Jump to content
Arczi

Propozycje rund specjalnych

Recommended Posts

W tym temacie będzie można proponować nowe rundy specjalne lub proponować edycję starych zgodnie z poniższym wzorem:

 

1.Nazwa rundy:

2.Opis rundy:

3.Zasady rundy:

 

Przykład zastosowania wzoru

Spoiler

1.Nazwa rundy: Apokalipsa

2.Opis rundy: Połowa to zombie, a druga połowa to świadkowie

3.Zasady rundy: Tak jak wyżej zostało wymienione- jedna połowa to zombie, wolno się porusza, ma 100hp i ma nóż do dyspozycji. Druga połowa to świadkowie- muszą przetrwać atak zombie, muszą zbierać znajdźki, by dostać broń, niektórzy z nią od razu się odradzają.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Nazwa rundy: Morderca na sterydach

2.Opis rundy: Macie po rewolwerze i do dzieła!

3.Zasady rundy: Każdy gracz otrzymuje rewolwer, lecz morderca dostaje podwojoną szybkość poruszania się i ataku, oraz 200hp. Jego bronią jest standardowo nóż.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przypomnę tylko, że rewolwer zabiera 200hp (przynajmniej tak było wcześniej), więc jeśli do "Apokalipsy" ma się odrodzić koleś z pistoletem to Zombie 100% lose, ponieważ cytuję "jedna połowa to zombie, wolno się porusza, ma 100hp"  . Moim zdaniem runda będzie spoko, ale po jakimś czasie runda zrobi się nudna, ponieważ nie ma w niej dynamiki.

Wolne zombie, celowanie w takie cele to prosta rzecz. Odniosę się to mojego postu sprzed kilku miesięcy jako propozycji na bonus rundę.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1)

1.Nazwa rundy: Wampiry

2.Opis rundy: "Twoje hp spada! Zabij kogoś by się uleczyć"

3.Zasady rundy: Każdy gracz otrzymuje nóż, a hp wszystkich spada o 1pkt na sekundę. Gdy kogoś zabijemy, dostajemy hp. Wygrywa ostatnia żywa osoba.

 

2)(tak opcjonalnie bo chyba dużo roboty by z tym było :( )

1.Nazwa rundy: To największy problem bo nie mam pojęcia :/

2.Opis rundy: "Zastrzel mordercę, by się nim stać. Bądź nim jak najdłużej." lub "Zastrzel mordercę i uciekaj!"

3.Zasady rundy: Każdy oprócz mordercy dostaje rewolwer, morderca nie ma noża. Zadaniem mordercy jest przetrwanie jak najdłużej. Gracz, który go zastrzeli staje się mordercą(wtedy ten poprzedni morderca staje się świadkiem z rewolwerem). Ogólny cel to bycie mordercą przez jak najdłuższy czas. Na koniec rundy na czacie powinien się pojawić napis, kto wygrał. Runda trwa maks. 4-5 minut.

Żeby utrzymać jakąś równowagę morderca mógłby mieć odejmowane -1 hp na sekundę.

No i przypominam że normalnie za zabicie mordercy jest 10 pkt, a trochę morderców padnie podczas tej rundy...

(✿◕‿◕)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Nazwa rundy: Morderca na Lodzie

2.Opis rundy: Ślizgasz się po ziemi jak na lodzie!

3.Zasady rundy: Tak jak w opisie. Z rozpoczęciem rundy dostaje wykonana komenda "sv_friction 0" , która powoduje że na graczy nie oddziałuje tarcie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nazwa rundy: Slow Motion

2. Opis rundy: Czas w grze zwalnia dwukrotnie (dla mordercy oraz świadków)

3. Zasady rundy: j.w

 

Moim zdaniem runda powinna zostać usunięta bo wiele osób gdy jest mordercą w tej rundzie to zwyczajnie się zabija. A jeśli tego nie zrobi to runda potrafi trwać naprawdę długo.

Jakby tego było mało to gdy jest ta runda to spora część graczy po prostu pisze na czacie "o nie" / "znowu to"

Zero frajdy z tej rundy moim zdaniem 

(Jeśli nie usunięta to zmodyfikowana w ten sposób):

1. Nazwa rundy: Slow Motion (Bez zmian)

2. Opis rundy: Morderca porusza się 2x wolniej ale za to ma rewolwer i nóż

3. Zasady rundy: Jeśli morderca nie zabije np. 2 osób w przeciągu minuty to umiera

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nazwa rundy: Skryty zabójca
2. Opis rundy: Morderca nie ma noża i jest niewidzialny, świadkowie mają 2 minuty na zabicie go
3. Zasady rundy: Morderca jest niewidzialny i nie ma żadnych broni, ale zostawia za sobą kroki które widzą wszyscy świadkowie. Ponadto morderca nie może być dłużej w bezruchu niż 5 sekund. Świadkowie za to dostają rewolwer i nóż i ich zadaniem jest podążanie jest za krokami które pozostawia morderca i zabicie go. I te kroki mogą się szybciej usuwać, żeby nie mieli za łatwo

Jeśli tylko morderca może widzieć kroki to można zamienić strony, wielu morderców z rewolwerami i nożami i niewidzialny świadek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nazwa Rundy:  Poszukiwacz Skarbu (Brak pomysłu)

2. Opis Rundy: Na mapie ukryta jest broń. Znajdź ją i zabij Mordercę !

3. Zasady rundy: Tak jak w opisie. Lecz broń nie może być w trudno dostępnych miejscach. Jak osoba która miała broń zginie, druga może ją podnieść. 

Edited by MikkU - Chan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem, aby urozmaicić tę rundę morderca mógłby się respić po minucie. Bo miałby zbyt łatwe zadanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie racja.. bo jakby morderca się zrespił od razu to by było trudniej

Edited by MikkU - Chan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa rundy: Zabójcza niespodzianka

Opis rundy: Każdy gracz dostaje losową broń, niech wygra lepszy(cos w tym stylu)

Zasady rundy: Każdy gracz dostaje jedną losową broń (mam na myśli każdą broń zadającą obrażenia). Kuszę, Rewolwer, Nóż, RPG, AR, SMG, Shotguna itp.. Runda to oczywiście zwykły deathmatch.

 

 

                                    «¿»

 

 

Nazwa Rundy: Szukajcie aż znajdziecie (XD)

Opis rundy: Nikt z obecnych nie ma broni, ale każdy jest twoim wrogiem. Szukaj znajdziek i zabij wszystkich!

Zasady rundy: Jak wyżej. Celem każdego jest znalezienie 5 znajdziek, i zabicie pozostałych graczy. 

 

Zdaje sobię sprawę, że 2 runda może trwać dosyć długo, ale zawsze lepsze to niż "slow motion" albo "quick motion"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo miła i uniwersalna runda:

 

1.Nazwa rundy: Pomocnik Mordercy? 

2.Opis rundy:Uwaga! Jeden ze świadków ma bombę... Możliwe, że pomaga mordercy! 

3.Zasady rundy:Normalna rozgrywka+losowy świadek prócz detektywa dostaje do ekwipunku slamy i jihad bombe, może pomóc mordercy lub świadkowi(zależy kto jak chce) za zabicie świadków nie dostanie kary(slay) oraz osoba która go zabije także nic nie dostanie.

 

To jest taki mini odpowiednik dwóch morderców... Tylko, że jeden jest niepewny po jakiej stronie stoi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bonus Runda, która już istniała :)

1. Nazwa rundy: Slender
2. Opis rundy: Slender, czyli AI nawiedzało losowych graczy, jeśli był w pobliżu ( jakimś tam radiusie ) to ssał życie, był straszny dzwiek, a slender pojawiał sie znienacka
lub jeśli to możliwe zrobić tak aby jeden z graczy bym Slenderem.
3. Zasady rundy: Normalna rozgrywka+AI Slendera albo jeden ze świadków, może pomagać świadkom, mordercy lub samemu wszystkich pozabijać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Nazwa rundy: Kangury vs geparty

2.Opis rundy: Jedna połowa graczy jest super szybka i dostaje noże, ale nie może skakać, a druga wysoko skacze i dostaje rewolwery, ale wolno się porusza.

3.Zasady rundy: Jak wyżej 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej nie będzie takiej rundy, ponieważ kangury będą mogły łatwo dostać się w miejsca niedostępne dla gepardów i tam kampić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×