Jump to content
Sign in to follow this  
Nickos04

"Zarabianie" na murderze

Recommended Posts

Proponuję zmiane sposobu w który się zarabia na serwerze murder. Czytając to zapomnijcie na chwilkę jak zarabia się aktualnie. A zatem:

1. Morderca otrzymuje 1$ za zabicie

2. Morderca traci (tak traci) 5/10$ za śmierć.

3. Świadek nie traci nic za śmierć.

4. Świadek otrzymuje 2$ za przetrwaną rundę.

5. Gitarzysta skaner itd. 3$ za przetrwanie.

6. Fake otrzymuje 5$ za przeżycie (ponieważ zwykle wyciąga broń co prowadzi do jego szybciej śmierci).

7. Rewolwer otrzymuje 5/10$ za zabicie murdera -5/10$+slay za zabicie cywila. 5$ za przetrwanie bez zabicia.

 

Wszystkie zarobki są możliwe od 5/6 graczy na serwerze wzwyż.

 

Są to przykładowe ceny mające na celu ukazanie balansu między sobą wzajemnie.  Wprowadzenie takiego systemu zarabiania wymagało by także rebalansu sklepu (z chęcią mogę pomóc jeśli zajdzie potrzeba).

 

Kolejną propozycją jest wprowadzenie w point shopie procentów szansy na zostanie mordercą/inną rolą. Ceny te byłby stosunkowo wysokie (1000$ za 5%

2500 za 10% i 5000 za max 20% "dodatkowej szansy" na zostanie daną klasą. programowo (jeśli jest to możliwe "maszynka losująca rolę dodaje +1 głos dla tego który wykupił coś takiego) rozwiążałoby to problem "dawno nie byłem mordercą" jednake przypominam.  maksymalne zwiekszenie szansy byłoby czymś w stylu - jest 7 osób na serwerze. Losuje spośród 8(bo jedna osoba ma wykupione).

 

Mam nadzieje że komuś spodobają się te pomysły lub rozpoczną one jakąś sensowną dyskusję prowadzącą do ulepsze nią serwera ^_^

 

Pozdrawiam Nickos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mimo, że nie gram na murderze, mogę powiedzieć, że twój pierwszy pomysł jest dobry (mówię o samym pomyśle, bo z niektórymi dolarkami się nie zgadzam oraz nie wiem o co chodzi z gitarzystą, skanerem itd. {zgaduję, że jakiś addon}), natomiast drugi mi się bardzo nie podoba. Nie podoba się mi się on jako nowemu graczowi. Zgodnie z tym co napisałeś w pierwszej propozycji pieniądze nie będą przybywały na nasze konto łatwo (nie wiem jak jest teraz, czy jest jakieś 10$ za 10 minut czy coś, dlatego zakładam, że będzie to trudniejszy sposób zarabiania). Jeżeli stały gracz zakupi sobie takie 20% na murdera, nie będzie to dosyć niesprawiedliwe dla nowego, któremu te szanse się zmniejszą? Uważam, iż każdy gracz powinien mieć taką samą szansę na zostanie mordercą, czy tam niewinnym z bronią, czy kimkolwiek innym.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się z Szejdim i pomysł na dodatkową szansę na zostanie mordercą, świadkiem z bronią itd. jest nie fair w stosunku do innych graczy, ponieważ taki gracz miałby o wiele częściej mordercę, a nowi jeszcze rzadziej. O tyle pomysł z zarabianiem może jakoś przejdzie to procenty raczej nie. 

 

 

 

Pozdrawiam 

Teeto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propozycja bardzo obiecująca, jednakże tak jak napisali poprzednicy są pewne przeciwskazania, przedstawię swoją wizję pomysłu @Nickos04;

 

1. Obie role Świadek jak i Morderca:

1.1. Otrzymują 10$ za każde 10 minut gry.

1.2. Za wygranie bonus rundy 10$.

 

2. Morderca:

2.1. Za każdego zabitego otrzymuje 3$(z tego względu, że Mordercą nie jest się często, nagroda za zabijanie powinna byc większa).

2.2. Za wygranie rundy otrzymuje 20$.

2.3. Za przegranie rundy traci 10$.

2.4. Zabicie "specjalnego świadka" (z bronią, gitarą, apteczką itp.) 5$.(o ile jest to do zrobienia)

2.5. Zabicie za pomocą miny 4$.

Dodałbym możliwość dokupienia więcej min, powiedzmy dodatkowe 2 i tylko 2 w tej rundzie za cenę do uzgodnienia lub opcja poniżej

2.6. Za podniesienie 3-5 znajdziek otrzymuje dodatkowe miny.

 

3. Świadek:

3.1. Za każdą podniesioną znajdzkę/dowód 2$

3.2. Za podniesienie 5 znajdzki 5$ (nagradzanie za poszukiwanie znajdziek na pewno przyczyniło by się dynamiczniejszemu rozwojowi akcji)

3.3. Za zabicie zabójcy 20$, za zabicie niewinnego świadka (slay) -10$ i mniejsza szansa na zostanie Mordercą (o ile jest to do zrobienia)

3.4. Świadek otrzymuje 5$ za przetrwanie

3.5. Świadek otrzymuje 5$ za ożywienie innego gracza (tylko jeśli znajdzkami)

Dodałbym do sklepu możliwość kupna Medkita oraz Gitary oraz może i innych (bezsensownych) przedmiotów jak np: pochodnie minecraftowe (tylko bez rzucania nimi, bo fpsy zżerało), bo zauważyłem, że ludzie lubią takie pierdoły na serwerze, gitara jak i medkit bardzo się przyjęły, radar natomiast w ogóle, cena przedmiotów do uzgodnienia.

 

Co do sklepu to dodałbym coś w rodzaju woreczków/skrzynek, w których można by losować skiny, woreczek/skrzynka była by droga, ale nie za droga aby była możliwość wygrania droższych skinów od ceny woreczka/skrzynki.

 

Podsumowanie:

Jeśli ktoś będzie grał jak na Murdera lub Świadka przystało to nigdy nie będzie tracić punktów a wręcz przeciwnie, będzie szybciej sie bogacił, a ujemne punkty mają zniechęcić do takiego postępowania i są formą kary, skiny bardzo były by mile widziane na serwerze, dużo osób o nie wypytuje, pamiętam jak zbierałem tydzień na mojego ulubionego skina (Ironmana):)

Pozdrawiam CroSS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jestem za tylko bez:

2. Morderca traci (tak traci) 5/10$ za śmierć.

 

I wróciłem z ferii :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście jest to tylko propozycja więc możecie ją modyfikować i komentować jak tylko chcecie ^_^

Najlepsza jest krytyka która wnosi coś nowego (odsyłam do wypowiedzi użytkownika @CroSS z którą się zgadzam, mój pomysł wymagał od początku dopracowania i modyfikacji).

Cieszę się że ktoś zainteresował się tym tematem (w przeciwieństwie mojego podania na administratora serwera ^_^ )

 

Bardzo fajny pomysł ze skinami / skrzynkami (do noży / rewolweru byłyby według mnie najlepsze (rewolwer musiałby działać także do fake gun'a). Cena "lepszych" powinna być stosunkowo wysoka (coś w stylu 40/50h grania.)

Pozdrawiam Nickos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja wizja tego pomysłu:

 

Każdy gracz w obecnym czasie dostaje 10 pkt. za każde 10 minut gry, podsumowując 1 pkt. za 1 minutę.

Modyfikacje typu Za zabicie świadka 1 pkt. Zabicie mordercy 5 pkt. itp. są do zrobienia, lecz adekwatnie do takich sytuacji, cena będzie się zwiększać.

Przykładowo:

Załóżmy skórka kosztuje 2500 pkt.

Jak wcześniej ustaliliśmy 1pkt. odpowiada 1 minucie, więc czas jaki potrzeba by kupić skórkę to 2500 minut ~ 41 godzin 40 minut. (Cena przykładowa jak wspomniałem)

 

Przy zarabianiu za aktywność w grze cena adekwatnie musi się podnieść w górę, ponieważ suma będzie szybsza do zdobycia. Co prawda oczywiście celem tego tematu ma być szybsze zdobycie monet, lecz też trzeba mieć na uwadze to, że jednak faktycznie musi ona pójść w górę dla równowagi.

 

Mottem azusa, przy skórkach z pointshopa zawsze było: Jeżeli chcesz coś mieć, musisz się trochę napracować.

Więc aby kupić wymarzoną skórkę będzie trzeba sobie trochę pograć na serwerze.

Wydaje mi się, że i tak jest to o niebo lepsze niż na innych serwerach, gdzie one do fajniejszych skórek wymagają wpłacenia własnych środków pieniężnych

 

____

 

Następną rzeczą będzie skiny noży / skrzynki. Od razu powiem nie będzie dało się tego połączyć, ponieważ skrzynki są dostępne w Pointshop2 (chyba że o czymś nie wiem), a skiny noży, można jedynie przypisać graczowi z Pointshopa1, ponieważ PointShop2 najzwyczajniej takich rzeczy nie obsługuje.

 

W dodatku występuje nadal problem w Pointshop2 z modelami postaci. Lecz ja bym chciał bardzo zobaczyć PS2 jeszcze kiedykolwiek na serwerze, bo jest bardziej miły dla oka niż PS1, pomimo tego, że ma mniej do zaoferowania:)

 

____

 

Trzecią i ostatnią rzeczą będzie wymienienie czego na pewno nie da rady zrobić z zarabianiem (odwołam się tu do CroSS'a)

Zabicie "specjalnego świadka" (z bronią, gitarą, apteczką itp.)  Nie jest to do zrobienia ponieważ takie osoby nadal się liczą jako świadkowie, a zestawy są im przydzielane losowo.

-  Za podniesienie 5 znajdzki 5$ (nagradzanie za poszukiwanie znajdziek na pewno przyczyniło by się dynamiczniejszemu rozwojowi akcji) 5 znajdźka jak i każda kolejna 6, 18, 99 liczy się jako zwykła znajdźka, wątpię, żeby to było wgl. wykonalne.

- Zabicie za pomocą miny 4$. Wątpię, żeby to mogło wypalić, bo raczej zabicie liczy się kogo zabiliśmy a nie z czego.   

 

Podsumowując, mi jest to obojętne czy to zostanie wprowadzone czy też nie, co prawda będzie to forma zachęty do aktywnej gry na serwerze, lecz jednak jeżeli ma to być zrobione na PointShop1 to będzie ciężkie zadanie, przeciwnie na PointShop2 gdzie tam szybko i sprawnie można przygotować te tzw. "zarobki".

 

@CroSSNapisałeś, że ujemne punkty mają być karą za nieprawidłowe zachowanie (coś ala RDM'y), lecz nie rozumiem czemu ma zostać karany morderca, jeżeli przegra rundę (bo nie wiem czy to łamanie regulaminu) :) troszkę się zaplątałeś, ale jednak wyłapałem.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×