Skocz do zawartości
mz58

Dźwięki SCP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Ostatnio zaczyna mnie  boleś to że SCP 

tak naprawde nie słychać :(

 

106 , 173 , 049

Wydawały w oryginalnej grze dźwięki jak

 

- przesuwanie betonu (173)

- głośne oddychanie (106)

- co chwila wypowiadanie jakiejś treści (049)

 

Na 100% dodało by to dobrego klimatu

i ludzie dobrze się wsłuchując w otoczenie mogliby odgadnąć jaki im grozi SCP

 

 

Jeżeli chodzi o resztę podmiotów można by było dodać jakąś muzykę lecz tu zostawiam administratorom miejsce na kreatywność 

 

Pozdrawiam

mz58

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

049 powinien nawet miec mozliwosc rozmowy z ludzmi (scp moga rozmawiac tylko ze soba) a co do pozostalych to sie zgodze ze powinny miec jakies dzwieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do rozmawiania z ludzmi to też 049 

Kto grał to pamięta jak do nas mówił

/zachęcał do podejścia

 

 

(Oczywiście ze znanymi skutkami :) )

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie ktoś dał jakąś sensowną propozycje apropos klimatu a nie jakieś gówna niepotrzebne(ekhm scp 060 ekhm).

 

Oczywiście na tak, dodam nieco więcej pomysłów na dźwięki(wszystkie te dzwieki są w plikach gry scp cb)

SCP 096 GŁOŚNE darcie się

SCP 682 głośny ryk.

 

Dodam coś później może.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to scp-173 już wydaje dźwięki przesuwanego betonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O 7.05.2017 o 17:03, ufek11 napisał:

Z tego co pamiętam to scp-173 już wydaje dźwięki przesuwanego betonu.

Tylko, że te dźwięki nie występują, jak scp 173 jest w pobliżu. Dźwięk jest ściśle związany z mapą w tym sensie, że dźwięk marmuru jest słyszany kompletnie randomowo. Wiele razy doświadczyłem, iż taki dźwięk występuje nawet wtedy, kiedy scp 173 się nie zrespił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mifil napisał:

Tylko, że te dźwięki nie występują, jak scp 173 jest w pobliżu. Dźwięk jest ściśle związany z mapą w tym sensie, że dźwięk marmuru jest słyszany kompletnie randomowo. Wiele razy doświadczyłem, iż taki dźwięk występuje nawet wtedy, kiedy scp 173 się nie zrespił.

Ok czyli przed dodaniem dźwięków trzeba usunąć ten ambient.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny pomysł! Jestem jak najbardziej przychylny tej wspaniałej propozycji :)

Pomysł niżej też świetny :)

O 28.04.2017 o 15:10, mz58 napisał:

Co do rozmawiania z ludzmi to też 049 

Kto grał to pamięta jak do nas mówił

/zachęcał do podejścia

 

 

(Oczywiście ze znanymi skutkami :) )

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×