Skocz do zawartości
azuspl

Spis SCP - Breach #1 & #2

Rekomendowane odpowiedzi

Na serwerze Breach znajdują się różnego rodzaju obiekty. Zaczynając od tych śmiertelnie niebezpiecznych, na tych przyjaznych kończąc. W tym poście znajdują się zasady dotyczące gry nimi, a także opisy każdego SCP dostępnego na serwerze.
 

Zasady ogólne dotyczące rozgrywki SCP:

-SCP nie może mieć sojuszu z żadną inną klasą (wyjątkiem jest SCP 999)
-SCP powinien dążyć do ucieczki. 
-Gracz będący SCP ma za zadanie zabić każdego kto stanie mu na drodze.
-SCP ma zakaz kampienia 
-SCP ma zakaz detonowania placówki
-SCP jak każda inna klasa ma zakaz wszelkiego rodzaju bugowania, exploitowania itp.
-SCP Destroyer może atakować inne SCP, ale jeśli chce może z nimi współpracować.
-SCP 999 może pomagać dowolnej klasie
-SCP 106 nie może stawiać portali w wymiarze łuzowym
-SCP 062DE ma zakaz strzelania do innych SCP
-SCP 049-2 i SCP Ultra maja nakaz słuchania SCP 049 jeśli jego polecenia nie są irracjonalne.
-SCP 066, 1048A i 966 może zadawać obrażenia przez ściany jednak nie powinien tego nadużywać
-SCP 999 nie może w żaden sposób farmić EXPa

 

Spis SCP w które może wcielić się gracz:

SCP 106 

Jest to byt posiadający umiejętność przechodzenia przez różnorodne materiały. Potrafi przenieść ofiarę do wymiaru łuzowego z którego wydostanie się często graniczy z cudem.
SCP przy użyciu LPM przenosi cel do wymiaru, natomiast PPM tworzy portal dzięki któremu może się szybciej poruszać.


SCP 173
Jest to byt który nie może się poruszać gdy ktoś na niego patrzy. Potrafi jednak oślepić ofiarę a następnie skręcić jej kark.
Podczas rozgrywki LPM to atak (skręcenie karku), natomiast PPM to chwilowe oślepienie ofiary.


SCP 096
Pozornie powolny i niegroźny byt, jednak do czasu. Gdy człowiek na niego patrzy wpada w szał, wtedy jest piekielnie szybki i śmiertelnie niebezpieczny.
Podczas rozgrywki LPM to atak.


SCP 023
Jest to czarny, kudłaty pies. Jest szybki, potrafi gryźć i podpalać swoje ofiary co czyni go zabójczym.
Podczas rozgrywki LPM to ugryzienie, natomiast PPM to chwilowe przyspieszenie kosztem życia.


SCP 017
Jest to cień przypominający młodą dziewczynę. Podczas rozgrywki LPM powoduje zamianę w cień, natomiast PPM powoduje wyrzucenie z siebie fali ciemna w wybranym kierunku.


SCP 049
Jest to inteligentny byt. Wyglądem przypomina średniowiecznego lekarza zarazy. Potrafi "wyleczyć" ludzi, czyli inaczej zamienić ich w SCP 049-2 które wykonują jego rozkazy.
Podczas rozgrywki LPM to zamiana w SCP 049-2, natomiast PPM to zamiana w SCP-Ultra


SCP 066
SCP-066 to bezkształtna masa zawile splecionych nici. Pasma SCP-066 mogą zostać osobno wyjęte i poruszone; kiedy do tego dojdzie, zabrzmi dźwięk ze skali diatonicznej (C-D-E-F-G-A-B) obiektu. Podczas rozgrywki LPM to wygenerowanie dźwięków o dużej częstotliwości, które ranią ludzi.


SCP 076
Jest to  byt przypominający człowieka. Charakteryzuje się tym że po śmierci regeneruje się. Posiada katanę przez co jest śmiertelnie niebezpieczny.
Podczas rozgrywki LPM to cięcie kataną


SCP 457
Jest to inteligentny płomień potrafiący przybrać kształt człowieka. Podpala wszystko do czego się zbliży.
Podczas rozgrywki podchodzisz do kogoś aby go podpalić


SCP 082
Jest to człowiek ,który pod wpływem pewnych czynników zewnętrznych zmutował i stał się nadczłowiekiem. Jednakże jego ciało zostało mocno zdeformowane przez te procesy i nosi rozmaite blizny oraz maskę. Twoim zadaniem jako SCP 082 jest ucieczka z placówki przy wykorzystaniu swej śmiercionośnej maczety wykradzionej z depozytu. Podczas rozgrywki LPM to atak maczetą.


SCP 682 
Gado-podobny potwór nienawidzący wszystkich żywych stworzeń. Gdy wpadnie w szał jest w stanie zabić każdego.
Podczas rozgrywki LPM to atak, natomiast PPM to włączenie szału


SCP 689
Jest to potwór wyglądający jak bóg ze świata umarłych. Każda osoba która na niego spojrzy jest zagrożona ponieważ ten byt potrafi przenosić się do ofiary zabijając ją.
Podczas rozgrywki LPM to teleportacja do celu, natomiast R to wybór celu


SCP 860-2
Jest to mały czarny potwór wyglądem zbliżonym do Lisa. Atakuje ofiarę "podbijając" ją w powietrze. Im bliżej ściany jest ofiara tym silniejszy będzie atak.
Podczas rozgrywki LPM to podbicie


SCP 939
Jest to sporych rozmiarów drapieżnik. Ma znakomity słuch na którym polega podczas polowań, dodatkowo może zwabiać swe ofiary naśladując ich mowę. Jest szybki i niebezpieczny.
Podczas rozgrywki LPM to ugryzienie, natomiast PPM to wybór języka ludzi lub SCP.


SCP 966
Jest to niewidzialny drapieżnik. Potrafi wytworzyć wokół siebie aurę która zaburza ludzkie zmysły i powoduje obrażenia a nawet śmierć. Można go zaobserwować przy wykorzystaniu gogli NVG(noktowizora)
Podczas rozgrywki podchodzisz do ofiary aby zadawać jej obrażenia.


SCP 343
Nazywany jest Bogiem ponieważ najprawdopodobniej jest wszechpotężny. Zazwyczaj nie jest agresywny, ale jak się zdenerwuje jest śmiertelnie niebezpieczny i nieprzewidywalny.
Podczas rozgrywki LPM to atak powodujący losowe zdarzenie


SCP 1048A
Jest to mały miś w całości wykonany z uszu. Jeśli jest agresywny emituje wysoki dźwięk który w stosunkowo krótkim czasie zabija człowieka.
Podczas rozgrywki LPM to atak.


SCP 1048B
Jest to dużych rozmiarów pluszowy miś. Posiada nóż którym zabija ofiary. Jest niebezpieczny i nieprzewidywalny. Każda interakcja z nim może skończyć się śmiercią.
Podczas rozgrywki LPM to atak nożem.


SCP 957
Jest to potwór potrafiący zniewolić umysł człowieka i sprawić by ten mu służył. Gdy sługa SCP 957 zginie, wtedy SCP 957 karmi się jego duszą i zyskuje zdrowie. 
Podczas rozgrywki LPM to atak, natomiast PPM to zmiana gracza w sługusa.

SCP 1471
Jest to humanoidalne stworzenie z czaszka przypominająca psią i czarnymi włosami. Posiada umiejętność przeniesienia się do celu po czym zabija go.
Podczas rozgrywki LPM to atak, natomiast PPM to teleportacja do ofiary stojącej tyłem.


SCP 999
Jest to przyjazne stworzenie. Wygląda jak pomarańczowa galareta. Potrafi leczyć obiekty poprzez dotyk.
Podczas rozgrywki LPM to leczenie jednego celu, natomiast PPM to leczenie grupy w której się znajduje


SCP DESTROYER
Jest to sztucznie stworzony podmiot. Jego zadaniem było niszczenie wszystkiego co napotka przy użyciu wybuchowych pocisków które może wyrzucać na ogromne odległości.
Podczas rozgrywki LPM i PPM to wyrzucenie wybuchowej kuli.

SCP 062DE
Jest to nazistowski żołnierz powstały zza grobu. Pełny nienawiści planuje zamordować każdego za pomocą swojego ulubionego karabinu.
Podczas rozgrywki działa jak każda postać z karabinem


SCP ROCKJ
Jest to byt zrobiony z kamienia. Jeśli jest agresywny potrafi zmienić się w tocząca skałę i zmiażdżyć ofiary. Jednak jeśli jego cel znajduje się w miejscu dla niego niedostępnym może też ciskać mniejszymi skałami.
Podczas rozgrywki LPM to rzut kamieniami, natomiast PPM to turlanie się w postaci kuli.


SCP TANKJ
Jest to stworzenie wyglądające jak krasnal ogrodowy. W razie potrzeby potrafi "schować" się w swojej czapce żeby zaatakować ofiarę z zaskoczenia.
Podczas rozgrywki LPM to straszenie, natomiast kucanie to chowanie się w czapce.


SCP 054J
Jest starożytny egipski demon potrafiący zamrozić swe ofiary. Podczas rozgrywki LPM to wystrzelenie wiązki zamrażającej w przeciwnika, która powoduje zmianę na jakiś czas w bryłę lodu.


SCP 060J
Jest to postać uwolniona z gry komputerowej. Jej największym pragnieniem jest władza nad światem. Może rzucać w przeciwników kośćmi i tworzyć z nich pułapki.
Podczas rozgrywki LPM to rzut kością, natomiast PPM to atak kośćmi z pod ziemi.


SCP SANTAJ (Dostępny w okresie świąt bożego narodzenia)
Jest to znany wszystkim Święty Mikołaj.
Niestety pod wpływem nieznanych czynników stał się zły i został zamknięty w ośrodku.
Podczas rozgrywki LPM to rzut prezentem, natomiast PPM to zmiana rodzaju prezentu (wybuchające i leczące).

Wszystko wyżej zostało napisane przez członków administracji serwera breach. W razie błedów poprawkami zajmie się Head Administrator serwera bądź osoba która będzie wyznaczona w zastępstwie.

Edytowane przez Alucardd
Nowa Aktualizacja By Administracja Breach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×