Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

stachu21   

1. Wiek: 17
2. Kontakt e-mail: [email protected]
3. Steam ID oraz namiary: http://steamcommunity.com/profiles/76561198199712171/ steam ID: STEAM_1:1:119723221
4. Link do profilu hlstatsx. : http://hlstatsx.strefagier.com.pl/hlstats.php?mode=playerinfo&player=289
5. Coś o sobie, czy byłeś już gdzieś adminem, dlaczego to właśnie Ciebie szukamy, itd. :

Witam

Niestety nigdy nie bylem adminem, nie ukrywam chciałbym spróbować jak to jest :)

Coś o sobie, hmm także jestem Stachu, gram na placu od 2 lat, wszyscy mnie znają, jedni lepiej drudzy gorzej. Interesuję się motoryzacją, a najbardziej marką Mercedesa ( W której będę pracował we ferie, ale to mniej ważne). W wolnej chwili chodzę na siłownię, a 2 razy w tygodniu jeżdżę na piłkę halową, jestem wysportowany, ale lubię sobie popykać w cs :).

Nigdy nie przydarzyło mi się żebym przyszedł na serwer w złym humorze i zarażał nim innych. Jestem otwarty na jakiekolwiek rozmowy, debaty i inne formy komunikacji :), lubię sobie pożartować z innymi "śmieszkami serwerowymi", ogólnie jestem typem człowieka towarzyskiego (bynajmniej teraz :) ) Fakt faktem moja przeszłość nie jest kolorowa, byłem szczeniakiem który myślał ze ma pod sobą całą społeczność serwera, ale na szczęście po 2 miesiącach przerwy spowodowanej pbanem, dostałem drugą szanse od Jesusa, za co mu bardzo dziekuje. Jak widać po moim sourcebans'ie dobrze ją wykorzystałem. No, to tyle o mnie :D. Mam nadzieję ze moje podanie będzie rozpatrzone pozytywnie 

Pozdrawiam

Stachu 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Rzuf   

Widać, że Stachu zmienił się na lepsze, nie jest już takim marnym trollem jakim był kiedyś. Można z nim porozmawiać i pożartować na różne tematy, a jak wiadomo takie osoby są w administracji mile widziane. Jestem na TAK

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Jesus   

Stasiu jak dla mnie zawsze był w porządku. Na tak.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
bokuser