Skocz do zawartości
kubak95k

[SKARGA] CezarY_PL

Rekomendowane odpowiedzi

[b]1. Nick osoby oskarżonej: [/b] CezarY_PL
[b]2. Steam ID osoby oskarżonej: [/b] STEAM_0:1:54602035
[b]3. Przybliżona data zajścia: [/b] 12:00 29.10.2017
[b]4. Nazwa mapy: [/b] Fastfood
[b]5. Opis sytuacji: [/b] Cezary stał w drzwaich i blokował wejscie do budynku z jedzeniem, poprosiłem go wiecej niż raz zeby sie odsunął, nie zrobiłtego wiec go zabiłem. 
Dostałęm sleya bo powiedział żę zobaczył powtórkę i widać jak sie odsuwa ?(cos takiego, bronił sie ze sie odsunął)
[b]6. Coś od siebie: [/b] Wy*****e w tego sleya, ale według niego poprosiłem go wiecej niz raz żeby sie odsunął w mniej niz 0,5 sekundy bo napisał w reporcie że wystarczyło tyle poczekać...
Był traitorem, i bronił dostępu do ciała które zabił. Był przy tym Tomisłav ale nie liczyłbym na jego pomoc :D 
Edytowane przez Radke
Nu nu - bez wulgaryzmów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest taka możliwość @Cezary_PL to udostępnij demko.

I @Tomislav jak zechce to się może wypowiedzieć.

Narazie oprócz marudzenia i słów niczym nie popartych nie liczyłbym na pozytywne rozpatrzenie skargi na administratora.

Lecz jeśli masz screeny @kubak95k to je udostępnij tutaj jako materiał dowodowy.

 

Co do odpowiedzi cezara:

Może i faktycznie wystarczyło poczekać albo i nie. Ja umarłem tak jak cezary co najmniej 3 razy XDD I jakoś moje reporty z tekstem "Nie słyszałem/Za mało czasu mi dałeś/Bla Bla Bla" nie dawały większego skutku.

 

To tyle, pozdro

P.S.
Słownik polecam :3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie możesz do końca liczyć na moją pomoc, ponieważ Cezary w momencie, w którym go zabijałeś stał dobre 3 metry od drzwi i trzymał z tego co nawet bardzo dokładnie pamiętam MP5, także nawet nie miał jak blokować. Stał na dodatek bliżej jednych drzwi, co powodowało, że nawet jeśli jakimś cudem by blokował jedną część drzwi, to drugą możnaby swobodnie wejść, jednak dało się obydwiema, także no...

O i jeszcze kolejna rzecz, zabiłeś go za blokowanie drzwi, będąc W FASTFOODZIE, za blokowanie drzwi, którymi chciałeś wejść DO FASTFOODA także troszke coś tutaj się nie zgadza.

 

Powiedz mi również jak mógł blokować dostępu do ciała, jak ten fastfood ma z 10 szyb które możesz wybić i swobodnie wejść?

 

Po tym jak dostałeś od niego slaya (warto podkreślić, że jednego, a powinieneś dwa za traita), zacząłeś go wyzywać, na co akurat mam dowód.

 

QZB7fCK.jpga5P5urt.jpg

 

Pozdrawiam,

Tomislav

Edytowane przez Tomislav
No wypadałoby pozdrowić :v

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blokował drzwi ciałem, byłęs przy tym bo stałeś przed fastoofem Tomisłav wiec nie zachowuj sie tak jakbyś nie był w temacie. Byłem przed budynkiem i chciałem wejsc do środka sprawdzić ciało xxinfernusxx/xxinfernalxx bo przed chwilą ktoś go zabił a ja miałem podejrzenia kto(i to nie był cezary) tak wiec bardzo zależało mi aby tam wejść- Tak fastfood ma jakieś 10 okien, i 3 wejscia ale zamiast myśleć o innych wejsciach zajmowałem sie grą i skupiałem sie na tym kto może być traitorem- bo na tym ta gra polega. Jeśli ktoś ma nagrania to proszę bardzo o wstawienie. Jeśli chodzi o dowody to powtórka ze śmierci- widać że stoi w drzwiach. 
I teraz mam pytanie do oskarżonego- w jakim celu ty stałeś w tych drzwiach? Przecież nie chciałeś abyśmy nie sprawdzili tego ciała, prawda? ;P

Nie mówcie że skara o jednego slaya to bzdeta bo nie o to mi chodzi. Nie raz sie obrywa za dormo- w moim przypadku to nie pierwszy i nie ostatni raz a te 4 minuty z życia mi zabrane to nic takiego. Ale Cezary stwierdził w reporcie że wystarczyło poczekac 0.5 sekundy i by się odsunął a w sleyu dla mnie dopisał że tam nie stał- dziwne prawda ? 

Nie pozdrawiam B) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie stałem przed tym fastfoodem i dlatego wiem co się stało xD? Nie chcesz, żebym się już wypowiadał bo robię to na twoją niekorzyść tak? Okej nie wnikam.

Odnośnie dowodów, to ty je powinieneś mieć, zwłaszcza, że miałeś możliwość ich zebrania, bo skargę pisałeś przez połowę trwania fastfooda, więc dlaczego wymagasz tego od innych? Zwłaszcza, że "ktoś mógł mieć powtórkę ze śmierci" - sam mogłeś to bez żadnego problemu sprawdzić ZWŁASZCZA, że o tym wiedziałeś. A na przykład do sądu przychodzisz, że ktoś cię okradł przed twoim domem, miałeś monitoring, ale go nie użyłeś i wymagasz od innych, że ktoś inny to nagrał? Tak to robisz?

 

No ale do rzeczy. Jest to spór o 1 slaya, o czym mówi regulamin, że takich skarg nie powinno być. Ciebie zwyczajnie boli to, że dostałeś gaga i muta i powiem to wprost - zwyczajnie kłamiesz, bo całą sytuację widziałem i powiedziałem jak było.

 

Ja z kolei nadal pozdrawiam,

Tomislav

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, wypowiem się w tym temacie, ponieważ zdziwiła mnie jedna rzecz, a mianowicie to, że nie otrzymałeś kary za brak szacunku wobec administratora (bo po co wypowiedzieć się w sposób kulturalny bez wulgaryzmów i wyzwisk). Może Cezary jest na tyle łaskawy i nie dał ci bana, bo z taką karą wiele osób skończyło z czego niektórzy nawet na parę tygodni. Jeśli chodzi o samą skargę to jest ona o jednego slaya, bo powód, że skupiałeś się na grze jest nijaki m.in. dlatego, że możesz skupić się na grze i pomyśleć o innych sposobach, albo to ja jestem jakiś nadzwyczajny i tak potrafię.

 

 

Pozdrawiam

Teemo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Runda 2

Skarga jest na administratora  (do którego sam ostatnio nie pałam sympatią, ale go jednak szanuje bo go troche znam), a nie o slay'a.

 

Ciągły jednak brak dowodów na winę oskarżonego i obrażonego dodatkowo przez ciebie (co nie jest korzystne dla ciebie) administratora nie wróży ci sukcesu.

 

 

Ostatecznie?

Muta bym ci zostawił, gaga też i dał lekką przerwe od gry, bo starając się grać, wczuwasz się aż nadto i zapominasz o jednym - to tylko gra xDD

 

@Tomislav też cie pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wejść w old logos na mapie fastfood i bedzie widać wszystko 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kubak95k  Jeżeli masz na myśli obejrzenie powtórki z tego zdarzenia, to jest to słaby plan, bo powtórki są usuwane po zmianie mapy (A nie wiem, czego jeszcze mielibyśmy szukać w logach).

Edytowane przez Matrix.PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na temat sytuacji się nie wypowiem, bo zwyczajnie mnie tam nie było. Ale @kubak95k ogarnij swoje słownictwo na forum(radke ci to zacenzurował) jak i w grze bo nie pasuje ono ani do reportów na RDM ani publiczne forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×