Jump to content

azuspl

Ekipa Garry's Mod
  • Content Count

    690
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

About azuspl

  • Rank
    Aktywny forumowicz
  • Birthday 11/07/1999

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Nie znam swojego pochodzenia
  • Gram na serwerach:
    GMod

Recent Profile Visitors

6177 profile views
  1. azuspl

    Breach: Remaster 2.0 - postępy

    Zaaktualizowano postępy
  2. azuspl

    Breach: Remaster 2.0 - postępy

    Zaaktualizowane postępy
  3. azuspl

    Breach: Remaster 2.0 - postępy

    Zaaktualizowano postępy
  4. azuspl

    Breach: Remaster 2.0 - postępy

    Będzie limit sprintu, jeśli będziesz używał przedmiotów regenerujące staminę, lub przedmiotów, które powodują, że stamina nie spada, tak samo możesz oszczędzać sprint SCP będą odrobinę wolniejsze niż dotychczas, będą testy, a tam będzie wszystko balansowane
  5. azuspl

    Breach: Remaster 2.0 - postępy

    Zaaktualizowano postępy
  6. azuspl

    Breach: Remaster 2.0 - postępy

    Zaaktualizowano postępy
  7. azuspl

    Breach: Remaster 2.0 - postępy

    Zaaktualizowano postępy
  8. Tutaj są wypisywane informacje na temat postępu trybu. *Temat będzie aktualizowany wraz z postępem Beta testy zostaną ogłoszone, gdy zostanie ukończone większość rzeczy w trybie Breach: Remaster 2.0 - Poprawione chodzenie - Nowe EQ (Tryb SCP: Lost Control, dostępny na github) - Potrzeba naciśnięcia "E" aby sprawdzić Gracza - Rendering napisów pod Q - System TargetID - Nowy wygląd rozpoczęcia rundy - Targetid dla naukowców itp z napisami typu Dr. Hoffman - Dodano stamine + efekty - Poprawka optymalizacji trybu - Możliwe czystki contentu (mniej syfu do pobrania) - Nowy system rund - Dodano NVG - Dodano Kamerę - Dodano latarkę - Dodano system baterii do przedmiotów (Tryb SCP: Lost Control, dostępny na github) - Od teraz mając broń z cw, możemy korzystać z latarki pod F, inaczej musimy szukać tej ręcznej - Poprawiono działanie systemu rund - Dodano Rekontaminacje SCP 106 - Dodano Snav oraz Snav-ultimate (poprawione) - Ulepszono Omega Warhead - Dodano aby mtf i goc itp po respie jako wsparcie mieli nowe nazwy - Poprawiono widoczność NVG - Nowe Okulary nowy widok - Mając zbroję, otrzymujemy mniejszy dmg - Dodatkowy ekwipunek dla wsparcia - Informacja za jaki czas wybuchnie Omega - System informacji na ciałach - Poprawiony HUD - nowe dźwięki zobaczenia scp - Nowa Adrenalina - Dźwięk helikoptera - Nowa ikona ucieczki - nowy ekran śmierci (dokończyć system kto przez co umiera z powodem) - Usunięto wszystkie scp - Dodano SCP 106: Wizja, nowy system poruszania, dźwięki wydawane przez postać - Odgłosy 106 w PD oraz dźwięk chodzenia po PD - Odgłosy oraz komunikat gdy scp 106 ucieknie z placowki - Plecak, który powiększa ekwipunek - Efekt ekranu, będąc bardzo blisko SCP 106 - SCP posiadają dźwięk swój własny dźwięk chodzenia (SCP:CB) - Odgłosy eskort, ucieczek dla każdej z drużyn - Nie posiadając Maski gazowej, będąc w pomieszczeniu gazowym, zaczynamy kaszleć - SCP 714 działa od teraz nie tylko na SCP 049, ale także na SCP 106 - Od teraz mając założoną Maskę gazowa, słyszymy dźwięk oddychania - Mając maskę gazową na sobie, nie zejdziemy poniżej 10 staminy - Rozmawiając przez radio, zostaje emitowany dźwięk włączenia rozmowy (tylko emituje, słyszą osoby w pobliżu, nie da się tym spamować, wiec spokojnie) - Rework zakończenia rundy - Exp za zabicia ma tylko goc, ci i guard oraz scp - Zmieniono dźwięk zakończenia rundy - Od teraz mając poniżej 30 hp, nasza postać wydaje cięższy oddech + dodatkowo słyszymy odgłos krwawienia - Nasza postać zostawia za sobą ślady krwii, mając krytyczny poziom zdrowia - Dodano teczkę powiększającą nasze EQ o jeden dodatkowy pasek slotów - Zmniejszono broni na mapie (lepsza immersja, jeśli nie będzie nadmiaru broni) - Dodano butelkę (strange bottle), która leczy do pełna + teleportuje do PD - Usunięcie emotek - Nosząc plecak, pojawia się na plecach - Gruby Klasy D otrzymał poprawione skalowanie (maybe pomoże) - Zmieniono skina Weteranki Klasy D (poprzedni powodował spadki FPS) - Nowy skin O5 - Naprawiono Kameleona Klasy D - Nowe modele MTF - Posiadając aktywną maskę gazową, posiadamy Ją założoną na głowie - NVG jest zakładany na głowę, jeśli zacznie być aktywny - SCP 420-J jest widoczny, jeśli weźmiemy go do ręki - Dodano resp plecaków oraz teczek - Ogarnięto te pierdolone dźwięki które są co x czasu + zmniejszono ich głośność - Mając SCP 714, gdy zaatakuje nas 049 lub 106, otrzymamy jedynie obrażenia, zamiast natychmiastowego efektu - Ikonki przedmiotów - Lekka zmiana ekwipunku - Ikonka stunsticka - Tracimy 1500 EXP za umieranie (zwiększy myślenie Graczy o próbie przetrwania niż deathmatchu) - tracenie exp za przemiane w zombie (Ludzie przestaną wskakiwać pod 049, aby ich przemienił w Zombie) - nowy model latarki - Lekka zmiana F2 - Ulepszony system mgły - Nowy model Vestów - Nowy model Strange bottle - Ulepszony system staminy + dodatkowo tracimy możliwość skoku gdy się zmęczymy - Dodano wybuch Gate A pod Q dla NTF, GOC oraz Chaos - Nowy wygląd EQ - Interkom działa po naciśnięciu przycisku "E" + będąc w jego zasięgu otrzymujemy powiadomienie, aby nacisnąć przycisk "E" - Mając okulary, posiadamy mniej staminy 60%, zamiast 100% - Zamiast otrzymywać 200 EXP co rundę, otrzymujemy 800 EXP za przetrwanie do przybycia eskorty - Ogarnięto z tym czasem pasków po bokach ekranu starting i ending - Usunięto celownik - Zmieniono dźwięki scarysound commotion - Inny dźwięk komputerka, gdy zamyka drzwi - Lepszy interfejs obserwatora - Kucając pojawia się specjalna ikonka na ikonce staminy + dźwięk - Przy rozpoczęciu odliczania do wybuchu Bramy A, pojawia się przy bramie bomba - Zmiana ikon TAB - Aby móc uruchomić wybuch Bramy A, trzeba być w jej pobliżu - Przyciemnianie ekranu podczas śmierci - Poprawiono system ekranu gdy umrzemy - ikona mikrofonu - Dodano zbroję hazmatu + widok - Zbroja Hazmatu jest odporna na SCP 106 oraz SCP 049 (Mogą nas obijać do 25 hp, dopiero później mogą wyrządzić większe szkody) - Mając założoną zbroję hazmatu, nie możemy użyć niektórych przedmiotów - SCP za poziomy - Mając założony Hazmat, jesteśmy odporni na gaz - Poprawiony system respu wsparcia - Dodano SCP 427 (wzmacnia na dany okres, po czym zabija) - Minimalistyczny HUD obserwatora - Nowy zaaktualizowany system reportów, warnów oraz logów (update z gmodstore) - Usunięto, aby przy slayu nie brało expa - Ikona scp 427 - Poprawiony system nazw postaci - Możliwość złapania Klasy D jako MTF (mtf otrzyma exp, a klasa d już nie, to taka dodatkowa opcja dla klasy d aby nie stracić exp za zaginięcie) - Spolszczono report system - Dźwięk eskortowania - Dźwięk rozpoczęcia rundy po przygotowaniu - Więcej możliwości expa czyt. dokumenty (zbieramy dokumenty, a gdy uciekniemy lub zostaniemy eskortowani, to za każdy zebrany otrzymujemy exp) - Nowy system informacji pod koniec rundy - Poprawiono napisy - Gdy wybuchnie Omega Warhead, pojawia się na końcu gif który ukazuje wybuch - Pod koniec rundy pojawia się jeden z x gifów - W zależności od typu SCP, wyświetlany jest jego typ: Keter, Euclid lub Safe (przytrzymać "E" aby sprawdzić) - Na początku rundy scp otrzymuje informację z typem obiektu - Zmieniono F2 - Dodano HUD Sanity (świadomości) - Dodano system Sanity - Będąc w pobliżu SCP 999, przywraca nam sanity - Jako naukowiec widząc truchło, tracimy sanity - Jako Klasa D, Guard, Naukowiec lub Chaos tracimy sanity gdy widzimy SCP (nie tyczy się scp 999) - Jako Klasa D tracimy sanity x2 (Dla balansu, klasa D nie traci sanity widząc truchła, ale za to przez eksperymenty traci x2 na zobaczeniu SCP) - Trzymając się w grupie, zyskujemy Sanity przykład: Naukowiec i naukowiec lub naukowiec i guard (to samo tyczy się reszty klas) - Mając poniżej 20 hp, zaczyna spadać nam sanity - Mając założoną Maskę gazową, widzimy mniej (balans do nieskończonej staminy nosząc maskę) - Nosząc SCP okulary lub SCP-3244-J, będziemy co prawda otrzymywać pozytywne skutki, ale kosztem utraty sanity (nie wpływa na doświadczonych naukowców) - Brak mgły po wyjściu z placówki - Ekran po wyjściu z placówki powraca do normalnego - Najeżdżając na Gracza, mamy pokazane, jak bardzo świadomy jest - SCP 999 zostawia za sobą pomarańczowy ślad - Dźwięk poruszania się SCP 999 - Wizja SCP 999 - Wizja SCP'ków w zależności od ich wielkości - Dodano SCP 999 - Dodano SCP 066 - Nowy model SCP 066 (animowany) - Animowane poruszanie SCP 066 - SCP 106 posiada nowe animowane decalsy - Dźwięki SCP 066 - Za zabijanie jako naukowiec tracimy 6 sanity, a jako Klasa D 3 sanity - Nowy model SCP 106 - Animacje SCP 106 - Dodano SCP 939 - Dodano Animacje 939 - Dodano dźwięki 939 - Wizja SCP 939 - Jako SCP 939 nie widzimy Gracza, dopóki się nie zacznie ruszać - Dodano SCP 096 - Dodano animacje SCP 096 - Nowe działanie SCP 096 - Dodano dźwięki SCP 096 - Leczenie scp 939 i 096 po biciu/zabojstwie - Dodano SCP 173 - Poprawiono działanie SCP 173 - SCP 714 działa na umiejętność scp 173 - Dźwięki 173 - Rekontaminacja scp 173 (komenda "br_recontain") - Dźwięki Rekontaminacji 173 - Częstsze respy wsparcia (nie będzie w placówce pusto w pewnych momentach) - Dodano rekontaminacje pod Q - System Sanity działanie Klasa D -2 sanity co 1 sekunde widząc scp +1 sanity co sekundę widząc 999 Reszta klas: -1 sanity co sekundę widząc scp +1 sanity co 2 sekundy widząc 999 Naukowiec: -1 sanity widząc trupa co 3 sekundy (wrażliwość) Klasa D -3 sanity za zabójstwo Naukowiec: -6 sanity za zabójstwo Naukowiec i Guard lub guard i guard oraz naukowiec i naukowiec: +2 sanity co 8 sekund Klasa D i Chaos lub Chaos i chaos oraz klasa d i klasa d: +2 sanity co 8 sekund Mając poniżej 20 hp, spada -1 sanity co 4 sekundy Mając scp okulary lub regeneracje, spada sanity -2 co 6 sekund (nie wpływa na naukowców) Otrzymujemy pasywnie +1 sanity co 9 sekund - Dodano SCP 457 - Model Gracza po zabiciu przez SCP 457, zamienia się w spalone truchło - Wizja SCP 457 - Poprawiona wizja NVG - Optymalizacja trybu - Dźwięki SCP 457 - SCP 457 tworzy za sobą ogniste ścieżki, jeśli Gracz na to nadepnie, otrzyma obrażenia - Podczas dekontaminacji danej strefy, pojawia się działko wraz z fortyfikacją. Działko strzela do SCP oraz Klasy D - Dodano Zombie - Dodano wizję Zombie - Dźwięki zombie - Dodano SCP 049 - Gdy Gracz ma Hazmat lub SCP 714, scp 049 go obija i mówi o zdejmowaniu danych przedmiotów - Dźwięki SCP 049 - Zmniejszono na hudzie pod Q czcionkę - Animacje SCP 049 (chodzenie, 'leczenie') - Poprawione animacje Zombie - Zombie będąc w pobliżu scp 049, zostają leczone - Zombie musi chronić 049, a co za tym idzie musi mieć dystans pobliski 049, aby go chronić, inaczej zacznie tracić hp + pojawi się informacja - Jeśli scp 049 zginie, zombie tracą część hp - Dla Zombie SCP 049 jest widoczny przez ściany (większa szansa, że go odnajdą i będą się jego trzymali) - Dodano model i animacje SCP 457 - Dodano rekontaminację SCP 049 (Gdy SCP 049 pozostanie 200 hp, wtedy upada na ziemię, a MTF może w tym czasie rozpocząć jego rekontaminację) Należy pamiętać, że scp 049 po 20 sekundach znów wróci do formy - Naprawiono animacje SCP - Jako SCP 049, możemy przemieniać trupy Graczy w Zombie - Naprawiono dotychczasowe wykryte błędy - System podnoszenia broni pod "E" - Naprawiono kilka dodatkowo wykrytych błędów - Usunięto większość useless klas postaci - Aktualne efekty sanity: Szepty Efekt ekranu wyrzut broni trzęsienie ekranu przyciemnienie ekranu utrata kontroli nad postacią dźwięki paranoi straszak scp 173 odgłosy tuptania jeden z losowych modeli potwora dla pobliskiego Gracza (zwidy) wyginane kończyny postaci różne obrazy/napisy na podłodze - Jeśli Gracz nie ma pobranych tekstur i widzi inne osoby jako Errory, specjalny skrypt zastąpi errory na playermodel - Ikona buldożera - Naprawiono błąd z wysokością u scp na poczatku rundy - Poprawiony system buldożera, lepsze działanie - Dźwięk niszczenia drzwi przez buldożer - Mając buldożer, nie możemy się ruszać - Naprawiono aby spectator miał cały czas 100 sanity - Naprawiono kolejne błędy - Ukończono system sanity (efekty, działanie) - Ustawiono statystyki SCP - Poprawiono błędy - Nowy system EXPA na poziomy - Poprawiono oraz ulepszono interfejs - Timer w kształcie kółka, który pokazuje czas ataku - Zmiana nazw postaci - Postacie innych Graczy, potrafią się za nami rozglądać - Pomniejsze poprawki + statystki broni pod ALT, gdy najedziemy na broń - Usunięto pojazdy (wiele błędów, niepotrzebny dodatek) - Poprawiono skalowanie - Nowe modele postaci - Czystki contentu workshop (Będą jedynie 3 paczki do pobrania, zamiast 40) - Naprawiono kilka większych błędów oraz poprawiono interfejs - SCP wraz z ukazanymi umiejętnościami oraz wymaganym poziomem pod F2 - Nowy, zmodyfikowany oraz poprawiony base CW 2.0 ===================================================================== ===================================================================== DO ZROBIENIA: - jak umieramy, poprawic system pokazywania - Spawny po mapie - itemy postaci - Bronie (70% gotowe)
  9. azuspl

    Problemy serwerowe

    1. SCP 096 posiada triggera, podczas niego 096 jedynie otrzymuje dźwięk oraz stoi w miejscu (Niestety jego model nie posiada animacji triggera) po danym czasie może atakować 2. No ta, przez regulamin ludzie są chamami xDD
  10. azuspl

    <Br#2> Król snajperów

    Tak czytałem wypowiedź tego "Króla" snajpera tutaj i zastanawiam się.. Co Ty gościu pierdzielisz za głupoty, weź tym cymbałem zacznij myśleć, bo sam na Siebie sprowadziłeś taką, a nie inną "sławę" Zauważ, że nękałeś jedną osobę, nie potrafiłeś się słuchać gdy inni prosili, abyś zaprzestał swoich działań, jeśli mam być szczery, to osobiście wykluczył bym Ciebie nie tylko z samego Discorda, ale również społeczności StrefyGier Pisałeś też największe bzdury, jakie miałem okazję dotychczas czytać i chociaż już samemu miałem się wypowiadać na temat tego, co pisałeś, to uznałem, że szkoda mi czasu na takiego raka, jakim jesteś Patrząc na Twoje zachowanie, nigdy bym nie uznał, że jesteś jakkolwiek odpowiedzialny, a tym bardziej do posiadania jakiejkolwiek rangi. Na początek dorośnij, bo najwyraźniej nie jesteś jeszcze na tyle dojrzały, aby móc pełnić funkcję operatora. Jestem na Nie.
  11. Witam, w tym temacie możecie zadecydować czy: - Zmieniamy mapę na rp_site_unknown_v2 - Zostawiamy aktualną Dlaczego myślimy nad zmianą mapy? Powodów jest kilka 1. Możliwość edytowania mapy pod potrzeby serwera 2. Więcej fps, większa optymalizacja, lepszy rozkład pomieszczeń w placówce 3. Łatwiejsza do nauki mapa Mapę zrobiła Venuska, która będzie uczestniczyć przy tworzeniu mapy na serwer SCP:RP Link do mapy od Venuski: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1646697716
  12. azuspl

    Ranga dziewczyna

    chcesz to ci dam na briczu
  13. azuspl

    [PBAN] [#2] pawvlus

    XDDDD Masz pojęcie, że straciłeś szansę? Fakt, proponowałem Tobie takie rozwiązanie na początku Twojego pbana, ale przecież z tego co pamiętam odrzuciłeś propozycję, bo po tym wszystkim dalej robiłeś swoje, więc nie rozumiem co chcesz tutaj odkopywać 🤔 Teraz jest po wszystkim. Za późno zdałeś sobie z tego sprawę, bo propozycja stała się nieaktualna zaraz po tym, jak znów zacząłeś z obraźliwymi nazwami wchodzić i spamować serwer.
  14. azuspl

    Dołączenie Serwera DarkRP

    1. Nie widzę nic " Oryginalnego " w tym serwerze, wszystkie skrypty są ogólnodostępne, a co za tym idzie większość serwerów RP z nich korzysta. 2. Wsadzanie 100 pojazdów do gry, gdzie mapy są tak małe, że nie opłaca się nawet po nich jeździć, bo w minutę dojdziemy pieszo? Nie widzę sensu marnowania tylu mb na pojazdy 3. Ta "usługa" VIP to totalny Pay2Win, nie masz Vipa? jesteś nikim, same zarobki zbyt wiele mu dają oraz ten "brak oczekiwania na odrodzenie" 4. Praca prywatna za 30zł? To teraz tak, wyobraźcie sobie, że takie gówno kupuje z 30 osób, wchodzi nowa osoba na serwer i co zobaczy pod F4? Ah, tak.. Totalny śmietnik, bo każdy z tych 30 będzie miał własną rolę postaci, poza tym powodzenia później w pliku konfiguracyjnym w jebaniu się z tymi "pracami" 5. Serwer jest w trakcie budowy, ale posiada miłą społeczność? Chyba, że wliczacie administrację, to wtedy się zgodzę Podsumowując - Serwer niczym się nie różni, kolejny śmietnik robiony dla kasy, skrypty są dostępne wszędzie, więc nawet nie jest problemem znaleźć Według mnie odpada.
  15. azuspl

    Do poprawy

    1. NPC będą stały raczej w miejscu, zamiast się poruszać/ 2. Wina nacelowania na bronie, a bardziej ich worldmodel 3. Potrzeby to kwestia ustawień entity, wystarczy trochę więcej ich ustawić, co do spamu, wystarczy innym skryptem zapisać na mapie i nie będzie spamować 4. Ponieważ przedmioty nie wypadają z Gracza, stosujemy inny system, aby coś wydobyć od MTF, Naukowca, musimy z nim rozpocząć interakcję rp rollowania w przypadku pojmania go jako Klasa D, jeśli wyrollujemy więcej, naukowiec MUSI wyrzucić nam swoją kartę komendą !wyrzuc 5. Ponieważ, aby podnieść przedmiot, mamy specjalny swep nazwany "ekwipunek", dzięki niemu możemy podnosić przedmioty znajdujące sie na ziemi, po podniesieniu przedmiotu tym swepem ekwipunkiem, pojawi się właśnie w naszym ekwipunku. Trzeba pamiętać, że gdy umrzemy, wszystko co posiadaliśmy w ekwipunku lub "przy sobie" zniknie, a co za tym idzie musimy chować wszystko do specjalnego "schowka" przy klasie D 6. Lewitujące szachy to kwestia starego skryptu, zaraz pobiorę z gmodstore nową wersję
×