Skocz do zawartości
Szjdss

Problemy po formacie

Rekomendowane odpowiedzi

Szjdss   
Napisano (edytowane)

 Witam, otóż jak w tytule, zrobiłem dziś pierwszy raz format komputera (co było swoją drogą ciężkim zadaniem dla kogoś tak zielonego into komputery jak ja). Po pewnym czasie, kiedy zacząłem już z niego korzystać i instalować różne duperele typu Steam, Teamspeak czy Garry's Mod, spotkałem się z kilkoma problemami, mniejszymi lub większymi, których rozwiązać nie potrafię.

 

 Pierwszym z nich i najważniejszym jest szybkość pobierania, która spadła ponad czterokrotnie - ze stałych 2-3MB/s do 400-600kB/s. Jest to naprawdę upierdliwe i średnio wyobrażam sobie pobieranie moich ulubionych gier, contentu do GMODa, niezbędnych programów czy innych rzeczy, o których teraz nawet nie pamiętam w takiej ślimaczej prędkości. Dzieje się tak tylko na tym komputerze, ponieważ na starym laptopie internet działa bez zarzutów.

 

 Następnym, równie dziwnym jest błąd wyskakujący podczas próby odpalenia wcześniej wspomnianego TeamSpeaka, o treści "Nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono api-ms-win-crt-rintime-l1-1-0.dll. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby naprawić ten problem.". Próby ponownego instalowania TSa się podjąłem, niestety, nie przyniosła ona żadnych skutków, wyskakuje ten sam błąd.

 

 Mam jeszcze pewne obiekcje co do kilku rzeczy. Odnoszę wrażenie, że pobieram dzisiaj już trzeci raz te same aktualizacje Windowsa, które zresztą się czasami zacinają. Nie wiem, co mam zrobić w takim przypadku, ale pobieram cały dzień aktualizacje, które nazywają się tak samo, no i sporadycznie się zatrzymują w miejscu.

 

 Kilka informacji, które według mnie mogą się przydać osobom, które będą chciały jakoś pomóc:

- Windows 7 Home Premium 64bit

- Nielimitowany internet mobilny z Cyfrowego Polsatu (taki pendrive, idk czy internet mobilny to poprawna nazwa)

 

 Jeżeli znasz, lub myślisz, że znasz odpowiedź na któreś z moich pytań, choćby tylko jedno, proszę Cię bardzo o odpowiedź.

 Z góry dziękuję za każdą próbę pomocy.

 

 Pozdrawiam,

 Szejdi.

 

 

Edytowane przez Szjdss
Odkreskowuję to, co zakreskowałem, jakby ktoś kiedyś miał podobny problem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tivo   

Pierwszy problem może być spowodowany tym że przekroczyłeś limit danych i zostało nałożone ograniczenie prędkości 

a drugi problem powinien zostać rozwiązany po zainstalowaniu tej aktualizacji : Strona Microsft'u

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Szjdss   

Co do przekroczenia limitu, nie mam go, więc nie mogłem go przekroczyć (no chyba, że mi o czymś nie wiadomo). Jeśli chodzi o drugi problem to rozwiązał się sam, zgaduję, że przez którąś z 193 aktualizacji, które właśnie wykonałem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Zuris   

Tivo, jak na 2gim kompie ma takie same predkosci jak wczesniej to to nie to bedzie :v

Moze zaaktualizuj sterowniki karty sieciowej eh?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Szjdss   

Sterowniki zaktualizowane, Service Pack pobrany, lecz wciąż niestety nic.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
jefrey12   

@Szjdss limit masz. I na 100% go wykorzystałeś. Wejdź w panel od tego sticka i sprawdź. Na pewno jest napisane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Szjdss   

Wyświetla mi się tylko to, co na obrazku załączonym poniżej w spoilerze. W zakładce "informacje o urządzeniu" są tylko informacje techniczne, a na stronie głównej jest tylko przycisk "połącz"/"rozłącz" jakby ktoś chciał wiedzieć.

Spoiler

6QAgdXw.png

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sadysta   
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Szjdss napisał:

Wyświetla mi się tylko to, co na obrazku załączonym poniżej w spoilerze. W zakładce "informacje o urządzeniu" są tylko informacje techniczne, a na stronie głównej jest tylko przycisk "połącz"/"rozłącz" jakby ktoś chciał wiedzieć.

Spytaj sie właściciela/ki czy ma konto na stronie cyfrowego polsatu.Na stronie cyfrowego polsatu jest zaloguj sie do icok . Jak ma konto do icok  to w nim są informacje o zużyciu danych itp.

Z tego co pamiętam zużycie było dostępne właśnie w opcjach urządzenia, ale polsat to zmienił i jest tylko w icok .

Edytowane przez Sadysta
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ksawię   

Przez dłuższy czas byłem niedostępny więc nic napisać tutaj nie mogłem.

W każdym razie, używasz komputera jedynie do grania? A może także do pracy lub grafiki.

Jeśli tylko do grania, wyłącz aktualizacje. "Siódemka" jest już od dłuższego czasu nie wspierana przez Microsoft, więc aktualizowanie jej nie ma najmniejszego sensu.yt

 

Jeśli to nie zbyt wysokie zużycie danych spowodowało "wolny internet" to spróbuj się dodzwonić do dostawcy internetu. Niejednokrotnie mi pomogli, choć czasami zawodzą.

Możesz równie dobrze pobrać CFosSpeeda http://www.cfos.de/en/cfosspeed/cfosspeed.htm. Program może i kontrowersyjny, lecz może Ci pomóc. Gdy już pobierzesz i zainstalujesz program, na pasku zadań powinieneś mieć ikonkę programu, kliknij PPM na niego, najedź na Modelowanie ruchu i spróbuj wyłączyć modelowanie ruchu. Jeśli to sprawę pogorszy powróć do poprzedniego stanu. (jeśli nie będzie ustawione na "Pierwszeństwo dla pasma" to to zmień.)

Mam nadzieję, że Ci to pomoże.

Pozdrawiam

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Szjdss   

 Problem jakoś rozwiązałem, dziękuję jeszcze raz wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

Szejdi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×