Skocz do zawartości
Jonek

<BR#1> jonek2531

Rekomendowane odpowiedzi

1. Wiek (preferowany >= 16). 12 lat

2. Adres e-mail. [email protected] 

3. Steam ID oraz namiary. STEAM_0:0:154655682 oraz Namiary

4. Czy byłeś kiedyś adminem, doświadczenie jako administrator. Nie mam doświadczenia, ale szybko się uczę. 

5. Czemu chcesz być administratorem sieci SG, dlaczego powinieneś zostać przyjęty. Uważam, że powinienem zostać przyjęty, ponieważ chciałbym pomóc w rozwijaniu serwera. Często można zauważyć brak administracji na serwerze przez co nowi gracze łamią regulamin zamiast go najpierw przeczytać. Tłumaczę nowym graczom co wolno, a czego nie wolno, lecz jeśli nadal łamią regulamin zgłaszam ich na forum/discord breach. Staram się kiedy tylko mogę wejść na serwer. Jestem lubiany na serwerze przez wielu graczy (poza momentami gdy jako agent CI paraliżuję personel klasy D) oraz jestem rozpoznawalny na serwerze. Mając rangę Zaufany pytam się osób które się nie ruszają 3 razy na prywatnej wiadomości "afk?", jeśli odpowie to nie wyrzucam, a jeśli nie odpowie to robię votekick. Staram się pomagać każdemu na serwerze jeśli czegoś nie wie. Na serwerze prawie nigdy nie przeklinam, oraz nie za często korzystam z czatu głosowego.

Bardzo lubię grać w ten tryb na tym serwerze w Garry's modzie, regulamin znam bardzo dobrze. Mimo tego, że mam 12 lat myślę, że sobie poradzę. :)

6. GameTracker

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Więc zaczynajmy :D

PLUSY:

-Ranga Zaufanego

-Masz dużo przegranych minut ^^

-Nie sprawiasz kłopotów na serwerze

-Nie używasz wulgaryzmów,jak to robią niektórzy ludzie (napisałeś że "prawie" nigdy nie przeklinasz. Przecież ja tego nie zauważyłem,że przeklinasz)

-Sprawujesz się dobrze jako "Zaufany"

-Pomagasz graczom np. Gdy ktoś pyta o to gdzie sprawdzić ile exp'a na następny poziom

MINUSY:

Dotychczas,żadnych nie znalazłem ^^

Inne uwagi: