Skocz do zawartości
Jarl

TTT - Jarl

Rekomendowane odpowiedzi

1. Wiek - 20,5
2. Adres e-mail - [email protected]
3. Steam ID oraz namiary - http://steamcommunity.com/profiles/76561198123584565/ - 
4. Czy byłeś kiedyś adminem, doświadczenie jako administrator: Byłem adminem, byłem operatorem, moderatorem, na dwóch małych serwerach, które wymarły, a także przez długi czas i to kilka razy na Guantanamo. Na Strefie Gier mi się nigdy nie udało.

5. Czemu chcesz być administratorem sieci SG: Bo jeśli gram, to tutaj. Jestem studentem, więc mam dużo czasu. Teraz są wakacje. Lubię też karać ludzi, jeśli kara im się należy.
6. Na Murder i Zombie dodatkowo wymagana znajomość języka angielskiego - chodzi mi o TTT, ale i tak angielski znam bardzo zaawansowany, także podstawy niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego, rosyjskiego i fińskiego.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na TAK. Gracz aktywny, ogarnia regulamin, sądze że się spisze.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Neutralnie, gra dobrze, agarnia regulamin itd. Mam pewne obawy, ale wy decydujcie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jarl jest bardzo dobrym a zarazem rozrywkowym graczem. Nie da się z nim pokłócić według mnie. Ziom się nada, jestem na TAK

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na nie, jest fałszywy jego punkt widzenia w reportach często odbiega od zaistniałej sytuacji, za bardzo kieruje się emocjami.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi