Jump to content
Sign in to follow this  
Kafcio

Muzyczka kiedy wchodzisz na serwer

Recommended Posts

Nie znam się na prawach autorskich etc. i nie mam bladego pojęcia, czy to co zaraz podam można w ogóle wprowadzić, ale cóż spróbujmy.

Remiks z gry SCP containment breach. Przyjemny i taka mini propozycja odnośnie jegoż wprowadzenia ;)

Link: 

Niech zginie wszelka muzyka na ekranach ladowania, akysz!

55 minut temu, Minak napisał:

Jestem za tym samym. Na co to komu. Tylko wkurza jak się wchodzi na serwer.

Godzinę temu, Minak napisał:

Także popieram ten pomysł.

Widzę, że administracja Breacha(co prawda głównie #1) jest przeciw muzyce w loadingu... Ale ja powiem wam tak:

Jeżeli muzyka nie jest dopasowana choć w małym stopniu do tematyki trybu, to nawet pobłogosławienie przez papieża nie pomoże. Ba! Nawet odważe się powiedzieć, że aktualna muzyka jest ch***** i nie powinna mieć prawa bytu.

Więc panowie, może zamiast usuwać muzykę z loadingu zwyczajnie dodajcie bardziej tematyczne/klimatyczne? Bo jednak jakoś nie widzę tego, że nowy gracz ze słabym internetem ma siedzieć przykładowo 10 minut bez muzyki i patrzeć na loading i status pobierania addonów :)(Nie wliczając sytuacji, że ma już własną muzykę w tle). 

Od siebie dodam, żeby nie robić offtopu parę nutek, które w miarę pasują:

Najbardziej pasujące według mnie:

Ostatnio znowu popularne:

Zapewne żadna z tych piosenek nie pasuje do klimatu, ale jak każdy wie.... Breach cechuje się dla każdego czymś innym. Jednak myślę, że minimum 2-3 powinny przypaść do gustu i chociaż zostać dodane za.... Emmm aktualna "muzykę".

Tutaj skieruje moje słowa do @azuspl:Nie leń się z tymi piosenkami, bo zapewne ty i kanade macie dostęp do tego(widać nawet, że ty wybierałeś utwory do loadingu) i jeżeli dobrze widzę, to loading Breacha jest postawiony tak samo jak Murdera, więc to zajmie Ci maksymalnie MINUTE-DWIE (zamiana id w configu i nazw). 

Pozdrawiam snajper24. 

3 godziny temu, snajper24 napisał: