Skocz do zawartości

Sir. Danken Lore

Użytkownik
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

O Sir. Danken Lore

  • Tytuł
    Początkujący poster
  • Urodziny 13 Lipiec

Informacje

  • Steam ID
    76561198080045700
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Skillersi
  • O mnie
    BANDITO NA EL STREFA GIERRO
  • Gram na serwerach:
    GMod

Ostatnie wizyty

1008 wyświetleń profilu
  1. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Zmiana dźwięku strzału M24 na bardziej "czytelny". Obecnie, niezależnie od miejsca oddania strzału, audio działa jak większość ambient soundów, gdzie źródłem zawsze będzie obecna pozycja gracza.
  2. Sir. Danken Lore

    TTT Fails / Wins na StrefaGier

    Tytuł filmu świetnie podsumowuje sytuacje.
  3. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Hejo, na początek chciałbym przeprosić za spam tymi propozycjami :P. Do rzeczy, czy dałoby radę zrobić coś z zdalnym detonatorem? Każdy wie jak on działa i w jakich sytuacjach sprawdza się on najlepiej więc tłumaczyć tego zbytnio nie będę. Co mnie boli? Szybkość z jaką nosiciel może eksplodować i brak jakiejś wskazówki mówiącej, że gracz x jest chodzącą bombą. Wystarczy położyć na jakimś afku takiego remotea i w sumie mamy pewność, że prędzej czy później złapie się jakiś przypadkowy przechodzień, lub ten afk nagle się obudzi i wbije w większą grupkę inno. Jakie można wprowadzić zmiany? Proponuję dodanie fazy ładowania podłożonego remotea, gdzie zdracja który podsadził ładunek, wpierw musi go tak jakby naładować, co zajmowałoby mu z 10-20 sekund pozostawiając go przy tym bezbronnego a w dodatku wydającego z siebie jakiś dzwięk np. pikanie C4. Podpowiedź audio także, można zastosować przy ofierze by wiedziała ona, że ma na sobie ten śmiercionośny ładunek. To tyle ode mnie, see ya Sir. Spanken Lore
  4. Sir. Danken Lore

    TTT Fails / Wins na StrefaGier

    Cleaning duty
  5. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Krótko. Usunięcie czerwonego ekranu informującego nas o tym, że zebraliśmy właśnie dużo obrażeń.
  6. Sir. Danken Lore

    Pomysły i propozycje

    Polecam usunąć head bobbing podczas naciskania przycisku od sprinta (efekt przez który nasz ekran lata góra dół). Po dłuższym bieganiu na sprincie zaczyna mi się kręcić w głowie. Problem ten w przyszłości może mieć więcej graczy niż tylko ja.
  7. Sir. Danken Lore

    Mapy do Usunięcia

    ttt_mc_downtown - nie pobiera człowiekom tekstur //usunięta ~wachu
  8. Sir. Danken Lore

    [TTT]Laki

    Veni, vidi, TAK. Poza kłótnią z Edziem nie widziałem większych problemów dziś na serwerze, gdzie miałem okazję się z Tobą zapoznać. Zostawiłeś na mnie dość pozytywne wrażenie, czuć od Ciebie ten stopień bycia weteranem strefki. Swoje TAK daje także ze względu na opinie grupki osób wyżej, którym najzwyczajniej w świecie wierzę na słowo, iż nie będzie z tobą żadnych problemów.
  9. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Witam, post będzie dotyczył paru rzeczy, które według mnie można poprawić. Oczywiście nie oczekuje, że cokolwiek zostanie wzięte pod uwagę. Pierwsza rzecz... lepiej opiszę to screen. Pierwszy strzał, to trafienie bezpośrednio w body, drugi natomiast to headshot. Luger obecnie ma 8 pocisków w magazynku, dobrą szybkostrzelność i celność wystarczająco dobrą, żeby absolutnie zmielić jedną osobę na blisko. Prawdopodobnie ma największy DPS z każdej broni na serwerze. a to raczej powinna być rola jednej z wielu broni długich na serwerze. Następnym przystankiem na tej drodze jest nowa zabawka dla detektywów, mianowicie rewolwer. Możliwość one shotowania jest tu na miejscu, jednakże surowy DMG w ciało jaki robi ta broń jest ogromny -- 70Hp. Nie jest to trochę za dużo? Wisienka jest wyżej, teraz przejdę do samego tortu o którym w sumie mało osób powie głośno. Chodzi mi o body armor. Jak pewnie wszyscy dobrze wiedzą jest to item na samej górze shopu, który daje 30% pasywnego resista na obrażenia od pocisku przez całą rundę. Generalnie, świetny zakup na sam start, który jest widywany na większości traktorach. Pomaga on wygrywać walki, jest niewykrywalny i pomimo jego nazwy okrywa całe ciało, przez co w logach można zobaczyć takie sytuacje jak "zabrał 6hp przy użyciu famas" trafiając w np. rękę. Podsumowując nie ma wad. Wszystko to w cenie jednego kredytu, gdzie traitor na start dostaje dwa (dete oczywiście body armor ma od startu rundy). Niżej parę pomysłów pomysłów, co można zrobić by zmienić item: Dodanie paska wytrzymałości pancerza jak w csie, np. 2-3 strzały z m16 i na tym kończy się działanie kamizelki. Można by włączyć możliwość wielokrotnego zakupu, gdzie po zniszczeniu dałoby radę znowu ją kupić. Jak już wcześniej wspominałem, rozdzielenie pancerza na kilka różnych itemów np. kamizelkę (na ręce i korpus), hełm i może dres od adidasa na nogi. Możliwość ulepszenia pancerza. Powiedzmy, że pierwszy poziom dawałby graczowi tylko 10% odporności. Następny zakup, podnosiłby tą odporność do 20%, jeszcze następny do starych 30%. (Nudna opcja i za mało przekombinowana) Hit it with a nerfhammer. Zwiększenie ceny w shopie. To tyle ode mnie Pozdrawiam i żegnam Sir. Przekombinator
  10. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Przybliżenie w LE, spowodowałoby utracenie przez tą broń tej oryginalności. Snajperki bez zooma jeszcze nie miałem okazji spotkać, a muszę przyznać dość ciekawie się nią gra. Przydałaby się za to możliwość one shotowania ludzi z body armorem, czego teraz nie da rady zrobić (head zabiera koło 90hp). Uważam, że tak wolno strzelająca broń, zajmująca slot główny, mogłaby mieć tą możliwość. Albo to, albo może jakieś zmiany przy body armorze, który osłania nie tylko body, ale także: ręce, nogi, głowę. Proponowałbym może dodanie itemków oddziałujących tak samo jak body armor, jednakże tylko na poszczególne części ciała np. hełm na głowę, legginsy na nogi i jakieś rękawice na łapki.
  11. Sir. Danken Lore

    Mapy do Dodania

    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=662146255 dollsy z dodanym ventem bięgnącym przez prawie cały obwód mapy. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=610493442 mapa bank_b13 jest dość oryginalna. Gracze mają okazję na zdobycie jednego darmowego kredytu jak i odblokowania wielkiego sejfu, w którym jest multum randomowo spawniących się broni. Jeśli byście chcieli dodać tą mapę, proponuje do regulaminu dopisać coś o noszeniu baterii SWAT, która traitorom umożliwia zrespienie paru snajperów na zewnątrz jak i drużyn SWATu. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=867187200 minecraft_b5 z trochę zmienionym wyglądem, i dodanym stacjonarnym statkiem na wodzie. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=176877591 bbicotka jest mapą, z układu bardzo podobną do dollsów, gdzie teren na dole jest wprost otoczony przez miejsca z wyższą elewacją. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=108034193 richland to mapa dość prosta i mało skomplikowana. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=265201154 lockout, wycięta prosto z halo. Znajduje się na niej power sword dla traitów, jak i kilka power upów (200hp, niewidzialność czy super speed) czy wyrzutnie graczy. Z tego co pamiętam, nie ma na niej spawnów broni, ale można je dodać. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=153600777 metropolis, aka sniper heaven. Akcja rozgrywa się na kilkunastu dachach budynków, fani newton launchera i reco będą czuć się jak w domku. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=471237597 odmieniona wersja mapy camel. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=429578926 warehouses, mapa jest na liście usuniętych jednak nie podano powodu jej usunięcia, może dalibyście radę rozpatrzyć jej przywrócenie? https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=573496701 rivercliff, ogromna mapa wielkością przypominającą 67thway, jednakże nie posiada ona podziemi. Jest otulona leciutką mgłą. To tyle jeśli chodzi o propozycje. Co do fpsu każdej mapy powyżej wypowiedzieć się nie mogę, gdyż jest mało map na których spada mi on poniżej 60. Oczywiście nie oczekuje, że wszystkie mapy zostaną dodane. Pozdrawiam i żegnam, Dunken.
  12. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Witam wszystkich, post będzie dotyczył poison guna. Czy dałoby radę coś z nim zrobić? Jest to broń w pełni zależna od tego, czy dete ogarnia swoją rolę i czy kupi nam hsa. W innym wypadku, tracimy HP przez 50s i praktycznie jesteśmy wyłączeni z gry, gdyż każdy DMG jaki dostaniemy z trucizny musi nas brutalnie o tym poinformować w cholerę jasnym żółtawym efektem. Dodatkowo broń ta jest super celna, przez co strzelec nie musi się narażać na jakieś niebezpieczeństwo podchodzenia na blisko do ofiary by zapewnić sobie celny strzał. Proponowałbym dodanie jakiegoś czasu trwania samej trucizny, lub też przynajmniej usunięcie wcześniej wspomnianej żółtej narośli z ekranów zatrutych nieszczęśników. (Poza tematem, update naprawdę mi się podoba )
  13. Sir. Danken Lore

    [TTT] DragonFly

    Hejo strefowicze. Co do Kappy jak na razie mam mieszane zdanie. Niby ma to doświadczenie i godzinek na serwerze też nie ma mało. Obiecał, że będzie grał stale, i po gametrackerze zbytnio problemu nie widzę. Pewnie może się komuś zdawać, iż fakt że jest człowiekiem i spędza normalne ilości godzin dziennie na serwerze, powoduje że z automatu się nie nadaje, but oh well mi to zbytnio nie przeszkadza. Co do samego podanka, jest ciekawe i miło się je czyta. Jednakże co do minusów, trochę nieciekawie wyglądała twoja reakcja na posty pod tym podaniem, gdzie reagowałeś (nie wiem po co) dość agresywnie, na odpowiedzi od graczy. Ostatecznie jestem na TAK. Pozdrawiam i żegnam Ten gość bez nadgarstka
  14. Sir. Danken Lore

    <TTT> Tako

    SiemkaPL Najpierw kwestia ważniejsza od samego podania, odłóż snajperki i przejdź na shotguny, z góry dzięki. Teraz to mniej ważne podanie. Pierwsze co można zauważyć, to fakt iż wyróżnia się od innych podanek na forum. Jest ciekawie napisane i po pierwszym rzucie okiem widać, że siedziałeś przy nim troszkę więcej niż minutę. Co do samego Tako, wellp nie muszę nic dodawać, bo wszystko co chciałbym o nim napisać zostało zapodane wyżej. Czy Taco ma jakieś minusy? Osobiście preferuje Burrito. Podsumowując, jestem na TAK. Pozdrawiam i żegnam Sir. Scrub Lore
  15. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Jeśli ktoś, rzeczywiście dawałby się obijać systematycznie z daleka, to jest to moim zdaniem całkowicie jego wina. Normalna reakcja na dostanie jednego/trzech strzałów, to schowanie się za najbliższą osłoną, a jeśli takowej w okolicy nie ma, to jest to błąd z strony gracza, że wystawia się komuś pod lufę i nie ma planu ucieczki. Dochodzi też fakt, że nie gramy sami, tylko z innymi graczami. Prędzej czy później, taki zły bully zostanie zlokalizowany. W sprawie zatarcia różnic, mam nadzieję, że chodzi o różnice między snajperkami a karabinami szturmowymi, bo o tym dalej będzie ten wpis. Jeśli rzeczywiście, zbuffowana celność szturmówek spowoduje, że na dużych dystansach będą one bardziej efektywne od snajperek, zawsze można zastosować, tak samo jak w przypadku XMa, obniżenie obrażeń w miarę zwiększającego się dystansu, czy po prostu leciutko pozmieniać statystyki. W ten sposób, snajperki nadal zachowałyby tą samą skuteczność na dystansie, a szturmówki już nie robiłyby tak dużo obrażeń na dużych dystansach. Tak czyś jak, cieszę się, że ktoś mi odpisał pod pomysłem. Dziękuję pride, za wyrażenie twojego zdania na ten temat. Pozdrawiam i żegnam Sir. Dzbanken Noob
×