Skocz do zawartości
Shipping Fox

(M) AViSO

Rekomendowane odpowiedzi

1. Wiek (preferowany >= 16) 16*
2. Adres e-mail [email protected]
3. Steam ID oraz namiary STEAM_0:1:9781771 | http://steamcommunity.com/profiles/76561198155901161
4. Czy byłeś kiedyś adminem, doświadczenie jako administrator: Tak, byłem administratorem na tym murderze przez około 637h (ogólny czas gdy na serverze ponad 800h)

5. Czemu chcesz być administratorem sieci SG: Gdy wchodzę na server i widzę co się na nim dzieje, to aż odechciewa się grać (żadnego admina, do pilnowania i ogarnięcia ludzi, auzus sam sobie nie radzi, gdy sam wchodzi raz na ruski rok.

Dlatego, iż szanuje azusa i ten server, to postanowiłem pomóc, bo aż szkoda mi patrzeć na to co się dzieje z tym serverem.
6. Na Murder i Zombie dodatkowo wymagana znajomość języka angielskiego. nie jestem profesjonalistą, ale się dogadam

Coś od siebie:

Kiedyś (Marzec) odszedłem z posady administratora z powodu depresji, nie radziłem sobie w pewnych chwilach i musiałem odpocząć, ale kilka tygodni później chciałem zobaczyć jak to jest robić własny saerver (czy jest to trudne czy nie), więc zakupiłem 1 server na 15 slotów za 30zł i miałem go przez miesiąc, zrobiłem go nauczyłem się LUA (trochę) i po miesiącu server wygasł, zapis z tego servera mam na PC, więc zachowałem swoją pracę, wracając do sprawy servera i azusa, Nigdy nie miałem problemów z administracją i sam pouczam ludzi, gdy łamią regulamin, jeśli dostanę admina, poświęcę na server od 1h do nawet całego dnia.

Pozdrawiam AViSO

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jestem za. AViSO był dobrym administratorem.

Pozdrawiam,

Kocmouch

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Gdy był adminem nie znałem nikogo kto by miał do niego pretensje.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie mam nic do powiedzenia Po Prosu Zajebisty ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi