barykaduje się w jakimś małym pokoiku.

 

Tak jak już powiedziałem, rozumiem, że jest to mało kompetytywne rozwiązanie, ale według mnie powinniśmy się raczej skupić na przyjemności płynącej z rozgrywki(w tym jej płynności) oraz braku momentów w których jest zwyczajnie nudno i nic z tego nie wynika, aniżeli na czystej rywalizacji(bo ta zmiana zdecydowanie ułatwi wygranie rundy jako ostatni traitor).

Edytowane przez D.ツ

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Neutralny jestem. Z jednej strony nuży mnie czekanie na takich scrubow. Z drugiej strony natomiast lubię się bawić w uciekanie z ostatnim traitem, czekając, aż popełni błąd.

Edytowane przez Kwasu Siarkowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wizio   

Jestem przeciwny. To zadaniem ZDRAJCY jest ZABICIE innocentów, a nie na odwrót. Innocent ma przeżyć i ewentualnie zabić zdrajcę. Jak tego dokonają? To już ich sprawa. Jeśli traitor nie umie znaleźć innocenta to znaczy, że jest niekompetentny lub nie posiada radaru.

 

Przypomina mi się akcja z fastfooda, gdy przez 3 minuty mając 5 hp siedziałem w mroźni i zasłaniałem się paletą. Było 1 na 1. Jako innocent moim zadaniem nie było zabicie traitora tylko wygranie. Wygrałem poprzez czas.

 

Pomysł jest głupi, jestem zdecydowanie za odrzuceniem tej propozycji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wprowadzenie tego pomysłu w życie to byłoby karanie innocenta za to, że wykonuje swoje obowiązki i stara się przetrwać rundę.

W dodatku gdyby innocentowi pojawiał się znaczek/informacja, gdzie jest drugi gracz, to nie dałoby się go zaskoczyć, bo on już ma wtedy pewność, że jest sam.

 

Moim zdaniem bardzo zły pomysł. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kare   

Moim zdaniem idiotyzm - brzmi fajnie, ale nie poprawiajmy rozgrywki "jakiś" osób kosztem rozgrywki innych. Nieogarnięci gracze tak i tak mogą marnować czas, daję to nagle jednak przewagę ostatniemu zdrajcy trochę bez powodu - naprawdę rzadko są takie sytuacje, gdzie dobre 3-4 minuty musisz czekać i oglądać 2 osoby tylko żyjące. Równie dobrze można by  dawać radar ostatniemu żyjącemu traitorowi jeśli nie zabije nikogo w przeciągu minuty, dwóch. Zresztą też bez żartów - i tak i tak musisz czekać, jeśli zginąłeś. Nie ma znaczenia czy na początku rundy czy pod koniec. Pominę już fakt, że jak nieogary nie potrafią korzystać z radaru, to na pewno będą zwracały uwagę na dźwięki czy jakieś markery na mapie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×