Jump to content
Troniś

<BR#2> Troniś

Recommended Posts

1. Wiek (preferowany >= 16) 14 
2. Adres e-mail [email protected]
3. Steam ID oraz namiary  STEAM_0:0:152003968 Nie wiem czy o to chodzi w namiarach ale podam profil steam: http://steamcommunity.com/id/Tronciu/
4. Czy byłeś kiedyś adminem, doświadczenie jako administrator: Nie, nie byłem nigdy administratorem ani nie mam żadnego doświadczenia w tym. Jednakże jestem w stanie pouczyć się wszystkich opcji administracyjnych itp.

5. Czemu chcesz być administratorem sieci SG: Chciałbym zostać administratorem ponieważ chciałbym uporządkować syf dziejący się na BR #2 (Przez syf mam na myśli "bratanie" się mtf z scp, personelu klasy d z mtf, skracanie drogi ucieczki przez dach czy też przez płot) oraz chciałbym żeby gracze przestrzegali regulaminu bo jak dotąd jest bardzo mało osób które go przestrzegają. Możecie napisać że są reporty od tego i że możemy pouczać graczy jednakże bez żadnej administracji reporty te nic nie znaczą a gracze sobie nic nie będą robili z tego że ja czy ktoś inny ich poucza bo co ja mogę? Jestem zwykłym szarym człowiekiem grającym na serwerze i nic im nie mogę zrobić.
6. Na Murder, Morbus i Zombie dodatkowo wymagana znajomość języka angielskiego Tak jak już parę osób pisało w swoich podaniach nie wiem czy angielski jest na breach wymagany ale znam go w takim stopniu że mogę się porozumieć (oczywiście w miarę możliwości)