Jump to content

Sir. Danken Lore

Użytkownik
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

About Sir. Danken Lore

  • Rank
    Forumowicz
  • Birthday July 13

Informacje

  • Steam ID
    76561198080045700
  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd:
    Neckbeardia
  • O mnie
    Gas all weebs
  • Gram na serwerach:
    GMod

Recent Profile Visitors

1808 profile views
  1. Sir. Danken Lore

    [skarga] Batumen

    Nie ma to jak wbić na serwer bez czytania regulaminu, płakać coś administratorom, a potem ośmieszyć się debilną skargą. Tak jak ty masz gdzieś regulamin, tak "moderator" ; "administrator" jak zwał tak zwał, gdzieś ma twoje reporty. Cieplutko pozdrawiam, mam nadzieję, że zobaczę Cię kiedyś na source bansach z banem permamentnym :D.
  2. Sir. Danken Lore

    [TTT] Zajuu

    O Zajączku (bo tak go nazywają kidy) nie można za dużo powiedzieć. Na serwerze jest cicho, czasami coś powie na team chacie dla t. Lata tylko po mapie i strzela heady jak brudny try hard, jakim jest. Slaye dostaje rzadko, hell, nawet nie widziałem żeby dostał choć jednego. Jego styl gry i brak problemów świadczy tylko o tym, że rozumie z czym się je te te te. Uważam, że po nauczeniu go podstaw z rdm menagerem i komendami, byłby dobrym materiałem na admina. Na TAK.
  3. Sir. Danken Lore

    [ban] t0nik

    Da faq. Gość wbija na mulciaku, kiedy na głównym ma bana. Dostaje bana na multi i tego samego dnia piszę odwołanie. Śmieszne, że ktoś myśli o daniu szansy tak szybko. Równie dobrze, za granie na mulciaku z kb na mainie można by dawać bana na kilka dni, wtedy zbanowany nie musiałby tracić czasu na odwołanie, jeśli społeczność serwera i tak chcę go wpuścić do piaskownicy po kilku dniach banicji. Tonika pamiętam bardzo dobrze, trollowanko, propkille i kłótnie na voice chacie. Na NIE. Mateo style, przynajmniej nie napisał, że grał zgodnie z regulaminem.
  4. Sir. Danken Lore

    Analiza zabawowo-statystyczna

    Bez kitu ten t ban byłby dobry. Takich shitlordów jak tako można pobanować, żeby w8 nie obniżali.
  5. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Dete przyznawany w sytuacji gdzie inny detektyw dostanie slaya startuje rundę bez kamizelki i dna scannera. Czy dałoby się to zmienić? Dete bez scannera, to jak miły tako.
  6. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    I nie tylko... filmiczek. Większość broni ma celność jak mp5 na filmiku wyżej. Oczywiście, pompeczka zjadłaby osobnikowi do którego strzelałem połowę hp, bo przecież jest przeznaczona do tego typu dystansów. Fair an' balanced.
  7. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Poruszę kwestię, która boli mnie już od dłuższego czasu. Ulubiony temat każdego konesera forum i try harda na TTT. Nasza kochana, ulubiona pompeczka. Broń jest za mocna, co widać już po tym jak często jest używana. Bywają rundy gdzie 3/5 osób z nią biega. Byle normik łapie się za nią i bez problemu może zabić całą populację sąsiedniego korytarza. Jedyną kontrą jest oczywiście inna pompa, albo łut szczęścia że pod niemałą presją trafimy w całym zamieszaniu kilka baniek. Co do multi killi, żadna inna broń nie ma takiego potencjału jak pompeczka. 8 loftek w tubie, każda z bliska może zrobić po 190 obrażeń. Pretty fun. Pompcia jest tak łatwa do grania, mam wrażenie, że gdybym podłączył pada i grał na nim przez tydzień mój performance jakoś tragicznie by nie spadł. Ktoś powie, że pompa powinna być taka, bo ma być dobra na blisko. Okay. Czemu więc inne bronie, też do tego przeznaczone nie mają takiego potencjału jak ona? Loco ma tylko 3 strzały i całkiem duży rozrzut, który może sprawiać strzelcowi problemy nawet w spotkaniach twarzą w twarz. Pump action od pompy wolniej strzela i robi mniej obrażeń, co jest swoją drogą trochę dziwne. Obie bronie są do siebie bardzo podobne, jednak pump action pomimo tego, że wolniej strzela robi o wiele mniejszy dmg. No idea why. SMG też są interesujące, gdzie zabijemy maks 2-3 osoby. Co śmieszniejsze, poza vectorem, SMG przegrywają z shotgunem na dystansie 600 jednostek, co nie jest małym dystansem (+150 i macie dystans wybuchu c4). Najzwyczajniej w świecie strzelec z SMG jest zmuszony do tapowania, gdzie użytkownik pompy będzie mu ładował po 40-60hp na loftkę. Seems balanced. Niby jest jakiś skrypt, który proporcjonalnie do dystansu zmniejsza dmg pompy, ale mnożniki są tak jakoś mało odczuwalne, kiedy na dystansie wybuchu paki shotgun robi 40hp i wygrywa z SMG czy ARką. Przypominam o nerfie deagla, pistolet, który na uboczu robił nielegalnie jako każda inna kategoria broni i za to został skazany na mniejszy mnożnik w głowę. Czemu więc broń, która wygrywa na dystansie średnim z ARkami czy SMGi nie dostała jeszcze nerfa, który by rzeczywiście zapobiegł takim sytuacją? Inna kwestia, to taka że broń jest po prostu frustrująca do grania przeciwko. Moim ulubionym rodzajem śmierci jest one shot w plecy na start rundy, czy random, który właśnie wyskoczył zza rogu i nie dał mi nawet czasu na powiedzenie "nie chodź za mną". Jest to w końcu bardzo skillowe wciśnięcie przycisku i wpakowanie innemu graczowi pakietu w klatę, który posyła go w zaświaty. Fajny klip Bardzo fajny klip z perspektywy Tomislava jak zabijam pięć osób w jednym miejscu. Żadną inną bronią nie byłbym w stanie tego zrobić, bo nie pozwala na to ich dmg output. Meta na serwerze opierająca się tylko na jednej broni i dwóch przyciskach jest żałosna. Z całego arsenału, nowi gracze i niektórzy starsi korzystają tylko z tej jednej broni, bo jest najłatwiejsza. Omija ich przez to zabawa innymi pukawkami, czy korzystanie z gadżetów w t shopie. Moje propozycje. 1. Ogólne zwiększenia skill gapa na serwerze, poprzez zmienienie każdej innej broni. Bawienie się wartościami, gdzie powiedzmy od teraz ARki one shotowały by w głowę i robiły 24-33hp na strzał. Inne bronie byłyby bardziej w jednej lini z pompą, gdzie każda robiłaby miazgę na swoim dystansie. 2. Mechanika celności pierwszego strzału. Pierwszy strzał z każdej broni nie ma dyspersji, przez co strzał leci dokładnie w środek celownika. Nie dotyczyłoby to snajperek i shotgunów. 3. Usunięcie broni. 4. Nerf na dmg. Tak, żeby nie miała jak fizycznie one shotować ludzi. Od takich zabaw powinno być loco i pump action, a nie strzelba która jest półautomatyczna. 5. Bawienie się skryptem z opadaniem dmg wraz z wzrostem dystansu. Powiedzmy 100 jednostek i pompa dostaje już hardy mnożnik .3 na dmg, który z dystansem dalej by spadał. Powyżej powiedzmy 750 jednostek strzały by znikały. 6. Dodanie jej do sklepu T/D i usunięcie ze spawnów na mapach.
  8. Sir. Danken Lore

    Mapy do Usunięcia

    ttt_bunker Jak wygląda przebieg rund? Respimy się, czekamy 15s aż otworzą się drzwi do bunkra, czyli mija już cały preparing i rolę są rozdane. Drzwi się otwierają i teraz jest prowadzony wyścig, kto pierwszy w windzie. Osoba pierwsza w windzie często sama zjeżdża na dół nie czekając na nikogo, przez co około 20 graczy jest uwięzionych na terenie mapy wielkością przypominającą shipment z modern warfare. Granaty latają, loftki spadają puste na ziemię i runda zwykle kończy się średnio w nie więcej niż minutę. Dodatkowo, nie wiem czy to bug czy jakiś przycisk, ale winda lubi zabijać drugą dostawę osób na dolne piętro. Teraz np. miałem sytuacje gdzie, 3 traitorów próbujących zabić ostatniego innocenta po prostu umarło, bo wbiło do tej zbugowanej windy. Niżej filmik pokazujący przebieg rundy na tej mapie. Filmiczek Kreciq nie dodawaj więcej propozycji map, plz. ttt_filmstudio_b5 oraz ttt_bunker usunięte ~wachu
  9. Sir. Danken Lore

    Mapy do Dodania

    Icebreaker - za duży. MC67 - możemy nie dodawać więcej map, które lubią grać same 12 latki? (SO TAKIE FAJOWE, BO NIE MUSZE POBIERAC TEKSTUR I FKONCU WIRZE SCIANY). Na serwerze jest już moim zdaniem wystarczająco map przypominających mi, że istnieje takie śmietnisko internetu jak Blowek, Polski stół, czy inne Mandzie. Zamiast wersji MC, jest normalna wersja z samochodzikami i prosiłbym o jej wrzucenie. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=298470515&searchtext=ttt_67thway Cringe alert
  10. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Abominacja - w przypadku jej dodania, nerf na dmg z automatu, robi 24 w klatę. Dodatkowo ma 30 w magazynku i fire rate na poziomie z minigunem, celność też lepszą od niektórych AR-ek, bo czemu nie. Waży 50MB, trochę nie za dużo? Garand - było M14 i nikt z tym nie grał. Myślę, że nie ma sensu dodawać broni, która w działaniu będzie bardzo podobna. Plus, samopowtarzalne bronie są CIĘŻKIE do zbalansowania. Niby mają robić ogromny dmg i być super celne, ale przy obecnym ttk to się najzwyczajniej nie sprawdza i takie bronie kończą z nerfem, a potem cicho umierają w zapomnieniu (autokampa). M3 - ludzie już narzekają na one shot bronie. Nie widzę sensu zmieniania obecnego, delikatnego świata shotgunów, do którego serwer zdążył się już przyzwyczaić. Ba, jakiekolwiek zmiany w pompach są jak grzebanie kijem w mrowisku. Zaraz jakieś tomislavy, majory, czy inne try hardy zrobią powstanie i tyle będzie z ruchu Dimmon i loftka z o.o.
  11. Sir. Danken Lore

    Perm ban xde

    Brak tekstur umożliwia strzelanie przez obiekty, confirmed info. Jak chcesz sprawdzić, odinstaluj sobie tekstury i pograj na bowlingu przy testerze, albo na jakiejkolwiek mapie z ciężarówką.
  12. Sir. Danken Lore

    TTT Fails / Wins na StrefaGier

    Chyba dotychczas mój najlepszy kb. Przy około 750 punktach zabiłem 2 innocentów. Zabicie MajoRa trochę by mnie odratowało, ale najwyraźniej moja celność dostała syndromu Tako. Na szczęście nad załatwieniem mi kb czuwał Xave, znajdujący się na lodówce z M24.
  13. Sir. Danken Lore

    Dołączenie Serwera DarkRP

    Ogólnie to
  14. Sir. Danken Lore

    Ban (Michasia)

    Gdy pierwszy raz zobaczyłem Cię na serwerze, latałaś sobie ze strzelbą/automatem bez żadnego kicania. Szybciutko zapamiętałem Cię jako gracza niewartego uwagi, jeśli chodzi o niebezpieczeństwo jakie może stanowić. Mija bardzo krótki okres czasu i naglę będąc rozpędzonym do 400J przy bha dostaje od Ciebie heada ze scouta. Pomyślałem sobie "Może lucky shot, nie ma co sprawdzać". Parę dni do przodu i słyszę od pewnej grupy, że michasia może mieć jakieś haki. Jako, że łapanie hakerów/trolli/ghostherów jest moim ulubionym zajęciem, wbiłem na serwer Cię poobserwować. Mapa rooftops, jakieś 16 osób na serwie, wieczorna godzina. Przy tych 30 min obserwacji, heady dalej wpadały, ale nie znalazłem absolutnie nic, co by było warte nagrania. Co bardziej podejrzane akcje, których było mało, podpisałem pod 10/10 spec w gmodzie. Co do sytuacji z myszką, sam mam taką gdzieś odłożoną. Nie wiem, czy nauczyłaś się grać w ciągu paru dni, czy tylko ogarniałaś zabawki na serwerze, co jest dobre, czego nie dotykać. Biorąc pod uwagę, że najwyraźniej nie ma żadnego klipu potwierdzającego twoją winę, a sam także nic nie widziałem, jestem za UB.
  15. Sir. Danken Lore

    Rola detektywa

    Ja za to nie widzę innej opcji jak pierwszej. Na serwerach nie ważne jakich, dete zawsze prezentuje się jako potwierdzony od startu innocent z dostępem do sklepu. Priorytetowy cel do odstrzelenia w pierwszej kolejności, gdzie daje traitorowi, który go zabił nagrodę za porwanie się na te 30% resista na obrażenia. Pełni także role wsparcia dla innocentów (i poniekąd traitorów), gdzie może wyposażyć cały serwer w zabawki, które mogą bardzo utrudnić grę traitorom. Niby może wydawać jakieś polecenia, ale zwykle są one ignorowane przez większość. @kreciq198 Jeśli chodzi o Twój post, absolutnie bym nie chciał, żeby jakiś smark, czy pierwszy lepszy try hard wydawał innym polecenia, typu "jak nie wejdziesz do sprawdzarki, kos" czy "zakaz wchodzenia na jakieś miejsce, bo tak". Dodatkowo, unikajmy tworzenia kolejnych kwestii spornych, których na serwerze wśród administracji i samych graczy jest sporo. Ty możesz uznać środek miasta 67, czy górę na minecraftcie_b5 za otwartą, tylko po to, żeby rundę później wbił np. Batumen i wyraził kompletnie inne zdanie. Jeśli ktoś tego nie widzi, polecam odwiedzić moją ostatnią skargę, gdzie chyba zostało pokazane jasno, że zdanie każdego administratora do tej samej sytuacji może być inne, pomimo jakiegoś tam regulaminu i zasad. Co do samej ankiety, jeśli jest robiona w celu wprowadzenia jakiejś zmiany do tej roli, wdł. mnie największym mankamentem detektywa jest to, że jest ładnie odznaczony na tabeli na niebiesko, tak żeby każdy wiedział do kogo strzelać, przez co, albo ginie na start rundy i nic nie robi, albo chowa się po mapie. Proponuje zrobienie roli detektywa anonimową, gdzie nie miał by żadnego znaku, czy to na tabeli, czy to niebieskie kółeczko wokół celownika, czy to czapka noszona na jego czuprynie. Można by mu dać jakiś item za kredyt, który natychmiastowo po kupieniu przywracałby detektywowi jego odznaczenia.
×