Jump to content

azuspl

Ekipa Garry's Mod
  • Content Count

    700
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

About azuspl

  • Rank
    Aktywny forumowicz
  • Birthday 11/07/1999

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Nie znam swojego pochodzenia
  • Gram na serwerach:
    GMod

Recent Profile Visitors

6303 profile views
  1. POSTĘPY aktualizacji: - Dodano Animacje postaci (Salutowanie, podniesienie lewej lub prawej ręki, wskazujący palec, środkowy palec ręce w góre, założone ręce przód, założone ręce tył) (wszystko w jednym swepie, wybieramy przyciskiem 'R') - Dodano pianino - Dodano SCP 002 na mapie - Dodano SCP 087 na mapie - Edytowano mapę - Nowy działający S-NAV - Nowy system medyczny, mogący prowadzić interakcje z ciałem pacjenta
  2. W następnej aktualizacji planuję lekko zautomatyzować rozgrywkę dla niektórych ról postaci między innymi: Woźny - Na mapie będą pojawiać się różne śmieci w losowych miejscach, które może wysprzątać jedynie woźny (także w celach SCP) - Jest szansa, że jeśli Woźny będzie widział zbyt wiele, zostanie zabity - Woźny będzie sprzątał stosy śmieci generowanych losowo po mapie, krew, rzeczy po aktywności scp, ciała Technik - Naprawia drzwi, które mogą zostać zepsute czyt. losowo generowane lub zbyt częste używanie - (tutaj jeszcze myślę) - Naprawianie kamer - Naprawianie serwerów placówki *będę myślał, co mógłby jeszcze robić Medyk Nowy medyk będzie mógł prowadzić 'Interakcję' z ciałem pacjenta Prześwietlić, stwierdzić przyczynę i jeśli jest taka opcja, to spróbować uleczyć GOTOWE Terapeuta placówki - Jego zadaniem jest próba utrzymania dobrej psychiki u Ochrony, Naukowców oraz Klasy D (za pozwoleniem dyrekcji) Te cztery role zostaną zautomatyzowane oraz będą posiadały cele swoich aktualnych "misji" System dekontaminacji SCP - Poprawiony system dekontaminacji SCP Oznacza to, że każdy SCP będzie posiadał pewien system dzięki któremu będziemy mogli go dekontaminować Będzie to lepsze rozwiązanie niż całkowita eliminacja SCP Edycja mapy Postaram się edytować mapę i dodać do niej kilka pomieszczeń dla testów Klasy D GOTOWE System misji Jest szansa, że uda mi się zrobić system misji, osobne misje dla każdej roli postaci, również Klasy D Dzięki temu Klasa D nie poczuje takiej nudy, czekając na testy System interakcji(?) Mam pomysł na system interakcji do każdego przedmiotu wraz z jego opisem To może być ciekawe System interakcji będzie również dotyczyć postaci System przedmiotów na mapie Na mapie będzie można znaleźć przedmioty w niektórych pomieszczeniach typu karty, apteczki (Ciekawa opcja dla Klasy D, jeśli uda się im uciec nie poczują, że placówka jest "pustawa") System Ekwipunku Wprowadzenie ekwipunku z limitem dostępnych slotów Jeśli macie jakieś pomysły, zapraszam do udziału w temacie
  3. Od 2 tygodni pracowałem nad SCP:RP którego pliki zalegały mi na dysku. Udało mi się odświeżyć i naprawić wszystkie pliki z SCP:RP, które były do poprawy, lub nie chciały działać po jednej z aktualizacji gmoda Przy okazji oprócz samych napraw, odświeżyłem interfejs, rozgrywkę Zmiany na dzień 2020-03-18 - SCP 173 został naprawiony, już nie może się poruszać gdy ktoś na niego patrzy - Nowy HUD, interfejs - Każdy z SCP posiada animacje oraz nowe modele - Nowy wygląd Physguna oraz Gravityguna - Naprawiono radio - Nowe modele klasy D - Dodano gazownie, gdzie będzie można eliminować przykładowo niepotrzebną klasę D w razie gdyby przetrwali test (lub w innych przypadkach..) - Naprawiono system podnoszenia broni - Nowy model dla roli psa + dodano mu także animacje - Usunięto SCP 166, dodano 082, 939, 0492 - Po spaleniu przez 457, zwłoki zamieniają się na 'spopielone' - Odgłosy kaszlu będąc w gazie - Przedmioty SCP - Przedmioty do kupienia pod F4 typu: Latarka, nvg itp.. - Nowy, ulepszony system identyfikacji oraz tworzenia postaci - Mapa została edytowana, poprawiona oraz zoptymalizowana - System dekontaminacji SCP - System eskort oraz ucieczek + pseudo filmiki z zakończeniami - Dodano czołg (Czasami gdy SCP będzie uciekać z placówki w czasie eventów, jest szansa na ustawienie czołgu oraz barykad) - Dodano system eventów - Nowe działanie SCP, każde z umiejętnościami - Usunięto system potrzeb (przynajmniej na tę chwilę ponieważ chciałbym poprawić działanie na dystansowe, aby podczas testów Klasie D nie zachciało się nagle załóżmy do klopa) - Bronie z base CW 2.0 zamiast FAS2 - Dodano kilka nowych zasad - Zmniejszono content (mniej pobierania) - Dźwięki PD, utraty krwii i tym podobne..
  4. Mapa jest normalnie na workshop, cały czas Możliwe, że masz wyłączone pobieranie w opcjach gry Na PW podesłałem linka do mapy
  5. Po dłuższej przerwie spowodowanej moim wyjazdem, oraz wieloma błędami ze strony Garry's Moda, zrobiłem aktualizację, która poprawia następujące rzeczy: 1. Usunięto odbieranie exp za śmierć 2. Naprawiono System rund 3. Naprawiono błąd z odbieranym exp na powalonym zombie przez 049 4. Naprawiono błąd z targetid, wolniej spada stamina, małe poprawki w respach postaci 5. Poprawiono ekran poruszania 6. Naprawiono dźwignie do omega warhead oraz interkoma (zmiana również ich miejsc) 7. Naprawiono dźwięki 8. Być może udało mi się ogarnąć wreszcie z tym pobieraniem contentu na workshop, ale nie obiecuję Dla pewności warto użyć 64 bitowej wersji gmoda, która zwiększa fps, posiada lekkie poprawki względem wersji 32 bitowej (twórca podobno naprawił jakkolwiek z tym pobieraniem contentów) Warto również zastosować się do metody powyżej, jeśli tekstury dalej nie będą działać
  6. Byłem na wyjeździe przez dłuższy czas, nie było mnie w domu, więc nie miałem kiedy naprawić tych rund Graczy nie ma dlatego, bo większości nie wczytuje się mapa/contenty Jest to spowodowane błędem w gmod, który twórcy dopiero załatają, mianowicie: Od teraz po wrzuceniu nowego contentu lub mapy, Gmod nie potrafi odczytać tego przez zmiany po ostatniej aktualizacji gmoda, a co za tym idzie, większości wyskakuje missing map lub brak tekstur i to jest problemem, nic na to nie poradzę, trzeba czekać na fixa od twórców gmoda (błąd występował już w 2014-2015, gdzie był podobny problem, potem go załatali, a teraz znów się pojawił) Drugi problem był w starcie rundy, który już naprawiłem wraz z paroma rzeczami, więc tryb aktualnie jest stabilny Mapę dodałem z innego id, więc powinno już ludziom wczytywać, co do tekstur nic na ten moment więcej z nimi nie poradzę, spróbuję jeszcze jednej rzeczy z tym contentem, ale nie ma 100% pewności, że to pomoże, napisałem już do jednego z twórców o tym błędzie i czekam na rozwinięcie sytuacji Zawsze śmieszy mnie, że jakikolwiek błąd po stronie samej gry jest od razu zwalany na mnie i moje update'y, ponieważ niektóre osoby wolą się wypowiedzieć bez obeznania aktualnej sytuacji z aktualizacjami Garry's Moda Brak Graczy nie jest z powodu samej aktualizacji trybu, a bardziej przez to, że nie można dostać sie na serwer, a jeśli już ktoś się dostanie, to ma zwyczajnie braki tekstur + przez jakiś czas rundy się nie zaczynały samoistnie przez brak jednej linijki w kodzie (tutaj się przyznaję do błędu, ale to nie znaczy, że cała aktualizacja trybu jest o dupę rozbić)
  7. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1976622968
  8. Będzie limit sprintu, jeśli będziesz używał przedmiotów regenerujące staminę, lub przedmiotów, które powodują, że stamina nie spada, tak samo możesz oszczędzać sprint SCP będą odrobinę wolniejsze niż dotychczas, będą testy, a tam będzie wszystko balansowane
×
×
  • Create New...