Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 12/09/11 uwzględniając wszystkie działy

  1. 48 punktów
    Whiskey

    Nepotyzm i kumoterstwo na Strefie Gier

    Siema! na wstępie pragnę zaznaczyć, że temat posiada kilka wulgaryzmów, oraz jest napisany w formie żartobliwej anegdotki. Jeżeli masz problem z ktorąś z tych dwóch rzeczy, bądź nie masz dystansu do siebie- Po prostu olej ten temat. Wodzu- Nikt nie wie właściwie kto to jest. Mówi się że to dorosły facet z rodziną i gromadką dzieci, dobrą posadką w firmie, która to ustawiła jego żywot już do końca, i znajomościami dzięki którym co niedziele chodzi grać w golfa z Korwinem. Niestety sam Korwin udaje, że nie ma pojęcia o co chodzi, i za nic w świecie nie chce wyjawić tożsamości wodza. Opozycja (Maney) twierdzi, że ma powiązania z mafią sycylijską, handluje kobietami, a strefa gier to tak na prawdę jego pralnia pieniędzy. To też tłumaczy dlaczego jeszcze jej nie zamknął, choć według niego to co się tutaj dzieje przechodzi ludzkie pojęcie, a poziom idiotyzmu niektórych tematów sięga apogeum do tego stopnia, że sam musi je zamykać (gra w skojarzenia). Remzo- Consigliere Wodza. Odwala czarną robote. Usuwa niewygodnych świadków, niszczy życie tych najbardziej zawziętych, pozbywa się dowodów. Nie wafluje sie z lamusami. Posiada jakieś tam servery, ale za bardzo nie wie o co z nimi chodzi, są one tylko po to, żeby zmylić służby prewencyjne. Ma problem z alkoholem- kilka razy po pijaku założył sobie konto na showup i sympatia.pl, przez co teraz musi się ukrywać. Ma pokój w piwnicy, mieszka razem z rodzicami i siostrą. średnio 20% jego administratorów popełnia samobójstwo, z czego 15% przez powieszenie, a 5% poprzez strzał w tył głowy. Żydu aka Latający z wiatrem- Drugi consigliere Wodza. Na strefie gier księgowy i konsultant medialny- potrafi wyciszyć wszystkie afery, zajmuje się tworzeniem reputacji SG. W kryminalnym życiu świetny adwokat i erudyta. Zajmuje się poszerzaniem wpływów i nawiązywaniem kontaktów, a także ochroną prawną swoich pobratymców. W retoryce już dawno przegonił Arystotelesa, a jego wycieraczka do butów ma nadruk z wizerunkiem Platona. Jego największym osiągnięciem jest nawiązanie współpracy z Yakuzą podczas wyjazdu do Japonii, który to odbył się pod przykrywką wymiany studenckiej "Erasmus". Niestety podczas powrotu samolotem zdarzył się mały wypadek, w którym Żydu doznał wstrząsu mózgu. Od tamtego czasu ma fetysz femdom-bdsm. Wachu- Caporegime tego wyżej. Kiedyś był [email protected] placu zabaw, ale coś źle kliknął i zmienił homepage komputerów Orange na kwejka. Od tamtego momentu Wodzu daje mu dostęp tylko do serverów gmod i unturned, które są odpalone na jego starym pegasusie. Jest despotą, co w swoim drugim życiu powoduje, że jest specem od przesłuchań. Jak wbija na TTT prawie w ogóle się nie odzywa. Uważa, że sekator do cygar i samochodowa zapalniczka znaczą więcej niż tysiąc słów. Jest przyrodnim bratem Ramba. Podczas swojej inicjacji do mafii, jego zadaniem było pozbyć się tego drugiego. Od tamtego czasu śpi przy zapalonym świetle. Arolek- Kiedyś był ministrantem. Nie potrafi utrzymać bąka. Z wykształcenia socjolog. Zajmuje się rujnowaniem życia ludziom, poprzez moderacje ich postów. Decyzje o wstąpieniu do mafii podjął w momencie, kiedy dostał wpierdol od rudego w lokalnej spelunie. Słucha Rihanny. Świrex- Moderator incognito i psychopata. Ubóstwia szatana, Remzo pomaga mu składać ofiary w ludziach. Świrex pije ich krew, zjada ich serce, a reszte ciała topi w kwasie. Twierdzi, ze dzięki temu jego kryminalna rodzina zyskała przychylność samego lucyfera. Miał zadatki na Consigliere, ale dyskwalifikuje go gra w LoL'a. Kiedyś napadł go zamaskowany huligan. Świrex dowiedział się gdzie mieszka, odwiedził jego rodzine, a następnie zgwałcił jego siostrę i pozbawił życia jego rodziców. Koniec końców okazało sie, że to był jego szwagier. Kappa- Lokalny gamoń. Szachcik- Head admin Arma II. Prowadzi szkolenia w symulatorze wojny pod przykrywką dobrej zabawy. W praktyce pierze mózgi swoim pionkom i szkoli ich w zakresie walki bronią palną, na wypadek, gdyby wszelkie inne metody zawiodły i trzeba by było rozpocząć otwarty konflikt zbrojeń. Popala marihuane, przez co zawsze wydaje się taki spokojny. W wolnym czasie obstawia swoje walki w podziemiu, tylko po to, by dostać srogi wpierdol i na tym zarobić. Miał kiedyś siostrę, ale zagineła w dziwnych okolicznościach po wylaniu herbaty na jego klawiature. Ma kota imieniem Oro. Chewbacca- Head admin drugiego servera army. Tajemnicza postać której zarzuca się stronnictwo i nepotyzm. Prowadzi spór z Szachcikiem o to, która wirtualna rzeczywistość lepiej pierze mózgi swoim pionkom. W rodzinie zajmuje się tylko odbieraniem długów. Podobno przestał odróżniać świat rzeczywisty od symulacji w momencie kiedy jego occulus miał zwarcie i wtopił się w jego oczy. Ogląda Naruto. -Treść anegdotki nie jest mojego autorstwa.
  2. 29 punktów
    Yor

    Talia SG

    Witajcie! Na wstępie chciałbym Was poinformować, iż karty są tworzone w celach czysto humorystycznych. Nie mają na celu obrażenia kogokolwiek! Co jakiś czas będę edytował post dodając nowe karty. A więc zaczynamy! (Jak ktoś zamierza tworzyć karty - wartości ATK i DEF mają być puste). Talia Army (Wielkie dzięki dla Szachcika za pomoc!): LeadGhosT Punisher Oro Tomorden Szachcik Dziuba Zadra Staszek Mac Professional Kot Barona Szalony Pilot Talia Gmod: Seria TTT: Brouver Yor ZakapturzonyTorreador Operative02 Seria ZS: (Dzięki za pomoc Worm!) Worm Pkow Raven Kurosaki Ichigo TaneShaxTae Willigis Hortar Jawhel Davis Coma Sadysta DetroX Talia Placu Zabaw oraz serwera BUM-BUM: Świrex Talia Rusta: Wodzu defsoN Talia Ekipy SG (Admini forum): draksik Arolek Wodzu Karty zaklęć: Air Raid! Spam na SB Banhammer Szachcizm Shitstorm Shitcade Karty pułapki: Ban! Respawn Mordercza drabinka z De_Dolls Linki pomocnicze: Kreator kart typu Yu-Gi-Oh! Kreator kart typu Pokemon! Kreator kart typu Magic!
  3. 24 punktów
    Wachu

    Rekordy i ciekawostki serwera. Najlepsi z najlepszych

    Tutaj będą rekordy serwera. Temat w budowie. Wynik jest podlinkowany z dowodem (screen). Najwyższy wynik: Tomislav 145 punkty Najniższy wynik (bez bana): Leo -41 punkty Najdłuższa sesja: Tomislav 13 godzin 02 minuty i 05 sekundy Najniższa karma (bez karmabana): Vagras Ognisty 666 Najniższa karma z (karmabanem): Ukas 256 Najwięcej zabitych niewinnych w jednej rundzie (jako zdrajca): Hooply 13 Najwięcej zabitych zdrajców w jednej rundzie: Hans Kloss 5 Najgorszy kolega zdrajca w drużynie: Death 3 zabitych kolegów z drużyny Najwięcej niepotwierdzonych zgonów na końcu rundy (drużyna zdrajców): Najwięcej zgromadzonych kredytów w sklepie: Puta Von Sauron 18 kredytów jako zdrajca Najdłuższa runda: 8:31 Najwięcej złożonych reportów w ciągu jednej mapy: 14 Najwięcej graczy (przeciwników) zabitych jednym wybuchem: mikus335 10 (w tym jeden zdrajca) [2] Najszybsze RTV/Votemap: 40 sekund. ttt_dolls została zmieniona na... ttt_dolls Najwięcej banów na koncie bez perma: Anal Wake 69 banów Gracz, któremu najwięcej razy ściągnięto perm-bana: Kappa DragonFly 2 razy Najgłupsza teoria jaką kiedykolwiek można wygłosić: "Co kupujesz?" Najbardziej finezyjny nick: Kierownik festynu Największy czarodziej serwera: Rebel Ciekawostki Najwięcej zagranicznych graczy pochodzi z Niemiec Najwięcej karnych slayów (które zostały wyegzekwowane) otrzymał Murloc. Było ich 64. Zajęło mu to ponad 6 godzin... Admin, który banuje największą ilość graczy to Yor, w swojej karierze nałożył juz ponad 478 banów (w tym ponad 80 permbanów i jeden na 128 miesięcy...). Odcień różowego należy do płci pięknej grających na naszym serwerze. Jeśli jesteś jedną z nich, napisz priv, otrzymasz swój własny wraz z rezerwowym slotem. Za próbę oszustwa będzie długi ban, tego chyba nie muszę przypominać Najwięcej podań o uprawnienia złożył Vargas Ognisty. Było ich 3 zanim przyjęto go na stanowisko operatora Największa mapa zajmuje 149MB (ttt_theship_v1), najmniejsza 2MB (ttt_skyscraper). Temat w fazie alfa, cierpliwości. Propozycje nowych rekordów i zgłoszenia potwierdzone sensownym dowodem ślijcie do mnie na priv. Liczy się najwyższy wynik. W przypadku remisu, pod uwagę będzie brany wniosek złożony wcześniej. Pozdrawiam
  4. 22 punktów
    Radke

    Święta!

    Witajcie! Ze względu na to, że rozpoczął się okres świąteczny, chciałbym z tej okazji życzyć wszystkim użytkownikom i administratorom Strefy Wesołych i szczęśliwych świąt, a do tego wspaniałej zabawy na Sylwestrze ;) Pozdrawiam! Radke
  5. 21 punktów
    Mam pytanie zasadnicze... Kto tu adminuje... Wracam po kilku miechach na serwer i co spotykam ...Wojna , agersja itp. Wchodzę na TS'a - patrzę admin A2 Punisher - nie wytrzymam... Z całą zgrają ratlerków... stażu na serwerze tyle co oranżada w Biedronce ma gwarancji... Pytam admina o przyczynę konfliktu i się zaczęło... Popiedunisher jako admin nie udzielił mi info, kazał opuścić kanał itd. Mówią, że serwer jest otwarty dla wszystkich..... Kłamstwo!!!!!!! grupa adoracji szachcika!!!!!!! dzieci dostają adminkę po miesiącu grania.... Konflikt , w mojej ocenie, wywołał szachcik.... dając adminkę dzieciakom... Myślą, że są Bogami... Brak szacunku dla starych graczy.... Niech się zapoznają z zasadami Adminki.... Jak Rosjanie na Krymie, najpierw mały serwerek, później następny , następny i już nie będzie Latajcego, Wodza... Będzie Szachcik z przedszkolem!!!! Przykro, że tak muszę napisać!!!!!!! Listy otwarte??? od kogo??? Kto z nich grał na serwerze ACE'a ..... Mogę dostać Perma.... ale powiem... Admin-preferowane 18+ i co Szachcik??? Prowokacja??? Z mojej strony??? chyba ratlerki przesadzają????? Składam wniosek formalny o weryfikację pseudo adminów..... Szachcik, namieszałeś -odejdź miej odrobinę honoru..... Zydu.... proszę interweniuj, bo dzieci sieją ferment..... Ci co mnie znają, wiedzą- nigdy nie byłem za konfliktami. A tu grupa ..... jakaś grupa oskarża mnie o prowokację i atakuje ..... szkoda..... Kiedyś trzeba było czekać na zaszczyt adminki... teraz Szachcik rozdaje dzieciom jak leci, czy jest w tym jakiś podtekst... np. ....... Piszę w emocjach, ale szanuję graczy starych stażem i tych co szanują innych.... Szanowni gracze.... Może czas powiedzieć prawdę o zarządzaniu Szachcika.... Przeglądając tematy , widzę że tylko on miesza.... Szachcik - nie dajesz rady!!!!!!!! Zrezygnuj, nie męcz się... Twoja nienawiść do ACE'a cię zabija, żółć cię zalewa.... Dbam o Twoje zdrowie
  6. 20 punktów
    Witam. Dzisiejszy temat- jak dla mnie trochę istotny, dlatego pozwole sobie się nieco rozpisać. Tematyką dzisiejszej wypowiedzi jest- Jeden klawisz- wiele funkcji. Okej, więc o co chodzi? A o aliasy. A co to takiego aliasy? To komendy w konsoli, które w połączeniu z bindem pozwalają nam zaprogramować jeden klawisz na wiele sposobów. Otóż jak to działa? Przykład: Jeżeli chcemy sobie zbindować klawisz ctrl tak, żeby z każdym wciśnięciem F1 mówić albo "pomidor" albo "ziemniak", musimy użyć komend alias oraz bind. Więc zaczynamy: Alias <nazwa aliasu> "<czynność aliasu>" tworzy alias, który z każdym wciśnięciem klawisza wykonuje jakąś czyność. W praktyce jeżeli wpiszemy alias a1 "say pomidor; bind "f1" "a2" alias a2 "say ziemniak; bind "f1" "a1" bind "f1" "a1" To za każdym razem kiedy wciśniemy f1 to powie nam albo pomidor, albo ziemniak. Czemu? Alias a1 ma zaprogramowaną w sobie komendę powiedzenia pomidor, a następnie przeprogramowania się na inny alias, który odpowiada za coś zupełnie innego. Jak łatwo zauważyć, komendy oddzielamy od siebie średnikiem. Okej, ale jest jeszcze drugi typ aliasa, który reaguje zarówno na wciśnięcie klawisza, jak i na jego puszczenie. I tutaj zaczyna się magia. Dlaczego? Bo pozwala nam to zaoszczędzić miejsca na klawiaturze, a także ułatwić wiele czynności. Zaraz wytłumaczę. Budowa tego aliasa przebiega tak: Alias +b1 "say KUCAM!; +duck" Alias -b1 "say WSTAJE!; -duck" Jak zauważyć można, symbole + ORAZ - odpowiadają za to, czy przycisk jest wciśnięty czy nie. Jeżeli wciśniemy przycisk, to wyczyta nam komende, która jest "przyklejona" do plusa. w tym przypadku alias +b1 sprawia, że będzie aktywny tylko do momentu, w którym przycisk będzie wciśnięty. Ale wyjaśnienie- Alias który tutaj napisałem wykonuje następujące czynności: Przy wciśniętym klawiszu f2 jednocześnie mówimy KUCAM, oraz kucamy. Przy zwolnieniu klawisza f2 nasza postać mówi WSTAJE, oraz podnosi się z kolan. Okej, ale jak może nam to się przydać w grze, jeżeli nie chcemy robić z siebie pajaca, i informować ludzi o tym kiedy kucamy, a kiedy wstajemy? Otóż możemy zminimalizować powierzchnie na klawiaturze zajętą przez bindy ttt. Jak? Stworzyć sobie klawisz "Alternatywny" Jak to działa? Tworzymy sobie alias do klawisza, który będzie przebindowywał wszystkie inne wraz z przycisnięciem klawisza alternatywnego, a wraz z jego zwolnieniem bindy innych klawiszy wracają do normy. Zrobie taki przykładowy system bindów dla komend radia, oraz kilka pierdółek. Tak więc zaczynajmy: Alias cyes „ttt_radio yes” Alias cno “ttt_radio no” Alias Chelp “ttt_radio help” Alias cwith “ttt_radio imwith” Alias csee “ttt_radio see” Alias ctraitor “ttt_radio traitor” Alias csuspect “ttt_radio suspect” Alias ccheck “ttt_radio check” Alias +tchump “+jump” Alias csayinno “say Odwołuje kosa!” Co zrobiłem? Z każdego bindu zrobiłem alias. W praktyce zamiast wpisywać komende ttt_radio no, wystarczy wpisac „cno” Warto to robić, bo w wielu przypadkach gdzie używamy zwykłej komendy zamiast aliasu, coś może nie pyknąć. Dalej -> Gdy już mamy wszystkie aliasy tworzymy sobie klawisz alternatywny. Z racji podręczności niech to będie mouse3 czyli wciśnięcie kółka od myszy, aczkolwiek jeżeli ktoś ma mouse4 albo mouse5 (klawisze boczne) radze przepisać każde mouse3 na mouse4 Więc -> Alias +alternatywny "bind „g” „csayinno”; bind „h” „cno”; bind “alt” “csuspect”; bind “space” “ccheck” Alias -alternatywny "bind „g” „ctraitor”; bind „h” „cyes”; bind “alt” “cwith”; bind “space” “+jump” bind mouse3 +alternatywny Jaki tego wynik? Taki, że klawisze mamy pobindowane następująco: Wciśnięty klawisz mouse3 powoduje, że klawisze g,h,alt,space zmieniają swoją role na: G- mówi „odwołuje kosa” H- mówi „Nie” Alt- mówi „xxx jest podejrzany” Spacja- mówi „Life check!” Natomiast zwolnienie mouse3, tudzież w ogóle go nie wciśnięcie powoduje, że: G odpowiada za rzucanie kosa, H odpowiada za „Tak”, Alt odpowiada za ”Jestem z xxx” a spacja za skakanie. No dobra, ale ten poradnik ma przede wszystkim nauczyć nas jak robić takie aliasy, a nie jak skopiować przykładowy alias z poradnika, więc w czym to nam może pomóc? A właściwie w wielu rzeczach. Przykładowo- Gdy mamy dość dużą czułość myszy, i uważamy, że przydałby nam się klawisz, który zmniejszałby tymczasowo czułość myszy, żebyśmy mogli się bardziej precyzyjnie wcelować to tworzymy sobie taki alias: <najpierw sprawdzamy jaką mamy domyślną czułość- wpisujemy w konsoli sensitivity, i patrzymy jaką ma wartość> Alias +czuly "sensitivity <mniejsza od domyślnej>" Alias –czuly "sensitivity <domyślna>" Bind Alt +czuly U mnie jest to: Alias +czuły "sensitivity 1" alias -czuly "sensitivity 2.5" Dzięki temu zawsze jak przytrzymamy ALT to na czas przytrzymania nasza czułość drastycznie spada. Takie bindy, można robić do wielu innych rzeczy- dynamiczne zmiany broni, szybkie wyrzucenie broni po strzale, zmiana clan-tagów w csgo, etc. Co tylko nam przyjdzie do głowy. Wystarczy znaleźć spis komend do gmoda czy innej gry na bazie silnika source, i zaczyna się magia. Tyle na dzisiaj. Pozdrawiam- Laki
  7. 19 punktów
    Whiskey

    Kumoterstwo i nepotyzm [DLC I]

    Jako że spodobał się wam poprzedni moj temat, i zyskał on aż 36 lajków, zamieszczam dodatek :D Draksik - Niespełniony reżyser. Kiedyś bardzo chciał być w filmówce, ale mu nie wyszło, dlatego zabrał się za informatyke. pierwszy raz swój kontakt z mafią miał, gdy próbował okraść Wodza z czapki św. mikołaja w Team Fortress 2. Wodzu z kolei w ramach zemsty wysłał oddział skrzatów szachcika, żeby nauczyli go, że Święty z Laponii już dawno odstawił w kąt rózgi dla złych dzieci, robiąc tym samym miejsce dla pałek teleskopowych i kastetów. Podczas konfrontacji Wodzu zauważył w Draksiku przebłysk talentu, i stwierdził że mógłby zbić małą fortunkę na talentach Draksa, dlatego zdecydował, że nawiążą współpracę. Od tego momentu Draksik spełnia całą swoją parą swoje marzenie o filmówce, a Wodzu zgarnia niemałą sumkę bitcoinów za najbardziej poopularną cebulową strone z treścią "Hard-Candy".
  8. 19 punktów
    Szanowna administracjo, drodzy gracze - armowcy. Strefa Gier jest powszechnie uważana jako community, czyli społeczność lub wspólnota. Takie określenia padają tutaj często i nierzadko są argumentami do obrony przy najrozmaitszych okazjach, gdy trzeba przypomnieć, że rządzą tutaj prawa forum publicznego. Czym więc jest community i co powinno cechować dobrą wspólnotę? Warto zaczerpnąć tutaj z nieogarnionego zasobu wiedzy internetowej, który pozwolił odrobić uczniom szkół podstawowych, gimnazjalnych i średnich nieskończoną liczbę prac domowych i napisać studentom taką samą ilość prac magisterskich. Podążając, więc za definicją wiki, możemy wyczytać, że wspólnota to termin przeciwstawny terminowi zrzeszenia i charakteryzuje się tym, że więzi opierają się m.in. na braterstwie (rozumianym jako międzyludzka więź emocjonalna i utożsamianie się z innymi członkami wspólnoty), a podstawą gospodarki wspólnoty jest własność zbiorowa. Skąd pomysł na ten list i co skłoniło nas graczy, żeby zdobywać się na publiczne przypominanie tych terminów? Otóż jako wspólnota graczy zauważyliśmy, że część naszego community choruje - choruje i to od dłuższego czasu. Nie pisalibyśmy w tym miejscu gdyby problem nie istniał. Ciężko udawać, że jest dobrze, gdy nie jest. Ciężko zwłaszcza tym, którzy dla tej wspólnoty poświęcają coś więcej niż kilowaty prądu i transfer danych, i dla których nadrzędną wartością wspólnoty są inni jej członkowie, a nie ciągi cyferek tworzące pliki gier, forum i serwerów. Na co więc choruje według nas, ta część społeczności do której przywiązani jesteśmy najbardziej? Otóż choruje przede wszystkim na egoizm, na wewnętrzne rozdarcie, na sztuczne podziały oraz wybiórcze okazywanie szacunku i tolerancji wśród jej członków. Takie patologie doprowadziły do tego, że jeszcze do niedawna, jeden serwer sukcesywnie tracił graczy chyląc się powoli ku upadkowi, a na drugim trwa zastój od dłuższego czasu. Doprowadziły też do tego, że prawie nikt nie pamięta czasów gdy społeczność Arma była jednością. Jako gracze, którym przede wszystkim zależy, żeby wspólnota była jak najbardziej otwarta, a tym samym mogła się dynamicznie rozwijać, chcemy raz na zawsze rozwiązać kwestię podziałów w naszej społeczności i wyleczyć ją ze wszystkich patologii. Wspólnie, drogą dialogu i dyskusji oraz po przeanalizowaniu stanu serwerów na przestrzeni czasu, wszystkich zaszłości, sporów i opinii, doszliśmy do wniosku, że kroki, które należy podjąć muszą być zdecydowane, ponieważ nasze obecne możliwości, ambicje oraz mobilizacja są na tyle wysokie, że możemy wznieść się na wyżyny i wspólnie osiągnąć olbrzymi sukces. Tu już nie ma na co czekać, ponieważ taka okazja może trafić się tylko raz i nie należy jej marnować. W związku z powyższym, zdecydowane kroki, które uważamy za konieczne do podjęcia aby przywrócić możliwość progresu naszej społeczności są następujące: Zorganizowanie w trybie pilnym spotkania z udziałem przedstawicieli administracji forum aby ostatecznie rozwiązać problemy na lini serwerów ArmA 2. Zgodnie z założeniem, że "ryba psuje się od głowy", chcemy aby obecny head admin serwera Arma 2: CO ACE został pozbawiony pełnionej przez siebie funkcji. Motywujemy to przede wszystkim tym, że uważamy, że od dłuższego czasu jest on "kością niezgody" w naszej społeczności. Jednocześnie nie negując jego wkładu w początkowe fazy rozwoju serwerów, uważamy, że ostatnimi czasy nie sprawdza się na pełnionej przez siebie funkcji, hamując rozwój i tym samym działając na szkodę społeczności. Z odwołaniem [email protected] wiążemy spoczywającą na nas odpowiedzialność za przebudowę i przywrócenie progresywnego rozwoju serwera Arma 2:CO ACE. W drodze debaty będziemy dążyć aby również i ten serwer odpowiedział na zapotrzebowanie większości graczy chcących uczestniczyć w jego funkcjonowaniu. Więcej informacji, co zamierzamy, jakie inne racje prezentujemy pragniemy przedstawić na zaproponowanym spotkaniu z administracją forum. Wierzymy, że takie poważne kwestie jesteśmy w stanie dobitnie zaprezentować i odpowiednio umotywować tylko drogą dialogu spotykając się i wspólnie podejmując dyskusje. Z poważaniem, wspólnota graczy serwerów strefagier - ArmA 2. *** Na znak, że przedstawiony list nie jest wymysłem jedynie autora tego postu, poniżej w temacie wpiszą się wszyscy, którzy popierają tę inicjatywę. Proszę również wszystkich zwolenników i przeciwników tej inicjatywy aby nie podejmowali w tym temacie dyskusji na temat jej treści, aby zachować jej przejrzystość dla administracji forum. Proszę moderatorów aby uszanowali tę prośbę i dopilnowali aby była ona spełniona. Ewentualną chęć dyskusji przez forum proszę podejmować w osobnym temacie.
  9. 19 punktów
    Zuwal

    <TTT> Zuwal

    1. Wiek - 20 2. Kontakt - skype: alealealex_pl 3. Steam ID - STEAM_0:0:48608902 4. Coś o sobie - to zdjęcie obrazuje moją osobę idealnie: https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1455171_595195170517939_758899430_n.jpg?oh=29efe384ecf67efd99876d16cd4a2493&oe=5567BBAB Dzień dobry wszystkim. Przedstawiać się nie będę. Zaniepokojony stagnacyjną sytuacją serwera postanowiłem napisać to podanie, jako iż uważam, że jestem dobrym kandydatem na administratora. Doświadczenie posiadam, a większość graczy mnie zna (lub kojarzy). Proszę o pozytywne rozpatrzenie. Pozdrawiam, Zuwal
  10. 17 punktów
    Kanade

    Regulamin Serwerów Breach

    Wprowadzenie Witaj, graczu. Poniższy zbiór zasad został stworzony, po to byś wiedział jak się zachowywać na serwerze, aby zapewnić Tobie oraz pozostałym uczestnikom gry, jak najlepsze doświadczenia w miłej atmosferze i z wyeliminowaniem nieuczciwej przewagi. ! Zapoznaj się z nim uważnie i jeśli będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości, nie wahaj się pytać adminów ("@ treść wiadomości" lub !menu - Chat - asay), czy innych współgraczy. Pomoże Ci to uniknąć ewentualnej kary i straconego czasu, potrzebnego na rozpatrzenie zdarzenia. ! Jeśli jesteś nowym lub powracającym graczem, zapoznaj się również z naszym FAQ (link), by jak najszybciej wdrożyć się do gry. ! Jeśli czytasz ten regulamin po raz pierwszy, przejrzyj najpierw całość i zwróć uwagę na nagłówki. Dzięki nim łatwiej będzi Ci w przyszłości odszukać interesujący Cię fragment, bo zasady są posegregowane tematycznie. ! Zauważ też, że niektóre fragmenty tekstu są wyróżnione kolorem, nawiązującym do klasy, której dotyczą lub są wyróżnione w inny sposób. ! Możesz też użyć narzędzia do wyszukiwania (CTRL + F) i spróbować znaleźć interesującą Cię rzecz po słowach kluczowych, np. CTRL + F -> "soju" 31. Zakaz sojuszu między ludźmi a SCP, nie dotyczy SCP-999 oraz nie dotyczy SCP-HellJ w stosunku do Personelu Klasy D. ! Zwróć uwagę, że na samym szczycie regulaminu widnieje data jego ostatniej aktualizacji, a na samym dole jest zawarta lista zmian. ! Osobom, które nie ćwiczyły szybkiego czytania, zapoznanie się z regulaminem powinno zająć od 10-20 minut, w zależności jak sprawnie czytają. ! Jeżeli powyższe porady nie były w stanie Ci pomóc, polecam zapoznać się z tym >poradnikiem<, najlepiej z pomocą bliskich Ci osób. Miłej lektury! -------------------------------------------------------------------------------- Wersja z 11.07.2018 18:00 Wstęp 1. Regulamin może zostać zmieniony, uaktualniony w przyszłości, więc należy regularnie go przeglądać, by być na bieżąco. 2. Przebywanie na serwerze równoznaczne jest z akceptacją regulaminu. Jeżeli nie zgadzasz się z nim, opuść serwer. 3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności za nieprzestrzeganie go. 4. Niniejszy regulamin jest nadrzędny (ważniejszy) względem jakichkolwiek treści na serwerze (np. stare, nieaktualne opisy klas). 5. Niestosowanie się do regulaminu może skutkować slapem, slayem, kickiem, banem, gagiem, mutem, lub innym adekwatnym środkiem, w surowości zależnej od okoliczności przewinienia, postawy winnego oraz humoru administratora. Jeżeli uważasz, że zostałeś nieuczciwie potraktowany, zgłoś to na Forum serwera Breach w dziale Skargi i odwołania (link). 6. Administrator może ingerować w rozgrywkę (noclip, teleportowanie graczy, więzienie graczy (jail), restart rundy itp.) w celu pełnienia swoich obowiązków, lub na prośbę ogółu graczy. 7. W przypadkach sytuacji nie opisanych przez regulamin obowiązują zasady ogólno przyjętej etykiety (netykiety) i zasad moralnych. Zasady Ogólne 8. Gra na serwerach StrefaGier ma służyć zabawie i przebieg rozgrywki należy traktować z dystansem, niezależnie jak bardzo Ci się powodzi lub nie powodzi w grze. 9. Zakaz nicków złożonych ze znaków nierozpoznawanych przez grę/serwer (puste pole/znak zastępczy). 9.1. Zakaz nicków niemożliwych do przeczytania, uniemożliwiających zaadresowanie wypowiedzi. 9.2. Zakaz obcesowo wulgarnych lub obraźliwych nicków. 10. Zakaz propagowania rasizmu, nazizmu, pedofilii, pornografii, zoofilii itp. oraz wszelkich treści niezgodnych z prawem polskim. 11. Zakaz spamowania na czacie. 12. Zakaz nadużywania mikrofonu, szczególnie jeśli masz piskliwy i/lub drażniący głos, lub masz słabej jakości mikrofon (szum, trzeszczenie). Jeżeli ktoś Ci zwraca uwagę, byś ogarnął mikrofon, to zrób to, ewentualnie przenieś rozmowę na czat tekstowy. 13. Gracz może zostać wydalony z serwera, jeżeli jego zachowanie jest kłopotliwe i/lub uciążliwe, lub na prośbę ogółu graczy, szczególnie jeśli nie zna / nie posługuje się językiem polskim. 14. Zakaz obrażania innych. Można przeklinać z umiarem, lecz jeżeli ktoś Ci zwraca uwagę, że przesadzasz, to opanuj swój język. 15. Zakaz reklamowania, w celu uzyskania jakiejkolwiek korzyści (konkurencyjne serwery gier, twój kanał na YouTube, Twitch, CS ruletka itp.). Jeżeli chcesz zamieścić linka do strony sieciowej , adres komunikatora lub inną treść, na czacie, w nicku, w sprayu itp., która może zostać uznana za reklamę, zapytaj najpierw administratora, czy możesz to zrobić. Jeżeli nie uzyskałeś pozwolenia od admina, nie możesz tego zrobić, nie ważne kto jest obecnie na serwerze. 16. Zakaz afczenia/afkowania (AFK) w trakcie rozgrywki. Jeżeli zamierzasz przerwać rozgrywkę na kilka minut, nie będąc pewnym, czy nie pozostawisz swojej postaci żywej w grze, rozłącz się z serwerem, by nie przedłużać niepotrzebnie rundy i nie zajmować slota. 17. Gdy serwer laguje (latencja, lag), każda osoba z pingiem bliskim lub wyższym niż 200, może zostać wyrzucona z serwera. Jeśli ta osoba będzie wciąż wracać z wysokim pingiem, dostęp do serwera może zostać dla niej zablokowany. Zasady Rozgrywki 21. Zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy, oszustw (cheatów), skryptów itp. 22. Zakaz ghostingu. Nie możesz przekazywać innym graczom informacji, których normalnie nie powinni posiąść, np.: - Będąc obserwatorem, nie możesz podpowiadać żywym graczom, gdzie są jakieś przedmioty czy inni gracze. - Nie możesz jako Naukowiec, zaraz po rozpoczęciu gry, komunikować się przez czat z MTF i ostrzegać ich przed SCP, jeżeli nie spotkałeś żadnego z MTF. Możesz natomiast swobodnie korzystać z radia. - Jeżeli zabił Cię Szpieg CI to, nie możesz pisać o tym, do żyjących graczy. 22.1. Dozwolone jest korzystanie z informacji, nabytych przez okres bycia obserwatorem, jeżeli zrespisz się jako wsparcie (MTF Nine Tailed Fox / Żołnierze CI). 22.2. Zakaz ujawniania graczom metody, jak wyjść z wymiaru łuzowego (pocket dimension). Możesz samemu wykorzystywać znane ku temu sposoby, możesz wskazywać współgraczom własciwą drogę, ale nie możesz im zdradzać, jak ją rozpoznać (To ma być niespodzianka, a jeżeli im zależy, to sami mogą poszukać o tym informacji.). 23. Pojazdy służą jedynie do szybkiego transportu. Zakaz zabijania czy ranienia kogokolwiek pojazdem. Zakaz bezcelowego bawienia się pojazdami. 23.1. Zakaz kampienia na/w pojeździe. Zakaz atakowania innych stojąc na pojeździe. Możesz użyć pojazdu by szybko oddalić się od zagrożenia, natomiast stanie w bezruchu czy powolne toczenie się, będzie interpretowane jako kampienie. 23.2. Zakaz umyślnego blokowania drogi poruszającym się pojazdom. Zakaz podkładania się pod jadący pojazd. 23.3. Zakaz blokowania drogi pojazdami. Można wykorzystać je jako zasłonę, lecz nie wolno ustawiać ich tak, by całkowicie uniemożliwiały przejście. 24. Zakaz atakowania innych przez dopiero co zrespionych ((re)spawn) graczy oraz atakowania ich, przez 15 sekund od chwili ich zrespienia się. 25. Zakaz ranienia/zabijania granatnikiem (M203), zakaz używania ofensywnej amunicji granatnika: HE, BUCK. 26. Zakaz aktywowania głowic nuklearnych. Błędy i defekty: 27. Zakaz wykorzystywania (exploitowania) błędów, bugów, niedociągnięć trybu, gry, mapy, pixelwalking'u itp. 27.1. Zakaz wykorzystywania buldożera do uzyskania przewagi wbrew założeniom rozgrywki (brak efektu umiejętności SCP-457, bugowanie szału SCP-096 itp.). 27.2 Zakaz strzelania przez pancerne szyby, drzwi HCZ (lekko rdzawe które są tylko w HCZ) oraz GATE. Wytyczne klas: 28. Zakaz ranienia, zabijania oraz utrudniania gry, sabotowania graczy (zamykanie drzwi przed nosem, zabawa windą itp.), z tą samą klasą co Twoja oraz tych z klasą, która ma Ci pomóc (MTF/Ochrona pomaga Naukowcom). 28.1. Zakaz zabijania Ochrony MTF, przez innych MTF/Ochronę, bez pewności, że jest Szpiegiem CI. Level gracza podejrzany w tabeli nie jest wystarczającym dowodem. 28.2. Zakaz zabijania MTF/Ochrony, jako Szpieg CI, na samym początku rundy. Poczekaj, aż odliczanie przed rozpoczęciem rundy skończy się, a gracze rozejdą się z miejsca spawnu. 29. Jeśli gracz jest przebrany (ma założony pancerz) i nie okazuje poprzez swoje zachowanie przynależności do sprzymierzonej klasy lub wręcz udaje przeciwnika, a okoliczności wskazują na to, że może nim być i stanowi realne zagrożenie, to może on zostać zabity, z powodu bycia rozpoznanym jako wróg. Jeżeli nie stanowi zagrożenia i nie okazuje wrogości, musi zostać wystosowane wobec niego żądanie zidentyfikowania się. Jeżeli gracz, szczególnie zrespiony we wsparciu, zna przynależność przebranego gracza, nie musi go identyfikować. 29.1. Kiedy gracz, nie będący SCP, ma wątpliwość wobec klasy innego gracza (jest mu nie znana), a ma podstawę by obawiać się, że to wróg, może od niego żądać zidentyfikowania się. Zidentyfikować się można poprzez użycie, trzymanie w rękach, jako wybrany przedmiot Identyfikatora (ID Tag). Jeżeli podejrzany gracz, nie będący w sytuacji nagłego zagrożenia, odmawia swojej weryfikacji, lub nie odpowiada na jej żądanie, które ewentualnie w razie braku kontaktu przez czat głosowy, zostało przedstawione na czacie tekstowym (polecam: bind klawisz "say POKAZ IDENTYFIKATOR, LUB ZOSTANIESZ ZABITY"), w okolicznościach, w których adresat miał możliwość zapoznania się z nim, może zostać on zabity, z powodu uznania go za przebranego wroga. W sytuacji nagłego zagrożenia podejrzany może zdjąć pancerz (bind klawisz br_dropvest), jako formę tymczasowej identyfikacji, na podstawie bazowego ubioru danej klasy, do czasu zażegnania zagrożenia. 29.2. Nie można żądać zidentyfikowania się, pod groźbą zabicia, od graczy, z którymi dopiero co się zrespiłeś, np. grozić bronią współgraczom na spawnie MTF. 30. Nakaz wykonywania celów danej klasy: 30.1. MTF/Ochrona ma eskortować Naukowców. MTF/Ochrona nie może bezcelowo utrzymywać pozycji, ani przedłużająco się wyczekiwać wroga. Dodatkowym celem jest pacyfikacja placówki, czyli eksterminacja Personelu Klasy D, SCP, poza SCP-999, i ewentualnych Żołnierzy/Szpiegów/Agentów CI. 30.1.1. Dyrektor jest zwierzchnikiem MTF oraz Ochrony i przynależy do nich. 30.1.2. MTF/Ochrona musi wypełniać rozkazy wyższych rangą współgraczy: Dyrektor > Dowódca MTF > MTF FLAME > MTF SCU > MTF NTF > MTF TAZ >= Porucznik MTF > Medyk MTF >= Ochrona MTF Dyrektor > Szef Ochrony > Oficer Ochrony W razie anarchii w systemie dowodzenia, obowiązuje następująca hierarchia: Dyrektor > Dowódca MTF > MTF FLAME > MTF SCU > MTF NTF > Szef Ochrony = MTF TAZ >= Porucznik MTF > Medyk MTF >= Ochrona MTF > Oficer Ochrony Wyjaśnienie ">=": np. MTF TAZ ma pierwszeństwo w hierarchii dowodzenia, ale jest na równi z Porucznikiem MTF i nie może wydawać mu poleceń. Dowodzący nie może kazać: wyrzucić broni i innych przedmiotów, popełnić samobójstwa, ani zabić członka MTF, bez dowodu że jest Szpiegiem CI. Ochrona MTF nie wypełniająca rozkazów zwierzchników może zostać zabita, pod zarzutem bycia Szpiegiem CI. Jeżeli ktoś poza Ochroną MTF nie wypełnia rozkazów, proszę zgłaszać to na asay ("@ wiadomość"). 30.1.3. MTF/Ochrona nie może dopuścić do ucieczki SCP-999, a gdy współpracuje on z przeciwnikiem, muszą okazać mu wrogość. Ponadto MTF/Ochrona, a w szczególności MTF NTF, gdy wiedzą, że SCP-999 jest ostatnim SCP, muszą go zgładzić. 30.1.4. Od wyjścia za bramy strefy wejściowej (Entrance Zone) do punktu ewakuacji (eskorty), gdy na powierzchni nie ma rozpoznanego wroga, Naukowców mogą eskortować maksymalnie dwie osoby, nadmierni gracze powinni zająć się innymi zadaniami. W razie sporu, korzyść za eskortę (exp) przysługuje graczowi z najniższym poziomem i ilością doświadczenia. Dodatkowe osoby mogą dołączyć do eskorty na szczególną prośbę rzeczonych Naukowców, lub na rozkaz dowodzącego, w obawie przed Szpiegiem CI. Gdy gracz, któremu przysługuje korzyść za eskortę, po zebraniu się wszystkich uczestników eskorty w miejscu docelowym, zwleka zbyt długo z użyciem komendy na odesłanie Naukowców (powyżej 20 sekund), dowolna inna osoba może go wyręczyć. 30.2. Celem Naukowców jest przeżycie i ucieczka. Naukowiec nie może odmówić bycia eskortowanym przez MTF/Ochronę, póki istnieje taka możliwość. Jeśli nie masz możliwości zostania odeskortowanym, możesz uciec na własną rękę. Naukowiec nie może utrzymywać pozycji i walczyć, jeżeli ma możliwość ucieczki. Może natomiast podejmować walkę w samoobronie, jeśli nie zakłóca to ucieczki. 30.2.1. Samoobrona obejmuje nie tylko odpieranie ataku w fazie jego realizacji, ale także stadium obiektywnie zaistniałego bezpośredniego zagrożenia atakiem, jak również w wypadku jego nieuchronności, o ile nie zostanie podjęta natychmiastowa akcja obronna (art. o samoobronie). Tzn. np. jeśli Naukowiec widzi uzbrojony Personel Klasy D, z którym konfrontacja jest nieunikniona, może przeciwdziałać takiemu napastnikowi, jeszcze zanim otworzy on do niego ogień. 30.2.2. Naukowcy, gdy nie stanowi to dla nich bezpośredniego zagrożenia, mają nakaz niezwłocznej ucieczki, w kierunku wyjścia, póki nie spotkają MTF/Ochrony, która weźmie ich pod ochronę lub wyda dalsze polecenia. Jeżeli po dotarciu do Gate'u A lub B, nie możesz kontynuować ucieczki, a nie spotkałeś po drodze nikogo z MTF/Ochrony, możesz działać samodzielnie, by próbować przetrwać i uciec (nie anuluje to wyżej wymienionych wytycznych). - Jeżeli ktoś stłukł szybę do Heavy Containment Zone i możesz się tam w miarę bezpiecznie przedostać, musisz kontynuować ucieczkę. - Jeżeli zdobyłeś kartę odpowiedniego poziomu lub broń, którą możesz stłuc szybę do Heavy Containment Zone, a nie stoi na twojej drodze żadne poważne zagrożenie, musisz kontynuować ucieczkę. - Jeżeli jesteś Technikiem IT i nie spotykasz żadnego zagrożenia na swojej drodze, to masz kierować się do wyjścia. Odwiedzanie zbrojowni w Light Contaiment Zone, 'na dzień dobry', zaraz po zrespieniu się, będzie szczególnie karane. 30.2.3. Naukowcy mogą udać się do SCP-079 ('Old AI' / 'Stara SI', 'Komputer') jako punktu na drodze swojej ucieczki, by otworzyć Gate'y, ale nie mogą oni kampić pod drzwiami, jesli Remote Control ('Zdalne Sterowanie', 'Przełącznik', 'Prąd') nie został przełączony, a nic im nie zagraża na drodze ucieczki. 30.3. Żołnierze/Szpiedzy/Agenci CI mają za zadanie sabotować personel placówki, to znaczy jawnie lub skrycie eliminować MTF/Ochronę i Naukowców. Mogą przechwycić (eskortować) Personel Klasy D dla własnych korzyści, ale nie muszą. Mogą walczyć z SCP, ale nie muszą. 30.3.1. Na serwerze Breach #3 (vanilla) Żołnierze/Szpiedzy/Agenci CI muszą współpracować z Personelem Klasy D i nie mogą ich atakować, gdy ich przynależność jest jawna. 30.4. Personel Klasy D ma starać się uciec. Jeżeli spotkasz Żołnierza/Szpiega/Agenta CI możesz nawiązać z nim współpracę, ale nie musisz. 30.4.1. Na serwerze #1 i #2 możesz walczyć z Żołnierzami/Szpiegami/Agentami CI, ale na serwerze Breach #3 (vanilla) nie wolno Ci ich atakować, gdy ich przynależność jest jawna. 30.4.2. SCP-035 jest członkiem Personelu Klasy D i obowiązują go te same zasady. 30.5. SCP ma starać się uciec, eliminując przy tym wszelkich przeciwników. SCP muszą być wrogie wobec wszelkich spotkanych ludzi, jednak nie musi ich nieustępliwie gonić. 30.5.1. SCP-999 jest skrajnie przyjazny wobec wszystkich stworzeń i może pomagać komukolwiek zechce. 30.5.2. SCP-HellJ może współpracować z Personelem Klasy D według uznania. 30.5.3. SCP-049-02 i SCP-049-02u (zombie) muszą być posłuszni wobec SCP-049 (Plague Doctor). Sojusze: 31. Zakaz sojuszu między ludźmi a SCP, nie dotyczy SCP-999 oraz nie dotyczy SCP-HellJ w stosunku do Personelu Klasy D. 31.1. SCP-035 nie może zabijać/ranić, ze wzajemnością SCP-096, SCP-173 i SCP-173-02J, dopóki SCP-035 nie zostanie ostatnim członkiem Personelu Klasy D. (Będzie obowiązywać póki trudności techniczne między 035, a wymienionymi SCP nie zostaną rozwiązane.) 31.2. Zakaz podkładania się wobec SCP-049. 32. Zakaz współpracy między MTF/Ochroną/Naukowcami a Żołnierzami/Szpiegami/Agentami CI i/lub Personelem Klasy D, gdy ich przynależność jest jawna. 33. Na serwerze Breach #1 oraz #2 Personel Klasy D i Żołnierze/Szpiedzy/Agenci CI mogą walczyć lub współpracować według uznania. Na serwerze Breach #3 (vanilla) Personel Klasy D może współpracować z Żołnierzami/Szpiegami/Agentami CI według uznania, ale nie mogą oni się nawzajem atakować, gdy ich przynależność jest jawna. Kampienie: 34. Zakaz nadmiernego kampienia (dodatkowy link). Można się schować i przeczekać, nikt nie będzie Ci kazał iść na pałę i zginąć, ale staraj się nie przedłużać bezsensownie rundy, bo wielu graczy czeka na następną. Z drugiej strony, nie ingeruj w rozgrywkę innego gracza, nawet jeżeli ma marne szanse, kiedy wciąż próbuje wykonać swój cel. 34.1. Nadmierne kampienie na wieżach przed wyjściem z Gate A, będzie szczególnie regulowane. Możesz je wykorzystać do swoich celów, ale zwłaszcza tam, pilnuj się by przesadnie nie kampić. 34.2. Zakaz kampienia na rurze lub zbiorniku (patrz screen), w pomieszczeniu między strefą przechowywania SCP-008 (znaną również jako klatka SCP-457, ognistego), a strefą przechowywania SCP-4016 (arbuzownią). 34.3. Zakaz kampienia przy jakiejkolwiek tesli, gdy jest włączona. 34.4. SCP-457 ma zakaz uciążliwego stania, kampienia obok drzwi. W sytuacji, w której SCP-457 blokuje przejście i podjęcie z nim walki, lub przejście w celu realizacji innego zadania jest niemożliwe, zachowanie takie będzie uznane za bezsensowne przedłużanie i ewentualnie ukarane. 34.5. Zakaz kampienia na graczy wychodzących z wymiaru łuzowego (pocket dimension), tuż pod miejscem, w którym pojawiają się po wyjściu z niego (patrz screen). Jako SCP-106 możesz stanąć im na drodze do wyjścia z obszaru przechowywania (klatki) SCP-106, ale nie możesz ich pochwycić natychmiast po tym, jak wydostali się z wymiaru łuzowego. Podobnie, będąc człowiekiem, nie możesz kampić, będąc wcelowanym w to miejsce, oczekując na wychodzących z wymiaru łuzowego graczy. Nie można również kampić w wymiarze łuzowym, będąc wcelowanym w nowo pochwyconych do niego graczy. 34.6. Gracze należący do pierwszej grupy zbrojnego wsparcia, w ewentualnym połączeniu z innymi sprzymierzonymi graczami, którzy tam dotarli, mogą opóźnić swoje wejście w głąb placówki, jeśli spodziewają się starcia na powierzchni. Jeżeli jednak wyczewiwany wróg się nie pojawia, a utrzymywanie pozycji nademiar się wydłuża, muszą oni wysłać co najmniej dwuosobowy zwiad, w głąb placówki, chyba że jest ich mniej niż pięciu, wtedy zwiad stanowić może jeden gracz. Jeżeli gracze wrodzy wobec przybyłego wsparcia zdecydują się wycofać do placówki, ów wsparcie nie musi ślepo za nimi podążać, jeżeli spodziewa się zasadzki, która mogłaby spowodować jego przegraną. 90 sekund przed końcem rundy obowiązuje zakaz jakiegokolwiek kampienia na powierzchni. 34.7. Naukowcy i Personel Klasy D mają szczególny zakaz kampienia, na mające się zrespić wsparcie. Dopuszczalne jest poczekanie chwili przy okratowanej drodze do punktu ucieczki, by zobaczyć czy zrespi się MTF czy CI, jednak nie można wtedy spawn killować. Copyright © 2017-2018 StrefaGier.com.pl Proszę nie kopiować bez zezwolenia. Ostatnie zmiany:
  11. 16 punktów
    Laki

    Pomysł na nową rangę.

    Witam wszystkich serdecznie. Dzisiaj chciałbym poruszyć kwestię byłych adminów, graczy zasłużonych i podejścia do nich. Mianowicie chodzi mi o sytuacje, w których administrator odchodzi z administracji z przyczyn od niego niezależnych, tudzież jakiś z graczy wyróżnił się na tle innych zasługami na SG. Kiedy zaczynałem swoją przygodę z SG, często odwiedzając forum napotykałem się na różnego rodzaju graczy, którzy to z niewiadomych dla mnie przyczyn nie byli już administratorami. Podświadomie, automatycznie wręcz (zapewne większość z was tak miała) myślimy sobie o takiej osobie, że skoro nie jest już administratorem to pewnie coś naodwalała. Myślę że większość z tych którzy odeszli(włącznie ze mną), nie chciałaby być postrzegana jako cham z wilczym biletem, ponadto myślę, że wprowadzenie mojego rozwiązania usprawni wręcz komunikację między graczami/nowymi administratorami, a starymi zasłużonymi jednostkami. Co więcej, bardzo często zdarza się, że po zakończeniu współpracy na funkcji admnistratora, jest on traktowany tak jak każdy inny randomowy gracz, co nierzadko jest niesprawiedliwe, ze względu na to, że wielu z nas włożyło kawałek serca w rozwój tej społeczności. Zatem czas przejść do meritum: Proponuję stworzyć na forum nową rangę: Honorowy gracz, która to nadawana byłaby w przypadku odejścia administratora z powodu innego aniżeli jego toksyczności względem społeczności SG.( Przykładowo: Brak czasu, problemy osobiste etc.) Ewentualnie, gracza zasłużonego który to wcale administratorem nigdy nie musiał być. Skutki: -Mimimalne docenienie wkładu pracy danej osoby. -Ułatwienie komunikacji między starymi graczami/administratorami a nowymi administratorami/graczami. (Pozwoli zawęzić szereg kłopotów związanych np. z obsługą admin panel czy source bans.) - wyróżnienie grupy osób zasłużonych z szeregu randomowych graczy w oczach nowych graczy. O ile pomysł by przeszedł, proponuje założyć nowy temat, w którym zgłaszalibyśmy potencjalnych byłych administratorów i graczy. Ludzi, którzy w przyszłości okażą się zasłużeni można mianować na honorowego w czasie rzeczywistym, bez czekania na zgłoszenie.
  12. 16 punktów
    Kare

    Regulamin Serwera

    Regulamin serwera "[PL] Garry's Mod TTT | Strefa Gier |" Zasady ogólne Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz niniejszy regulamin. Polish in a voice chat only. If you can’t use it, use text chat and radio commands for communication. Reklamowanie serwerów nienależących do sieci StrefaGier jest zabronione. Dotyczy to czatu głosowego, pisanego nick itp. Zakaz umieszczania dowolnych treści obrażające graczy, nazistowskich, erotycznych oraz niedozwolonych przez prawo RP. Zakaz nadużywania mikrofonu, szczególnie, jeśli dana osoba nie przeszła mutacji. Używanie modulatorów głosu jest zabronione. Używanie jakichkolwiek cheatów, hacków lub innych metod, dających przewagę nad innymi graczami, wiążą się z permanentnym banem. Zabronione jest korzystanie z błędów map. Nick na serwerze musi być czytelny dla pozostałych graczy możliwy do wpisania na polskiej klawiaturze oraz niekolidujący z nickami innych graczy. Podszywanie się pod administratora lub innych graczy będzie karane. Na serwerze obowiązują zasady netykiety. Zabronione jest umieszczanie treści obraźliwych, rasistowskich, erotycznych, łamiących prawa autorskie oraz godzących w dobre imię drugiej osoby. Ponadto zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji. Obrażanie innych graczy lub nadmierne przeklinanie będzie wiązało się ze stosowną karaną. Spam na czacie głosowym, pisanym jest niedozwolony. Wszelkie działania na szkodę sieci StrefaGier będą surowo karane. Za namawianie innych do wyboru mapy, a także użycia komend - voteban, rtv itd., będą wymierzane surowe kary. Od otrzymanego bana odwołać się można w odpowiednim dziale na forum. Wszelkie skargi i zażalenia należy zgłaszać na tzw. czat adminowski (@ wiadomość) lub poprzez forum. Rozgrywka Zakaz ghostowania - porozumiewania się z żyjącymi graczami po śmierci w celu przekazywania informacji związanych z daną rundą. Niewinnym i detektywom zabrania się współpracować/ignorować zdrajców. Bezpodstawne zadawanie innym graczom obrażeń jest zabronione. Zakaz trollowania, rozumianego jako działanie wymuszające stratę karmy. Wiąże się z tym celowe blokowanie przejść czy też popychanie ludzi propami. W momencie zabójstwa niewinnego z powodu fałszywego kosa wina spoczywa na osobie, która go wydała. Wydawanie kosów i celowe nie zabijanie takich osób uznawane jest za trollowanie. Gracze mogą zajmować pomieszczenia tylko wtedy, gdy zostało (wedle ich wiedzy) mało żywych graczy. Nie można zajmować pomieszczeń, które są potrzebne do przemieszczania się po mapie. Zgłoszenia w trakcie rozgrywki (report) Zgłoszenie powinno zawierać krótki opis sytuacji. Zgłoszenia bez opisu sytuacji nie będą rozpatrywane. Brak odpowiedzi lub wyjaśnienia sytuacji w zgłoszeniu jest jednoznaczne z przyznaniem się do winy. Wyzwiska, kłamstwo lub rażące niedbalstwo również jest karane. Zgłoszenie zawierające wyzwiska nie jest rozpatrywane. Regulamin Administratora Administrator powinien dawać przykład dobrego zachowania. Administrator ma zakaz nadużywania władzy. Administrator to obowiązek, a nie przywilej. Administrator może ustalić dodatkowe zasady, nieujęte w regulaminie. Nieaktywni admini, bez uprzedniego poinformowania o "urlopie", będą usuwani. Administrator ma obowiązek aktywnie uczestniczyć w życiu zarówno serwera jak i forum. Kandydat, którego podanie zostało pozytywnie rozpatrzone, zostaje przyjęty na okres próbny na stanowisku operatora. W trakcie okresu próbnego kandydat poddawany jest ocenie, która decyduje o promocji do administratora lub utracie uprawnień. Sytuacje nieopisane w regulaminie oraz wysokość kary zostawia się ocenie administracji. Aktualna lista administratorów znajduje się tutaj. Wątpliwości związane z regulaminem i jego interpretacją należy wyjaśnić na forum. Ostatnia aktualizacja: 24.06.2018
  13. 14 punktów
    Operative02

    <M> Skórkowy

    Witam. Na samym początku chciałbym wspomnieć, że nigdy w swoim życiu nie grałem w murdera, a jego community jest mi w większości obce. Mimo to postanowiłem się wypowiedzieć, zaczynając od tego, że jestem na nie. Administrator jakiegokolwiek serwera SG powinien przy tym reprezentować SG i właściwie reprezentuje SG. Ty natomiast nie będziesz jej właściwie reprezentować, gdyż kompletnie ignorujesz istnienie innych serwerów, a przynajmniej naszego TTT, na którym dostałeś bana, po czym napisałeś żałosne odwołanie w którym sam stwierdziłeś, że masz głęboko w poważaniu to co zrobiłeś na TTT, chcesz po prostu dostać UB, aby grać na innych serwerach. Takie zachowanie jest ekstremalnie dziecinne i sprzeczne z posadą o którą się starasz. Krótko podsumowując, udowodniłeś nam wszystkim swoim zachowaniem, że nie jesteś godzien być administratorem jakiegokolwiek serwera SG przynajmniej w najbliższym czasie. Pozdrawiam, Operative02.
  14. 14 punktów
    Wstęp A więc o co chodzi? Ano o to, że według niektórych, (nie będę wymieniał) zabijać zdrajców można jedynie na podstawie niezbitych dowodów. Dzisiaj postaramy się ten pogląd obalić. Istnieją takie sytuacje, w których po prostu nie ma czasu i/lub możliwości na uzyskanie pełnoprawnych dowodów. Poradnik podzieliłem na trzy części: 1. Mocne i słabe podejrzenia - lista. 2. Jak uzyskać pewność czy dana osoba jest zdrajcą? 3. Jak uniknąć kary? Część 1. Nie twierdzę bynajmniej, że za każdy cień podejrzenia można zabić. To chyba najbardziej kontrowersyjny temat w TTT, kilkakrotnie już poruszany na forum. Z mojego własnego doświadczenia podzieliłem podejrzenia na mocne i słabe, czyli takie za które zabijam, i takie, za które obserwuję. Czyny mocno podejrzane (przykłady) -Próba ataku jakąkolwiek bronią (również dla traitora) -Niesprawdzenie ciała (również zabójstwo i niesprawdzenie ciała) -posiadanie broni, którą niedawno popełniono zabójstwo UWAGA! wyjaśnienie w części 2. Czyny podejrzane (przykłady) -Zabójstwo niewinnego i sprawdzenie ciała ORAZ wytłumaczenie -posiadanie broni dla traitora, ale nieatakowanie innych graczy -próba propkillu (chociaż zabijam jak mam dużo karmy) Rozumiecie o co chodzi. Ja wysoko zalecam stworzenie własnej listy, nie mówię, że moja jest idealna - zachęcam do własnych wariacji. Część 2. Najczęstsze problemy i dylematy - zabić, albo nie zabić? a) Widzimy dwóch ludzi którzy się strzelają - co robimy? Bardzo proste. Krok 1. SZYBKO zapamiętaj nicki obu graczy. Krok 2. Schowaj się - za rogiem, propem, ścianą - cokolwiek. Krok 3. Obserwuj prawy górny róg ekranu - jeśli usłyszysz, że strzelanina ustała bądź krzyk (jeśli zabójstwo nie było headshotem) czuwaj na przeciwnika, czy sprawdzi ciało. Krok 4. Jeśli po pięciu sekundach ciało wciąż nie jest sprawdzone, mamy dwie możliwości: Krok 4a. Jeśli masz mało HP, rzucasz KOS'a na obu uczestników strzelaniny, dopowiadając, że jeden z nich nie żyje. Krok 4b. Jeśli czujesz się na siłach sprawdzasz ciało i rozpoczynamy pościg za zdrajcą. b )Widzimy kogoś z bronią, z której niedawno słyszałeś strzał I KRZYK (chyba że pompa/snajperka) lub ciało zabite z tej broni. Co robimy? Na początku sprawdzamy ciało. Wyszukujemy następujących informacji: -Kim była dana osoba - wiadomo, musi być niewinna, ale nie takie gafy się już zdarzały xD -Z czego zabito daną osobę - jeśli jest to mapa np. crummycradle i zabito ofiarę ze snajperki to prawdopodobnie 3/4 serwera ma snajperkę, więc dochodzenie sprawcy tą metodą mija się z celem. UWAGA! jest od tego wyjątek - DNA (opisane w ostatnim punkcie) -Kiedy zabito daną osobę (jeśli na zegarku jest więcej niż 20 sekund również możemy się pożegnać z pomysłem zabijania na podstawie broni) -Headshot - jeśli słyszeliśmy krzyk, a ofiara została trafiona w głowę, this is not the body you're looking for. -DNA - kiedy dodamy czas z zegarka do czasu z DNA otrzymamy odległość, z której zabito daną osobę. Jeśli wychodzi nam więcej niż ok. 55 sekund, osoba została zabita z bliska. Jeśli DNA w ogóle nie ma lub jest bardzo mało czasu, szukamy snajperów. Znowu - jeśli mapa jest snajperska (teenroom, crummycradle, rooftops itp.) prawdopodobnie nie znajdziemy sprawcy). W końcu gdy połączymy te wszystkie dane i otrzymamy obraz zabójstwa podejmujemy decyzję o eliminacji traitora. Ale nie taki diabeł straszny - jeśli właśnie zobaczyliśmy zabójstwo i ktoś ucieka z miejsca zbrodni i ma tą samą broń, nie bójmy się go zabić. Nie tyczy się to tylko zabójstw, ale także granatów, C4 itd. c) Ktoś celuje w naszym kierunku z pompy i biegnie do nas. Co robimy? Krok 1. Odsuń się od podejrzanego. Krok 2. Jeśli dalej za tobą biegnie, wejdź w jakiś mało uczęszczany korytarz lub coś podobnego. Krok 3. Jeśli wszedł za tobą,a Ty jesteś detektywem i/lub masz dużo karmy, nie zawahaj się zabić. Jeśli masz poniżej 800 karmy, you're fucked. d) Ktoś strzela ze snajperki (nie wiadomo do kogo). Co robimy? POD ŻADNYM POZOREM NIE STRZELAMY DO NIEGO! W miarę możliwości obserwujemy jego dalsze poczynania, nie dając się równocześnie zaskoczyć od flanki. Staramy się ustalić w którym kierunku strzela i szukamy ciał. Część 3. Jak uniknąć kary? Jeśli już zabijemy traitora, prawdopodobnie dostaniemy reporta. Tu zaczyna się najtrudniejsza część poradnika - aby z powodzeniem zakończyć swoją robotę, musimy uniknąć slaya. Wszystko sprowadza się do inteligencji przestrzennej - musimy wytłumaczyć adminowi nasz tok myślenia. Podam tutaj przykład z życia wzięty - przydarzyło mi się wczoraj: Na początku rundy (mapa ttt_stadium) ktoś rzucił granat zapalający w grupę afków i uciekł. Wywnioskowałem, że prawdopodobnie wyszedł górnym wyjściem do tunelu. Zastrzeliłem pierwszą osobę, która wyszła z tunelu. Okazała się zdrajcą. W reporcie zarzekała się jednak, że ona nie rzuciła tego granatu. Kwas sprawdził logi i rzeczywiście, to nie ten człowiek. Dostałem slaya. Jak z tego wybrnąłem? Wytłumaczyłem, że wszyscy spawnują się w tym samym miejscu, i skoro ta osoba była w tunelu na początku rundy nie miała prawa NIE widzieć całej sytuacji i musiała zauważyć, jak inny zdrajca rzuca granat, i nie zareagowała, a jako innocent powinna była chociaż rzucić podejrzenie. Kwas zdjął mi slaya. Wniosek? Osoby z dobrą wyobraźnią nie powinny mieć problemów z karami. Wystarczy wytłumaczyć wszystko w reporcie. Oczywiście zdarzają się operatorzy/admini nie podzielający mojego zdania, ale z tych dobrych mogę wymienić Yora, p? i Matrixa. Przy nich czujcie się bezpieczni. Dziękuję za uwagę. Zapewne poradnik wzbudzi wiele kontrowersji, tak jak każdym innym razem kiedy ten temat był poruszany... Rozumiem, że wasza opinia może się różnić, dlatego ten poradnik napisałem po to, żeby wyjaśnić mój tok myślenia. Do zobaczenia na serwerze.
  15. 14 punktów
    Arolek

    Podanie KakaŁko

    Ale tak teraz na serio. Według regulaminu trzeba grać regularnie przez miesiąc by otrzymać stanowisko, na które składasz podanie. Z tego też powodu podanie zawieszam na najbliższe trzy tygodnie by się przekonać czy rzeczywiście znowu będziesz grał u nas regularnie :) Pozdrawiam
  16. 14 punktów
    Witam w tym temacie przedstawię tryb Trouble in Terrorist Town inaczej TTT w Garry's mod. Tak ogólnie czym to jest i o co w tym chodzi? TTT jest jednym z wielu trybów w Garry's modzie, który został stworzony przez pana TheBadKingUK. Wcielamy się w jedna z trzech ról które są losowo wybierane na każda nową rundę i maja określone zadania. Innocent (Niewinny): Jego zadaniem jest przetrwanie rundy, pomaganie Detektywowi w znalezieniu zdrajcy jak i zabijanie zdrajców. Detective (Detektyw): Jego zadaniem jest znalezienie zdrajców za pomocą skanera DNA i przyrządów, które może kupić w sklepie za kredyty. Kredyty można zdobyć poprzez zabijanie Zdrajców. Detektyw dostaje na start kamizelkę kuloodporna która zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% Jego rozkazó należy się słuchać, chyba że zagrażają bezpośrednio życiu gracza.​Jak używać skanera DNA: Skaner możne pobierać DNA z Broni, ze sprawdzonego ciała lub Dowolnego przedmiotu Zdrajcy jak np. działko. Klikamy Lewym przyciskiem myszy na obiekt lub ciało. Jeśli klikniemy na ciało zmarłej osoby która miała dna to ukaże się nam zielony kwadracik, który się odświeża co jakiś czas w zależności od odległości. Jeśli DNA pobierzemy z broni lub z jakiegokolwiek przedmiotu klikamy Prawym przyciskiem myszy, klikamy ikonkę która się pojawiła i skanuj. Aby usunąć dna klikamy prawy przycisk myszy, zaznaczamy dane DNA i usuń DNA. Health Station (Mikrofalówka Brouvera): Kładziesz Mikrofalówkę która odnawia zdrowie. Wszyscy gracze mogą ją używać. Radar: Co 30 Sekund się odświeża i pokazuje graczy którzy żyją na zielono oraz Detektywa na niebiesko. Teleport: Prawym przyciskiem myszy ustawiasz miejsce gdzie ma ciebie teleportować, a Lewym teleportuje do zaznaczonego miejsca. Lornetka: Pozwala sprawdzać ciała z dowolnej odległości. Zestaw Sapera: Rozbrajasz bombę bez ryzyka wybuchu. UMP : Pistolet maszynowy, który po trafieniu powoduje trzęsienie się ekranu u ofiary Briefcase (Walizka): Możesz wybrać sobie bronie które chcesz dostać. Flash Granade (Granat Oślepiający): Po wybuchu oślepia osoby w pobliżu na długi okres czasu. Sg550: Karabin snajperski automatyczny. Striker 12: Shotgun automatyczny. Oko Zuwala: Pozwala zobaczyć skąd zginęła ofiara. Traitor (Zdrajca): Jego zadanie jest aby każdy z niewinnych i detektywów zginęli. Tak samo jak detektyw ma sklep z specjalnymi przedmiotami pod klawiszem C. Aby zdobywać kredyty jako zdrajca musisz robić postępy w zabijaniu niewinnych lub za zabójstwo detektywa.Kamizelka Kuloodporna: zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30 % Radar: Co 30 Sekund odświeża się i pokazuje pozycje graczy którzy żyją na zielono oraz towarzyszy na czerwono Przebranie: Po najechaniu myszka na twoja postać nie widać twojego nicku i nie pokazuje ciebie na radarze (trzeba przełączyć żeby włączyć i wyłączyć pod c w pasku nad sklepem lub bind w konsoli bind <klawisz> "ttt_toggle_disguise"). Slowmotion: Spowalnia czas w grze na około 5 sekund (trzeba zbindować w konsoli: bind <klawisz> slowmotion). Wyciszone M16: Karabin Szturmowy z tłumikiem. Pistolet sygnałowy: Podpala graczy i spala ciała. Nóż: Bron jednorazowa która może zostać rzucona w przeciwnika prawym przyciskiem myszy lub zadźgać kogoś. Wyrzutnia newtona: Broń która odpycha trafione obiekty na pewna odległość. Może zostać naładowana trzymając prawy przycisk myszy. Można także użyć trybu szybkiego wystrzału lewym przyciskiem myszy. Wybuchowa mikrofalówka: Po zbliżeniu się niewinnego lub detektywa wybucha. Usypiacz: Pistolet z tłumikiem. Zabita z niego ofiara nie krzyczy podczas zgonu. Poltergeist: Wystrzeliwuje miny do przedmiotów oraz ciał, które przyczepiają się do celu. Po chwili cel zaczyna się poruszać w dowolnym kierunku zadając obrażenia wokół. Ak47: Karabin szturmowy z wysokimi obrażeniami i niska celnością. Hk mp7: Cichy Pistolet maszynowy na dalszy dystans. Teleport: Prawym przyciskiem myszy ustawiasz miejsce gdzie ma ciebie teleportować, a Lewym teleportuje do zaznaczonego miejsca. Briefcase (Walizka): Możesz wybrać sobie bronie które chcesz dostać. Flash Granade (Granat Oślepiający): Po wybuchu oślepia osoby w pobliżu na długi okres czasu. C4 (Paka): Bomba z licznikiem minimalnym 45 sekund do 10 minut. Im więcej ustawionego czasu do wybuchu tym ciszej pika. Można ja rozbroić i od czasu na ile podłożyliśmy bombę zależy ilość kabli, które wysadzą bombę, np gdy podłożysz pakę na 2 minuty to 3 kable ją wysadzą podczas rozbrajania. Jihad Bomb: Wysadzenie się w powietrze i osób w pobliżu. Kanibalizm: Odnawia twoje zdrowie przez zjedzenie ciała. Słowniczek TTT: RDM (Random Deathmatch) - Ranienie lub zabicie osoby bez powodu. Mass RDM - Liczne Ranienie lub zabijanie graczy bez powodu. Najczęściej kończy się z banem. Slay - Kara od Operatora lub Administratora w następnej rundzie nie bierzesz udziału w rozgrywce. KoS - Wydanie wyroku śmierci na danego gracza. Fake KoS - Wydanie kosa bez powodu na innego gracza. Lifecheck - Sprawdzenie ilości osób które żyją. Wystarczy coś powiedzieć lub napisać na chacie. Tester - miejsce gdzie inni gracze mogą sprawdzić czy jesteś niewinny czy zdrajcą. Prov - osoba, która jest potwierdzonym niewinnym. Gag - Wyciszenie gracza głosowo. Mute - wyciszenie gracza tekstowo. Prop Surfing - Latanie na przedmiotach. Czym jest Karma na TAB? Karma jest to liczba, Która się zmienia w zależności czy strzelasz do swoich. Jeśli zranisz lub zabijesz niewinnego jako niewinny stracisz karmę. Zaczyna się na początku z 1002 Karmy. Im mniej masz karmy tym mniej zadajesz obrażeń, a gdy dojdzie do 700 punktów dostaje się bana na 12 godzin. Przydatne komendy: !menu (spis wszystkich komend dostępnych dla gracza) !report (tu możesz składać reporty ze zostałeś zabity bez powodu. Działa tylko wtedy jak operator lub admin jest na serwerze. Aby poprawnie pisać reporty przeczytaj:http://www.strefagie...ależy-je-pisać/) !p <nick> (prywatna wiadomość) @ (wiadomość do adminów)
  17. 13 punktów
    Kare

    <TTT> Red Lagger

    Witam Nie. Pozdrawiam
  18. 13 punktów
    pomidor™

    [skarga] Slazzy,Ojojoj :)

    Uwaga, uwaga, Toruńska Mafia atakuje XDDD
  19. 13 punktów
    adam104100

    [Skarga] Śmierdzi ghostowaniem.

    Możecie banować, ss niżej mówią same za siebie. Detektyw Adam w akcji :)
  20. 13 punktów
    Laki

    Sygnatury dla serwerów

    Siemanko, jako że temat o mafii ze strefy przyjął się całkiem nieźle, wymyśleliśmy z chłopakami kilka sygnatur odnośnie serwerów SG sugestywnie, ale na wesoło :D Zaczynamy:
  21. 13 punktów
    szachcik

    Talia SG

    :ph34r: //edit: dodaję resztę, bo trochę tego jest ;)
  22. 13 punktów
    ZakapturzonyTorreador

    TTT - ZakapturzonyTorreador

    1. 22 2. [email protected] // [email protected] 3. STEAM_0:1:1749655 Skype: sylyndrill1 GG: 1399380 4. W tej kwestii raczej nie muszę się wypowiadać. 5. Zostałem poproszony o powrót na owe stanowisko przez sporą część graczy. Od siebie mogę dodać, że mam zamiar przywrócić rygor i porządek na serwerze. PS: Zbanujmy Ivariona.
  23. 13 punktów
    Aniver

    O tym co się tutaj do cholery dzieje.

    Witam wszystkich którzy z własnej ciekawości weszli w ten temat. Chciałbym w tym temacie zebrać opinie wszystkich graczysz, stałych i nowych, o tym, co sądzą na temat dzisiejszego stanu TTT. Od razu mówię że w tym temacie nie mam na celu urażenia nikogo. Nie jestem w owych sytuacjach niewinny, oraz przyjmuje na siebie wszelką krytykę. Proszę pamiętać że to tylko moje zdanie! Jako pierwszą rzecz chcę poruszyć postawę Arolka. Moim skromnym zdaniem, powoli zaczyna się przekraczanie granicy i robienie z graczy bezmyślnego bydła. Dajmy na to sytuację sprzed paru godzin: Yor, jako pro camper został osaczony przez propy i otrzymał od nich dmg, zostali oni ukarani slayem na next round, kiedy tylko Yor wyszedł, zaczęło się zdejmowanie slayi. Powoli mam też wrażenie że administracja jest coraz gorsza, jest coraz większy nieogar, a z serwera robi się coraz większe gówno na którym administracja ciągle tylko się kłóci. Kurwa no! Dajcie sobie buziaka na zgodę i poluzujcie trochę paski! Administracja ma pilnować porządku, pomagać graczom, a nie sprawdzać reporty i niczym automat wlepiać slaye lub karać banem. Przeraża mnie także to, na co gracze pozwalają sobie w stosunku do Yora. Nikt mi nie powie że w cale tak nie jest - z Yora robi się kozła ofiarnego, którego nikt się nie słucha i z którego każdy drwi. A jak się chłopak wkurwi, zdenerwuje, to wszyscy mają pretensje na otrzymaną banicję, oh gosh! Spróbujcie postawić się na jego miejscu i dajcie mu troche odetchnąć, spełnia swoje obowiązki od samego początku, powinniście okazać chociaż troszkę wdzięczności. Mam także dość Ivariona, który denerwuje dużą część graczy, po prostu trollując i zachowując się jak rozpieszczony gimbus. Chłopie, od dawna mówione było że przesadzasz, więc idź weź zimny prysznic i ogarnij się troszeczkę. Prosiłbym o wyrażeniu waszej opinii, i chyba warto zrobić jakieś porządne zebranie w którym wszyscy po kolei będą mogli się wypowiedzieć. Dziękuję za uwagę. Temat napisany w myśli z Yorem i Wiziem.
  24. 12 punktów
    Szjdss

    Flood

    Witam, chciałbym przedstawić otóż tryb, bo kurczem bardzo mi się spodobał, a granie na jakimś amerykańskim, randomowym serwerze gdzie Rusek krzyczy, że to tak a nie tak i to tam, jest denerwujące. Pomyślałem "Czemu StrefaGier by nie zrobiła takiego serwera, przecież nie tylko mi się podoba, bo sam raczej nie gram to może mnie poprą i się uda. Napisze na forum i zobaczymy". Tryb dzieli się na dwie części: 1. Budowanie Jak tytuł trybu wskazuje, rozgrywka będzie związana z powodzią, którą przeżyjesz jeśli zbudujesz łódkę. Aby takową łódkę sobie sprawić masz cztery minuty, dolary pokazane w lewym dolnym rogu ekranu (początkowe 20 000$) oraz swojego PhysicsGun'a. Menu pod klawiszem "Q" ukazuje cztery typy budulcu: DREWNO które się raczej dobrze unosi, PLASTIK unoszący się zwykle bardzo dobrze, METAL gorzej unoszący się, lecz posiadający dużą ilość HP oraz INNE które są od siebie raczej różne. Bo zbudowaniu mamy czas na wskoczenie na nasze dzieło i czekanie aż powódź nastanie. 2. "Deadmatch" Powódź nastała jednocześnie ukazując twój pasek HP oraz pozwalając wodzie zabieraćje tobie. Woda unosi (lub nie) twoją łódź ku górze aż do określonego poziomu. Po dojechaniu na ten poziom zaczyna się nietypowy deadmatch, bo zamiast w wrogów, strzelasz we wrogie łodzie! Niszcząc je powodujesz że twój przeciwnik spada do wody - umierając. Wygrywa ostatnia żywa drużyna (drużyny można zakładać pod specjalną zakładką na "Q"). Po skończonej rundzie, dostajesz/tracisz swoje dolary. Do gry można wprowadzić urozmaicenia polegające na kupowaniu broni za owe dolary, oczywiście bronie będą kosztowały dużo, tak, żeby gra nie była zbyt łatwa. Co o tym sądzicie? Podoba się wam? Jeśli chcecie spróbować w praktyce, napiszcie do mnie to zagramy jakąś rundkę żebyś mógł uformować swoje zdanie o tym trybie!
  25. 12 punktów
    Pepe Pan Dziobak

    Fractured Space za darmo

    Małe ogłoszenie, na Steam przez ten weekend można dodać do konta Fractured Space. Nie jest to darmowy weekend, grę mamy na zawsze! http://store.steampowered.com/news/16422/
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×