Skocz do zawartości

D.ツ

Użytkownik
  • Zawartość

    234
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    16

O D.ツ

  • Tytuł
    Zaawansowany poster

Informacje

  • Płeć
    Nie wiem, nie powiem
  • Gram na serwerach:
    GMod

Ostatnie wizyty

1386 wyświetleń profilu
  1. D.ツ

    [Ban] NoelQ

    Proponuję bana za próbę oszukania administracji, wszyscy dokładnie wiemy jak karmaban działa no ale można wcisnąć jakąś bajeczkę o nowym komputerze i herbacie pisząc "Ale teraz prosze o unbana".
  2. D.ツ

    Karta Graficzna

    Ja osobiście radziłbym powstrzymać sie z zakupem karty do budżetu 1,4k bo wtedy zwyczajnie starczy ci na pare lat zamiast zmieniać co chwile(starsze karty szybko tanieją i traca wartość). Ewentualnie jest też opcja kupienia używanego GTX970 za ~700zł, ale tu już może być obawa o popularne ostatnio kopanie kryptowalut
  3. D.ツ

    Balansss

    https://pastebin.com/PX4jqjPL Da się. Kod pisany na brudno, ale idea jest i musi działać. Tego natomiast zupełnie nie rozumiem, gumijagody zapewniają natychmiastowe wykrycie przez innocentów w przypadku traitora, natomiast jeżeli użyte z odpowiednim skillem dają znaczną przewagę. W tym momencie tradujemy wykrywalność za przewage w przemieszczaniu się. Nie wspomnę już o tym, że wymagają chociaż minimalnego skilla żeby ich używać. A jeśli psują xmarka to może lepiej go naprawić zamiast wyrzucać fajny item? Pozdrawiam.
  4. D.ツ

    Błędy trybu

    Wyszukaj w_c4.mdl w folderze garrysmoda ( w taki sposób ) i upewnij się, że jedyny plik który znajdziesz to ten z paczki modeli ( o tej ), jeśli masz inne to je usuń.
  5. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż spodziewam się, że sporej ilości osób ten pomysł się nie spodoba(no wkońcu mamy proplayerów dla których bardziej liczy sie kompetytywność rozgrywki niż to, że pozostałe osoby na serwerze się zwyczajnie nudzą), ale jednak chciałbym zobaczyć czy będzie to większość.Zapraszam więc do dyskusji i komentarzy popartych argumentami(nie oszukujmy się "Jestem za" czy "Jestem przeciw" nic nie wnosi, z tego powodu nie robię aniety). Pomysł jest prosty, proponowałbym, żeby w momencie kiedy zostają 2 ostatnie osoby i przez 40(to tylko propozycja, można wydłużyc lub nawet skrócić) sekund nie zostanie zadany żaden damage obaj gracze zaczęli wydawać różne dźwięki lub nawet aby pojawiał się co jakiś czas marker pozwalający zobaczyć gdzie oni są. Według mnie dużym problemem jest sytuacja gdzie zostają mniej ogarnięci gracze i innocent kampi a traitor nie potrafi go znaleźć(tak, zdaje sobię sprawę, że istnieje coś takiego jak radar, dlatego zaznaczyłem, że chodzi mi o tych mniej ogarniętych graczy), takie rundy potrafią nawet marnować pare minut na bezcelowe patrzenie jak traitor biega po mapie(lub co gorsza również kampi) a innocent barykaduje się w jakimś małym pokoiku. Tak jak już powiedziałem, rozumiem, że jest to mało kompetytywne rozwiązanie, ale według mnie powinniśmy się raczej skupić na przyjemności płynącej z rozgrywki(w tym jej płynności) oraz braku momentów w których jest zwyczajnie nudno i nic z tego nie wynika, aniżeli na czystej rywalizacji(bo ta zmiana zdecydowanie ułatwi wygranie rundy jako ostatni traitor).
  6. RDM to RDM, nie widze różnicy między zabiciem kogoś propem a bronią, bez sensu. Ta sama sprawa tyczy się zabijania afków, wystarczy złożyć report.
  7. D.ツ

    Mikrofon

    Kojarze ten mikrofon ze smutnego faktu, że jego wykonanie jest dość kiepskie. Zależnie od tego jak trafisz może być lepszy lub gorszy.. takie przynajmniej doświadczenie odnieśliśmy ze znajomymi. Teraz troche podrożał ale w podobnej cenie da(ło) sie dostać samson go mic z którego da się już znacznie więcej wyciągnąć gdyż jest to znośna pojemnościówka(+ ma pare różnych trybów zależnie od tego jakiej czułości w nim potrzebujesz). Już pomijając sam mój głos który jest jaki jest nie spotkałem się jeszcze z problemami w samej jakości go mic'a. ;). No ale sam wybór nie jest zły w takiej cenie, jakimś plusem na pewno jest stand w zestawie i to karto-podobne coś które do niego dołączają. Niestety porównywaliśmy tylko 2 takie mikrofony przy czym jeden z nich był wyraźnie słabiej wykonany i gorszy mimo kupienia go z tego samego miejsca, więc nie moge potwierdzić na 100% wadliwości, może zwyczajnie trafiliśmy na jakąś kijową wersje.
  8. D.ツ

    <TTT> Tako

    Sporo razy zdarzyło mi się widzieć Tako na serwerze i wydawał się ogarnięty, z tego co pamiętam sprawdzał się też w administracji breacha.
  9. D.ツ

    <TTT> Tomislav

    Ażeby ułatwić pracę reszcie moderacji, przypomnę że gdy piszecie "Jestem na Tak/Nie/Nie obchodzi mnie to" musicie również podać powód, w innym wypadku wasze posty to zwyczjany trash.
  10. D.ツ

    [Perm Gag] Hepad

    Gaga nadał @AlanWake i powiedzial, że można zdjąć. WG mnie temat wyczerpany, zamykam.
  11. D.ツ

    <TTT> Tomislav

    Z tego co ja zauważyłem to Tomislav po prostu miał dość kiepski moment, co każdemu się zdarza... Zamiast wchodzić na serwer i trollować/banować/abusować po prostu powiedział, że ma dość i odszedł(zresztą jedyne żale jakie miał z tego co pamiętam powiedział samej administracji nie siejąc zbędnego fermentu). Jestem chyba jedyną osobą której Tomislav nie znosi, a więc pieprz sie jestem na tak bo jako operator sprawował się dobrze
  12. D.ツ

    Złote myśli TTT

    Bo powiedziałem, że za swastyki są bany :'D
  13. Chciałbym zaznaczyć, że bronie nie powinny być równe. Znalezienie odpowiedniej mocnej broni to też część rozgrywki, zrównanie wszystkiego nie ma sensu. Jedynym problemem shotgunów nie jest DMG tylko brak falloffu(w gmodzie w domyslnym systemie broni nie ma opcji do ustawienia jak bardzo dmg spada po jakimś dystansie). WG mnie shotguny powinny być zwyczajnie wolniejsze aniżeli zadawać mniejszy DMG, nie bez powodu są bronią bardzo silną na krótki dystans i beznadziejną na daleki. EDIT: Według mnie powinno być więcej szybkich i celnych broni w których damage jest mały(typowo broń którą opłaca się headshotować). Chodzi mi o zróżnicowanie sytuacji na którą dana broń może być efektywna, a nie same zrównanie ich. Ah, jeszcze co do hitboxów to ich zwyczajnie nie da się naprawić. TTT powstało jako gamemode pisany na konkurs i nigdy nie pozbyło się masy kodu który zwyczajnie spowalnia serwer. Ponadto wszystkie bronie w TTT to nie są bronie silnika source, są to bronie pisane w lua przez co sa jeszcze wolniejsze(nie wspominając o tym, że animacje w TTT sie desyncują i dlatego są głównie problemy z hitboxami) Sprostowanie: Niektóre bronie używają domyslnego systemu SWEPów który poprzez lua odwołuje się do source(dalej wystepuje delay w związku z użyciem LUA) i te SWEPy maja fallof dmg, chodzi po prostu o to że my nic z tym zrobić nie możemy, nie da sie go zmienić.
  14. D.ツ

    Złote myśli TTT

×