Jump to content
Heroes

Nowy tryb HNS

Recommended Posts

Witam ostatnio gdy jestem zmuszony grać na innych serwerach niż PZ wpadłem na pomysł by dodać w końcu jakiś skillowy tryb, a mianowicie Hide and Seak.

Wiadomo, że nie będzie on grany tak często jak surfy/ffa i jaile lecz prędzej jak coursy bo gracze nie lubią wyzwań lecz  jest to jeden z lepszych trybów do ćwiczenia movementu oraz bardzo fajnie się na nim gra. Wydaje mi się, że nie zajmuje on dużo miejsca bo nie jest zbyt skomplikowany prócz lekkiego ułatwienia bh by można było skakać gdzieś na 300 jednostek to tryb posiada decoya który pełni funkcję granatu zamrażającego.

 

Na czym polega tryb?

 

Jest on całkiem prosty są 2 drużyny, które grają w ganianego ct goni terro ucieka, gdy ct nie złapie terro do końca rundy drużyny zostają bez zmian, a gdy to zrobią gracze zostają przerzuceni do drużyny przeciwnej. Żeby ct nie miało tak łatwo terro może sie bronić dostają oni granaty nie mam pojęcia od czego zależy jakie granaty trafią się nam, ale można dostać flasha, nade, mołotowa i wabika oraz terro może zabić ct spadając im na głowie. Nie umiem zbytnio tłumaczyć, ale cześć z was pewnie grała w HNS w cs go.

Edited by Heroes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam 

Jestem na Tak. Ale w jednym sie pomyliłeś ponieważ ten tryb troszeczkę zajmuję miejsca.

Pozdrawiam

Blodi9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

Fajny pomysł. Wprowadziło by to jakąś różnorodność na serwerze a nie tylko surf-jail-ffa-mg. I tak w kolko. Ale popatrz na to i innej strony. Gdy jest się po stronie TT, to stanie przez cala mapę w jednej pozycji nie jest takie zabawne jak się wydaje. Może to sprawić, ze gracze zaczną wychodzić z serwera. A co za tym idziesz? Nasze miejsce w rankingu GAMETRAKERA spadnie. Proponuje dodać ten tryb na probe.

 

Pozdrawiam

Snetry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako, że grałem na HNS CS:GO pozwolę, że się wypowiem w tym temacie dla przyszłości CS:GO.

HNS jest dosyć fajnym trybem (dla osób, które coś ćwiczyły parkoura w grze [Strafe'y, BunnyHopa, LongJumpy itd.]) Mało ten tryb jest oblegany przez graczy z tego powodu, ciężko jest się nauczyć chociażby podstaw parkoura, gdzie trzeba poświęcić kilka godzin gry na samym HNS, lub parkour mapie. Ale na Placu zabaw co mapę przeważnie jest rotacja trybów, czy to jail, ffa, surf, deathrun itd. To przez te 30 minut, gracz się wysiedzi przeważnie na spect, bo będzie ginął chwilę po rozpoczęciu rundy. Także tryb jest fajny, ale nie pasuje mi pod 4FUN'a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wprowadzi się zakaz kampienia na drabinki a rundy są bardzo krótkie niecałe 3 minutki. Ponadto pod ten tryb są specjalne mapki, które posiadają rampy jak do surfa oraz longjumpy. To nie jest jak prop hunt że się zmienisz w coś i siedzisz w miejscu lecz tu bardziej się liczy dynamiczne uciekanie po mapie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha ok. Skoro to jest dynamiczna gra, to jak najbardziej jestem na tak :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jest dużo lepszy pomysł niż np. murder, który jest TRAGICZNIE nudnym trybem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zombie to zbyt duże obciążenie dla karakana, jakim na chwilę obecną jest silnik CSGO. Albo obecny PZ albo ZM niestety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio zacząłem grać na Placu. Widziałem pare filmów z trybu i wydaje mi się, że przyjął by się w dodatku rozgrywka nie ciagnie się jak ser w toscie i jest naprawdę fajna. Jestem za :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny pomysł lecz pewnie widzę jak z 300 osób chce szukać po stronie CT :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, GOD napisał:

Fajny pomysł lecz pewnie widzę jak z 300 osób chce szukać po stronie CT :P

Ale tu nie mamy wyboru czy szukamy czy nie jedynie wchodząc na serwer. Potem już zależy czy wygramy rundę czy też nie.

 

Teraz widzę problem w postaci autobalansu, bo gdy się dobrze ucieka jako terro to autobalans i tak tego nie wychwyci, będzie patrzył jedynie na fragi, a kilka lepszych osób po jednej stronie to prawie 100% gwarancji na to, że w kółko będą uciekać. Ten tryb posiada blokade chyba, gdy się jest w tej samej drużynie przez 3-4-5 rund to wtedy niezależnie od wyniku i tak robi szufle(nie wiem ile dokładnie), ale to i tak małe pocieszenie dla przegrywającej drużyny.

Ale na serwerach przystosowanych do HNS jakoś to nie przeszkadza, więc nie powinno być az tak źle.

Edited by Heroes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze wspominam tryb HNS w takich grach jak np CS:GO i nawet na osobnych serwerach Gmod. Chętnie bym pograł w taki tryb znowu. Jak najbardziej za

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chętnie bym sobie pograł w HNS na placyku. Jestem za.

 

Edited by Rzuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uważam to za świetny pomysł i z wielka chęcią zobaczył ten tryb na placyku. Jestem za

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem za. Ciekawy tryb i urozmaiciłby rozgrywkę na Placu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że była by to dość dynamiczna rozgrywka. Krótkie rundy, trochę skilla i można się nieźle pobawić.

Jestem za. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 30.08.2017 o 18:19, Heroes napisał:

Odświeżam temat co o tym myślisz @Remzo?



Nadal czekamy na odpowiedź ale się nie doczekamy. "Legenda głosi że kiedyś zaczęto prace"

Edited by profeska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko super fajnie by było jak by był taki tryb ale jest jedno ale serwer tego nie udźwignie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×