Jump to content

David Heckmann

Użytkownik
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

2 Followers

About David Heckmann

  • Rank
    Piszący posty
  • Birthday 07/03/1995

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Planeta Ziemia
  • Gram na serwerach:
    ARMA 3

Recent Profile Visitors

1178 profile views
  1. LISTA CZŁONKÓW ADMINISTRACJI ARMA 3 Shay27 [email protected] Komar317 R353T Latający [TECHNICZNY]
  2. @Krystol, dobrze usłyszałeś Przy najbliższej aktualizacji, któregoś z ważnych modów będziemy go musieli wyrzucić z paczki przez dźwięk wystrzałów oraz problem polegający na tym, że magazynki z RHS'a i MAS'a nie pasują do broni z tych modyfikacji.
  3. @Krystol, w ostatniej aktualizacji RHS United States Armed Forces zostało dodanych kilkanaście wersji AH-6 Little Bird 2 rodzaje nieuzbrojonych i chyba 4 rodzaje uzbrojonych. Więc doszliśmy do wniosku, że nie ma sensu MELB'u dodawać mimo że ma świetną zawartość.
  4. Witajcie. Używam Win 10 od około 7 dni. Pierwsze wrażenia bardzo fajne. Ogólnie wszystko fajnie i cacy, ba nawet FPSów jest kilka więcej. Zaniepokoiło mnie tylko, że już przy dwóch grach uruchamianych przez Steam musiałem wchodzić "game.exe" i ustawiać tryb zgodności z Win 7 żeby gra zaskoczyła. Pozdrawiam David Heckmann /edit: poprawa czcionki :D
  5. Witajcie. Temat piszę bardziej informacyjnie dla osób, które bardzo udzielały i poświęcały się misji Liberation, a które nie były na jej zakończeniu czyli zajęciu ostatniego "dużego" (w tym wypadku była to Kavala) miasta na greckiej wyspie. Wiem, że część graczy chciała zobaczyć jak wygląda zakończenie misji, poniżej w spoilerach macie screen shoty z poszczególnymi informacjami i statystykami. Szkoda, bo nie zrobiłem zdjęcia pierwszej tablicy a były na niej podane informacje: Ilość zabitych żołnierzy CSAT: około 6800 Ilość zabitych żołniezy BLUFOR: około 3000 Ilość zabitych cywili: 160 Misj
  6. Staszek, przydało by się w tym tygodniu zebrać kilka osób i postarać się ustalić optymalne parametry dla nowo dodanych misji. Chyba, że już zostały wybrane.
  7. Witajcie. Jeżeli graliście w Armę II i Operację Arrowhead to musicie kojarzyć tryb rozgrywki coop/mp o nazwach: "When Diplomacy Fails". Misja polegała na tym, żeby BLUFOR i OPFOR wybudowały a później rozbudowywały swoje bazy, przez wznoszenie budynktów typu: koszary, fabryka lekkich oraz ciężkich pojazdów, radary, hangary lotnicze, itd. Jakiś czas temu rozpocząłem poszukiwania misji tego typu dla Army III i udało się. Właściwie to wskazał mi ją Hiperion. Dzięki wielkie! :P Misja nazywa się...podam linki będzie prościej :D Oryginalna misja: http://www.armaholic.com/page.php?id=22985 Edit b
  8. Latający z wiatrem, przez ostatnie trzy miesiące roku 2015 wynajmowałem serwer na Life is Feudal, skromnie bo tylko na 12 graczy ale był ustawiony na [PL/ENG]. Przez ten czas było od 20 do 30 stałych graczy i zdarzało się, że brakowało miejsc. Moim zdaniem Rust już się znudził, bo ile można raidować, budować bazy i chomikować rzeczy, żeby później zaczynać 10 razy od nowa. W ARK nie grałem dlatego się nie wypowiem.
  9. Witajcie. Jestem osobą, która czasem sobie lubi ponarzekać dlatego wstrzymam się od opisania mojego zdania :P Bo zaraz powiedzą, że "cebula" przyszła i narzeka :P Zwrócę jednak uwagę Administracji, że takie decyzje jak WIPE postępów powinny być podejmowane znacznie znacznie wcześniej i dopiero przy skonsultowaniu się z szerszym gronem graczy, którzy naprawdę poświęcają czas serwerowi. PS. Jestem tylko ciekawy jak by wyglądał event z podstawowym modułem medycznym ACE oraz wyłączoną opcją respawn :D FOTO 1 FOTO 2
  10. Wodzu, z Twoim stwierdzeniem, że tą grę można pokochać albo znienawidzić oraz ze stwierdzeniem, że potrzeba na nią dużo czasu zgadzam się w 100%. Pamiętajmy jednak, że bardzo duży wpływ na ilość spędzonego w niej czasu wpływa kilka czynników takich jak: ustawienie szczegółów serwera i nastawienia pilnującego go game mastera (admina). Ważne też jest czy się gra samemu czy z kilkuosobową grupą znajomków, w której każdy ma przydzielone zadanie i wie jak szybko je wykonać. Temat rzeka można powiedzieć ;)
  11. Dzięki za szybką odpowiedź ;) Jeżeli coś by się zmieniło ze "stajnią" to pomysł jest aktualny cały czas.
  12. Droga Administracjo, cytując starożytnego chińskiego wieszcza "Sesja, sesja i po sesji". Będę rad gry wydacie werdykt na temat serwera. Pozdrawiam David Heckmann
  13. Więc teraz pozostaje czekać na decyzję Administracji, tak?
  14. Stringera znam od około roku ale Jego propozycja serwera LIF'a jest uboga :P Moja propozycja, że tak powiem jest bardziej rozbudowana. Językami obowiązującymi na serwerze byłyby polski i angielski. Serwer przeznaczony dla klanów/grup od minimum 4-5 członków. Mapa świata byłaby podzielona na prowincje czy gminy początkowo oznaczane liczbowo od 1 do X.Trzeba tylko usiąść i wyznaczyć ich ilość i granice prowincji. Żeby otrzymać prowincję klan musiałby złożyć podanie na forum o konkretny numer prowincji. Zasada przyznawania prowincji: "Kto pierwszy ten lepszy". Klan/grupa po otrzymaniu prowincj
  15. Witajcie! Nazywam się David Heckmann. Nazwisko zostało zmyślone na potrzeby innej gry i już jakoś zostało. Mam 20 lat. Jestem studentem I roku Historii. Przygodę z grami od Bohemii rozpocząłem od Army 2, Operacji Arrowhead i modyfikacji DayZ, późniejsze lata przyniosły Armę 3 i DayZ Stanalone. Na serwerze Wolfpack gram jako sanitariusz lub pilot. Do zobaczenia w grze ;) Pozdrawiam David Heckmann
×
×
  • Create New...