Jump to content
azuspl

Spis SCP - Breach #2

Recommended Posts

Poniższa część jest uzupełnieniem regulaminu.

 

Na serwerze Breach znajdują się różnego rodzaju obiekty. Zaczynając od tych śmiertelnie niebezpiecznych, na tych przyjaznych kończąc. W tym poście znajdują się zasady dotyczące gry nimi, a także opisy każdego SCP dostępnego na serwerze.


 

Zasady ogólne dotyczące rozgrywki SCP:

 

- SCP Destroyer oraz SCP-017 może atakować inne SCP, ale jeśli chce może z nimi współpracować.
- SCP nie może w żaden sposób farmić oraz pomagać w farmieniu EXPa
- SCP 106 nie może stawiać portali w wymiarze łuzowym
- SCP 049-2 i SCP Ultra mają nakaz słuchania SCP 049 jeśli jego polecenia nie są irracjonalne.
- SCP może zadawać obrażenia przez ściany. 
- SCP mają zakaz atakowania przed rozpoczęciem rundy. 

- SCP 113-J ma zakaz stawiania barnacli w windach, na ucieczce, w śluzie, na tesli oraz w środku drzwi oraz stawiania wielu barnacli obok siebie

- SCP 114-J ma zakaz stawiania grzybów w windach, na ucieczce, w śluzie, na tesli oraz stawiania bardzo wielu grzybów w jednym miejscu

- SCP 560-J ma zakaz używania portali w celu ominięcia GATE
 

 

Spis SCP w które może wcielić się gracz:

SCP 106 

Jest to byt posiadający umiejętność przechodzenia przez różnorodne materiały. Potrafi przenieść ofiarę do wymiaru łuzowego z którego wydostanie się często graniczy z cudem.
SCP przy użyciu LPM przenosi cel do wymiaru, natomiast PPM tworzy portal następnie wciskając R może się do niego przemieścić.


SCP 173
Jest to byt który nie może się poruszać gdy ktoś na niego patrzy. Potrafi jednak oślepić ofiarę a następnie skręcić jej kark.
Podczas rozgrywki LPM to atak (skręcenie karku), natomiast PPM to chwilowe oślepienie ofiary.


SCP 096
Pozornie powolny i niegroźny byt, jednak do czasu. Gdy człowiek na niego spojrzy wpada w szał, wtedy jest piekielnie szybki i śmiertelnie niebezpieczny.
Podczas rozgrywki LPM to atak.


SCP 023
Jest to czarny, kudłaty pies. Jest szybki, potrafi gryźć i podpalać swoje ofiary co czyni go zabójczym.
Podczas rozgrywki LPM to ugryzienie, natomiast PPM to chwilowe przyspieszenie kosztem życia.


SCP 017
Jest to cień przypominający młodą dziewczynę. Podczas rozgrywki LPM powoduje zamianę w cień, natomiast PPM powoduje wyrzucenie z siebie fali ciemna w wybranym kierunku.


SCP 049
Jest to inteligentny byt. Wyglądem przypomina średniowiecznego lekarza zarazy. Potrafi "wyleczyć" ludzi, czyli inaczej zamienić ich w SCP 049-2 które wykonują jego rozkazy.
Podczas rozgrywki LPM to zamiana w SCP 049-2, natomiast PPM to zamiana w SCP-Ultra.


SCP 066
SCP-066 to bezkształtna masa zawile splecionych nici. Pasma SCP-066 mogą zostać osobno wyjęte i poruszone; kiedy do tego dojdzie wydobędzie się dźwięk raniący wszystkie żywe stworzenia. Podczas rozgrywki LPM to wygenerowanie dźwięków o dużej częstotliwości, które ranią ludzi.


SCP 076
Jest to  byt przypominający człowieka. Charakteryzuje się tym że po śmierci odradza się przy swojej kostce. Posiada katanę przez co jest śmiertelnie niebezpieczny. Aby go zdezintegrować należy zniszczyć jego kostkę.
Podczas rozgrywki LPM to cięcie kataną.


SCP 457
Jest to inteligentny płomień potrafiący przybrać kształt człowieka. Podpala wszystko do czego się zbliży.
Podczas rozgrywki podchodzisz do kogoś aby go podpalić.


SCP 082
Jest to człowiek ,który pod wpływem pewnych czynników zewnętrznych zmutował i stał się nadczłowiekiem. Jednakże jego ciało zostało mocno zdeformowane przez te procesy i nosi rozmaite blizny oraz maskę. Twoim zadaniem jako SCP 082 jest ucieczka z placówki przy wykorzystaniu swej śmiercionośnej maczety wykradzionej z depozytu. Podczas rozgrywki LPM to atak maczetą.


SCP 682 
Gado-podobny potwór nienawidzący wszystkich żywych stworzeń. Gdy wpadnie w szał jest w stanie zabić każdego.
Podczas rozgrywki LPM to atak, natomiast PPM to włączenie szału.


SCP 689
Jest to potwór wyglądający jak bóg ze świata umarłych. Każda osoba która na niego spojrzy jest zagrożona ponieważ ten byt potrafi przenosić się do ofiary zabijając ją.
Podczas rozgrywki LPM to teleportacja do celu, natomiast R to wybór celu.


SCP 860-2
Jest to mały czarny potwór wyglądem zbliżonym do Lisa. Atakuje ofiarę "podbijając" ją w powietrze. Im bliżej ściany jest ofiara tym silniejszy będzie atak.
Podczas rozgrywki LPM to podbicie.


SCP 939
Jest to sporych rozmiarów drapieżnik. Ma znakomity słuch na którym polega podczas polowań, dodatkowo może zwabiać swe ofiary naśladując ich mowę. Jest szybki i niebezpieczny.
Podczas rozgrywki LPM to ugryzienie, natomiast PPM to wybór języka ludzi lub SCP.


SCP 966
Jest to niewidzialny drapieżnik. Potrafi wytworzyć wokół siebie aurę która zaburza ludzkie zmysły i powoduje obrażenia a nawet śmierć. Można go zaobserwować przy wykorzystaniu gogli NVG(noktowizora)
Podczas rozgrywki podchodzisz do ofiary aby zadawać jej obrażenia.


SCP 343
Nazywany jest Bogiem ponieważ najprawdopodobniej jest wszechpotężny. Zazwyczaj nie jest agresywny, ale jak się zdenerwuje jest śmiertelnie niebezpieczny i nieprzewidywalny (Potrafi zabić sam siebie).
Podczas rozgrywki LPM to atak powodujący losowe zdarzenie.


SCP 1048A
Jest to mały miś w całości wykonany z uszu. Jeśli jest agresywny emituje wysoki dźwięk który w stosunkowo krótkim czasie zabija człowieka.
Podczas rozgrywki LPM to atak.


SCP 1048B
Jest to dużych rozmiarów pluszowy miś. Posiada nóż którym zabija ofiary. Jest niebezpieczny i nieprzewidywalny. Każda interakcja z nim może skończyć się śmiercią.
Podczas rozgrywki LPM to atak nożem.


SCP 957
Jest to potwór potrafiący zniewolić umysł człowieka i sprawić by ten mu służył. Gdy sługa SCP 957 zginie, wtedy SCP 957 traci dużą część swojego życia. Natomiast potrafi się uleczyć atakując przeciwników poprzez karmienie się ich duszą i odzyskuje zdrowie. 
Podczas rozgrywki LPM to atak, natomiast PPM to zmiana gracza w sługusa.

SCP 1471
Jest to humanoidalne stworzenie z psią czaszką i czarnymi włosami. Posiada umiejętność przeniesienia się do celu po czym zabija go.
Podczas rozgrywki LPM to atak, natomiast PPM zwiększa prędkość poruszania się, kiedy patrzysz w plecy kogoś.


SCP 999
Jest to przyjazne stworzenie. Wygląda jak pomarańczowa galareta. Potrafi leczyć obiekty poprzez dotyk.
Podczas rozgrywki LPM to leczenie jednego celu, natomiast PPM to leczenie grupy w której się znajduje.


SCP DESTROYER
Jest to sztucznie stworzony podmiot. Jego zadaniem było niszczenie wszystkiego co napotka przy użyciu wybuchowych pocisków które może wyrzucać na ogromne odległości.
Podczas rozgrywki LPM i PPM to wyrzucenie wybuchowej kuli.

SCP 062DE
Jest to nazistowski żołnierz powstały zza grobu. Pełny nienawiści planuje zamordować każdego za pomocą swojego ulubionego karabinu.
Podczas rozgrywki działa jak każda postać z karabinem.


SCP TANKJ
Jest to stworzenie wyglądające jak krasnal ogrodowy. W razie potrzeby potrafi "schować" się w swojej czapce żeby zaatakować ofiarę z zaskoczenia.
Podczas rozgrywki LPM to straszenie, natomiast kucanie to chowanie się w czapce.


SCP 054J
Jest to starożytny egipski demon potrafiący zamrozić swe ofiary. Podczas rozgrywki LPM to wystrzelenie wiązki zamrażającej w przeciwnika, która powoduje zmianę na jakiś czas w bryłę lodu.


SCP 060J
Jest to postać uwolniona z gry komputerowej. Jej największym pragnieniem jest władza nad światem. Może rzucać w przeciwników kośćmi i tworzyć z nich pułapki.
Podczas rozgrywki LPM to rzut kością, natomiast PPM to atak kośćmi z pod ziemi.

 

SCP 035
Jest to były naukowiec, który zamienił się w SCP. Może normalnie nosić przedmioty jak człowiek.
Podczas rozgrywki LPM to strzał z broni, którą masz wybraną, natomiast PPM to zmiana czatu głosowego (tylko SCP/wszyscy gracze).

 

SCP 087B
Jest to postać z filmu "Piła", uzbrojona w tytułową broń.
Podczas rozgrywki przytrzymanie LPM to atak.

 

SCP 111J
Jest to chłopiec w białej masce, który potrafi stworzyć swoją kopię i stać się niewidzialnym.
Podczas rozgrywki LPM to atak, natomiast PPM to włączenie niewidzialności.

 

SCP 112J
Jest to postać w czerwonym stroju, która jest w stanie zamienić się ciałem z innym graczem, a także teleportować siebie i innych.
Podczas rozgrywki LPM to teleportacja samego siebie w miejsce celownika, PPM to teleportacja osoby przed nami w losowe miejsce, a R powoduje zamianę ciałem z osobą, na którą patrzymy.
 

SCP 113J
Jest to zielony potworek, który potrafi tworzyć ukryte pułapki (tzw. barnacle).
Podczas rozgrywki LPM to atak, natomiast PPM to ustawienie barnacla w miejscu celownika.

 

SCP 114J
Jest to upadły anioł, który potrafi tworzyć tarczę odporną na naboje oraz rozrzucać trujące grzyby.
Podczas rozgrywki LPM to rzucenie grzybem, natomiast PPM to stworzenie tarczy.

 

SCP 560J
Jest to demon pustki, który posiada moc tworzenia portali.
Podczas rozgrywki LPM to postawienie w miejscu celownika portalu #1, PPM to postawienie portalu #2. Dotknięcie człowieka zabija go natychmiastowo.

SCP 1128J
Jest to zwinna, mała jaszczurka, która widzi przez ściany oraz biega z zawrotną prędkością.
Podczas rozgrywki LPM to atak, PPM to zwiększenie prędkości, natomiast R powoduje widzenie przez ściany na kilka sekund.

 

SCP MOONJ
Jest to księżyc, który potrafi strzelać pociągami, które zadają obrażenia gdy kogoś dotknął oraz na końcu swojej "trasy" wybuchając.
Podczas rozgrywki LPM to wysłanie pociągu, a PPM to mówienie zabawnych kwestii (nie daje to żadnej przewagi).

 

SCP ULTRA
Jest to o wiele silniejsza wersja zombie, znanych także jako 049-2. Jest o wiele bardziej wytrzymały i miażdży wrogów potężnymi ciosami. Pojawia się zarówno samodzielnie (bez 049) jak i w skutek jego umiejętności.
Podczas rozgrywki LPM to lekkie uderzenie, a PPM to silne uderzenie.

 

SCP 7765J
Są to lewitujące szczątki kobiety, która głośno oddycha i jęczy szukając kolejnej ofiary. Ma zdolności teleportacyjne i nie używa windy, a pojawia się od razu na górze/dole (zielony teleport).
Podczas rozgrywki LPM to atak.

 

SCP 3876B
Jest to ukochany fioletowy króliczek, który wielu zapewnił koszmary w nocy. Jego krzyk jest tak potężny, że natychmiastowo zabija pobliskich ludzi. Ma zdolności teleportacyjne i nie używa windy, a pojawia się od razu na górze/dole (zielony teleport).
Podczas rozgrywki LPM to krzyk, a R pozwala na regenerację zdrowia (naciśnięcie R zmniejsza HP do 150, a ponowne naciśnięcie przywraca do pełni zdrowia).

 

SCP ALIEN
Jest to obcy, który poszukuje dobrego ciała do anihilacji ludzi. Początkowo przybiera formę kraba, ale po zabiciu pierwszej ofiary używa jej ciała do siania zniszczenia. Ma zdolności teleportacyjne i nie używa windy, a pojawia się od razu na górze/dole (zielony teleport).
Podczas rozgrywki LPM to atak. 

 

SCP 888
Jest to metalowy lis, który posiada pancerz przyszłości. Nie działają na niego żadne naboje z broni palnej, ale jest bardzo podatny na uderzenia bronią białą (łom/stunstick).
Podczas rozgrywki LPM to atak.

 

SCP 782
Jest to mężczyzna w garniturze potrafiący zamieniać napotkanych wrogów w swoją idealną kopię. Robi to jednak dopiero, gdy jego wróg jest osłabiony.
Podczas rozgrywki LPM to atak/zamienienie (jeżeli wróg ma powyżej 40HP to zwykły atak, a poniżej 40HP - zamiana w SCP 782).

SCP SANTAJ 
Jest to znany wszystkim Święty Mikołaj.
Niestety pod wpływem nieznanych czynników stał się zły i został zamknięty w ośrodku.
Podczas rozgrywki LPM to rzut prezentem, natomiast PPM to zmiana rodzaju prezentu (wybuchające i leczące).

Wszystko wyżej zostało napisane przez członków administracji serwera breach. W razie błedów poprawkami zajmie się Head Administrator serwera bądź osoba która będzie wyznaczona w zastępstwie.

Edited by Gaspcio
Aktualizacja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×