Skocz do zawartości
Mordencjusz

SURF Combat | Counter Strike Global Offensive

Podstawowe decyzje w sprawie serwera (o ile propozycja zostanie przyjęta)  

21 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jaki BunnyHop ma być wprowadzony

    • Automatyczny (Trzymaj spacje by wykonywać BH)
      7
    • Wspomagany (ułatwienie wykonywania BH na scrollu)
      14
  2. 2. Otrzymywanie obrażeń po upadku z wysokości

    • Włączone
      13
    • Wyłączone
      8


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Gdy zobaczyłem temat, gdzie serwer Deathmatch prawdopodobnie doczeka się zmiany trybu na SURF Timer zacząłem się zastanawiać "Hej, a może by tak spróbować dodać mój 1 z ulubionych trybów, czyli SURF Combat".

 

Także po tym wstępie, witam wszystkich zgromadzonych, w tym temacie pragnę namówić, przekonać was do stworzenia oddzielnego serwera SURF Combat. Dlaczego oddzielnego? Gdyż zdaje sobie sprawę z tego, że taki tryb już znajduje się na Placu Zabaw. Więc czemu zawracam głowę tym samym trybem? Ponieważ taka osoba jak ja, preferuje 1 tryb z naszego ślicznego Placu Zabaw, ten o którym chcę rozpocząć dyskusję. Nie jeden się znajdzie, który chciałby pograć na Combat, ale niestety nie przepytam wszystkich polskich graczy CS'a jakie jest ich zdanie na ten temat, gdyż takiego zasięgu nie posiadam.

Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie (przewidywane przeze mnie) pytania, pora coś powiedzieć o samym trybie.

 

Surf Combat jest trybem, który opiera się na wszystkim (z wyjątkiem trybu o odbicie zakładnika) czego dotyczy standardowa rozgrywka w Counter Strike'u. Są 2 drużyny, które muszą się nawzajem wyeliminować, są dostępne mapy gdzie Terroryści mają możliwość wysadzenia pewnej strefy (tzw. Bombsite), odbicie czystego CS'a, lecz w tym czym wyróżnia się surf jest fakt, że aby się przemieszczać musimy surfować po rampach, co jest wyjątkowe dla rozgrywki i nadaje jej rozpędu.

 

Podstawowe Informacje:

Nazwa Serwera: <SURF COMBAT> |!GLOVES !SKINY !KOSY| @StrefaGier

Ilość slotów: 26.

Tickrate: Najlepiej 128, lecz przy serwerze surf wystarczy spokojnie 102.4.

Czas trwania rundy: 3:00.

Ilość rund lub Czas trwania mapy: 20 rund lub 30 minut.

Tryb: Surf Combat.

BunnyHop: Preferuję Wspomagany jak na Placu, lecz wybór zostawiam wam.

NoFallDamage: Preferuję Wyłączony (daje większą możliwość wykonywania zasadzek, większą swobodę w poruszaniu się), lecz również pozostawiam ocenę użytkownikom.

 

Serwer Surf Combat, jest serwerem, któremu potrzeba uwagi, aby się rozkręcił. Miałem okazję obserwować serwer właśnie z takim trybem, który niedawno co wystartował. Wynikiem obserwacji jest to, że aby serwer wzbudził zainteresowanie, potrzeba około 2-4 miesięcy uwagi, aby graczy było w przedziale 14-20.

 

Chcę nadmienić, że niestety nie znam się absolutnie nic na języku source, więc nie jestem w stanie pomóc serwerowi od strony technicznej, może jedynie co to z cvar'ami dam radę, także jako, że @Remzojest odpowiedzialny za dział Counter Strike'a, to w przypadku pozytywnego rozpatrzenia propozycji, bez jego wkładu, serwer nie ruszy w żadnym kierunku, więc jego pomoc, lub innej osoby znającej się na SourceMod okaże się bezcenna.

Od siebie jestem w stanie zaoferować, ponownie sprawowanie pieczy nad otoczeniem serwera [przygotowanie regulaminu, oraz również jego aktualizacje, obserwowanie i kontrolowanie administracji, rozpatrywanie skarg, podań (oczywiście jest to jedynie moja oferta, która może zostać odrzucona, o ile by osoba sprawująca pieczę ze strony technicznej życzyć sobie będzie indywidualnego prowadzenia serwera)] Jak część pamięta miałem już okazję poznania tak odpowiedzialnej funkcji na naszym Murderze.

Regulamin jak i mapy przygotuję gdy będzie spore zainteresowanie pomysłem

 

Temat będę oczywiście edytować wraz z nowymi pomysłami co do serwera.

 

 

 

 

Edytowane przez Mordencjusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Idea serwera jest znakomita i szukałem tego typu serwera polskiego lecz go nie znalazłem. Chętnie bym pograł na starym dobrym surfie, gdzie zabijasz się i musisz się nie tylko wykazać skill'em w strzelaniu ale również w samym surfie.
Według mnie no recoil to jest zły pomysł.
Nie otrzymywanie obrażeń po upadku jest według mnie słabym pomysłem, gdyż nie musisz bać się wtedy o prędkość jaką uderzysz po swoim surfie.
Bunnyhopa zostawiłbym normalnego.

Edytowane przez Limbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@HeroesNo recoil będzie słabym pomysłem, gdyż wtedy nie musisz się martwić o swoje full auto. Poleci zawsze w środek celownika, nie ważne w jakiej pozycji się znajdujesz. Ale wiem co masz na myśli, podobnym pluginem jest tzw. sdrop. Działa on na zasadzie, że podczas gdy spadamy pionowo w dół (bądź lecimy pionowo w górę), nasz recoil jest taki sam jak w przypadku gdybyśmy stali na dowolnej płaszczyźnie, więc będąc w powietrzu mamy szansę zabić kogoś (najczęściej z awp), lecz również jesteśmy podani na śmierć przez to, że każdy kto nas widzi będzie wiedział o tym, że wytraciliśmy prędkość i jedyną opcją gdzie polecimy będzie dół ;).

 

@Limbotakich serwerów polskich jest kilka, ale zawsze mi czegoś w nich brakowało, dlatego widzisz to co jest tu i teraz ;)

 

W głównym wątku zrobiłem błąd odnośnie jednej funkcji, opisanej przy podstawowych informacjach. Jako, że nie mam możliwości edycji wątku naprawiam swój błąd tutaj:

NoFallDamage: Preferuję Wyłączony Włączony

 

 

Edytowane przez Mordencjusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Heroes szczerze przyznam się, że z takiego typu pluginem się jeszcze nie spotkałem, jeżeli udało by się znaleźć i mieć możliwość wgrania tego plugina, to why not ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aby pokazać, że interesuje się do tej pory tym tematem, pozwolę sobie odświeżyć dany temat, ze względu na małe ciepłe przyjęcie tej propozycji, nie tylko użytkowników powyżej, ale znajomych z kompletnie obcych serwerów surf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również spędzę sporo czasu na serwerze, jeżeli takowy powstanie :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
On 1/16/2018 at 1:34 PM, Mordencjusz said:

 

Chcę nadmienić, że niestety nie znam się absolutnie nic na języku source, więc nie jestem w stanie pomóc serwerowi od strony technicznej

I na tym możemy zamknąć temat... Remzo nie sądzę, żeby odnalazł magicznie czas na kolejny serwer, a bez kolejnego technicznego się nie obejdzie. Co więcej musiałaby to być osoba zaufana, randomowemu graczowi maszyny się nie powierza. 
Dodatkowo jeśli chciałbyś na serwerze skiny to kto będzie na to łożył kasę?

Edytowane przez Jesus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Jesus napisał:

Dodatkowo jeśli chciałbyś na serwerze skiny to kto będzie na to łożył kasę?

Tak z ciekawości jaki jest koszt utrzymania skinów na serwerze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilkaset złotych rocznie, nie liczyłem dokładnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Jesus napisał:

I na tym możemy zamknąć temat... Remzo nie sądzę, żeby odnalazł magicznie czas na kolejny serwer, a bez kolejnego technicznego się nie obejdzie. Co więcej musiałaby to być osoba zaufana, randomowemu graczowi maszyny się nie powierza. 
Dodatkowo jeśli chciałbyś na serwerze skiny to kto będzie na to łożył kasę?

Szczerze powiedziawszy, za typowego randoma, na tej sieci się nie uważam, trochę poświęciłem czasu tutaj.

Co do serwera, no jak to napisałem w 1 temacie, w głównej mierze by zależało od Remza, czy by się podjął stworzenia i utrzymania 2 serwera cs:go. Krótko mówiąc: Jeżeli on nie chce, nie ma tematu.

Dobrze by było wiedzieć czy faktycznie wywalamy temat do kosza czy jednak jakiś promyczek nadziei będzie dla tego tematu.

@Jesus wiem jak wygląda "dostęp" do FTP. Niektórzy po kilka lat pracowali by móc otrzymać do niego dostęp ;).

 

I proszę skończ mówić na mnie random, bo mi się smutno robi :(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mordencjusz trochę źle mnie zrozumiałeś, pisałem o "teoretycznym" technicznym skoro sam stwierdziłeś, że nie do końca wiesz jak to działa... doskonale zdaję sobie sprawę, że nie jesteś randomem na SG :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie zapomniałem coś dopowiedzieć. Oczywiście z tym wszystkim co pisałeś, absolutnie się zgadzam, lecz to, że nie do końca wiem jak zrobić serwer, nie jest taką pełną prawdą.

Jasne, pisać pluginów/skryptów nie umiem, raczej wiadomym jest, że mało kto zna się na ich pisaniu, lecz odnośnie FTP trochę jednak w tym siedziałem. Bah nawet muszę się trochę pochwalić, że udało mi się zrobić mały serwerek Easyblock, może z 1 mapą ale w pełni działającą, głównie za sprawą pluginów z internetu, ale to co najważniejsze działało (nawet rs'y się znalazły). Obiło się również o cs 1.6, ale projekt nie wypalił, brakowało czasu (a miał to być JailBreak). To co mówię i tak nie będzie mieć to większego sensu, bo byle komu dostępu do FTP serwera się nie daje, a jakbym miał faktycznie się w to bawić, bym musiał zawracać ogon, któremuś z adminów forum, o wrzucenie danych plików na serwer.

 

Tym akcentem jednocześnie chcę zakończyć tą dyskusję (mam tu na myśli dyskusję z @Jesus) i jednocześnie prosić jakiegoś Admina Forum (najlepiej kogoś kto siedzi w dziale CS:GO) o zaznajomienie się z tematem, no i jakiekolwiek słowo w tej sprawie, nawet jeżeli miałoby ono zamknąć temat. Wątek trochę już stoi dlatego już w sumie miesiąc temu liczę na decyzję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×