Skocz do zawartości
SirWilnik

Nowe Propozycje Dla Breach [1#]

Rekomendowane odpowiedzi

Oto lista propozycji, które można wprowadzić by urozmaicić grę oraz ograniczyć 'występki' popełniane przez graczy.

 

1. Permanentnie zlikwidować SCP-173-02J, gdyż jest to bardzo zbugowany oraz irytujący SCP. Bardzo często można nim zbugować śluzę, zawiesić się w drzwiach czy zabić się w windzie. Dodatkowo ciężko się nim steruje, a z początku może zabić prawie wszystkich członków personelu D, gdyż zabija natychmiastowo i nie rusza się gdy ktoś spogląda mu w plecy (Co nie jest łatwe, gdyż przy mrugnięciu natychmiast się odwraca i zabija ofiarę), krótko mówiąc - nie jest zbalansowany, zbyt OP. Jestem pewny, że wiele osób potwierdzi to, że można zastąpić tego SCP dużo ciekawszym, np. SCP-610, więcej informacji na stronie fundacji SCP.

 

2. Zupełna zmiana w przynależności do MTF (ze względu na szpiega CI). Osoby będące Ochroniarzem MTF i mające 3 lvl lub wyższy, już w 100% można stwierdzić że jest szpiegiem CI. Dlatego moja propozycja jest taka, żeby dyrektor placówki był dla osób długo grających na serwerze, lub spędzających na nim dużo czasu. Hierarchia MTF w mojej propozycji.

MTF Flame - 15 Poziom

MTF SCU - 8 Poziom

Dyrektor Placówki - 7 poziom (Po zdobyciu 100k expa OMNI)

Dowódca MTF - 6 poziom

MTF TAZ/Dowódca Ochrony - 5 Poziom

Porucznik MTF - 4 Poziom

Ochroniarz MTF/Szpieg CI  - 3 Poziom (Żeby i Ochroniarz MTF i Szpieg CI byli na tym samym poziomie, wtedy ciężko by było stwierdzić komu można ufać + Żeby każdy gracz nawet mając 10 Poziom, mógł zrespić się jako zwykły ochroniarz MTF)

Starszy Ochroniarz (Lub coś w tym stylu) - 2 Poziom

Ochroniarz - 0-1 Poziom

 

3. Technik IT - Postać która jest uważana za najgorszą, gdyż idąc otworzyć przejście trafia na bardzo groźne SCP np. HellJ, Tank, 023 lub 035. Dlatego moją propozycją jest zredukowanie jego HP do np 75 punktów, lecz ustawienie jego szybkości na standardową odpowiadającą innym Medykom lub Naukowcom.

 

4. SCP-689 - Diabeł który teleportuje się i zabija... I to wszystko... Za zabicie oraz teleportacje nie dostaje EXP - Wiem bo sam sprawdzałem. Ciężko nim kogoś zabić, bardzo często zabijając kogoś można się zamknąć w SCP-914 lub w innym pomieszczeniu wymagającym kart (np. Zbrojownia). Dlatego proponuję skasować tego SCP, gdyż jest bardzo słaby i łatwo go zabić (nawet z pałki), wystarczy jedna powiększona apteczka i pistolet lub pałka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

1. Tego scp zabijasz drużynowo - Coś jest już op jak nie możesz sam zabić racja? Co do sterowania to wina modelu, po prostu nie możęsz chować się przy samych drzwiach i tyle tak naprawdę. Musisz iść środkiem i kawałek przed drzwiami stać a nie przy nich. Polecam :>
2. Każda osobą może zrespić się jako ochroniaż a nawet zabicie takiej osoby jak nie okazuje wrogości to jest złamanie regulaminu który polecam czytać. Tak samo stwierdzanie że ktoś jest szpiegiem na podstawie levelu również jest zabronione. :)
3. Technik jest klasą taktyczną. Może on tak naprawę wszystkich uratować jednocześnie oraz pomóc uciec wszystkim z placówki kosztem jego samego życia. 
4. Ja tam nie miałem nigdy problemu z zabijaniem jako ten SCP. Możesz nie być tego świadomym ale pod klawiszem "R" zmieniasz cel do jakiego się teleportujesz. Po prawiej stronie Ci zawsze wyświetla. I nikt nie każe Ci się teleportować wszędzie jak popadnie  żeby tylko zabić. Wystarczy pograć trochę takim SCP aby zrozumieć jego działanie.

Edytowane przez Alucardd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aniełek mimo tych bugów mógłby zostać. Natomiast przydałoby się generalne zbalansowanie scp, bo grając 106 a później 023 można odczuć, że coś tu nie gra.

A co do dostawania expa za zabijanie scp-689 to z połowa scp (jeżeli nie więcej) nie dostaje expa za ataki, fragi pewnie też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

1 godzinę temu, SirWilnik napisał:

2. Zupełna zmiana w przynależności do MTF (ze względu na szpiega CI). Osoby będące Ochroniarzem MTF i mające 3 lvl lub wyższy, już w 100% można stwierdzić że jest szpiegiem CI. Dlatego moja propozycja jest taka, żeby dyrektor placówki był dla osób długo grających na serwerze, lub spędzających na nim dużo czasu. Hierarchia MTF w mojej propozycji.

MTF Flame - 15 Poziom

MTF SCU - 8 Poziom

Dyrektor Placówki - 7 poziom (Po zdobyciu 100k expa OMNI)

Dowódca MTF - 6 poziom

MTF TAZ/Dowódca Ochrony - 5 Poziom

Porucznik MTF - 4 Poziom

Ochroniarz MTF/Szpieg CI  - 3 Poziom (Żeby i Ochroniarz MTF i Szpieg CI byli na tym samym poziomie, wtedy ciężko by było stwierdzić komu można ufać + Żeby każdy gracz nawet mając 10 Poziom, mógł zrespić się jako zwykły ochroniarz MTF)

Starszy Ochroniarz (Lub coś w tym stylu) - 2 Poziom

Ochroniarz - 0-1 Poziom

Ja mając wyższy niż 3 lvl czasami respię się jako ochroniarz mtf ;-;

Jednak ta Hierarchia mi się podoba, bo w końcu coś się dostanie za wbicie 100k expa :) 

1 godzinę temu, SirWilnik napisał:

3. Technik IT - Postać która jest uważana za najgorszą, gdyż idąc otworzyć przejście trafia na bardzo groźne SCP np. HellJ, Tank, 023 lub 035. Dlatego moją propozycją jest zredukowanie jego HP do np 75 punktów, lecz ustawienie jego szybkości na standardową odpowiadającą innym Medykom lub Naukowcom.

Mam lepszy pomysł...

Wyrzucenie Technikowi IT kartę 2 poziomu, BO PO CO mu ona jeśli ma się zestaw hakerski. 

 

To tyle,

Pozdrawiam.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, SirWilnik napisał:

. Zupełna zmiana w przynależności do MTF (ze względu na szpiega CI). Osoby będące Ochroniarzem MTF i mające 3 lvl lub wyższy, już w 100% można stwierdzić że jest szpiegiem CI. Dlatego moja propozycja jest taka, żeby dyrektor placówki był dla osób długo grających na serwerze, lub spędzających na nim dużo czasu. Hierarchia MTF w mojej propozycji.

MTF Flame - 15 Poziom

MTF SCU - 8 Poziom

Dyrektor Placówki - 7 poziom (Po zdobyciu 100k expa OMNI)

Dowódca MTF - 6 poziom

MTF TAZ/Dowódca Ochrony - 5 Poziom

Porucznik MTF - 4 Poziom

Ochroniarz MTF/Szpieg CI  - 3 Poziom (Żeby i Ochroniarz MTF i Szpieg CI byli na tym samym poziomie, wtedy ciężko by było stwierdzić komu można ufać + Żeby każdy gracz nawet mając 10 Poziom, mógł zrespić się jako zwykły ochroniarz MTF)

Starszy Ochroniarz (Lub coś w tym stylu) - 2 Poziom

Ochroniarz - 0-1 Poziom

Co do zmiany poziomów jestem na nie. Hierarchia dla mnie zostaje a c do chronarza mtf i poziomu niech zostanie taki jaki jest mam 13 lvl a zdarzyło mi się że byłem zwykłym ochroniarzem więc lvl niby ma znaczenie ale nie uniemożliwia bycie klasą podstawową.a co do rozumowania żeby po lvl stwierdzać że jest się CI to nie zawsze działa. Ja czasami bywam szpiegiem CI czasami ochroniarzem MTF więc możesz błędnie dać wyrok. To z mojej strony wszystko.

Pozdrawiam KPT Kirito (polecam się na przyszłość)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, SirWilnik napisał:

 

2. Zupełna zmiana w przynależności do MTF (ze względu na szpiega CI). Osoby będące Ochroniarzem MTF i mające 3 lvl lub wyższy, już w 100% można stwierdzić że jest szpiegiem CI. Dlatego moja propozycja jest taka, żeby dyrektor placówki był dla osób długo grających na serwerze, lub spędzających na nim dużo czasu. Hierarchia MTF w mojej propozycji.

MTF Flame - 15 Poziom

MTF SCU - 8 Poziom

Dyrektor Placówki - 7 poziom (Po zdobyciu 100k expa OMNI)

Dowódca MTF - 6 poziom

MTF TAZ/Dowódca Ochrony - 5 Poziom

Porucznik MTF - 4 Poziom

Ochroniarz MTF/Szpieg CI  - 3 Poziom (Żeby i Ochroniarz MTF i Szpieg CI byli na tym samym poziomie, wtedy ciężko by było stwierdzić komu można ufać + Żeby każdy gracz nawet mając 10 Poziom, mógł zrespić się jako zwykły ochroniarz MTF)

Starszy Ochroniarz (Lub coś w tym stylu) - 2 Poziom

Ochroniarz - 0-1 Poziom

 

3. Technik IT - Postać która jest uważana za najgorszą, gdyż idąc otworzyć przejście trafia na bardzo groźne SCP np. HellJ, Tank, 023 lub 035. Dlatego moją propozycją jest zredukowanie jego HP do np 75 punktów, lecz ustawienie jego szybkości na standardową odpowiadającą innym Medykom lub Naukowcom.

 

Niezbyt rozumiem,dlaczego Flame miałby dowodzić takim Dyrektorem Placówki :(

Przecież to Dyrektor Placówki ma większą władzę i dowodzenie,bo to on zarządza całą tą placówką/ośrodkiem (jak kto woli :D).

Jeżeli chodzi o Technik'a IT to zgadzam się tutaj z tobą IT trafia na HellJ,Tank J,023 lub 049 czy 035 i to zawsze jego ścigają SCP (sam tego doświadczam).Moim zdaniem można by zrobić tak jak napisał tutaj SirWilnik czyli dać mu 75 HP i prędkość taką samą jak Naukowcy/Medycy lub niech zostanie HP i prędkość i zmienić jego Respawn .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Sinon ❥ (Asada Shino) napisał:

Niezbyt rozumiem,dlaczego Flame miałby dowodzić takim Dyrektorem Placówki :(

Przecież to Dyrektor Placówki ma większą władzę i dowodzenie,bo to on zarządza całą tą placówką/ośrodkiem (jak kto woli :D).

Zgadzam się dyrektor włada całą placówką na rozkaz rady O5 więc w placówce ma największą władze a MTF Flame/MTF SCU to tylko jednostki specjalne MTF,z normalnego punktu widzenia Flame oraz SCU są przeszkoleni do zabijania specjalnych SCP. MTF SCU jest przeszkolony do zabijania SCP-966, a MTF Flame do obszarowego zabijanie wszystkich SCP(logicznie wykluczając SCP-457) i nie mają szkoleń wyższych typu dowodzenie które posiada dowódca MTF. MTF to tak zwane "prywatne wojsko"które ma swojego dowódcę wybranego na podstawie umiejętności.Dlatego system hierarchi nie powinien zostać zmieniony. Dziękuję za uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

J nie powiedziałem, że Flame będzie władać dyrektorem, tu chodziło mi o poziomy wymagane żeby dostać daną rangę. Tutaj nie powiedziałem o hierarchii dowodzenia tylko respienia. A po za tym istnieje bardzo małe/minimalne prawdopodobieństwo, że ktoś zrespi. Po za tym technik IT może spotkać na swojej drodze plagę, który go szybko przemieni (Podkładanie się ? xD).  W 95% jakich do tej pory spotkałem ochroniarz MTF powyżej 3 lvl był szpiegiem, a zdarzyło się, że było ich dwóch! Sinon potwierdzi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, SirWilnik napisał:

  W 95% jakich do tej pory spotkałem ochroniarz MTF powyżej 3 lvl był szpiegiem, a zdarzyło się, że było ich dwóch! Sinon potwierdzi!

Większy lvl poprostu zmniejsza procętową szansę na bycie ochroniarzem MTF oraz zwykłym,czyli nie uiemozliwia nim być (jak to ująłem wcześniej ale widzę że pan ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem)oraz przykład jaki podali mam 13 lvl a raz mi się zdarzyło być zwykłym ochroniarzem oraz kilka razy ochroniarzem MTF.

Edytowane przez Kirito
Literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, SirWilnik napisał:

J nie powiedziałem, że Flame będzie władać dyrektorem, tu chodziło mi o poziomy wymagane żeby dostać daną rangę. Tutaj nie powiedziałem o hierarchii dowodzenia tylko respienia. A po za tym istnieje bardzo małe/minimalne prawdopodobieństwo, że ktoś zrespi. Po za tym technik IT może spotkać na swojej drodze plagę, który go szybko przemieni (Podkładanie się ? xD).  W 95% jakich do tej pory spotkałem ochroniarz MTF powyżej 3 lvl był szpiegiem, a zdarzyło się, że było ich dwóch! Sinon potwierdzi!

Tak to jest prawda, jeżeli ktoś posiada większy poziom niż 3 to w 95% jest to Szpieg CI (Bardzo mało jest sytuacji,iż to może być Ochroniarz MTF).

Mogę też dodać tutaj coś ze swojego doświadczenia a dokładniej,zauważyłem iż gdy ma się większy poziom to coraz mniej jest się Ochroniarzem MTF albo nawet wogóle nim się już nie jest,a więcej jest się Szpiegiem CI (Moim zdaniem Powinno zostać to zrównoważone ponieważ łatwo można się domyśleć kto może być Szpiegiem CI ) sam takich sytuacji doświadczam, gdy jestem Szpiegiem CI, ludzie widzą,że mam zbyt wysoki poziom i jak trzymam L85A2 to od razu mówią,że jestem Szpiegiem CI i żeby uciekać xD

Dlatego jak wspomniałem wcześniej,moim zdaniem szansa na Szpiega CI i Ochroniarza MTF (Powinien być to Strażnik a nie żaden Ochroniarz MTF :D) powinna być zrównoważona :)

            ~Sinon ❥ (Asada Shino)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej by było, żeby urozmaicić grę, zmienić respienie się poszczególnych MTF lub Strażników, gdyż jak zaczyna się runda i widać osobę (Ochroniarza MTF) z lvl wyższym niż 3 to wszyscy do niego mówią: Cześć szpiegu CI i nie wiadomo czy można mu ufać czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, SirWilnik napisał:

Cześć szpiegu CI i nie wiadomo czy można mu ufać czy nie.

tu jest własnie ta zabawa,bo nie wiesz czy to CI czy nie a jak wiadomo szpieg CI ma sabotowac placówke, jedni to robią wybuchowo inni nie zdradzają sie do samego konca.To czy sie wyda ze jest sie szpiegiem CI czy nie zalezy od kwestij dowodzenia oraz od kwestij szpiega.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dużo osób dostaje bana za RDM przez to, że ktoś jest Ochroniarzem MTF i ma wyższy lvl. Więc gdyby było bardziej niewiadome ludzie nie strzelali by od tak, gdyż wiedzieliby że szansa na zrespienie się jako ochroniarz jest większa i to może rzeczywiście być ochroniarz MTF. Ograniczyłoby to bany na serwerze = więcej graczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
16 godzin temu, SirWilnik napisał:

Bardzo dużo osób dostaje bana za RDM przez to, że ktoś jest Ochroniarzem MTF i ma wyższy lvl

RDM na ochroniarzu MTF tyczy sie do czasu gdy okaze sie ze bedzie szpiegiem CI bądz nie bedzie słuchac rozkazów przełozonych,więc póki bedzie posłuszny/dobry dla MTF bedzie tym ochroniarzem MTF niezaleznie od tego czy nim jest czy nie,my nie mamy prawa wiedziec na podstawie lvl czy bedzie on CI czy nie to jest zabronione.

 

16 godzin temu, SirWilnik napisał:

Więc gdyby było bardziej niewiadome ludzie nie strzelali by od tak, gdyż wiedzieliby że szansa na zrespienie się jako ochroniarz jest większa i to może rzeczywiście być ochroniarz MTF

niewiadoma to niewiadoma MTF muszą sie postarac by rozkminic czy to CI czy MTF . MTF muszą w tym momencie myslec nad sposobem zdemaskowania CI a nie zabijac na podstawie LVL więc to ze jestem sobie takim CI jestem grzeczny słucham sie itd to MTF mnie nie zdemaskują zrobią to dopiero MTF NTF ale jesli sobie bede zabijał wszystkich i odrzucac wszystkie rozkazy to zdemaskują mnie odrazu. ale jesli bede grzeczny i przyjdzie taki medyk zobaczy ze jestem ochroniarzem MTF i zabije mnie to jego problem bo robi to bez podstaw tak jak inni gdyby mnie tak zabili bo nie okazywałem oznak niesubordynacji czy checi zabijania innych MTF.innymisłowy jesli nie mają podstaw do zabicia ochroniarza MTF bez dowodów ze to CI to jest równoznaczne z RDm poniewaz to jest samowolka.

 

16 godzin temu, SirWilnik napisał:

Ograniczyłoby to bany na serwerze = więcej graczy

niby więcej graczy ale z drugiej strony na co na serwerze grace który bez czytania regulaminu wbijają na serwer,łamią wszelkie punkty a potem tłumaczą nieznajomoscią regulaminu? osobiscie byłem przy 3-4 takich przypadkach

Edytowane przez Kirito

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Kirito napisał:

 

niby więcej graczy ale z drugiej strony na co na serwerze grace który bez czytania regulaminu wbijają na serwer,łamią wszelkie punkty a potem tłumaczą nieznajomoscią regulaminu? osobiscie byłem przy 3-4 takich przypadkach

Co do nowych graczy którzy wchodzą na serwer,To zgadzam się z tobą @Kirito,ale dodam także,iż gdy jest się Szpiegiem CI i zabijasz któregoś z MTF (który był nowym graczem i doszedł na serwer) to nagle możesz dostać report'a za RDM :( bo ktoś nie przeczytał regulaminu :(

 (z takimi przypadkami to już się spotkałem i to samo tyczy się do zabijania D jako Agent CI).

To jest przygnębiające,że ludzie nie potrafią poświęcić kilku minut na przeczytanie regulaminu. :(

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sveiki,

 

Temat zamykam pomysły zostają "odrzucone" a sam 173-02J został już dawno usunięty i gracze nie mogą nim normalnie grać

 

 

Pozdrawiam~AkeBo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×