Skocz do zawartości

David Heckmann

Użytkownik
  • Zawartość

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

2 obserwujących

O David Heckmann

  • Tytuł
    Piszący posty
  • Urodziny 07/03/1995

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Planeta Ziemia
  • Gram na serwerach:
    ARMA 3

Ostatnie wizyty

785 wyświetleń profilu
  1. David Heckmann

    Administracja Arma 3

    LISTA CZŁONKÓW ADMINISTRACJI ARMA 3 Shay27 [email protected] Latający [TECHNICZNY] doodzio Barnaba
  2. David Heckmann

    Propozycje i Pomysły

    @Krystol, dobrze usłyszałeś Przy najbliższej aktualizacji, któregoś z ważnych modów będziemy go musieli wyrzucić z paczki przez dźwięk wystrzałów oraz problem polegający na tym, że magazynki z RHS'a i MAS'a nie pasują do broni z tych modyfikacji.
  3. David Heckmann

    Propozycje i Pomysły

    @Krystol, w ostatniej aktualizacji RHS United States Armed Forces zostało dodanych kilkanaście wersji AH-6 Little Bird 2 rodzaje nieuzbrojonych i chyba 4 rodzaje uzbrojonych. Więc doszliśmy do wniosku, że nie ma sensu MELB'u dodawać mimo że ma świetną zawartość.
  4. David Heckmann

    Windows 10 - Warto ?

    Witajcie. Używam Win 10 od około 7 dni. Pierwsze wrażenia bardzo fajne. Ogólnie wszystko fajnie i cacy, ba nawet FPSów jest kilka więcej. Zaniepokoiło mnie tylko, że już przy dwóch grach uruchamianych przez Steam musiałem wchodzić "game.exe" i ustawiać tryb zgodności z Win 7 żeby gra zaskoczyła. Pozdrawiam David Heckmann /edit: poprawa czcionki :D
  5. Witajcie. Temat piszę bardziej informacyjnie dla osób, które bardzo udzielały i poświęcały się misji Liberation, a które nie były na jej zakończeniu czyli zajęciu ostatniego "dużego" (w tym wypadku była to Kavala) miasta na greckiej wyspie. Wiem, że część graczy chciała zobaczyć jak wygląda zakończenie misji, poniżej w spoilerach macie screen shoty z poszczególnymi informacjami i statystykami. Szkoda, bo nie zrobiłem zdjęcia pierwszej tablicy a były na niej podane informacje: Ilość zabitych żołnierzy CSAT: około 6800 Ilość zabitych żołniezy BLUFOR: około 3000 Ilość zabitych cywili: 160 Misję rozpoczęliśmy eventem dnia 27 lutego, zakończyliśmy 12 marca. Potrzebowaliśmy 15 dni, a dokładniej 99 godzin 20 minut i 55 sekund na serwerze aby odbić wyspę. W moim skromnym imieniu chciał bym serdecznie podziękować WSZYSTKIM graczom, którzy poświęcili swój czas na: dowodzenie, zajmowanie wszystkich rodzajów wrogich kompleksów, transportowanie ludzi, transportowanie zaopatrzenia i sprzętu, ratowanie i łatanie graczy i wszystkiego innego co pomogło nam wygrać. Pozdrawiam David Heckmann
  6. David Heckmann

    Propozycje i Pomysły

    Staszek, przydało by się w tym tygodniu zebrać kilka osób i postarać się ustalić optymalne parametry dla nowo dodanych misji. Chyba, że już zostały wybrane.
  7. David Heckmann

    Propozycje i Pomysły

    Witajcie. Jeżeli graliście w Armę II i Operację Arrowhead to musicie kojarzyć tryb rozgrywki coop/mp o nazwach: "When Diplomacy Fails". Misja polegała na tym, żeby BLUFOR i OPFOR wybudowały a później rozbudowywały swoje bazy, przez wznoszenie budynktów typu: koszary, fabryka lekkich oraz ciężkich pojazdów, radary, hangary lotnicze, itd. Jakiś czas temu rozpocząłem poszukiwania misji tego typu dla Army III i udało się. Właściwie to wskazał mi ją Hiperion. Dzięki wielkie! :P Misja nazywa się...podam linki będzie prościej :D Oryginalna misja: http://www.armaholic.com/page.php?id=22985 Edit by Zerty's: http://www.armaholic.com/page.php?id=27451 Moja propozycja jest taka, żeby tą misje wgrać na serwer i w nią grać. Pozdrawiam David Heckmann
  8. David Heckmann

    Serwer gry Life is Feudal: Your Own

    Latający z wiatrem, przez ostatnie trzy miesiące roku 2015 wynajmowałem serwer na Life is Feudal, skromnie bo tylko na 12 graczy ale był ustawiony na [PL/ENG]. Przez ten czas było od 20 do 30 stałych graczy i zdarzało się, że brakowało miejsc. Moim zdaniem Rust już się znudził, bo ile można raidować, budować bazy i chomikować rzeczy, żeby później zaczynać 10 razy od nowa. W ARK nie grałem dlatego się nie wypowiem.
  9. David Heckmann

    Podsumowanie [Wolfpack Event] Co-40 Liberation

    Witajcie. Jestem osobą, która czasem sobie lubi ponarzekać dlatego wstrzymam się od opisania mojego zdania :P Bo zaraz powiedzą, że "cebula" przyszła i narzeka :P Zwrócę jednak uwagę Administracji, że takie decyzje jak WIPE postępów powinny być podejmowane znacznie znacznie wcześniej i dopiero przy skonsultowaniu się z szerszym gronem graczy, którzy naprawdę poświęcają czas serwerowi. PS. Jestem tylko ciekawy jak by wyglądał event z podstawowym modułem medycznym ACE oraz wyłączoną opcją respawn :D FOTO 1 FOTO 2
  10. David Heckmann

    Serwer gry Life is Feudal: Your Own

    Wodzu, z Twoim stwierdzeniem, że tą grę można pokochać albo znienawidzić oraz ze stwierdzeniem, że potrzeba na nią dużo czasu zgadzam się w 100%. Pamiętajmy jednak, że bardzo duży wpływ na ilość spędzonego w niej czasu wpływa kilka czynników takich jak: ustawienie szczegółów serwera i nastawienia pilnującego go game mastera (admina). Ważne też jest czy się gra samemu czy z kilkuosobową grupą znajomków, w której każdy ma przydzielone zadanie i wie jak szybko je wykonać. Temat rzeka można powiedzieć ;)
  11. David Heckmann

    Serwer gry Life is Feudal: Your Own

    Dzięki za szybką odpowiedź ;) Jeżeli coś by się zmieniło ze "stajnią" to pomysł jest aktualny cały czas.
  12. David Heckmann

    Serwer gry Life is Feudal: Your Own

    Droga Administracjo, cytując starożytnego chińskiego wieszcza "Sesja, sesja i po sesji". Będę rad gry wydacie werdykt na temat serwera. Pozdrawiam David Heckmann
  13. David Heckmann

    Serwer gry Life is Feudal: Your Own

    Więc teraz pozostaje czekać na decyzję Administracji, tak?
  14. David Heckmann

    Serwer gry Life is Feudal: Your Own

    Stringera znam od około roku ale Jego propozycja serwera LIF'a jest uboga :P Moja propozycja, że tak powiem jest bardziej rozbudowana. Językami obowiązującymi na serwerze byłyby polski i angielski. Serwer przeznaczony dla klanów/grup od minimum 4-5 członków. Mapa świata byłaby podzielona na prowincje czy gminy początkowo oznaczane liczbowo od 1 do X.Trzeba tylko usiąść i wyznaczyć ich ilość i granice prowincji. Żeby otrzymać prowincję klan musiałby złożyć podanie na forum o konkretny numer prowincji. Zasada przyznawania prowincji: "Kto pierwszy ten lepszy". Klan/grupa po otrzymaniu prowincji powinna otrzymać 7 lub 14 dni tzw. "ochrony początkowej". Jezioro i Góra na północy są wyjęte od podziału i uznane jako ziemie administracji. Czyli każdy gracz może np. pójść do kopalni miedzi i wydobyć trochę surowca czy iść do złoża gliny i trochę jej wydobyć. Tereny te są idealne do organizacji eventów. Wokół jeziora można wybudować tor dla wyścigów konnych a obok jeziora jest duża polana gdzie można pobudować arenę gdzie będą walczyć gladiatorzy. W obu przypadkach inni gracze mogą obstawiać surowcami w grze na swoich faworytów a za zwycięstwo w wyścigu czy walce dostaje się nagrodę. (Wszystko jest do ustalenia). Judgment Day(PVP) i PVE: Jest na to bardzo proste rozwiązanie. (Godziny i terminy do ustalenia) Przykład: przez poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i sobotę obowiązuje PVE. Natomiast tylko przez kilka godzin w piątkek i sobotę, w godzinach 18-20 obowiązuje Judgment Day. Reszta tych dni uznawana jest za PVE. Natomiast niedziela jest to dzień Eventów. Nie mam nic przeciwko dowolnym dotacjom na utrzymywanie serwera. Jest tylko kwestia odpłacania graczom za dowolne dotacje czy też stworzyć "pakietów" startowych, czyli za dotację lub kupno pakietu za 50 zł/$ klan otrzymuje np. 1000 rudy miedzi, żelaza, srebra, złota jakości 70 albo otrzymuje zestaw 5 żelaznych/stalowych narzędzi. Odnośnie graczy "niezrzeszonych" czyli niebędących członkami żadnego klanu. Wyznaczyć 2-3 prowincje dla nich czy namawiać do grania z klanem. Kwestia regulaminów i zarządzania serwerem jest dość prosta. Mogę się tym zająć i znam kilka osób, które mogą pomóc w zarządzaniu serwerem. *ciach* Pozdrawiam David Heckmann
  15. David Heckmann

    Przywitaj się!

    Witajcie! Nazywam się David Heckmann. Nazwisko zostało zmyślone na potrzeby innej gry i już jakoś zostało. Mam 20 lat. Jestem studentem I roku Historii. Przygodę z grami od Bohemii rozpocząłem od Army 2, Operacji Arrowhead i modyfikacji DayZ, późniejsze lata przyniosły Armę 3 i DayZ Stanalone. Na serwerze Wolfpack gram jako sanitariusz lub pilot. Do zobaczenia w grze ;) Pozdrawiam David Heckmann
×