Skocz do zawartości
Zuris

Balansss

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, bardzo serdecznie witam strefowiczów. W dzisiejszym odcinku pragnę zaprezentować listę zmian, które moim zdaniem usprawniły i wyrównałyby grę na serwerze, bo, nie ukrywajmy, niektóre rzeczy są nadal zbyt słabe, a niektóre za mocne. (są to moje uczucia nie obrażać się na mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

- po pierwsze balans pomp: triggeruje mnie potężnie to, że na dystansie m16 autopompa, strzelająca swoją drogą nadal szybko, zabiera koło 50 hp na strzał, z bliska zaś zabija nawet/prawie na hita. Proponuję znerfienie damage (bo niestety nie da się zmienić falloffa, a szybkostrzelność już zmieniano) o jakieś 25%, potem się zobaczy, czy nadal będzie taka potrzeba, czy być może nie. Loco z tym nerfem raczej jest niegrywalna (dostałem na dystansie 2m 2 strzały i nie umarłem, a ta broń musi szybko zabijać ze względu na spread pocisków)

- po drugie: zbuffowanie karabinów, których nikt nie używa: AUG (szybkostrzelność) oraz MP5, której już mało się używa ze względu na brak celności. Famas moim zdaniem jest ok, galil od zawsze był śmieciowy, jakiś buff może polecieć.

- wywalić kanapkę: za 1 kredyt odnawia zdecydowanie za dużo hp. Kanibalizm wymaga zabicia kogoś, dojścia do ciała, zjedzenie go (chwilę nic nie można robić), a przywraca niewiele zdrowia (brak ciała nie wpływa jakoś znacząco na rozgrywkę)

- Five-Seven mógłby dostać buffa do szybkostrzelności, mniejszy niż miał dawno temu, ale jednak, bo odstaje on od np. takiego Deagle'a mocno.

- G U M I J A G O D Y

 

Jak narazie tyle, reszta rzeczy jest niezła/zapomniałem. Zapraszam do dyskusji, wojny, szerzenia nienawiści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem aby ktokolwiek korzystał z kanibalizmu po wprowadzeniu kanapki. Jest to co prawda ciekawy i szybko działający heal (w biegu), ale zdecydowanie powinien kosztować 2 kredyty. Natomiast kanibalizm powinien przywracać ciut więcej zdrowia niż kanapka jednym kęsem.
Wiatrówka (autopompa) mogłaby mieć mniejszy dmg, ale zwiększony rozrzut.

Loco które nie zabija na strzał z 2m jest bez sensu. Mogłoby mieć zamiast 4 to 2 pociski i większy niż obecnie dmg.

Karabinki są w miarę wyważone, aczkolwiek AUG mogłby dostać buffa.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Gumijagody nie wejdą bo psują xmarka : (

Edytowane przez Tryczek
fuj ta emotka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie zgadzam się z Pitagorasem i Zurisem: 

1. Kanapka powinna być droższa lub zupełnie wyrzucona z gry. Odnawianie ok. 70 życia kosztem jednego kredyta i małego ryzyka odkrycia przez innych twojej roli/pozycji? Jest to po prostu za łatwe. Kanibalizm jednak, odnawia za mało życia i na niego nie trzeba po prostu wydać kredyta i przez to zdobyć punkty życia - na niego trzeba 'zapracować' // zdobyć ciało, ukryć się i dostając freeza na parę sekund odnowić  sobie życie. (w sumie może też to pomóc w usunięciu ciała ofiary)

2. Bronie które imo powinny być trochę zmienione

-autopompa naprawdę nie powinna być taka długodystansowa. Dużo razy spotkałem się z sytuacją gdzie z bezpiecznej odległości strzelam do swojej ofiary, będac pewny że jest to łatwy kill przy starciu scout vs nie snajperka, ale okazuję się że przeciwnik jest w posiadaniu shotguna, który zadaję mi około 30-45dmg+ na skandalicznie dalekim zasięgu. (jak na shotguna) 

-57 trochę jest useless, przy jego szybkostrzelności - imo jest tylko do dobijania przeciwników, więcej z nim się nie da zrobić (buff pls)

-mp5 moim zdaniem jest teraz za wolne, nie jestem pewien jakiego dostał buffa z dmg, lecz powinien trochę szybciej działać

-aug podobnie jak powyżej - szybkostrzelność plox

-galila nikt nigdy nie używa, chyba że dopiero co kupił Gmoda. Jest za niecelny i zadaje za mało obrażeń. (chyba że z jednego metra w głowę, to jakoś zabija)

-loko nie jestem pewien jak działa, ale ta broń powinna być useless na średni/daleki dystans - co zmusiłoby na zmianę na broń podręczną

 

I nie jestem też pewien czy Przeobrażacz radzi sobie z ofiarami jak powinien. Czasami trafiając dwa razy z rzędu w gracza po prostu nic nie robi, może to hitbox, może bug?

+pytanie: Dlaczego bodajże p228 znikło? Nie była to taka zła broń, ale jak powrót to wtedy z buffem. :v

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Kanapka daje 50hp a nie 70.

Pompy będą nerfione aka zmieniane.

Edytowane przez AlanWake

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
12 godzin temu, Zuris napisał:

bo niestety nie da się zmienić falloffa

https://pastebin.com/PX4jqjPL

Da się. Kod pisany na brudno, ale idea jest i musi działać.

 

 

 

12 godzin temu, Zuris napisał:

G U M I J A G O D Y


Tego natomiast zupełnie nie rozumiem, gumijagody zapewniają natychmiastowe wykrycie przez innocentów w przypadku traitora, natomiast jeżeli użyte z odpowiednim skillem dają znaczną przewagę. W tym momencie tradujemy wykrywalność za przewage w przemieszczaniu się. Nie wspomnę już o tym, że wymagają chociaż minimalnego skilla żeby ich używać. A jeśli psują xmarka to może lepiej go naprawić zamiast wyrzucać fajny item? :)

Pozdrawiam.

 

Edytowane przez D.ツ
Jest poźno/wcześnie, małe poprawki w kodzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jako, że taki temacik wyskoczył to oczywiście dorzucę coś od siebie mając chwilkę wolnego czasu.

 

Zaczynając od strzelb:

Autopompa - pod względem zadawanych obrażeń wydaje mi się całkiem w porządku. Bardziej bym patrzył tutaj pod kątem rozrzutu i szybkostrzelności. Nie oszukujmy się, dużo osób lubi tą broń, a totalne zniszczenie jej było by naprawdę słabe, przez co wracałoby się tylko do starej wersji. Ja bym tutaj wrócił do szybkostrzelności przed jej zwiększeniem oraz rozrzut zdecydowanie zwiększył. Jak ktoś potrafi mi zdać przez około całą długość skyscrapera 50 hp... i to nie w 1/10 przypadków, jednak w 2/3, to no nie oszukujmy się, ale tak średnio to działa. Wielu może powiedzieć, że "przecież w rzeczywistości to ma jeszcze dalszy zasięg!" (<- dla tych co nie wierzą - bywają tacy) to od razu dodam, że idąc takim tokiem myślenia to np. każda broń powinna zabijać na strzał w głowę (polecam bardzo serdecznie HUGE przy czymś takim).

Pompa - w sumie to jak wyżej, poza szybkostrzelnością. Osobiście byłbym za zwiększeniem troszkę rozrzutu, jednak mogłaby być odrobinę celniejsza ze względu na przegraną pozycję pod względem szybkostrzelności.

Lokomotywa - no cóż... Nie oszukujmy się, ale strzał z przystawienia z tego pociągu i rezultat "ciężko ranny" nie zachęca do gry. Chociaż pod tym względem jakbu jak mi mówił jak zamierza ją naprawić to mi się bardzo podobało i myślę, że po tym broń otrzymałaby balans. Nie wiem czy chce, żebym tutaj zdradzał szczegóły, toteż pozostawię was w niewiedzy ;)

 

Karabiny:

Chciałbym zacząć od tego, że teraz większość wydaje mi się naprawdę fajnie zbalansowana i ewentualnie wprowadzać trzeba by tutaj kosmetyczne poprawki.

AUG - ostatnio pograłem i sam byłem zaskoczony, że ta broń naprawdę nie jest zła. Według mnie nie trzeba zmieniać.

MP5 - mało pogrywałem tą bronią ostatnimi czasy, jednak nie była aż tak masakryczna, chociaż popatrzę jeszcze pod względem obrażeń w ciało, bo może by można coś zobaczyć w tej kwestii. Obrażenia w głowę ma naprawdę dobre.

Galil - też całkiem przyjemnie się grywało i tutaj też bym popatrzył pod względem kosmetycznym co najwyżej, typu: +2 DMG/strzał w ciało czy coś takiego.

 

Pistolety:

Five-seven (fajnie by było, gdyby się tak w końcu nazywał zamiast "pistolet" ;p) - można by tu pomyśleć nad większą szybkostrzelnością, jednak żeby nie przesadzić i przy tym na pewno zmniejszyć ilość strzałów na które zabija w głowę.

P228 - broń była przyjemna i również chętnie bym nią pograł. Jest trochę biednie z broniami pobocznymi w ostatnim czasie.

Berety - po balansie jaki wyprowadził Yor zacząłem grać tą bronią i byłem bardzo rozczarowany jej usunięciem. Naprawdę świetny dobijak.

 

Sprzęt T/DT:

Gumijagody/Slowmotion - pracę nad naprawianiem trwają z tego co wiem i miejmy wszyscy nadzieję, że kiedyś sprzęt będzie mógł razem współpracować :)

Tarcza - słyszałem wiele smutków i żali na temat usunięcia tego ustrojstwa, więc myślę, że fajnie by było z powrotem ją zobaczyć

AK-47 - byłem największym przeciwnikiem tej broni przed balansem, jednak teraz jest tak pokaleczona, że muszę się za nią wstawić. Zwłaszcza pod względem szybkostrzelności, ponieważ powinna ona być zdecydowanie większa.

Kanapka - jw. - również za usunięciem

UMP - obrażenia w głowę są moim zdaniem zdecydowanie za duże. Ta broń ma przede wszystkim rozpraszać przeciwnika, jednak nie tak dramatycznie szybko go zabijać. 60 hp to zdecydowanie za dużo. Zdecydowanie odjąłbym tutaj do jakiś 30 hp oraz zwiększył obrażenia w ciało jeśli już, zamiast tych 5 hp do przynajmniej 7 - 8, żeby nadal była przede wszystkim do swojej funkcji - rozpraszania

Minigun - tutaj też słyszałem smutki na ten temat. Świetna broń na zakończenie rundy, na wybicie pozostałych resztek. Coś tam i tak od gracza wymagała bo przy niewyobrażalnym rozrzucie trzeba było chociaż trochę pomyśleć jak się strzela.

Banany - w kwestii tego ekwipunku też trochę smutków do mnie dotarło i była to przyjemna broń na kamperów, którzy za nic nie chcieli wyjść z jednego pomieszczenia. Teraz takich broni jest naprawdę mało, więc myślę, że przywrócenie jej nie było by błędem.

 

To chyba tyle z mojej strony ;)

 

Pozdrawiam,

Tomislav

 

Edytowane przez Tomislav
NIE OZNACZYŁEM KANAPKI POGRUBIENIEM :C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprytne podejście Gerard. Bardzo sprytne...

 

Mogłeś poprosić o nią pod choinkę jak święta były. A teraz...

" I couldn't make sense of it. " ~ Max Payne z gry Max Payne.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby autokampa nie zabijała na 2 hity w ciało z czego jeden strzał w ciało zadawał z czego pamiętam ok. 70 hp to dało by się na to grać.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ewentualnie można by dać 5 nieodnawialnych pocisków do autokampy i tyle.

 

Ewentualnie kanapka mogła by freezować postać tak jak kanibalizm i miała 1 użycie.

Edytowane przez RedLagger
lol no flooding

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wcześniej nie miałem czasu na pisanie. Trzeba nadrobić zaległości.

1.Prajmary łejponz

AUG: Bez zmian. Broń jest według mnie bardzo dobra. Sam często jej używam

Galil: Rzadko co go używam. Powinien dostać lekkiego buffa do celności.

Famas: Bez zmian. Broń jest bardzo dobrze zbalansowana.

MP5: Jej niecelność ją wyklucza. Choć w sumie zabiera nawet spoko DMG.

Pompa: Nie wiem w sumie po co jej używać, ma tak wolną szybkostrzelność...

APompa: Lepsza wersja pompy, według mnie powinna dostać nerfa do szybkostrzelności oraz mogłaby posiadać mniej amunicji w magazynku.

Lokomotywa: Szczerze, po ostatnim nerfie, broń jest bezużyteczna. Według mnie nie ma sensu już przy niej grzebać :/

2.Sekondary łejponz

Pistolet: Po pierwsze można by było wrócić do starej nazwy. Mogłby mieć lekko zmniejszone obrażenia.

P228: Wielki powrót? :)

Berety: Też mogłyby wrócić w sumie taka alternatywa do Deagla.

3.T/D shop.

Kanapka: Jestem za pomysłem z freezem, mogłaby dodawać mniej życia niż kanibalizm i miała jedno użycie. A jeśli nie no to wywalić.

Slowmotion: Jednak taki troszkę żal w serduszku, że nie ma już go. ;-;

Ak-47: Po ostatnim nerfie, co raz mniej osób je kupuje. Mogłoby dostać buffa do szybkostrzelności.

Tarcza frajerzyny: Mogłaby wrócić.

Bananki: Ostatnio jestem ich wielkim zwolennikiem ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

 

This is all.

By, by men.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ksawię zajrzyj do Dziennika zmian ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się wkurzyłem, że aż zademonstruję, jak bezużyteczna jest obecnie lokomotywa.

 

Cytuj

[00:48] Matrix.PL™ [niewinny] zabrał(a) lil kyle [zdrajca] 12 HP przy użyciu Locomotive 12G -> Tak, tylko ta jedna linia w logach była.

Z jakiej odległości padł strzał?

 



cgfhY77.jpg

 

Także liczę na to, że broń zostanie poprawiona, albo zupełnie wyrzucona, bo zbudza wrażenie użytecznej, ale rozczarowuje w walce.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W sumie to nie wiem co tu napisać. Lubie x-marka, ale to... To trzeba naprawić i myślę, że zwiększenie cd'ka mało zmieni.
 
[01:28] [email protected]/Sandy [zdrajca] zabrał(a) marceliszek2006 [niewinny] 1000 HP przy użyciu M3S90
[01:28] [email protected]/Sandy [zdrajca] zabrał(a) `fooshken [detekyw] 1000 HP przy użyciu M3S90
[01:28] [email protected]/Sandy [zdrajca] zabił(a) `fooshken [detekyw] przy użyciu M3S90
[01:28] [email protected]/Sandy [zdrajca] zabrał(a) Apapa [niewinny] 1000 HP przy użyciu M3S90
[01:28] [email protected]/Sandy [zdrajca] zabrał(a) Delluxe MEME [niewinny] 1000 HP przy użyciu M3S90
[01:28] [email protected]/Sandy [zdrajca] zabił(a) Delluxe MEME [niewinny] przy użyciu M3S90

 

 

Edytowane przez Tomislav

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

XMark pewnie zrobi siup z serwera, a rimołt dostanie wspomniane już kiedyś opóźnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×