Jump to content

Sir. Danken Lore

Użytkownik
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

About Sir. Danken Lore

  • Rank
    Forumowicz
  • Birthday July 13

Informacje

  • Steam ID
    76561198080045700
  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd:
    Neckbeardia
  • O mnie
    Gas all weebs
  • Gram na serwerach:
    GMod

Recent Profile Visitors

1977 profile views
  1. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Przypomniał mi o tym snajpero. Bind "odwołuje kosa" nie jest nowym bindem, tylko podmienia bind "widzę x gracza", czego angielska wersja jezykowa gry nie rejestruje. Dla mnie odwołanie kosa wygląda tak: "I see x gracz". Wprowadza to na serwer element niepotrzebnego chaosu, czy można coś z tym zrobić?
  2. Sir. Danken Lore

    [ban] Xave

    Nie wiem co wy odwalacie. Zamieszani admini w twojego niedawnego ub jak wiadomo z xave obracają się w wspólnym kółeczku adoracji, inaczej tego nie nazwę. Jednak to, że spędzasz dużo czasu z większą częścią aktywnej administracji na jakimś super tajnym discordzie tylko dla waszego kółeczka, nie daję wam prawa do ściągania banów osobie o dość sporej kartotece "dodatkowych szans" bez żadnego odwołania. Ta grupka adminków wykazała się tylko brakiem profesjonalizmu w całej sytuacji. Co do samej prośby ub to xD. O jakich ty własnych zasadach piszesz? Mamy gdzieś drugi regulamin który pozwala Ci na bezkarne propkillowanie graczy, czy to tylko ja o czymś nie wiem? Także patrząc na filmik wyżej oraz na twoją historię banów, twoja wersja wydarzeń xave jest tak wiarygodna, jak krzyczenie pewnego chłopca o nadciągających wilkach. Na sam koniec dodam, że zbytnio nie chcę by ten ban został zdjęty. Gerald poświęcił swój jakże drogocenny czas, by wlepić Ci tego perma. Po co dawać Ci kolejną szansę? Żeby musiał marnować 5 sekund swojego życia za jakiś tydzień na ponowne nałożenie blokady? Oszczędźmy mu te 5 sekund życia, plox. To tyle ode mnie Nie pozdrawiam całej grupki i do zobaczenia
  3. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Świetny pomysł! Od razu dodajmy punkt regulaminu, który pozwoliłby na rzucanie granatów wybuchowych w tłumy ludzi, wszystko usprawiedliwione jeśli przed rzutem krzykniemy swoim fanboyowskim głosem "śmieszny granat". A co mi tam, od razu usuńmy cały regulamin żeby gameplayem przybliżyć serwer do tego you tubowego śmietniska. Jakbyś mógł sprecyzować co stworzył bladii, byłbym wdzięczny.
  4. Sir. Danken Lore

    <TTT>Szyne

    Ja to tu zostawię (no hard feelings) Oczywiście na NIE
  5. Sir. Danken Lore

    <TTT> Degenerate

    Czego tomislavovi nie można odmówić to doświadczenia i tego jak widać wyżej, że jest lubiany przez społeczność serwera (tą co nie gra i tą co gra). Z góry jednak daję NIE. Tak nastrojowo chwiejna osoba jak Ty nie powinna być dopuszczana do stanowiska osoby z uprawnieniami pod żadnym warunkiem, nie zależnie od twojego zachowania teraz. Prędzej czy później coś wytrąci Cię z równowagi, coś co nie jest do końca trudne, sam wiem najlepiej bo raz mi się udało. I co potem? Znowu: dasz sobie bana; strzelisz wielkiego focha na większość serwera; zaczniesz obrzucać mięsem za plecami; zrobisz sobie rzekomo roczną przerwę od strefy, której nigdy się nie trzymasz, wrócisz i zaczniesz wszystkich przepraszać? X kadencji na stanowisku osoby z uprawnieniami i tyle samo "dram" z najbardziej błahych powodów jakie mogłeś znaleźć. Nie chcę widzieć kolejnej. Mam nadzieję że wachu razem z kreciqiem i resztą administracji rozpatrzą to podanie przynajmniej tyle razy, ile dałeś sobie bana.
  6. Sir. Danken Lore

    <TTT> Snajpero

    Dobry jeśli chodzi o pilnowanie porządku, gorszy jako kolega w drużynie. Snajpero jest powszechnie znany z bycia absolutnym botem i wywalania się na start rundy, pod wpływem presji czy dzikiego nistro z shotgunem. Na TAK, jak zbanuje permamentnie wcześniej wspomnianego nicponia +może jeszcze tako do tego. Cieplutko pozdrawiam, widzimy się w sekretcie.
  7. Sir. Danken Lore

    <TTT> RUdY

    Kret złożył rezygnacje (chyba), więc przyda się ktoś za niego z tak samo denerwującym głosem i wspaniałym podejściem do dzieci. Może w końcu będziesz tym wybrańcem, który zakończy łańcuszek podań obiecujących rozwój serwera i odciążenie administracji. Na TAG, jak zmieni kolor włosów na inny kolor niż bezduszny.
  8. Sir. Danken Lore

    [skarga] Batumen

    Nie ma to jak wbić na serwer bez czytania regulaminu, płakać coś administratorom, a potem ośmieszyć się debilną skargą. Tak jak ty masz gdzieś regulamin, tak "moderator" ; "administrator" jak zwał tak zwał, gdzieś ma twoje reporty. Cieplutko pozdrawiam, mam nadzieję, że zobaczę Cię kiedyś na source bansach z banem permamentnym :D.
  9. Sir. Danken Lore

    [TTT] Zajuu

    O Zajączku (bo tak go nazywają kidy) nie można za dużo powiedzieć. Na serwerze jest cicho, czasami coś powie na team chacie dla t. Lata tylko po mapie i strzela heady jak brudny try hard, jakim jest. Slaye dostaje rzadko, hell, nawet nie widziałem żeby dostał choć jednego. Jego styl gry i brak problemów świadczy tylko o tym, że rozumie z czym się je te te te. Uważam, że po nauczeniu go podstaw z rdm menagerem i komendami, byłby dobrym materiałem na admina. Na TAK.
  10. Sir. Danken Lore

    [ban] t0nik

    Da faq. Gość wbija na mulciaku, kiedy na głównym ma bana. Dostaje bana na multi i tego samego dnia piszę odwołanie. Śmieszne, że ktoś myśli o daniu szansy tak szybko. Równie dobrze, za granie na mulciaku z kb na mainie można by dawać bana na kilka dni, wtedy zbanowany nie musiałby tracić czasu na odwołanie, jeśli społeczność serwera i tak chcę go wpuścić do piaskownicy po kilku dniach banicji. Tonika pamiętam bardzo dobrze, trollowanko, propkille i kłótnie na voice chacie. Na NIE. Mateo style, przynajmniej nie napisał, że grał zgodnie z regulaminem.
  11. Sir. Danken Lore

    Analiza zabawowo-statystyczna

    Bez kitu ten t ban byłby dobry. Takich shitlordów jak tako można pobanować, żeby w8 nie obniżali.
  12. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Dete przyznawany w sytuacji gdzie inny detektyw dostanie slaya startuje rundę bez kamizelki i dna scannera. Czy dałoby się to zmienić? Dete bez scannera, to jak miły tako.
  13. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    I nie tylko... filmiczek. Większość broni ma celność jak mp5 na filmiku wyżej. Oczywiście, pompeczka zjadłaby osobnikowi do którego strzelałem połowę hp, bo przecież jest przeznaczona do tego typu dystansów. Fair an' balanced.
  14. Sir. Danken Lore

    Propozycje i pomysły

    Poruszę kwestię, która boli mnie już od dłuższego czasu. Ulubiony temat każdego konesera forum i try harda na TTT. Nasza kochana, ulubiona pompeczka. Broń jest za mocna, co widać już po tym jak często jest używana. Bywają rundy gdzie 3/5 osób z nią biega. Byle normik łapie się za nią i bez problemu może zabić całą populację sąsiedniego korytarza. Jedyną kontrą jest oczywiście inna pompa, albo łut szczęścia że pod niemałą presją trafimy w całym zamieszaniu kilka baniek. Co do multi killi, żadna inna broń nie ma takiego potencjału jak pompeczka. 8 loftek w tubie, każda z bliska może zrobić po 190 obrażeń. Pretty fun. Pompcia jest tak łatwa do grania, mam wrażenie, że gdybym podłączył pada i grał na nim przez tydzień mój performance jakoś tragicznie by nie spadł. Ktoś powie, że pompa powinna być taka, bo ma być dobra na blisko. Okay. Czemu więc inne bronie, też do tego przeznaczone nie mają takiego potencjału jak ona? Loco ma tylko 3 strzały i całkiem duży rozrzut, który może sprawiać strzelcowi problemy nawet w spotkaniach twarzą w twarz. Pump action od pompy wolniej strzela i robi mniej obrażeń, co jest swoją drogą trochę dziwne. Obie bronie są do siebie bardzo podobne, jednak pump action pomimo tego, że wolniej strzela robi o wiele mniejszy dmg. No idea why. SMG też są interesujące, gdzie zabijemy maks 2-3 osoby. Co śmieszniejsze, poza vectorem, SMG przegrywają z shotgunem na dystansie 600 jednostek, co nie jest małym dystansem (+150 i macie dystans wybuchu c4). Najzwyczajniej w świecie strzelec z SMG jest zmuszony do tapowania, gdzie użytkownik pompy będzie mu ładował po 40-60hp na loftkę. Seems balanced. Niby jest jakiś skrypt, który proporcjonalnie do dystansu zmniejsza dmg pompy, ale mnożniki są tak jakoś mało odczuwalne, kiedy na dystansie wybuchu paki shotgun robi 40hp i wygrywa z SMG czy ARką. Przypominam o nerfie deagla, pistolet, który na uboczu robił nielegalnie jako każda inna kategoria broni i za to został skazany na mniejszy mnożnik w głowę. Czemu więc broń, która wygrywa na dystansie średnim z ARkami czy SMGi nie dostała jeszcze nerfa, który by rzeczywiście zapobiegł takim sytuacją? Inna kwestia, to taka że broń jest po prostu frustrująca do grania przeciwko. Moim ulubionym rodzajem śmierci jest one shot w plecy na start rundy, czy random, który właśnie wyskoczył zza rogu i nie dał mi nawet czasu na powiedzenie "nie chodź za mną". Jest to w końcu bardzo skillowe wciśnięcie przycisku i wpakowanie innemu graczowi pakietu w klatę, który posyła go w zaświaty. Fajny klip Bardzo fajny klip z perspektywy Tomislava jak zabijam pięć osób w jednym miejscu. Żadną inną bronią nie byłbym w stanie tego zrobić, bo nie pozwala na to ich dmg output. Meta na serwerze opierająca się tylko na jednej broni i dwóch przyciskach jest żałosna. Z całego arsenału, nowi gracze i niektórzy starsi korzystają tylko z tej jednej broni, bo jest najłatwiejsza. Omija ich przez to zabawa innymi pukawkami, czy korzystanie z gadżetów w t shopie. Moje propozycje. 1. Ogólne zwiększenia skill gapa na serwerze, poprzez zmienienie każdej innej broni. Bawienie się wartościami, gdzie powiedzmy od teraz ARki one shotowały by w głowę i robiły 24-33hp na strzał. Inne bronie byłyby bardziej w jednej lini z pompą, gdzie każda robiłaby miazgę na swoim dystansie. 2. Mechanika celności pierwszego strzału. Pierwszy strzał z każdej broni nie ma dyspersji, przez co strzał leci dokładnie w środek celownika. Nie dotyczyłoby to snajperek i shotgunów. 3. Usunięcie broni. 4. Nerf na dmg. Tak, żeby nie miała jak fizycznie one shotować ludzi. Od takich zabaw powinno być loco i pump action, a nie strzelba która jest półautomatyczna. 5. Bawienie się skryptem z opadaniem dmg wraz z wzrostem dystansu. Powiedzmy 100 jednostek i pompa dostaje już hardy mnożnik .3 na dmg, który z dystansem dalej by spadał. Powyżej powiedzmy 750 jednostek strzały by znikały. 6. Dodanie jej do sklepu T/D i usunięcie ze spawnów na mapach.
  15. Sir. Danken Lore

    Mapy do Usunięcia

    ttt_bunker Jak wygląda przebieg rund? Respimy się, czekamy 15s aż otworzą się drzwi do bunkra, czyli mija już cały preparing i rolę są rozdane. Drzwi się otwierają i teraz jest prowadzony wyścig, kto pierwszy w windzie. Osoba pierwsza w windzie często sama zjeżdża na dół nie czekając na nikogo, przez co około 20 graczy jest uwięzionych na terenie mapy wielkością przypominającą shipment z modern warfare. Granaty latają, loftki spadają puste na ziemię i runda zwykle kończy się średnio w nie więcej niż minutę. Dodatkowo, nie wiem czy to bug czy jakiś przycisk, ale winda lubi zabijać drugą dostawę osób na dolne piętro. Teraz np. miałem sytuacje gdzie, 3 traitorów próbujących zabić ostatniego innocenta po prostu umarło, bo wbiło do tej zbugowanej windy. Niżej filmik pokazujący przebieg rundy na tej mapie. Filmiczek Kreciq nie dodawaj więcej propozycji map, plz. ttt_filmstudio_b5 oraz ttt_bunker usunięte ~wachu
×