Jump to content

Goryczław

Użytkownik
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Goryczław

  1. 1. Nick, na który została nałożona kara: Goryczław 2. Steam ID: STEAM_0:0:1153530 3. Link do bana na Sourcebans:http://sourcebans.strefagier.com.pl/index.php?p=banlist&searchText=Goryczław&Submit=Search 4. Opis sytuacji: Witam a więc zaczęło się w sierpniu ja jako 11-latek nie grzeszący inteligencją wyzywałem się na najlepszej serwerowni nieraz nawet przesadzałem że dostawałem muty jednak wracając do obrazy administratora (Noobaka) nawet nie pamiętam o co poszło pamiętam tyle że wieczorkiem (koło 20) 29 sierpnia przesadziłem wyzywałem Noobaka nawet nie p
  2. według mnie to ten pomysł jest fajny jednak powinien być od lvl 15
  3. proponuje stworzenie nowego trybu o nazwie Wild West gra działa by się na dzikim zachodzie PS przepraszam za błędy ortograficzne zasady Trybu 1 Mecz trwa 10 min 2 Mecz można zakończyć Zabijając ściganego i jego ludzi, Uciekając ściganym i jego ludźmi , Pojmując ściganego, Zabić wszystkich jako ścigany i jego najemnicy 3 Trzeba się słuchać wyższej rangi 4 Mecz zaczyna się jeżeli na serwerze jest 8 osób Gracz mógł by się wdzielić w Ściganego jego cele to zabicie wszystkich wrogów lub ucieczka współpracuje z
  4. niestety ale widocznie nie przeczytałeś regulaminu więc według mnie ban powinien zostać
  5. nie gram w mc ale serwer szybko upadnie bo ludzie którzy grają na serwerach promowanych przez ytyberów
  6. jakby co to żeby mieć admina na Sg trzeba grać regularnie przez miesiąc
  7. no tryb według mnie fajny ale troche map trzeba było by ogarnąć na ten tryb
  8. nie gram często na TTT ale wydaje sie przyjemny bo widziałem jak streamuje wiec jestem neutralny
  9. nie umiem i nie zbyt lubie grać w mc ale mozna zagrac
  10. nie gram na breach 3 ale zagłosuje PLUSY -duża ilość h na serwerze -dużo osób cie lubi i widocznie jesteś miły MINUSY - wiek mniejszy niż prewerowany - nigdy nie byłeś adminem jestem na TAK ponieważ każdy może spróbować być adminem i ponoć jest przyjazny często gra no to oczywiście lepiej bo z tego co wiem to br 3 jest najbardziej toksyczny
  11. proponuje skrócenie bana do jednego lub dwóch miesięcy
  12. co to tego DST możesz zaprosić na STEAM ja jestem gotowy
  13. dodanie dwóch nowych klas inżyniera oraz sprzątacza inżynier respił by sie w HCZ koło głowic Alpha (reaktoru) (bomby) miał by 130 hp kartę poziomu 3 jego szybkość była by taka jak weterana klasy D link to modelu http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=714705544&searchtext=+engineer+player+model był by od 4lvl sprzątacz respił by sie tam gdzie inżynier miał by 60 hp karte poziomu 3 szybkość taka jak inżynier model zwykłego naukowca dostępny od 2lvl
  14. osoba fajna i pomocna jestem na TAK
  15. prosił bym o dodanie scp za lvl od levelu pierwszego ale były by trzy scp za lvl scp 106 scp 049 oraz scp tank-J
  16. nie chce mi sie kupować a tak serio jestem nolifem i całe dnie gram i nie chce wyść z domu
  17. [1] SCP-420-J (fajka) [2] nie wiem y coś wymyślicie [3] w kilku pokojach w strefie gdzie respią sie mtfy [4]http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=673698301&searchtext=vape+swep albo też http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=944348464&searchtext=+cigarette [5] Weteran klasy D oraz Dyrektor
×
×
  • Create New...